abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40301535
Vogels 2-0 gewonnen van Odin'59

Onder andere een goal van Alexander de Jong, leuk MM

Ben zelf niet geweest.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40302563
Geldrop - RKC, aardig affiche .
pi_40302697
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:36 schreef Angstgegner het volgende:
IJsselmeervogels is er alleen maar sterker op geworden, dus nu maar eens kijken of Mourinho er opnieuw een sterke eenheid van weet te maken. Als trainer is het een vakman, maar de wijze waarop hij zich regelmatig profileert in de pers, daar zet ik grote vraagtekens bij. Daarnaast is hij bij de meeste tegenstanders bepaald niet geliefd.
Klopt. Maar ik ken ook voetballers die eerst roepen dat die Leushuis zo'n arrogante klootzak is, maar vervolgens toch bij de Vogels gaan voetballen. Helaas.

ASWH verdienstelijk gespeeld tegen de FC Dordrecht. Een 2-1 nederlaag geleden. ASWH kwam na een klein kwartiertje op voorsprong, na een pegel van Danny Versluis uit een vrije trap. Dordt wist een minuut of vijf later na een goede aanval 1-1 te maken door Van den Ouweland. Helaas kort voor rust nog 2-1 door Kalisse, waar 1-1 best had gemogen als ruststand.

De tweede helft kwam ASWH er aanvallend niet meer aan te pas, maar wist het Dordrecht ook op ruime afstand van de goal te houden. Kregen misschien nog 2, 3 kansen, maar dat was het.

Schut debuteerde verdienstelijk, verder ontbraken erkende krachten als Verhoeven, Gorré, Boogers en Van Dam nog. Ernst zat ook op de bank, was niet geheel fit. Daardoor speelden Danny Slingerland en Wouter Kreté op het middenveld, twee jonge jongens. Deden het niet eens zo slecht. De beste man naast Dias en Human was wat mij betreft Danny Versluis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 juli 2006 @ 12:14:39 #154
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40318503
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef Yeahinho het volgende:
Geldrop - RKC, aardig affiche .
UItslag 0-11
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 14:22:08 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_40322073
Da's geen kleine uitslag zeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 juli 2006 @ 14:28:42 #156
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40322254
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:22 schreef tong80 het volgende:
Da's geen kleine uitslag zeg.

Nee klopt, het was denk ik ook onnodig om het zover te laten komen. Maar het was ook pas de eerste wedstrijd in de voorbereiding. Ik denk wel dat Geldrop gewoon in het linkerrijtje gaat eindigen in de Hoofdklasse dit seizoen.
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 14:29:24 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_40322274
Maar 11-0 is wel erg veel Bos.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 juli 2006 @ 14:35:28 #158
25034 neilpad
Changry!
pi_40322378
Het eerste kwartier hielden ze het goed vol .
Wel mooi dat de scheids aangaf dat Geldrop z'n eerste keeper maar beter kon wisselen na een charge buiten de 16 op Dustley Mulder . Daarna ging het ook iets sneller met de 2de keeper.
Achja, vond dat ze bij vlagen best netjes speelden, helemaal als je bedenkt dat ze volgens mij nog maar amper getraind hadden.
Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:05:08 #159
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40323072
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:29 schreef tong80 het volgende:
Maar 11-0 is wel erg veel Bos.

Dat is ook zo. Maar het baart me vooralsnog geen zorgen
pi_40323197
Toch kun je beter je eerste oefenwedstrijd, met zeven nieuwe spelers in de tweede helft, winnen van Ajax, zoals Spakenburg deed (3-2). Dat bij Ajax een aantal grote namen nog niet meedeed, zegt me niets. De ploeg heeft kwaliteit voldoende in de selectie om in dat geval ook nog met minimaal een nulletje of vijf te winnen. Te meer als je bedenkt dat de tegenstander pas drie trainingen achter de rug had en een volledig gerenoveerde selectie heeft, waarvan drie topspelers ook nog eens ontbraken. Desalniettemin maakt één zwaluw natuurlijk nog geen zomer, maar het is een mooie stimulans om er dit seizoen het beste van te maken.
pi_40323356
Bij ons zijn die jongens volgens mij nog op vakantie
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 15:20:32 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_40323387
Bij ons was de helft ook nog op vakantie en na één training maar met 5-1 van den Bosch verliezen is eigenlijk best ok.

pi_40330503
Er valt gelukkig weer regen, hopelijk kunnen de oefenduels dan toch doorgang vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_40389551
Lorenzo Netteb al weer weg bij Spakenburg. Snel vertrokken, deze man.

Jammer Angstgegner?
www.thuisuiteten.nl
pi_40390011
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:

Jammer Angstgegner?
Lijkt mij niet, die wilde blijkbaar niet heel graag daar spelen.

Morgen de topper Hierden - IJsselmeervogels

Benieuwd of Alexander de Jong weer kan scoren.
pi_40390066
In dat soort potjes is hij altijd heel goed.

Het zou leuk zijn als Sjoerd een goaltje kan maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_40390304
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
In dat soort potjes is hij altijd heel goed.

Het zou leuk zijn als Sjoerd een goaltje kan maken.
Tegen wie moeten jullie nog oefenen, ik hoop dat ik volgende week dinsdag nog vrij kan krijgen tegen Bilbao.
pi_40390814
Er is / was een speelverbod op onze velden tot en met de 13e, maar hopelijk trekken ze dat in.

Het schema is:

5 augustus: RVVH - ASWH (14.30)
8 augustus: ASWH - Smitshoek (ov 19.00)
12 augustus: Prim7Stars toernooi bij ASWH, met Katwijk, Arnemuiden en Internos (ov 13.00)
15 augustus: ASWH - Argon (20.00)

Dan Supercup.

En dan nog 22 augustus: ASWH - NAC 2
www.thuisuiteten.nl
pi_40421052
Hoort wellicht niet helemaal hier, maar toch maar hier plaatsen:

In de VI van deze week is Janus van Peenen de hoofdpersoon in de rubriek "Liefhebbers". Janus is de voorzitter van Heerjansdam. Geweldige kerel. Mooi artikel ook, hoewel ik sommige dingen toch wel met een glimlach heb gelezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40437714
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:

Jammer Angstgegner?
Persoonlijk had ik hem er graag bij gehad. Het is een uiterst grillige speler, die in het verleden heeft bewezen gemakkelijk te kunnen scoren, al was dat alleen bij Huizen het geval. Als ik de reacties zo beluister, is er bijna niemand rouwig om het vertrek van deze speler, die volgens velen zeker geen echte teamspeler mag worden genoemd. Bij zijn nieuwe club debuteerde hij in ieder geval met een goal. De strijd om de spitspositie zal nu gaan tussen de ervaren rot Chima Onyeike en het linksbenige talent Maurice van der Wilt, die zich goed ontwikkelt en tegen Ajax ook weer een goede indruk achterliet.
pi_40437782
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Hoort wellicht niet helemaal hier, maar toch maar hier plaatsen:

In de VI van deze week is Janus van Peenen de hoofdpersoon in de rubriek "Liefhebbers". Janus is de voorzitter van Heerjansdam. Geweldige kerel. Mooi artikel ook, hoewel ik sommige dingen toch wel met een glimlach heb gelezen.
Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.
pi_40442663
Katwijk heeft dinsdag en woensdag haar oefenwedstrijden gewonnen, al ging het nog wel met de nodige moeite. Tegen de Beursbengels werd met 2-1 gewonnen, doelpunten: Molenaar en Theo van Leeuwen. Henny Lee bracht in totaal 22 man in het veld, waaronder alle nieuwelingen (behalve Arie Jonker).

Op woensdag kwam Katwijk tegen DUNO met een beloftenelftal in actie. Na een lastige eerste helft werd met 1-2 gerust. Beide tegendoelpunten konden de Katwijkers zelf aangerekend worden. De tweede helft werd er gedomineerd. Maurice Varkevisser scoorde uit een penalty de winnende, Elroy Lammers had eerder voor de twee andere doelpunten gezorgd.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:16:01 #173
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40444018
Katwijk begint stroef maar succesvol

Dinsdag wist Katwijk de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding in een overwinning om te zetten. Tegen Beursbengels werd het 2-1.

Katwijk verscheen aan de aftrap met een viertal nieuwelingen in de basis: Jermaine Holwijn, Jack Honsbeek, Quincy van Ommeren en Tahir Akhamrane.

Goede beginfase

De thuisploeg trof een tegenstander die allerminst van plan was om met een grote nederlaag huiswaarts te keren. Met veel mensen achter de bal wachtten de Beursbengels op een slippertje in de Katwijk-defensie. De beginfase was overduidelijk voor de mannen van Henny Lee. Sander Molenaar zag in de 13e minuut een kopbal, op aangeven van Akhamrane, over het doel verdwijnen. Kort daarna trof een doelpoging van Patrick Leeflang hetzelfde lot. Pas halverwege de eerste helft kroop Beursbengels wat uit de schulp. De eerste mogelijkheid dankte de ploeg aan een struikelpartij van Jeroen Buijs. Hij zag tot zijn opluchting de bal naast het doel verdwijnen. Katwijk liet zich hierdoor niet van de wijs brengen. Leeflang testte niet veel later de Beursbengels-goalie met een afstandschot.

De Katwijk-defensie die over het algemeen een prima indruk maakte bleef niet verschoond van foutjes. Zo kwamen de gasten na een goed half uur spelen bijna op voorsprong toen de Katwijk-verdedigers geen kans zagen om goed uit te verdedigen. Dankzij een goede sliding-tackle werd de bal met veel moeite tot corner verwerkt. Ook de verdedigers aan de andere kant kenden hun mindere moment. Van zo’n moment maakte Molenaar in de 34e minuut dankbaar gebruik: 1-0. Katwijk zag geen kans om de verkregen voorsprong mee de rust in te nemen. Vijf minuten voor tijd kwam Katwijk goed weg toen een Beursbengels-aanvaller aan de buitenspelval ontsnapte. Mogelijk geschrokken door dit buitenkansje zag hij geen kans om Martijn Middelbeek te verschalken. Helaas voor Katwijk bleek dit uitstel van executie. Want nog geen twee minuten later lag de bal op de stip. Buijs werd, tot zijn eigen verrassing, als dader aangewezen van een overtreding in het strafschopgebied. Martijn Klinkers nam de verantwoordelijkheid op zich en liet Middelbeek kansloos: 1-1.

Veel wissels

De tweede helft kende een rustig begin. Nog net binnen het uur was het de razendsnelle Akhamrane die zijn schot voorlangs het doel zag gaan. De tweede helft werd vooral gekenmerkt door de vele wissels. Niet minder dan elf aan Katwijk-zijde. Eén van de invallers was nieuwkomer Joey Rietbroek die een prima indruk achterliet in de 25 minuten die hem gegund werden. In de 73e minuut was hij dichtbij een treffer. Zijn schot trof echter de paal. Kort daarvoor had een andere invaller, Chris de Bie, ook al het doel onder vuur genomen. Zijn goede inzet ging maar net over. Een kwartier voor tijd kwam Katwijk toch op voorsprong. Het is niet vreemd, gezien het aantal wissels, dat de 2-1 een invallers-aangelegenheid betrof. Elroy Lammers vond de vrijstaande Mark de Vries. Hij vond op zijn beurt Theo van Leeuwen, die met een goed schot de eindstand op het bord bracht. Het restant van de wedstrijd kende nog slechts één noemenswaardig moment. De Beursbengels-doelman kon in de 77e minuut maar ternauwernood redding brengen toen Lammers hem met een leep schot in de korte hoek probeerde te verrassen.

Opstelling Katwijk: Middelbeek (46. Van Duijn), Buijs (46. Van Welie), Leeflang (46. Groen), Holwijn, (58. Van Schie), Honsbeek (50. Hensen), Martin van Leeuwen (67. Rietbroek), Vondeling (58. De Bie), Van Ommeren (58. Verheij), Verkuijlen (67. De Vries), Molenaar (58. Theo van Leeuwen), Akhamrane (58. Lammers).
pi_40446967
IJsselmeervogels heeft zich tegen VV Hierden nadrukkelijk kandidaat gesteld voor de eindoverwinning tijdens de dertigste Veluwade. De regerend landskampioen versloeg de ploeg van Nico Beijnen met ruime cijfers: 6-0.

IJsselmeervogels, dat rondom de deelname aan de Veluwade een trainingskamp heeft belegd, legde de Hierdenaren eenvoudig op de pijnbank. De ploeg van Willem Leushuis toonde zich in het combinatiespel enkele maten groter dan VV Hierden, dat overigens de intentie toonde er een open duel van te maken. Het verschil in balvastheid tussen beide ploegen was echter dermate groot dat er nooit sprake werd van een echte wedstrijd. De ploeg van Willem Leushuis kon zich zelfs een vleugje nonchalance veroorloven. Zo verkwanselde IJsselmeervogels in de eerste helft enkele grote mogelijkheden en weigerde zodoende de score voor de rust verder op te voeren dan 2-0.

Na de pauze liet de ploeg van Leushuis op het door zware regenval geteisterde hoofdveld minder soepel combinatievoetbal zien, maar de scherpte in de afronding nam toe. Vooral invaller Erwin Schouten maakte een scherpe indruk en had met twee treffers een groot aandeel in de ruime overwinning. VV Hierden kon daar slechts één mogelijkheid tegenover zetten. Ralph Diertens kreeg een schietkans, maar hij zag zijn inzet gestopt door de Spakenburgse doelman.

Aangezien de spanning al vlot uit het duel wegvloeide, moesten de enkele tientallen toeschouwers op de tribune hun vertier halen uit de persoonlijke gevechten om een basisplek. Vooral de concurrentiestrijd tussen de nieuwe doelmannen Arjan van Ark en Jonathan Dijkslag sprong daarbij in het oog. Van Ark liet in de eerste helft een bijzonder goede indruk achter met enkele fantastische reflexen en leek daarmee de eerste slag winnend af te sluiten, hoewel Dijkslag in de tweede helft ook niet op grote fouten viel te betrappen.

Basisopstelling VV Hierden: A. van Ark; R. van Ark, Foppen, van Gilst, Willemsen; Vrieling, Timmer, van den Os, Pinarbasi; Diertens, de Vries.

Basisopstelling IJsselmeervogels: Bovo; Hartog, Tosch, Rijsdijk, de Graaf; Winter, de Jong, van de Waal, Knüppe; Winter, Kemper.

Bron www.veluwade.nl
pi_40447281
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef Dennus-F het volgende:

Basisopstelling IJsselmeervogels: Bovo; Hartog, Tosch, Rijsdijk, de Graaf; Winter, de Jong, van de Waal, Knüppe; Winter, Kemper.

Bron www.veluwade.nl
Leuke opstelling en mooie overwinning.

Alleen de keeper zal nog worden aangepast. Bovendien kon Corneille niet meedoen, die zal dus nog wel iemand komen vervangen.

2 goals van Sjoerd MM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')