quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan zal IJsselmeervogels ook wel zijn vrijgesteld.
Vreemd. Omdat jullie de beker hebben gewonnen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zitten bij WV-HEDW , Nijenrodes en FC Omniworld.
Kozakken Boys? Rare lui bij de KNVB.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Ik denk het ja. Kozakken Boys is ook vrijgesteld zie ik.
Ha, Nemelaer! Rick te Riele en Sjoerd van Beckhovenquote:
Haha je kunt beter niets zeggen als je niet weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ha, Nemelaer! Rick te Riele en Sjoerd van Beckhoven.
Geloof je het trouwens zelf? Te Riele was één van OJC's beste spelers (destijds in de hoofdklasse), maar vertrok een paar jaar geleden naar 2e klasser Nemelaer. Denk je echt dat dat om sportieve redenen was?Neen, hij kreeg een goeie baan bij de hoofdsponsor...
Ja hallo, denk je echt dat ik weet wie jullie hoofdsponsor is, en waar Rick precies is gaan werken? Het enige wat ik heb gehoord is dat ie via Nemelaer aan een vaste baan werd geholpen, en daarom voor jullie club heeft gekozen. Daarmee heb ik toch niets teveel gezegd?quote:
Nu zeg je het idd goed. Datis de winkel van ROland Hermans, blijkbaar een bekende in het amateur circuit, kent veel en weet veel. Hij heeft geen officiele rol bij Nemelaer maar hij hangt hier al jaren rond. Heeft ook 2 keer als Interim nemelaer in de 4e! klasse weten te houden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, denk je echt dat ik weet wie jullie hoofdsponsor is, en waar Rick precies is gaan werken? Het enige wat ik heb gehoord is dat ie via Nemelaer aan een vaste baan werd geholpen, en daarom voor jullie club heeft gekozen. Daarmee heb ik toch niets teveel gezegd?
En Sjoerd is een krant. Speelde hier destijds ook in het 1e, in de hoofdklasse. En dan nog vinden ze het raar dat ze gedegradeerd zijn
.
Ik zie Oisterwijk ook niet ingedeeld, dus wellicht waren er in Zuid I te veel ploegen en hebben ze de ploegen die Gatorade Cup spelen (halve finalisten en finalisten) vrijgesteld ofzo. In West moeten die wel spelen zag ik, DOTO zit ingedeeld.quote:
Vier Excelsioren zijn dus uitgenodigd, Hoekstra is echter nog op vakantie zaterdag.quote:Twentse amateurs tegen Heracles Almelo
ALMELO - Het Twents amateurelftal speelt zaterdag de traditionele wedstrijd tegen een van de twee Twentse betaalde clubs. Dit jaar is Heracles Almelo de tegenstander. Het duel wordt zaterdag gespeeld op het complex van PH in Almelo en begint om 14.30 uur.
Heracles neemt ook een prominente plaats in het Twents amateurelftal. Maar liefst zes spelers hebben een verleden liggen bij de Almelose club: Michiel Achterhoek, Edwin Hilgerink, Machiel van Keulen, Erwin Leurink, Niels ten Hoeve en Erwin Looms.
Selectie Twents amateurelftal Doel: Michiel Achterhoek (Stevo), Jeroen de Romph (Quick’20). Verdediging: Mark Dijkstra (Stevo), Edwin Hilgerink (HSC’21), Machiel van Keulen (SVZW), Michel Steggink (HHC), Mozes Residay (PH). Middenveld: Nick Hoekstra (Excelsior’31), Tim Engbers (Quick’20), Erwin Leurink (Excelsior’31), Roy Bouck (SVZW). Aanval: Harm Bossink (KOSC), Niels ten Hoeve (SVZW), Erwin Looms (Excelsior’31), Hubert Dijk (Excelsior’31).
TC Tubantia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |