14, 22 en 29 augustus. Dus dat kan perfect.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Spelen jullie geen districtsbeker op de 19e dan?
Spakenburg had er idd 3 nodig..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef tong80 het volgende:
Kansloos van FC den Bosch verloren.Maar wat wil je na één training.
Wat is Nixon voor een type speler?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Zo, als voorzitter van de fanclub hier al een plaatje van Nixon op de laatste training. Gaat ie morgen vlammen aan de Krommedijk?
Wedstrijd ASWH - FC Dordrecht is omgedraaid, wegens de droogte van de velden.
Kan spelen als inschuivende centrale verdediger, maar ook op het middenveld. Was ooit een groot talent bij Sparta en zelfs jeugdinternational. Ergens ging het mis, vermoedelijk qua mentaliteit.quote:
Is maar een dolletje hoor, maar ik ben wel al fan van Nixon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
Voorzitter van de supportersvereniging methodmich?Lijkt me net iets voor jou ja.
Zijn jullie er beter of slechter op geworden dit seizoen, of gelijk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is maar een dolletje hoor, maar ik ben wel al fan van Nixon.
Ik moest wel een nieuwe favoriet erbij kiezen natuurlijk, nu én Louis én Alex én Richard weg zijn.
Oeps, ik zat al te twijfelen. Tosch ipv Stanley en de Winter ipv Steinraht is een twijfelgeval, de rest lijken het mij betere speler, zeker in de breedte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Alex is geen spits, dat is Sjoerd.
Ik weet niet of de Vogels echt sterker zijn geworden, is toch afwachten.
ASWH niet denk ik, maar dat kan ook niet. We hadden jaren grotendeels hetzelfde team en dat was bijzonder ingespeeld. De nieuwe jongens moeten wennen. Sommige zijn jong en moeten nog even tijd krijgen. Doelstelling is dan ook heel voorzichtig het linkerrijtje, al neem ik die nooit bijzonder serieus.
Vorig jaar was het bij de eerste vijf.
Tosch een twijfelgeval? Deze speler is vier klassen beter dan de beperkte houthakker Tailor en zou vorig jaar al naar Spakenburg komen. Helaas koos hij voor Stormvogels Telstar. Ik heb Winter een aantal keren zien spelen, onder meer in het amateurelftal en hij is zeker niet minder dan Steinraht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Oeps, ik zat al te twijfelen. Tosch ipv Stanley en de Winter ipv Steinraht is een twijfelgeval, de rest lijken het mij betere speler, zeker in de breedte.
Kom op, ASHW moet gaan voor de titel, niet minder.
Tosh heb ik nooit zien spelen dus daar oordeel ik dan ook niet over. Taylor is een heldquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Tosch een twijfelgeval? Deze speler is vier klassen beter dan de beperkte houthakker Tailor en zou vorig jaar al naar Spakenburg komen. Helaas koos hij voor Stormvogels Telstar. Ik heb Winter een aantal keren zien spelen, onder meer in het amateurelftal en hij is zeker niet minder dan Steinraht.
Misschien ben ik snel tevreden maar Taylor was een van mijn favoriete spelers bij IJsselmeervogels.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:09 schreef Angstgegner het volgende:
Hoezo is Tailor een held? Dat soort spelers lopen er bij bosjes in de derde en vierde klasse. Winter schat ik in op twintig goals.
Had ik inderdaad gezien. Waarschijnlijk ben ik bij de Supercup-wedstrijd tussen ASWH en IJsselmeervogels, dus wellicht ontmoeten we elkaar daar. Of kom je nooit in de bestuurskamer? Tong weet inderdaad veel over deze periode, maar dan kan ik hem, zonder mezelf op de borst te willen kloppen, een hand geven. Van mij mag het seizoen trouwens alweer beginnen, ben benieuwd of de Vogels dit jaar wat meer serieuze tegenstand gaan krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Als je de postgeschiedenis van Tong klikt, weet je alles wat je moet weten.
Voormalig speler van NIVO Sparta, vroeger een groot talent, nooit doorgebroken. Nu postkampioen op FOK! en toch zeker een voetbalencyclopedie qua feitenkennis van met name het voetbal tussen pakweg 1970 en 1990. Goeie kerel!
En Jack gaan we zeker missen, zowel qua mens als qua trainer. Bill oogt in ieder geval gedreven, hopelijk kan hij een goede start maken in de competitie, zodat ASWH lekker begint.
Trouwens nog gezien dat het stuk over de bekerfinale op VoZ van mijn hand was?
Idem hierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Keano het volgende:
Zo meteen maar eens naar Geldrop AEK - RKC Waalwijk, kijken wat ze er van bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |