abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40301535
Vogels 2-0 gewonnen van Odin'59

Onder andere een goal van Alexander de Jong, leuk MM

Ben zelf niet geweest.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40302563
Geldrop - RKC, aardig affiche .
pi_40302697
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:36 schreef Angstgegner het volgende:
IJsselmeervogels is er alleen maar sterker op geworden, dus nu maar eens kijken of Mourinho er opnieuw een sterke eenheid van weet te maken. Als trainer is het een vakman, maar de wijze waarop hij zich regelmatig profileert in de pers, daar zet ik grote vraagtekens bij. Daarnaast is hij bij de meeste tegenstanders bepaald niet geliefd.
Klopt. Maar ik ken ook voetballers die eerst roepen dat die Leushuis zo'n arrogante klootzak is, maar vervolgens toch bij de Vogels gaan voetballen. Helaas.

ASWH verdienstelijk gespeeld tegen de FC Dordrecht. Een 2-1 nederlaag geleden. ASWH kwam na een klein kwartiertje op voorsprong, na een pegel van Danny Versluis uit een vrije trap. Dordt wist een minuut of vijf later na een goede aanval 1-1 te maken door Van den Ouweland. Helaas kort voor rust nog 2-1 door Kalisse, waar 1-1 best had gemogen als ruststand.

De tweede helft kwam ASWH er aanvallend niet meer aan te pas, maar wist het Dordrecht ook op ruime afstand van de goal te houden. Kregen misschien nog 2, 3 kansen, maar dat was het.

Schut debuteerde verdienstelijk, verder ontbraken erkende krachten als Verhoeven, Gorré, Boogers en Van Dam nog. Ernst zat ook op de bank, was niet geheel fit. Daardoor speelden Danny Slingerland en Wouter Kreté op het middenveld, twee jonge jongens. Deden het niet eens zo slecht. De beste man naast Dias en Human was wat mij betreft Danny Versluis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 juli 2006 @ 12:14:39 #154
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40318503
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:20 schreef Yeahinho het volgende:
Geldrop - RKC, aardig affiche .
UItslag 0-11
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 14:22:08 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_40322073
Da's geen kleine uitslag zeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 juli 2006 @ 14:28:42 #156
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40322254
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:22 schreef tong80 het volgende:
Da's geen kleine uitslag zeg.

Nee klopt, het was denk ik ook onnodig om het zover te laten komen. Maar het was ook pas de eerste wedstrijd in de voorbereiding. Ik denk wel dat Geldrop gewoon in het linkerrijtje gaat eindigen in de Hoofdklasse dit seizoen.
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 14:29:24 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_40322274
Maar 11-0 is wel erg veel Bos.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 juli 2006 @ 14:35:28 #158
25034 neilpad
Changry!
pi_40322378
Het eerste kwartier hielden ze het goed vol .
Wel mooi dat de scheids aangaf dat Geldrop z'n eerste keeper maar beter kon wisselen na een charge buiten de 16 op Dustley Mulder . Daarna ging het ook iets sneller met de 2de keeper.
Achja, vond dat ze bij vlagen best netjes speelden, helemaal als je bedenkt dat ze volgens mij nog maar amper getraind hadden.
Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:05:08 #159
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40323072
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:29 schreef tong80 het volgende:
Maar 11-0 is wel erg veel Bos.

Dat is ook zo. Maar het baart me vooralsnog geen zorgen
pi_40323197
Toch kun je beter je eerste oefenwedstrijd, met zeven nieuwe spelers in de tweede helft, winnen van Ajax, zoals Spakenburg deed (3-2). Dat bij Ajax een aantal grote namen nog niet meedeed, zegt me niets. De ploeg heeft kwaliteit voldoende in de selectie om in dat geval ook nog met minimaal een nulletje of vijf te winnen. Te meer als je bedenkt dat de tegenstander pas drie trainingen achter de rug had en een volledig gerenoveerde selectie heeft, waarvan drie topspelers ook nog eens ontbraken. Desalniettemin maakt één zwaluw natuurlijk nog geen zomer, maar het is een mooie stimulans om er dit seizoen het beste van te maken.
pi_40323356
Bij ons zijn die jongens volgens mij nog op vakantie
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zondag 30 juli 2006 @ 15:20:32 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_40323387
Bij ons was de helft ook nog op vakantie en na één training maar met 5-1 van den Bosch verliezen is eigenlijk best ok.

pi_40330503
Er valt gelukkig weer regen, hopelijk kunnen de oefenduels dan toch doorgang vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_40389551
Lorenzo Netteb al weer weg bij Spakenburg. Snel vertrokken, deze man.

Jammer Angstgegner?
www.thuisuiteten.nl
pi_40390011
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:

Jammer Angstgegner?
Lijkt mij niet, die wilde blijkbaar niet heel graag daar spelen.

Morgen de topper Hierden - IJsselmeervogels

Benieuwd of Alexander de Jong weer kan scoren.
pi_40390066
In dat soort potjes is hij altijd heel goed.

Het zou leuk zijn als Sjoerd een goaltje kan maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_40390304
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
In dat soort potjes is hij altijd heel goed.

Het zou leuk zijn als Sjoerd een goaltje kan maken.
Tegen wie moeten jullie nog oefenen, ik hoop dat ik volgende week dinsdag nog vrij kan krijgen tegen Bilbao.
pi_40390814
Er is / was een speelverbod op onze velden tot en met de 13e, maar hopelijk trekken ze dat in.

Het schema is:

5 augustus: RVVH - ASWH (14.30)
8 augustus: ASWH - Smitshoek (ov 19.00)
12 augustus: Prim7Stars toernooi bij ASWH, met Katwijk, Arnemuiden en Internos (ov 13.00)
15 augustus: ASWH - Argon (20.00)

Dan Supercup.

En dan nog 22 augustus: ASWH - NAC 2
www.thuisuiteten.nl
pi_40421052
Hoort wellicht niet helemaal hier, maar toch maar hier plaatsen:

In de VI van deze week is Janus van Peenen de hoofdpersoon in de rubriek "Liefhebbers". Janus is de voorzitter van Heerjansdam. Geweldige kerel. Mooi artikel ook, hoewel ik sommige dingen toch wel met een glimlach heb gelezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40437714
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:

Jammer Angstgegner?
Persoonlijk had ik hem er graag bij gehad. Het is een uiterst grillige speler, die in het verleden heeft bewezen gemakkelijk te kunnen scoren, al was dat alleen bij Huizen het geval. Als ik de reacties zo beluister, is er bijna niemand rouwig om het vertrek van deze speler, die volgens velen zeker geen echte teamspeler mag worden genoemd. Bij zijn nieuwe club debuteerde hij in ieder geval met een goal. De strijd om de spitspositie zal nu gaan tussen de ervaren rot Chima Onyeike en het linksbenige talent Maurice van der Wilt, die zich goed ontwikkelt en tegen Ajax ook weer een goede indruk achterliet.
pi_40437782
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Hoort wellicht niet helemaal hier, maar toch maar hier plaatsen:

In de VI van deze week is Janus van Peenen de hoofdpersoon in de rubriek "Liefhebbers". Janus is de voorzitter van Heerjansdam. Geweldige kerel. Mooi artikel ook, hoewel ik sommige dingen toch wel met een glimlach heb gelezen.
Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.
pi_40442663
Katwijk heeft dinsdag en woensdag haar oefenwedstrijden gewonnen, al ging het nog wel met de nodige moeite. Tegen de Beursbengels werd met 2-1 gewonnen, doelpunten: Molenaar en Theo van Leeuwen. Henny Lee bracht in totaal 22 man in het veld, waaronder alle nieuwelingen (behalve Arie Jonker).

Op woensdag kwam Katwijk tegen DUNO met een beloftenelftal in actie. Na een lastige eerste helft werd met 1-2 gerust. Beide tegendoelpunten konden de Katwijkers zelf aangerekend worden. De tweede helft werd er gedomineerd. Maurice Varkevisser scoorde uit een penalty de winnende, Elroy Lammers had eerder voor de twee andere doelpunten gezorgd.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:16:01 #173
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40444018
Katwijk begint stroef maar succesvol

Dinsdag wist Katwijk de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding in een overwinning om te zetten. Tegen Beursbengels werd het 2-1.

Katwijk verscheen aan de aftrap met een viertal nieuwelingen in de basis: Jermaine Holwijn, Jack Honsbeek, Quincy van Ommeren en Tahir Akhamrane.

Goede beginfase

De thuisploeg trof een tegenstander die allerminst van plan was om met een grote nederlaag huiswaarts te keren. Met veel mensen achter de bal wachtten de Beursbengels op een slippertje in de Katwijk-defensie. De beginfase was overduidelijk voor de mannen van Henny Lee. Sander Molenaar zag in de 13e minuut een kopbal, op aangeven van Akhamrane, over het doel verdwijnen. Kort daarna trof een doelpoging van Patrick Leeflang hetzelfde lot. Pas halverwege de eerste helft kroop Beursbengels wat uit de schulp. De eerste mogelijkheid dankte de ploeg aan een struikelpartij van Jeroen Buijs. Hij zag tot zijn opluchting de bal naast het doel verdwijnen. Katwijk liet zich hierdoor niet van de wijs brengen. Leeflang testte niet veel later de Beursbengels-goalie met een afstandschot.

De Katwijk-defensie die over het algemeen een prima indruk maakte bleef niet verschoond van foutjes. Zo kwamen de gasten na een goed half uur spelen bijna op voorsprong toen de Katwijk-verdedigers geen kans zagen om goed uit te verdedigen. Dankzij een goede sliding-tackle werd de bal met veel moeite tot corner verwerkt. Ook de verdedigers aan de andere kant kenden hun mindere moment. Van zo’n moment maakte Molenaar in de 34e minuut dankbaar gebruik: 1-0. Katwijk zag geen kans om de verkregen voorsprong mee de rust in te nemen. Vijf minuten voor tijd kwam Katwijk goed weg toen een Beursbengels-aanvaller aan de buitenspelval ontsnapte. Mogelijk geschrokken door dit buitenkansje zag hij geen kans om Martijn Middelbeek te verschalken. Helaas voor Katwijk bleek dit uitstel van executie. Want nog geen twee minuten later lag de bal op de stip. Buijs werd, tot zijn eigen verrassing, als dader aangewezen van een overtreding in het strafschopgebied. Martijn Klinkers nam de verantwoordelijkheid op zich en liet Middelbeek kansloos: 1-1.

Veel wissels

De tweede helft kende een rustig begin. Nog net binnen het uur was het de razendsnelle Akhamrane die zijn schot voorlangs het doel zag gaan. De tweede helft werd vooral gekenmerkt door de vele wissels. Niet minder dan elf aan Katwijk-zijde. Eén van de invallers was nieuwkomer Joey Rietbroek die een prima indruk achterliet in de 25 minuten die hem gegund werden. In de 73e minuut was hij dichtbij een treffer. Zijn schot trof echter de paal. Kort daarvoor had een andere invaller, Chris de Bie, ook al het doel onder vuur genomen. Zijn goede inzet ging maar net over. Een kwartier voor tijd kwam Katwijk toch op voorsprong. Het is niet vreemd, gezien het aantal wissels, dat de 2-1 een invallers-aangelegenheid betrof. Elroy Lammers vond de vrijstaande Mark de Vries. Hij vond op zijn beurt Theo van Leeuwen, die met een goed schot de eindstand op het bord bracht. Het restant van de wedstrijd kende nog slechts één noemenswaardig moment. De Beursbengels-doelman kon in de 77e minuut maar ternauwernood redding brengen toen Lammers hem met een leep schot in de korte hoek probeerde te verrassen.

Opstelling Katwijk: Middelbeek (46. Van Duijn), Buijs (46. Van Welie), Leeflang (46. Groen), Holwijn, (58. Van Schie), Honsbeek (50. Hensen), Martin van Leeuwen (67. Rietbroek), Vondeling (58. De Bie), Van Ommeren (58. Verheij), Verkuijlen (67. De Vries), Molenaar (58. Theo van Leeuwen), Akhamrane (58. Lammers).
pi_40446967
IJsselmeervogels heeft zich tegen VV Hierden nadrukkelijk kandidaat gesteld voor de eindoverwinning tijdens de dertigste Veluwade. De regerend landskampioen versloeg de ploeg van Nico Beijnen met ruime cijfers: 6-0.

IJsselmeervogels, dat rondom de deelname aan de Veluwade een trainingskamp heeft belegd, legde de Hierdenaren eenvoudig op de pijnbank. De ploeg van Willem Leushuis toonde zich in het combinatiespel enkele maten groter dan VV Hierden, dat overigens de intentie toonde er een open duel van te maken. Het verschil in balvastheid tussen beide ploegen was echter dermate groot dat er nooit sprake werd van een echte wedstrijd. De ploeg van Willem Leushuis kon zich zelfs een vleugje nonchalance veroorloven. Zo verkwanselde IJsselmeervogels in de eerste helft enkele grote mogelijkheden en weigerde zodoende de score voor de rust verder op te voeren dan 2-0.

Na de pauze liet de ploeg van Leushuis op het door zware regenval geteisterde hoofdveld minder soepel combinatievoetbal zien, maar de scherpte in de afronding nam toe. Vooral invaller Erwin Schouten maakte een scherpe indruk en had met twee treffers een groot aandeel in de ruime overwinning. VV Hierden kon daar slechts één mogelijkheid tegenover zetten. Ralph Diertens kreeg een schietkans, maar hij zag zijn inzet gestopt door de Spakenburgse doelman.

Aangezien de spanning al vlot uit het duel wegvloeide, moesten de enkele tientallen toeschouwers op de tribune hun vertier halen uit de persoonlijke gevechten om een basisplek. Vooral de concurrentiestrijd tussen de nieuwe doelmannen Arjan van Ark en Jonathan Dijkslag sprong daarbij in het oog. Van Ark liet in de eerste helft een bijzonder goede indruk achter met enkele fantastische reflexen en leek daarmee de eerste slag winnend af te sluiten, hoewel Dijkslag in de tweede helft ook niet op grote fouten viel te betrappen.

Basisopstelling VV Hierden: A. van Ark; R. van Ark, Foppen, van Gilst, Willemsen; Vrieling, Timmer, van den Os, Pinarbasi; Diertens, de Vries.

Basisopstelling IJsselmeervogels: Bovo; Hartog, Tosch, Rijsdijk, de Graaf; Winter, de Jong, van de Waal, Knüppe; Winter, Kemper.

Bron www.veluwade.nl
pi_40447281
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef Dennus-F het volgende:

Basisopstelling IJsselmeervogels: Bovo; Hartog, Tosch, Rijsdijk, de Graaf; Winter, de Jong, van de Waal, Knüppe; Winter, Kemper.

Bron www.veluwade.nl
Leuke opstelling en mooie overwinning.

Alleen de keeper zal nog worden aangepast. Bovendien kon Corneille niet meedoen, die zal dus nog wel iemand komen vervangen.

2 goals van Sjoerd MM
pi_40455214
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Leuke opstelling en mooie overwinning.

Alleen de keeper zal nog worden aangepast. Bovendien kon Corneille niet meedoen, die zal dus nog wel iemand komen vervangen.

2 goals van Sjoerd MM
Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?

Tegen dit soort ploegjes is hij altijd goed qua goals, zei ik je al.

EDIT: Oh nee, dat ging over het spel van Alex. Nou ja, die voetbalt dan altijd goed en Sjoerd schiet ze dan wel redelijk makkelijk binnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40455255
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.
Zeker. Altijd achter de goal van de tegenstander ook, grappig.

Maar dat hij niet grof betaalt, mwah... Het is wel echt een kenner, met een fantastisch netwerk, maar toch vind ik hem vaak wat ongelukkig qua nieuwelingen. Jongens als Koremans, Pereira, Van der Ent, tja.... Daar word je niet vrolijk van als die in je team staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_40455726
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?

Tegen dit soort ploegjes is hij altijd goed qua goals, zei ik je al.

EDIT: Oh nee, dat ging over het spel van Alex. Nou ja, die voetbalt dan altijd goed en Sjoerd schiet ze dan wel redelijk makkelijk binnen.
hoe dan ook, beide spelers doen het tot nu toe goed. Een iemand gesproken en hij was zeer onder de indruk van Sjoerd.
pi_40455767
Van mij mogen ze het prima doen, alleen de 19e maar even wat minder.

Moet lukken, dan hoeft Sjoerd zijn belofte nog maar te halveren. Ik had met hem afgesproken 24 x goed en 2 x minder, ervan uitgaande dat we weer bij de Vogels zouden komen. Nu mag het 26 x goed en 1 x minder worden.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:27:57 #180
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40484626
Morgen eens kijken bij de wedstrijd tegen Smitshoek, veel nieuwe gezichten in ieder geval.

BARENDRECHT
Weg: Rafael Andrade (SHO), John Powel (SHO), Steve Wesenhagen (Smitshoek), Dave van Driel (Smitshoek), Dennis Dekker (Smitshoek), Robert Trovato (DCV), Erwin van der Linden (Groote Lindt), Germain Akkermans (SC Feyenoord), Albertino Rosario (Spijkenisse), Demis Xanthopoulos (Excelsior M), Raymond de Waard (onbekend), Maikel Zaalman (WCR).

Nieuw: Giovanni Franken (DOTO), Danny Spelde (Lyra), Richard Lodder (ASWH), Xander van de Veeke (ASWH), Dennis Blom (SC Feyenoord), Ramon Barendregt (SHO), Paolo Mendonca (Haaglandia), Yurtcan Kayis (Türikyemspor).
Trainer: Jack van den Berg.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40485689
Ik heb ze al zien ballen hoor. Leuk team, maar dat wisten we al. Opmerkelijk trouwens, dat Erwin van der Linden opnieuw vertrekt omdat hij niet op de bank wil achter Lodder & Van der Veeke.
www.thuisuiteten.nl
pi_40514803
ASWH WINT BIJ RVVH

Na de oefenduels tegen AZ en FC Dordrecht mocht ASWH vanmiddag voor het eerst oefenen tegen een andere amateurclub. In Ridderkerk was eersteklasser RVVH de tegenstander voor het elftal van Bill Tukker. De trainer van ASWH begon met Raymon Kuipers in het doel, die voor zich een verdedigingslinie zag met van rechts naar links Boudy Hoogendoorn, Nixon Dias, aanvoerder Roël Gorré en Danny Versluis. Het Ambachtse middenveld werd gevormd door Danny Slingerland, Marphe Redjosetiko, Ferry van Lare en Jerry de Jong. Voorin waren Arjan Human en Derk Schut wederom aan elkaar gekoppeld.

Na een openingsfase die werd gekenmerkt door aftasten trok ASWH gaandeweg de eerste helft het spel meer naar zich toe. Het niveauverschil met de gastheren, waar voormalig ASWH-speler Marco Nijssen een basisplaats had, werd toen steeds meer zichtbaar. In die fase ontstonden ook de eerste mogelijkheden voor ASWH. Nixon Dias schoot naast uit een vrije trap en Arjan Human mikte net naast. Niet veel later raakte Arjan na een goed uitgespeelde aanval de paal, waarna de rebound door Jerry de Jong ingeschoten leek te worden. Een verdediger van de thuisclub hield de bal met de hand tegen, maar de scheidsrechter wuifde dit weg.

Inmiddels waren Danny Slingerland en Jerry de Jong van flank gewisseld. Dit had succes, want beide spelers waren betrokken bij de twee goals die ASWH voor rust wist te maken. Jerry zette goed door op rechts en bezorgde de bal bij Arjan, die niet aarzelde en hard en hoog inschoot. Kort daarna was het Danny Slingerland die door Marphe Redjosetiko werd doorgestuurd, in de zestien de bal in bezit kreeg en teruglegde op Derk Schut. De nieuwe spits kapte een tegenstander uit en schoot goed zijn eerste goal voor ASWH binnen. Met deze 0-2 gingen de teams ook rusten.

In die rust waren Derk Schut en Danny Slingerland in de kleedkamer achtergebleven. Zij werden vervangen door nieuweling Rory van der Weijden en de ervaren Izaäk Verhoeven. ASWH bleef de betere ploeg, maar oogde af en toe nog wel wat zoekende. Logisch, er zijn immers de nodige nieuwe spelers. Helaas was het vriendschappelijke karakter van de wedstrijd niet helemaal overgekomen bij de nummer 4 van de thuisploeg, want deze speler maakte een harde overtreding op Arjan Human. De spits moest het veld met een blessure verlaten en werd vervangen door Rick Verbrugge. Niet lang na die wissel maakte nummer 4 nog een fikse overtreding, die niet echt paste in de verder sportief verlopen ontmoeting.

ASWH wist nog twee goals te maken. Eerst kopte Rory van der Weijden een mooie voorzet van de linkerflank keurig binnen en wist op die manier ook zijn eerste goal voor ASWH te scoren. Nixon Dias was toen al afgelost door Johan Sturrus, die weer enkele malen op vertrouwde wijze opstoomde. De mooiste goal van de middag werd gemaakt door Marphe Redjosetiko. Rick Verbrugge begon aan een solo, leek zich vast te lopen, maar heroverde de bal. Marphe liftte die vervolgens vanaf de rand van het strafschopgebied fraai over de keeper in de verre hoek. Zo boekte ASWH een 0-4 overwinning bij RVVH en heeft Bill Tukker ongetwijfeld weer de nodige dingen kunnen zien in de zoektocht naar de ideale formatie. Dinsdag zal ASWH de oefencampagne vervolgen met een uitduel bij Smitshoek.
www.thuisuiteten.nl
pi_40515710
VVOG wint Veluwade tournooi na strafschoppen van IJsselmeervogels. De Spakenburgers waren over de gehele wedstrijd wel de betere.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40516387
Ja, ik heb het zelf ook gezien. IJsselmeervogels had moeten winnen. De scheidsrechters van dit toernooi waren wel van een bedenkelijk nivo hoor! pff
pi_40521723
ADO'20 2 - Zwaluwen'30 2 4-0 (rust: 4-0)
Heerlijke 1e helft, 2e helft wat minder mede door drastische verlaging gemiddelde leeftijd. Niet verkeerd voor een eerste wedstrijd.
ADO'20 1 - Voorschoten'97 1 1-1 (rust: 0-1)
Matige wedstrijd met pas vlak voor tijd de onverdiende gelijkmaker, vorige week tegen EDO was beter.

Woensdag tegen Jong AZ en mij is gevraagd of ik aan de kant van AZ wil vlaggen... Tuurlijk, doen we! Lijkt me een leukere pot om te vlaggen dan zoiets eenzijdigs als van vanochtend...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:40:03 #186
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40535893
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef BVO het volgende:
Morgen eens kijken bij de wedstrijd tegen Smitshoek, veel nieuwe gezichten in ieder geval.

BARENDRECHT
Weg: Rafael Andrade (SHO), John Powel (SHO), Steve Wesenhagen (Smitshoek), Dave van Driel (Smitshoek), Dennis Dekker (Smitshoek), Robert Trovato (DCV), Erwin van der Linden (Groote Lindt), Germain Akkermans (SC Feyenoord), Albertino Rosario (Spijkenisse), Demis Xanthopoulos (Excelsior M), Raymond de Waard (onbekend), Maikel Zaalman (WCR).

Nieuw: Giovanni Franken (DOTO), Danny Spelde (Lyra), Richard Lodder (ASWH), Xander van de Veeke (ASWH), Dennis Blom (SC Feyenoord), Ramon Barendregt (SHO), Paolo Mendonca (Haaglandia), Yurtcan Kayis (Türikyemspor).
Trainer: Jack van den Berg.
3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veld . Met hem erbij hadden ze vorig jaar in ieder geval gepromoveerd, toen mistten ze zo'n figuur.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:30:08 #187
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40540540
Katwijk en Argon in evenwicht

Katwijk is met Zondag Hoofdklasser Argon een 1-1 gelijkspel overeengekomen.

Katwijk tegen Argon is een traditioneel voorbereidingsduel. Voor beide elftallen een mooie test-case tegen een tegenstander van formaat. Eerder op de middag had het tweede elftal van Katwijk het tweede elftal van de bezoekers nog op een kleine nederlaag getrakteerd. Het was Wesley van Wijk die in de tweede helft het enige doelpunt van de wedstrijd binnentrapte uit een vrije schop.

Sterk begin Argon
De beginfase van deze uitvoering was duidelijk voor de bezoekers. Het eerste wapenfeit van de ploeg uit Mijdrecht was een schot voorlangs. Deze mogelijkheid was het gevolg van slecht uitverdedigen aan de kant van Katwijk. Iets wat de toeschouwers deze middag nog vaker zouden zien. Enkele minuten later moest Katwijk-doelman Martijn Middelbeek handelend optreden toen een verdwaald schot net onder de lat het doel in dreigde te gaan. In de minuten die hierop volgde kreeg Argon nog wat kleine kansjes maar een achterstand bleef Katwijk (voorlopig) bespaard. Het eerste Katwijk gevaar kwam van de voet van Erwin Verkuijlen. Zijn schot miste echter de kracht en precisie om voormalig Marken-doelman Eelco Zeinstra te verontrusten. Nog geen minuut daarna kwam Argon niet onverdiend op voorsprong. Een lange bal van Argon-verdediger Arif Ersu belandde achter de Katwijk-verdediging in de voeten van de snelle aanvaller Ceryl Bané. Het enige obstakel op zijn weg was Middelbeek. Bané schoot de bal koel langs de uitkomende doelman en bracht zodoende zijn ploeg op een 0-1 voorsprong. De achterstand had op de mannen van Henny Lee een goede uitwerking. De druk op het Argon-doel nam gestaag toe. In eerste instantie resulteerde dit niet in grote kansen.

Kansen Katwijk

Achtereenvolgens deden Sander Molenaar, Marcel Vondeling en Jermaine Holwijn wel een poging om iets aan de achterstand te doen, maar vooralsnog zonder succes. De laatste tien minuten van de eerste helft wist Katwijk enkele goede mogelijkheden te creëren. Eerst was het Marcel Vondeling die een goede rush afrondde met een mooie schuiver die maar net naast het doel ging. Daarna kreeg Katwijk wat offensieve hulp uit onverwachte hoek. Het was namelijk Ersu die per ongeluk gevaarlijk richting zijn eigen doel kopte. Met een knappe redding wist Zeinstra de bal voor de lijn te stoppen. Kort voor rust volgde de mooiste kans van Katwijk in de eerste helft. Patrick Leeflang speelde de goed vrijstaande Verkuijlen. Zijn uitstekende voorzet vanaf de rechterkant leek door Sander Molenaar binnengekopt te gaan worden. Zeinstra wist echter met een geweldige redding de gelijkmaker te verijdelen. Zodoende gingen de ploegen rusten met een 0-1 voorsprong voor de bezoekende vereniging.

Tweede helft
In een gewijzigde samenstelling begon het elftal van Katwijk aan de tweede helft. Peter van Schie, Jack Honsbeek en Quincy van Ommeren maakten plaats voor respectievelijk Jan Groen, Daniël Hensen en Wouter Verheij. Vooral het inbrengen van de rasvoetballer Verheij had een positieve invloed op het spel van Katwijk. Ondanks dat was de beginfase van de tweede helft, net zoals die van de eerste helft, voor het bezoekende elftal van trainer Jan Zoutman. In die 53e minuut ontstond een gevaarlijke scrimmage voor het doel van Katwijk. Ook dit gevaar was het gevolg van matig optreden aan Katwijk-zijde. Tien minuten later was Argon wederom dichtbij een tweede treffer. Martin van Leeuwen kreeg een ingebrachte bal niet goed onder controle wat uiteindelijk leidde tot een dubbele kans voor Argon. Gelukkig voor Katwijk hadden enkele Argon-aanvallers het vizier niet op scherp. Daarnaast was het ook Middelbeek die zijn ploeg op de been hield.

Leuke slotfase
Met nog zo’n 25 minuten op de klok trok Katwijk nadrukkelijker het spel naar zich toe. Een gevaarlijk schot in de korte hoek was het eerste teken van de aanvallende bedoelingen van Katwijk. Niet veel later kreeg Vondeling een aardige kopkans maar zijn inzet ging naast het doel. Het laatste kwartier van de wedstrijd golfde het spel heen en weer. Zo waren het eerst de Argonauten die een bal over het Katwijk-doel zagen gaan. Vervolgens was het Katwijk dat een serieuze kans kreeg. In eerste instantie kon invaller-doelman Daniël de Hoop knap redding bieden op een afstandschot. De daaropvolgende hoekschop belandde echter voor de voeten van Verheij. Zijn prima schot vanaf de rand van het strafschopgebied liet de jonge doelman kansloos: 1-1. In de slotminuten kregen beide ploegen nog een kans(je) op de overwinning. Namens Katwijk speelde Groen de vrijstaande Verkuijlen knap aan. De inzet van de rechtsbuiten hield het midden tussen een schot en een voorzet. Hoe de Leidenaar in Katwijkse dienst het ook bedoelde, de bal zeilde maar net over het doel. Namens Argon was het de van Haarlem teruggekeerde Patrick Lokken die nog eenmaal mocht aanleggen. Zijn schot werd echter geblockt door Johan van Welie die niet onverdienstelijk inviel. De wedstrijd eindigde hierdoor een volkomen terecht gelijkspel.

Opstelling Katwijk: Middelbeek, Van Schie (46. Groen), Holwijn, Leeflang (75. Van Welie), Honsbeek (46. Hensen), Van Leeuwen, Vondeling (75. Rietbroek), Van Ommeren (46. Verheij), Verkuijlen, Molenaar (68. De Bie), Akhamrane (75. Lammers).

Opstelling Argon: Zeinstra (75. De Hoop), De Haer (30. Van Gulik), Verlaan (60. De Haer), Ersu (75. Westera), Akgun (75. De Lang), De Lang (60. Bané), Kurt (30. Kentrop), Westera (60. Kurt), Veltmeijer (60. Berkleef), Bané (30. Lokken), Berkleef (30. Ebu-Mordi).
pi_40540644
Seolto (3e klasse) wint van tweedeklasser Wilhelmina'26 met 3-2, na met 2-0 achter gestaan te hebben!
pi_40544085
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:40 schreef BVO het volgende:

[..]

3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veld . Met hem erbij hadden ze vorig jaar in ieder geval gepromoveerd, toen mistten ze zo'n figuur.
Giovanni Franken was vorig seizoen één van de beste spelers in de hele hoofdklasse zaterdag. Geweldige aanwinst natuurlijk. Dan met Richard en Xander er achter, prima as.

Wij mogen dinsdag tegen Smitshoek, kijken wat wij er tegen kunnen doen.

Katwijk - Argon 1-1 ook interessant. Argon krijgen wij ook nog in een oefenpot hier.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 17:17:28 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_40545778
NIVO-Sparta wint van hoofdklaser Geinoord met 5-3. Dat biedt perspectief

pi_40546007
Oke, ik ben vrij van mijn werk.

Ik ga dinsdag naar de opendag van IJsselmeervogels, o.a. de wedstrijd tegen Athletic club Bilbao.

Typfoutje weg

[ Bericht 29% gewijzigd door F1Bas op 06-08-2006 21:27:57 ]
pi_40546774
Leuk F1Bas!

Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 is af trouwens.

Jij doet B?

En tong: prima resultaat!
www.thuisuiteten.nl
pi_40548964
Ik zit te twijfelen of ik een Hoofdklasse B zondag-topic zal openen.

De enige echte volgers zijn Bos81 (Geldrop) en ik (OJC). Verder zullen er posts komen van methodmich (alles wat amateurvoetbal is lijkt hij te volgen ) en nepsupporters als TerroRobbie, maar om daar nou een heel topic voor te openen...
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 19:27:02 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_40549110
Waarom niet dat trekt vast anderen om er in te posten.

pi_40549156
Gisteren heeft Excelsior'31 met 4-2 gewonnen van derdeklasser NEO. De eerste helft was aardig, met goals van Van der Berg en Hoekstra. De tweede helft was slap en ongecontroleerd. Wel liep Excelsior uit naar 4-0 door doelpunten van Looms en B. Calkhoven. Twee slippertjes, een van Leurink en een van A. Calkhoven kwam NEO nog wat dichterbij. Veel spelers waren nog niet present door de verschillende vakanties.
That's all folks!
pi_40549201
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet dat trekt vast anderen om er in te posten.

Waarom zouden mensen erin gaan posten als ze de competitie niet volgen?
pi_40549263
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een Hoofdklasse B zondag-topic zal openen.

De enige echte volgers zijn Bos81 (Geldrop) en ik (OJC). Verder zullen er posts komen van methodmich (alles wat amateurvoetbal is lijkt hij te volgen ) en nepsupporters als TerroRobbie, maar om daar nou een heel topic voor te openen...
Van mij mag je het gewoon openen hoor. Maar inderdaad denk ik ook, dat er niet zo heel veel in zal worden gepost om dezelfde redenen die jij aangeeft
pi_40552576
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Leuk F1Bas!

Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 is af trouwens.

Jij doet B?

En tong: prima resultaat!
Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.
pi_40553326
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.
Mij ook niet, en ik was het ook niet echt van plan .

Heb je al die info gekopieerd van VoZ of komt het allemaal uit je eigen blote kop MM??
pi_40561069
Spakenburg speelde zaterdag tegen de kersverse zaterdageersteklasser NSC (Nijkerk) en won na een matige vertoning met 3-0 door goals van Rob Hopman, Chima Onyeike (een beauty) en Jos Bouw. Vooral het centrale verdedigingscentrum met Rob Hopman en Melvin Nijlhof en na rust Seger Oudshoorn en Nijlhof speelde een voortreffelijke wedstrijd. Spakenburg had zaterdagmorgen nog een training van bijna anderhalf uur in de benen, dus deed het rustig aan. De Nijkerkers, met veel spelers die voorheen bij Spakenburg of IJsselmeervogels speelden, schoten gedurende negentig minuten niet één keer op doel.

Na een onbesuisde actie van de keeper van de gasten viel aanvaller Roderik de Harder uit met een - naar later bleek - zware hersenschudding en een gekneusde schouder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')