Zeker, hopelijk volgend seizoen met ASWH. Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
Is dat toernooi met HSC '21, QB en Bennekom Vaduz? Leuke tegenstanders.
Op welke plek dan, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zou leuk zijn, maar lijkt me niet heel waarschijnlijk hoor. Denk niet dat ASWH zo ver een toernooi gaat spelen.
Overigens F1Bas, Alex de Jong heeft me beloofd dat hij in de basis gaat komen bij de Vogels en anders geeft hij op mijn advies Leushuis een doos sigaren en lukt het alsnog.
Nummer 10, andere posities lijken me in het systeem van de Vogels met diepe vleugels geen optie. Knüppe er uit spelen dan. Of Knüppe op links.quote:
Knüppe moet wellicht nog wel lukken. Die is erg wisselvallig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nummer 10, andere posities lijken me in het systeem van de Vogels met diepe vleugels geen optie. Knüppe er uit spelen dan. Of Knüppe op links.
Bij mij hetzelfde, ik ken Alex weer helemaal niet. Sjoerd zal ieder geval wel op de bank blijven lijkt mij zo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zie Knüppe nooit een heel seizoen natuurlijk, maar wat ik van hem zag bij SHO en Vogels vond ik steevast minder dan Alex.
Is het een echte spits dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
In het begin wel denk ik, tenzij Winter tegenvalt.
Ik ben heel benieuwd naar de twee ASWH spelers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, een pure centrumspits. Kan eventueel ook vanaf links, maar dan is hij beduidend minder gevaarlijk. Ik las op een Vogels forum al dat hij geen basisspeler zou zijn geweest bij ons op de laatste paar duels na toen alle spitsen geblesseerd waren. Dat is echter niet waar, hij is sinds de winterstop vaste keus geweest.
19-8?! Voor die datum heb ik de dubbele ontmoeting tussen Genemuiden en ADO'20 staan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef hayder het volgende:
In tegenstelling tot voorgaande jaren zal Sportclub Genemuiden op zaterdag 19 augustus zijn eerste districtsbekerwedstrijd spelen. Deze wedstrijd zal voorafgaande aan de Gatoradecup worden afgewerkt.
In district Noord zijn de amateurclubs verdeeld over poules. Er wordt een halve competitie gespeeld, waarbij de winnaars zich plaatsen voor de eerste (knock-out)ronde.
Het programma:
Tegenstanders Poule 5
VKW (Westerbork)
vv Beilen
vv Noordscheschut
za 19-8 Beilen - Noordscheschut
VKW - SC Genemuiden
di 22-8 SC Genemuiden - Beilen
Noordscheschut - VKW
di 29-8 SC Genemuiden - Noordscheschut
za 26-8 Beilen - VKW
Op zaterdag 26 augustus zal men uitkomen in de grote beker samen met de ander teams welke zich daarvoor hebben geplaatst. De betaalde clubs stromen pas bij de tweede ronde in.
Loting voor deze wedstrijd volgt later.
ow dat zal waarschijnlijk dan niet doorgaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
19-8?! Voor die datum heb ik de dubbele ontmoeting tussen Genemuiden en ADO'20 staan!
Bedankt, maar daar is dit topic voor uitgevondenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:49 schreef Dennus-F het volgende:
Hier is de loting van de 1e ronde van de KNVB beker:
[knip]
Hoorde inderdaad van Sjoerd dat er zaterdag weer getraind zou gaan worden. Hij had er wel zin in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef F1Bas het volgende:
Zaterdag is de eerste training weer van de IJsselmeervogels, even kijken wanneer de eerste oefenwedstrijd is.
Ik hoop naar Bilbao, Ajax en ASWH te gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef methodmich het volgende:
Ga je nog enkele oefenpotjes bekijken denk je?
Krijg net een mailtje van onze trainer: die oefenwedstrijd gaat gewoon door, die bekerpartij gaat naar een donderdag. Foutje van de webmaster van Genemuiden naar het schijnt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef hayder het volgende:
[..]
ow dat zal waarschijnlijk dan niet doorgaan
Waarschijnlijk wel, moet nog even kijken qua vervoer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Kom je 12 augustus ook kijken Insistor? Hoornes dacht van wel in ieder geval.
Dan zal IJsselmeervogels ook wel zijn vrijgesteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Is Spakenburg ingedeeld dan?? Verrassend, waarom zijn die niet net als ASWH vrijgesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |