abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40455214
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Leuke opstelling en mooie overwinning.

Alleen de keeper zal nog worden aangepast. Bovendien kon Corneille niet meedoen, die zal dus nog wel iemand komen vervangen.

2 goals van Sjoerd MM
Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?

Tegen dit soort ploegjes is hij altijd goed qua goals, zei ik je al.

EDIT: Oh nee, dat ging over het spel van Alex. Nou ja, die voetbalt dan altijd goed en Sjoerd schiet ze dan wel redelijk makkelijk binnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40455255
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.
Zeker. Altijd achter de goal van de tegenstander ook, grappig.

Maar dat hij niet grof betaalt, mwah... Het is wel echt een kenner, met een fantastisch netwerk, maar toch vind ik hem vaak wat ongelukkig qua nieuwelingen. Jongens als Koremans, Pereira, Van der Ent, tja.... Daar word je niet vrolijk van als die in je team staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_40455726
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?

Tegen dit soort ploegjes is hij altijd goed qua goals, zei ik je al.

EDIT: Oh nee, dat ging over het spel van Alex. Nou ja, die voetbalt dan altijd goed en Sjoerd schiet ze dan wel redelijk makkelijk binnen.
hoe dan ook, beide spelers doen het tot nu toe goed. Een iemand gesproken en hij was zeer onder de indruk van Sjoerd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40455767
Van mij mogen ze het prima doen, alleen de 19e maar even wat minder.

Moet lukken, dan hoeft Sjoerd zijn belofte nog maar te halveren. Ik had met hem afgesproken 24 x goed en 2 x minder, ervan uitgaande dat we weer bij de Vogels zouden komen. Nu mag het 26 x goed en 1 x minder worden.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:27:57 #180
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40484626
Morgen eens kijken bij de wedstrijd tegen Smitshoek, veel nieuwe gezichten in ieder geval.

BARENDRECHT
Weg: Rafael Andrade (SHO), John Powel (SHO), Steve Wesenhagen (Smitshoek), Dave van Driel (Smitshoek), Dennis Dekker (Smitshoek), Robert Trovato (DCV), Erwin van der Linden (Groote Lindt), Germain Akkermans (SC Feyenoord), Albertino Rosario (Spijkenisse), Demis Xanthopoulos (Excelsior M), Raymond de Waard (onbekend), Maikel Zaalman (WCR).

Nieuw: Giovanni Franken (DOTO), Danny Spelde (Lyra), Richard Lodder (ASWH), Xander van de Veeke (ASWH), Dennis Blom (SC Feyenoord), Ramon Barendregt (SHO), Paolo Mendonca (Haaglandia), Yurtcan Kayis (Türikyemspor).
Trainer: Jack van den Berg.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40485689
Ik heb ze al zien ballen hoor. Leuk team, maar dat wisten we al. Opmerkelijk trouwens, dat Erwin van der Linden opnieuw vertrekt omdat hij niet op de bank wil achter Lodder & Van der Veeke.
www.thuisuiteten.nl
pi_40514803
ASWH WINT BIJ RVVH

Na de oefenduels tegen AZ en FC Dordrecht mocht ASWH vanmiddag voor het eerst oefenen tegen een andere amateurclub. In Ridderkerk was eersteklasser RVVH de tegenstander voor het elftal van Bill Tukker. De trainer van ASWH begon met Raymon Kuipers in het doel, die voor zich een verdedigingslinie zag met van rechts naar links Boudy Hoogendoorn, Nixon Dias, aanvoerder Roël Gorré en Danny Versluis. Het Ambachtse middenveld werd gevormd door Danny Slingerland, Marphe Redjosetiko, Ferry van Lare en Jerry de Jong. Voorin waren Arjan Human en Derk Schut wederom aan elkaar gekoppeld.

Na een openingsfase die werd gekenmerkt door aftasten trok ASWH gaandeweg de eerste helft het spel meer naar zich toe. Het niveauverschil met de gastheren, waar voormalig ASWH-speler Marco Nijssen een basisplaats had, werd toen steeds meer zichtbaar. In die fase ontstonden ook de eerste mogelijkheden voor ASWH. Nixon Dias schoot naast uit een vrije trap en Arjan Human mikte net naast. Niet veel later raakte Arjan na een goed uitgespeelde aanval de paal, waarna de rebound door Jerry de Jong ingeschoten leek te worden. Een verdediger van de thuisclub hield de bal met de hand tegen, maar de scheidsrechter wuifde dit weg.

Inmiddels waren Danny Slingerland en Jerry de Jong van flank gewisseld. Dit had succes, want beide spelers waren betrokken bij de twee goals die ASWH voor rust wist te maken. Jerry zette goed door op rechts en bezorgde de bal bij Arjan, die niet aarzelde en hard en hoog inschoot. Kort daarna was het Danny Slingerland die door Marphe Redjosetiko werd doorgestuurd, in de zestien de bal in bezit kreeg en teruglegde op Derk Schut. De nieuwe spits kapte een tegenstander uit en schoot goed zijn eerste goal voor ASWH binnen. Met deze 0-2 gingen de teams ook rusten.

In die rust waren Derk Schut en Danny Slingerland in de kleedkamer achtergebleven. Zij werden vervangen door nieuweling Rory van der Weijden en de ervaren Izaäk Verhoeven. ASWH bleef de betere ploeg, maar oogde af en toe nog wel wat zoekende. Logisch, er zijn immers de nodige nieuwe spelers. Helaas was het vriendschappelijke karakter van de wedstrijd niet helemaal overgekomen bij de nummer 4 van de thuisploeg, want deze speler maakte een harde overtreding op Arjan Human. De spits moest het veld met een blessure verlaten en werd vervangen door Rick Verbrugge. Niet lang na die wissel maakte nummer 4 nog een fikse overtreding, die niet echt paste in de verder sportief verlopen ontmoeting.

ASWH wist nog twee goals te maken. Eerst kopte Rory van der Weijden een mooie voorzet van de linkerflank keurig binnen en wist op die manier ook zijn eerste goal voor ASWH te scoren. Nixon Dias was toen al afgelost door Johan Sturrus, die weer enkele malen op vertrouwde wijze opstoomde. De mooiste goal van de middag werd gemaakt door Marphe Redjosetiko. Rick Verbrugge begon aan een solo, leek zich vast te lopen, maar heroverde de bal. Marphe liftte die vervolgens vanaf de rand van het strafschopgebied fraai over de keeper in de verre hoek. Zo boekte ASWH een 0-4 overwinning bij RVVH en heeft Bill Tukker ongetwijfeld weer de nodige dingen kunnen zien in de zoektocht naar de ideale formatie. Dinsdag zal ASWH de oefencampagne vervolgen met een uitduel bij Smitshoek.
www.thuisuiteten.nl
pi_40515710
VVOG wint Veluwade tournooi na strafschoppen van IJsselmeervogels. De Spakenburgers waren over de gehele wedstrijd wel de betere.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40516387
Ja, ik heb het zelf ook gezien. IJsselmeervogels had moeten winnen. De scheidsrechters van dit toernooi waren wel van een bedenkelijk nivo hoor! pff
pi_40521723
ADO'20 2 - Zwaluwen'30 2 4-0 (rust: 4-0)
Heerlijke 1e helft, 2e helft wat minder mede door drastische verlaging gemiddelde leeftijd. Niet verkeerd voor een eerste wedstrijd.
ADO'20 1 - Voorschoten'97 1 1-1 (rust: 0-1)
Matige wedstrijd met pas vlak voor tijd de onverdiende gelijkmaker, vorige week tegen EDO was beter.

Woensdag tegen Jong AZ en mij is gevraagd of ik aan de kant van AZ wil vlaggen... Tuurlijk, doen we! Lijkt me een leukere pot om te vlaggen dan zoiets eenzijdigs als van vanochtend...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:40:03 #186
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40535893
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef BVO het volgende:
Morgen eens kijken bij de wedstrijd tegen Smitshoek, veel nieuwe gezichten in ieder geval.

BARENDRECHT
Weg: Rafael Andrade (SHO), John Powel (SHO), Steve Wesenhagen (Smitshoek), Dave van Driel (Smitshoek), Dennis Dekker (Smitshoek), Robert Trovato (DCV), Erwin van der Linden (Groote Lindt), Germain Akkermans (SC Feyenoord), Albertino Rosario (Spijkenisse), Demis Xanthopoulos (Excelsior M), Raymond de Waard (onbekend), Maikel Zaalman (WCR).

Nieuw: Giovanni Franken (DOTO), Danny Spelde (Lyra), Richard Lodder (ASWH), Xander van de Veeke (ASWH), Dennis Blom (SC Feyenoord), Ramon Barendregt (SHO), Paolo Mendonca (Haaglandia), Yurtcan Kayis (Türikyemspor).
Trainer: Jack van den Berg.
3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veld . Met hem erbij hadden ze vorig jaar in ieder geval gepromoveerd, toen mistten ze zo'n figuur.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:30:08 #187
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40540540
Katwijk en Argon in evenwicht

Katwijk is met Zondag Hoofdklasser Argon een 1-1 gelijkspel overeengekomen.

Katwijk tegen Argon is een traditioneel voorbereidingsduel. Voor beide elftallen een mooie test-case tegen een tegenstander van formaat. Eerder op de middag had het tweede elftal van Katwijk het tweede elftal van de bezoekers nog op een kleine nederlaag getrakteerd. Het was Wesley van Wijk die in de tweede helft het enige doelpunt van de wedstrijd binnentrapte uit een vrije schop.

Sterk begin Argon
De beginfase van deze uitvoering was duidelijk voor de bezoekers. Het eerste wapenfeit van de ploeg uit Mijdrecht was een schot voorlangs. Deze mogelijkheid was het gevolg van slecht uitverdedigen aan de kant van Katwijk. Iets wat de toeschouwers deze middag nog vaker zouden zien. Enkele minuten later moest Katwijk-doelman Martijn Middelbeek handelend optreden toen een verdwaald schot net onder de lat het doel in dreigde te gaan. In de minuten die hierop volgde kreeg Argon nog wat kleine kansjes maar een achterstand bleef Katwijk (voorlopig) bespaard. Het eerste Katwijk gevaar kwam van de voet van Erwin Verkuijlen. Zijn schot miste echter de kracht en precisie om voormalig Marken-doelman Eelco Zeinstra te verontrusten. Nog geen minuut daarna kwam Argon niet onverdiend op voorsprong. Een lange bal van Argon-verdediger Arif Ersu belandde achter de Katwijk-verdediging in de voeten van de snelle aanvaller Ceryl Bané. Het enige obstakel op zijn weg was Middelbeek. Bané schoot de bal koel langs de uitkomende doelman en bracht zodoende zijn ploeg op een 0-1 voorsprong. De achterstand had op de mannen van Henny Lee een goede uitwerking. De druk op het Argon-doel nam gestaag toe. In eerste instantie resulteerde dit niet in grote kansen.

Kansen Katwijk

Achtereenvolgens deden Sander Molenaar, Marcel Vondeling en Jermaine Holwijn wel een poging om iets aan de achterstand te doen, maar vooralsnog zonder succes. De laatste tien minuten van de eerste helft wist Katwijk enkele goede mogelijkheden te creëren. Eerst was het Marcel Vondeling die een goede rush afrondde met een mooie schuiver die maar net naast het doel ging. Daarna kreeg Katwijk wat offensieve hulp uit onverwachte hoek. Het was namelijk Ersu die per ongeluk gevaarlijk richting zijn eigen doel kopte. Met een knappe redding wist Zeinstra de bal voor de lijn te stoppen. Kort voor rust volgde de mooiste kans van Katwijk in de eerste helft. Patrick Leeflang speelde de goed vrijstaande Verkuijlen. Zijn uitstekende voorzet vanaf de rechterkant leek door Sander Molenaar binnengekopt te gaan worden. Zeinstra wist echter met een geweldige redding de gelijkmaker te verijdelen. Zodoende gingen de ploegen rusten met een 0-1 voorsprong voor de bezoekende vereniging.

Tweede helft
In een gewijzigde samenstelling begon het elftal van Katwijk aan de tweede helft. Peter van Schie, Jack Honsbeek en Quincy van Ommeren maakten plaats voor respectievelijk Jan Groen, Daniël Hensen en Wouter Verheij. Vooral het inbrengen van de rasvoetballer Verheij had een positieve invloed op het spel van Katwijk. Ondanks dat was de beginfase van de tweede helft, net zoals die van de eerste helft, voor het bezoekende elftal van trainer Jan Zoutman. In die 53e minuut ontstond een gevaarlijke scrimmage voor het doel van Katwijk. Ook dit gevaar was het gevolg van matig optreden aan Katwijk-zijde. Tien minuten later was Argon wederom dichtbij een tweede treffer. Martin van Leeuwen kreeg een ingebrachte bal niet goed onder controle wat uiteindelijk leidde tot een dubbele kans voor Argon. Gelukkig voor Katwijk hadden enkele Argon-aanvallers het vizier niet op scherp. Daarnaast was het ook Middelbeek die zijn ploeg op de been hield.

Leuke slotfase
Met nog zo’n 25 minuten op de klok trok Katwijk nadrukkelijker het spel naar zich toe. Een gevaarlijk schot in de korte hoek was het eerste teken van de aanvallende bedoelingen van Katwijk. Niet veel later kreeg Vondeling een aardige kopkans maar zijn inzet ging naast het doel. Het laatste kwartier van de wedstrijd golfde het spel heen en weer. Zo waren het eerst de Argonauten die een bal over het Katwijk-doel zagen gaan. Vervolgens was het Katwijk dat een serieuze kans kreeg. In eerste instantie kon invaller-doelman Daniël de Hoop knap redding bieden op een afstandschot. De daaropvolgende hoekschop belandde echter voor de voeten van Verheij. Zijn prima schot vanaf de rand van het strafschopgebied liet de jonge doelman kansloos: 1-1. In de slotminuten kregen beide ploegen nog een kans(je) op de overwinning. Namens Katwijk speelde Groen de vrijstaande Verkuijlen knap aan. De inzet van de rechtsbuiten hield het midden tussen een schot en een voorzet. Hoe de Leidenaar in Katwijkse dienst het ook bedoelde, de bal zeilde maar net over het doel. Namens Argon was het de van Haarlem teruggekeerde Patrick Lokken die nog eenmaal mocht aanleggen. Zijn schot werd echter geblockt door Johan van Welie die niet onverdienstelijk inviel. De wedstrijd eindigde hierdoor een volkomen terecht gelijkspel.

Opstelling Katwijk: Middelbeek, Van Schie (46. Groen), Holwijn, Leeflang (75. Van Welie), Honsbeek (46. Hensen), Van Leeuwen, Vondeling (75. Rietbroek), Van Ommeren (46. Verheij), Verkuijlen, Molenaar (68. De Bie), Akhamrane (75. Lammers).

Opstelling Argon: Zeinstra (75. De Hoop), De Haer (30. Van Gulik), Verlaan (60. De Haer), Ersu (75. Westera), Akgun (75. De Lang), De Lang (60. Bané), Kurt (30. Kentrop), Westera (60. Kurt), Veltmeijer (60. Berkleef), Bané (30. Lokken), Berkleef (30. Ebu-Mordi).
pi_40540644
Seolto (3e klasse) wint van tweedeklasser Wilhelmina'26 met 3-2, na met 2-0 achter gestaan te hebben!
pi_40544085
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:40 schreef BVO het volgende:

[..]

3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veld . Met hem erbij hadden ze vorig jaar in ieder geval gepromoveerd, toen mistten ze zo'n figuur.
Giovanni Franken was vorig seizoen één van de beste spelers in de hele hoofdklasse zaterdag. Geweldige aanwinst natuurlijk. Dan met Richard en Xander er achter, prima as.

Wij mogen dinsdag tegen Smitshoek, kijken wat wij er tegen kunnen doen.

Katwijk - Argon 1-1 ook interessant. Argon krijgen wij ook nog in een oefenpot hier.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 17:17:28 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_40545778
NIVO-Sparta wint van hoofdklaser Geinoord met 5-3. Dat biedt perspectief

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40546007
Oke, ik ben vrij van mijn werk.

Ik ga dinsdag naar de opendag van IJsselmeervogels, o.a. de wedstrijd tegen Athletic club Bilbao.

Typfoutje weg

[ Bericht 29% gewijzigd door F1Bas op 06-08-2006 21:27:57 ]
pi_40546774
Leuk F1Bas!

Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 is af trouwens.

Jij doet B?

En tong: prima resultaat!
www.thuisuiteten.nl
pi_40548964
Ik zit te twijfelen of ik een Hoofdklasse B zondag-topic zal openen.

De enige echte volgers zijn Bos81 (Geldrop) en ik (OJC). Verder zullen er posts komen van methodmich (alles wat amateurvoetbal is lijkt hij te volgen ) en nepsupporters als TerroRobbie, maar om daar nou een heel topic voor te openen...
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 19:27:02 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_40549110
Waarom niet dat trekt vast anderen om er in te posten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40549156
Gisteren heeft Excelsior'31 met 4-2 gewonnen van derdeklasser NEO. De eerste helft was aardig, met goals van Van der Berg en Hoekstra. De tweede helft was slap en ongecontroleerd. Wel liep Excelsior uit naar 4-0 door doelpunten van Looms en B. Calkhoven. Twee slippertjes, een van Leurink en een van A. Calkhoven kwam NEO nog wat dichterbij. Veel spelers waren nog niet present door de verschillende vakanties.
That's all folks!
pi_40549201
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet dat trekt vast anderen om er in te posten.

Waarom zouden mensen erin gaan posten als ze de competitie niet volgen?
pi_40549263
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een Hoofdklasse B zondag-topic zal openen.

De enige echte volgers zijn Bos81 (Geldrop) en ik (OJC). Verder zullen er posts komen van methodmich (alles wat amateurvoetbal is lijkt hij te volgen ) en nepsupporters als TerroRobbie, maar om daar nou een heel topic voor te openen...
Van mij mag je het gewoon openen hoor. Maar inderdaad denk ik ook, dat er niet zo heel veel in zal worden gepost om dezelfde redenen die jij aangeeft
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40552576
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Leuk F1Bas!

Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 is af trouwens.

Jij doet B?

En tong: prima resultaat!
Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.
pi_40553326
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.
Mij ook niet, en ik was het ook niet echt van plan .

Heb je al die info gekopieerd van VoZ of komt het allemaal uit je eigen blote kop MM??
pi_40561069
Spakenburg speelde zaterdag tegen de kersverse zaterdageersteklasser NSC (Nijkerk) en won na een matige vertoning met 3-0 door goals van Rob Hopman, Chima Onyeike (een beauty) en Jos Bouw. Vooral het centrale verdedigingscentrum met Rob Hopman en Melvin Nijlhof en na rust Seger Oudshoorn en Nijlhof speelde een voortreffelijke wedstrijd. Spakenburg had zaterdagmorgen nog een training van bijna anderhalf uur in de benen, dus deed het rustig aan. De Nijkerkers, met veel spelers die voorheen bij Spakenburg of IJsselmeervogels speelden, schoten gedurende negentig minuten niet één keer op doel.

Na een onbesuisde actie van de keeper van de gasten viel aanvaller Roderik de Harder uit met een - naar later bleek - zware hersenschudding en een gekneusde schouder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')