Klopt. Maar ik ken ook voetballers die eerst roepen dat die Leushuis zo'n arrogante klootzak is, maar vervolgens toch bij de Vogels gaan voetballen. Helaas.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:36 schreef Angstgegner het volgende:
IJsselmeervogels is er alleen maar sterker op geworden, dus nu maar eens kijken of Mourinho er opnieuw een sterke eenheid van weet te maken. Als trainer is het een vakman, maar de wijze waarop hij zich regelmatig profileert in de pers, daar zet ik grote vraagtekens bij. Daarnaast is hij bij de meeste tegenstanders bepaald niet geliefd.
Nee klopt, het was denk ik ook onnodig om het zover te laten komen. Maar het was ook pas de eerste wedstrijd in de voorbereiding. Ik denk wel dat Geldrop gewoon in het linkerrijtje gaat eindigen in de Hoofdklasse dit seizoen.quote:
Dat is ook zo. Maar het baart me vooralsnog geen zorgenquote:
Lijkt mij niet, die wilde blijkbaar niet heel graag daar spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Lorenzo Netteb al weer weg bij Spakenburg. Snel vertrokken, deze man.
Jammer Angstgegner?
Tegen wie moeten jullie nog oefenen, ik hoop dat ik volgende week dinsdag nog vrij kan krijgen tegen Bilbao.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
In dat soort potjes is hij altijd heel goed.
Het zou leuk zijn als Sjoerd een goaltje kan maken.
Persoonlijk had ik hem er graag bij gehad. Het is een uiterst grillige speler, die in het verleden heeft bewezen gemakkelijk te kunnen scoren, al was dat alleen bij Huizen het geval. Als ik de reacties zo beluister, is er bijna niemand rouwig om het vertrek van deze speler, die volgens velen zeker geen echte teamspeler mag worden genoemd. Bij zijn nieuwe club debuteerde hij in ieder geval met een goal. De strijd om de spitspositie zal nu gaan tussen de ervaren rot Chima Onyeike en het linksbenige talent Maurice van der Wilt, die zich goed ontwikkelt en tegen Ajax ook weer een goede indruk achterliet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Lorenzo Netteb al weer weg bij Spakenburg. Snel vertrokken, deze man.
Jammer Angstgegner?
Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Hoort wellicht niet helemaal hier, maar toch maar hier plaatsen:
In de VI van deze week is Janus van Peenen de hoofdpersoon in de rubriek "Liefhebbers". Janus is de voorzitter van Heerjansdam. Geweldige kerel. Mooi artikel ook, hoewel ik sommige dingen toch wel met een glimlach heb gelezen.
Leuke opstelling en mooie overwinning.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef Dennus-F het volgende:
Basisopstelling IJsselmeervogels: Bovo; Hartog, Tosch, Rijsdijk, de Graaf; Winter, de Jong, van de Waal, Knüppe; Winter, Kemper.
Bron www.veluwade.nl
Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuke opstelling en mooie overwinning.
Alleen de keeper zal nog worden aangepast. Bovendien kon Corneille niet meedoen, die zal dus nog wel iemand komen vervangen.
2 goals van Sjoerd MM
Zeker. Altijd achter de goal van de tegenstander ook, grappig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?
Tegen dit soort ploegjes is hij altijd goed qua goals, zei ik je al.
EDIT: Oh nee, dat ging over het spel van Alex. Nou ja, die voetbalt dan altijd goed en Sjoerd schiet ze dan wel redelijk makkelijk binnen.
3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef BVO het volgende:
Morgen eens kijken bij de wedstrijd tegen Smitshoek, veel nieuwe gezichten in ieder geval.
BARENDRECHT
Weg: Rafael Andrade (SHO), John Powel (SHO), Steve Wesenhagen (Smitshoek), Dave van Driel (Smitshoek), Dennis Dekker (Smitshoek), Robert Trovato (DCV), Erwin van der Linden (Groote Lindt), Germain Akkermans (SC Feyenoord), Albertino Rosario (Spijkenisse), Demis Xanthopoulos (Excelsior M), Raymond de Waard (onbekend), Maikel Zaalman (WCR).
Nieuw: Giovanni Franken (DOTO), Danny Spelde (Lyra), Richard Lodder (ASWH), Xander van de Veeke (ASWH), Dennis Blom (SC Feyenoord), Ramon Barendregt (SHO), Paolo Mendonca (Haaglandia), Yurtcan Kayis (Türikyemspor).
Trainer: Jack van den Berg.
Giovanni Franken was vorig seizoen één van de beste spelers in de hele hoofdklasse zaterdag. Geweldige aanwinst natuurlijk. Dan met Richard en Xander er achter, prima as.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veld. Met hem erbij hadden ze vorig jaar in ieder geval gepromoveerd, toen mistten ze zo'n figuur.
Waarom zouden mensen erin gaan posten als ze de competitie niet volgen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet dat trekt vast anderen om er in te posten.
Van mij mag je het gewoon openen hoor. Maar inderdaad denk ik ook, dat er niet zo heel veel in zal worden gepost om dezelfde redenen die jij aangeeftquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een Hoofdklasse B zondag-topic zal openen.
De enige echte volgers zijn Bos81 (Geldrop) en ik (OJC). Verder zullen er posts komen van methodmich (alles wat amateurvoetbal is lijkt hij te volgen) en nepsupporters als TerroRobbie, maar om daar nou een heel topic voor te openen...
Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Leuk F1Bas!
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 is af trouwens.
Jij doet B?
En tong: prima resultaat!
Mij ook niet, en ik was het ook niet echt van planquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |