abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40247728
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Spelen jullie geen districtsbeker op de 19e dan?
14, 22 en 29 augustus. Dus dat kan perfect.
That's all folks!
pi_40257548
Zo, de eerste donderdagavond is weer geweest. Trainen liep prima, zag er goed uit.

Het belangrijkste nieuws van de avond is echter toch echt dat ik heb gewonnen met pokeren!
Gekkenhuis!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juli 2006 @ 12:14:30 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_40266465
Kansloos van FC den Bosch verloren.Maar wat wil je na één training.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40267005
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef tong80 het volgende:
Kansloos van FC den Bosch verloren.Maar wat wil je na één training.

Spakenburg had er idd 3 nodig..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40275655

Zo, als voorzitter van de fanclub hier al een plaatje van Nixon op de laatste training. Gaat ie morgen vlammen aan de Krommedijk?

Wedstrijd ASWH - FC Dordrecht is omgedraaid, wegens de droogte van de velden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40275908
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]

Zo, als voorzitter van de fanclub hier al een plaatje van Nixon op de laatste training. Gaat ie morgen vlammen aan de Krommedijk?

Wedstrijd ASWH - FC Dordrecht is omgedraaid, wegens de droogte van de velden.
Wat is Nixon voor een type speler?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40275984
Voorzitter van de supportersvereniging methodmich? Lijkt me net iets voor jou ja.
pi_40275988
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat is Nixon voor een type speler?
Kan spelen als inschuivende centrale verdediger, maar ook op het middenveld. Was ooit een groot talent bij Sparta en zelfs jeugdinternational. Ergens ging het mis, vermoedelijk qua mentaliteit.

Desondanks voor amateurbegrippen een geweldige speler, met een prima techniek. Voetballen is voor hem lol maken en dat is soms gevaarlijk, maar ook mooi om te zien.

Overigens is Alex de Jong jarig vandaag.
www.thuisuiteten.nl
pi_40276020
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
Voorzitter van de supportersvereniging methodmich? Lijkt me net iets voor jou ja.
Is maar een dolletje hoor, maar ik ben wel al fan van Nixon.

Ik moest wel een nieuwe favoriet erbij kiezen natuurlijk, nu én Louis én Alex én Richard weg zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_40276207
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Is maar een dolletje hoor, maar ik ben wel al fan van Nixon.

Ik moest wel een nieuwe favoriet erbij kiezen natuurlijk, nu én Louis én Alex én Richard weg zijn.
Zijn jullie er beter of slechter op geworden dit seizoen, of gelijk?

'Wij' zijn denk ik ietsje beter ondanks er wel kwaliteit weg is weggegaan. Maar bijvoorbeeld de Jong ipv Jan de Graaf is toch een goeie vooruitgang als extra spits.
pi_40276957
Alex is geen spits, dat is Sjoerd.

Ik weet niet of de Vogels echt sterker zijn geworden, is toch afwachten.

ASWH niet denk ik, maar dat kan ook niet. We hadden jaren grotendeels hetzelfde team en dat was bijzonder ingespeeld. De nieuwe jongens moeten wennen. Sommige zijn jong en moeten nog even tijd krijgen. Doelstelling is dan ook heel voorzichtig het linkerrijtje, al neem ik die nooit bijzonder serieus.

Vorig jaar was het bij de eerste vijf.
www.thuisuiteten.nl
pi_40277059
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Alex is geen spits, dat is Sjoerd.

Ik weet niet of de Vogels echt sterker zijn geworden, is toch afwachten.

ASWH niet denk ik, maar dat kan ook niet. We hadden jaren grotendeels hetzelfde team en dat was bijzonder ingespeeld. De nieuwe jongens moeten wennen. Sommige zijn jong en moeten nog even tijd krijgen. Doelstelling is dan ook heel voorzichtig het linkerrijtje, al neem ik die nooit bijzonder serieus.

Vorig jaar was het bij de eerste vijf.
Oeps, ik zat al te twijfelen. Tosch ipv Stanley en de Winter ipv Steinraht is een twijfelgeval, de rest lijken het mij betere speler, zeker in de breedte.

Kom op, ASHW moet gaan voor de titel, niet minder.
pi_40277133
Laat ASWH maar lekker weer een beetje outsider zijn, net als twee jaar terug.
www.thuisuiteten.nl
pi_40288797
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Oeps, ik zat al te twijfelen. Tosch ipv Stanley en de Winter ipv Steinraht is een twijfelgeval, de rest lijken het mij betere speler, zeker in de breedte.

Kom op, ASHW moet gaan voor de titel, niet minder.
Tosch een twijfelgeval? Deze speler is vier klassen beter dan de beperkte houthakker Tailor en zou vorig jaar al naar Spakenburg komen. Helaas koos hij voor Stormvogels Telstar. Ik heb Winter een aantal keren zien spelen, onder meer in het amateurelftal en hij is zeker niet minder dan Steinraht.
pi_40289127
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Tosch een twijfelgeval? Deze speler is vier klassen beter dan de beperkte houthakker Tailor en zou vorig jaar al naar Spakenburg komen. Helaas koos hij voor Stormvogels Telstar. Ik heb Winter een aantal keren zien spelen, onder meer in het amateurelftal en hij is zeker niet minder dan Steinraht.
Tosh heb ik nooit zien spelen dus daar oordeel ik dan ook niet over. Taylor is een held

De Winter kan zeker goed zijn, al moet gewoon blijken of hij er ook 15+ kan maken. Qua kansen missen kan hij het alleen maar beter doen dan Steinraht.
pi_40289286
Hoezo is Tailor een held? Dat soort spelers lopen er bij bosjes in de derde en vierde klasse. Winter schat ik in op twintig goals.
pi_40289800
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 01:09 schreef Angstgegner het volgende:
Hoezo is Tailor een held? Dat soort spelers lopen er bij bosjes in de derde en vierde klasse. Winter schat ik in op twintig goals.
Misschien ben ik snel tevreden maar Taylor was een van mijn favoriete spelers bij IJsselmeervogels.
pi_40294510
Verdedigen kon ie wel, maar aan de bal vond ik het maar behelpen met Stan. Snel inleveren bij Corneille. Het was geen Richard Lodder natuurlijk, dat was pas een held.

Overigens komt door het verbod van de gemeente om de velden te bespelen onze voorbereiding licht in de knel. Vanaf 14 augustus mag het pas weer en ik denk niet dat ze dat aanpassen als het komende week wel zou gaan regenen.

Dat betekent dus dat de oefenwedstrijd tegen Smitshoek verplaatst moet worden of vervalt en dat ook het Prim 7 Stars toernooi dan niet doorgaat. Gevolg is dat de 15e tegen Argon pakweg de laatste kans is voor de 19e.
www.thuisuiteten.nl
pi_40294836
Ben in ieder geval blij dat ASWH niet met Spakenburg is ingedeeld. Deze ploeg kunnen we altijd later nog tegenkomen, ha ha. Nu Jack niet meer op de bank zit, denk ik dat Spakenburg wel weer een kansje zal maken tegen jullie. Of die Tukker, die in ieder geval zijn naam mee heeft, moet ook een tactisch brein zijn. Ik las trouwens, Methodmich, dat je mijn grote vriend Tong80 wat info over mijn persoontje had verstrekt. Nu wil ik natuurlijk ook wel graag wat meer over hem weten...
pi_40294944
Als je de postgeschiedenis van Tong klikt, weet je alles wat je moet weten.

Voormalig speler van NIVO Sparta, vroeger een groot talent, nooit doorgebroken. Nu postkampioen op FOK! en toch zeker een voetbalencyclopedie qua feitenkennis van met name het voetbal tussen pakweg 1970 en 1990. Goeie kerel!

En Jack gaan we zeker missen, zowel qua mens als qua trainer. Bill oogt in ieder geval gedreven, hopelijk kan hij een goede start maken in de competitie, zodat ASWH lekker begint.

Trouwens nog gezien dat het stuk over de bekerfinale op VoZ van mijn hand was?
www.thuisuiteten.nl
pi_40295127
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Als je de postgeschiedenis van Tong klikt, weet je alles wat je moet weten.

Voormalig speler van NIVO Sparta, vroeger een groot talent, nooit doorgebroken. Nu postkampioen op FOK! en toch zeker een voetbalencyclopedie qua feitenkennis van met name het voetbal tussen pakweg 1970 en 1990. Goeie kerel!

En Jack gaan we zeker missen, zowel qua mens als qua trainer. Bill oogt in ieder geval gedreven, hopelijk kan hij een goede start maken in de competitie, zodat ASWH lekker begint.

Trouwens nog gezien dat het stuk over de bekerfinale op VoZ van mijn hand was?
Had ik inderdaad gezien. Waarschijnlijk ben ik bij de Supercup-wedstrijd tussen ASWH en IJsselmeervogels, dus wellicht ontmoeten we elkaar daar. Of kom je nooit in de bestuurskamer? Tong weet inderdaad veel over deze periode, maar dan kan ik hem, zonder mezelf op de borst te willen kloppen, een hand geven. Van mij mag het seizoen trouwens alweer beginnen, ben benieuwd of de Vogels dit jaar wat meer serieuze tegenstand gaan krijgen.
pi_40295221
Van mij mag het ook beginnen. In de bestuurskamers kom ik trouwens nooit, ik ben maar een eenvoudige supporter die achter het doel van de tegenstander staat.

Wel schrijf ik de stukken voor de website van ASWH en die gaan dan naar wat plaatselijke krantjes en Rijnmond. En laatst dus een keer naar VoZ. Dat vind ik leuk om te doen, maar het is vooral vrijwilligerswerk hoor.

De enige bestuurskamer die ik af en toe van binnen zie is die van ASWH en dan alleen maar als er een presentatiegidsvergadering is.

Overigens verwacht ik wel dat de Vogels meer concurrentie krijgen. In ieder geval van GVVV, vermoedelijk ook van Spakenburg. Quick Boys geloof ik op de één of andere manier niet zo in, Sparta Nijkerk lijkt me te veel afgeroomd. Misschien nog een surprise uit Bennekom, al roepen ze dat al jaren.
www.thuisuiteten.nl
pi_40295439
Ik geloof er niet in dat GVVV andermaal sterk voor de dag zal komen. Visee heeft volgens mij niet zo'n grote selectie en van de aankopen, met uitzondering van Karsten Wierenga ben ik niet zo onder de indruk. Quick Boys heeft een aantal jeugdige talenten doorgeschoven en wat ex-profs gehaald. Denk dat die zeker wel mee zullen gaan doen. Verwacht dat Spakenburg bij de bovenste ploegen mee moet kunnen spelen, maar gelet op het grote aantal nieuwelingen zal een kampioenschap waarschijnlijk nog wat te vroeg komen. IJsselmeervogels is er alleen maar sterker op geworden, dus nu maar eens kijken of Mourinho er opnieuw een sterke eenheid van weet te maken. Als trainer is het een vakman, maar de wijze waarop hij zich regelmatig profileert in de pers, daar zet ik grote vraagtekens bij. Daarnaast is hij bij de meeste tegenstanders bepaald niet geliefd.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 16:45:44 #149
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_40300449
Zo meteen maar eens naar Geldrop AEK - RKC Waalwijk, kijken wat ze er van bakken
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  zaterdag 29 juli 2006 @ 16:53:24 #150
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_40300674
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Keano het volgende:
Zo meteen maar eens naar Geldrop AEK - RKC Waalwijk, kijken wat ze er van bakken
Idem hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')