abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40576447
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Mij ook niet, en ik was het ook niet echt van plan .

Heb je al die info gekopieerd van VoZ of komt het allemaal uit je eigen blote kop MM??
De info van de trainers en de nieuwe / vertrokken spelers had ik al gezocht voor de presentatiegids van ASWH. Daar maak ik die pagina's namelijk ook voor. Dus dat bestand had ik al staan, gewoon even kopiëren. Logo's had ik ook, maar die moest ik even doorlinken. En dan wat foto's van de belangrijkste spelers, dan is het snel gedaan.

Info van vertrekkers en nieuwelingen vooral via de officiële kanalen van de clubs zelf gehaald. VoZ heeft veel, maar niet alles staan nog. Komt pas later, als het seizoen begint. Zo heeft ASWH daar maar 16 spelers staan bijvoorbeeld.

Zondag B zou ik ook wel in posten inderdaad. Volg zondag niet heel intensief, maar toevallig zit Papendrecht in B en dat is regio.

Voor zaterdag B kan ik trouwens net zo'n OP maken. Als F1Bas geen tijd / zin / mogelijkheden heeft, wil ik dat best doen. Zaterdag B volg ik ook wel natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40577535
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor zaterdag B kan ik trouwens net zo'n OP maken. Als F1Bas geen tijd / zin / mogelijkheden heeft, wil ik dat best doen. Zaterdag B volg ik ook wel natuurlijk.
Ik zou wel tijd en zin willlen maken maar het resultaat zal dan alsnog veel en veel minder zijn.

Misschien kan ik er bijvoorbeeld nog wel een verhaaltje over IJsselmeervogels bij zetten.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40577610
Okee. Dan zal ik morgen ofzo wel een soortgelijke OP voor B maken, dan kun je nog eventueel iets aanvullends doen.

Zag op het forum van jullie dat met name Alex erg goed gevonden wordt. Verbaast me niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_40577752
Gaaf
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40577897
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan zal ik morgen ofzo wel een soortgelijke OP voor B maken, dan kun je nog eventueel iets aanvullends doen.

Zag op het forum van jullie dat met name Alex erg goed gevonden wordt. Verbaast me niet.
Ben wel benieuwd, zie ze morgen voor het eerst spelen.
pi_40577971
Ja. De Sonneman, ook actief op ons forum, was al lyrisch.
www.thuisuiteten.nl
pi_40578309
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ja. De Sonneman, ook actief op ons forum, was al lyrisch.
Ik las het ja, zal hem morgen de groeten van je doen als ik hem zie.
pi_40578350
Alex of De Sonneman?

Als je Lex of Sjoerd de groeten doet, moet je maar zeggen van Mikki. Dan weten ze het wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_40578590
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Alex of De Sonneman?

Als je Lex of Sjoerd de groeten doet, moet je maar zeggen van Mikki. Dan weten ze het wel.
Sonneman, en wellicht lukt het bij de rest ook nog
pi_40578638
Okee, Sonneman kent mij verder niet hoor. Ja, de forumnaam Mikki van ASWH-forum zal hem wellicht wat zeggen, maar ik ken van hem ook alleen zijn forumnaam.
www.thuisuiteten.nl
pi_40579492
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Okee, Sonneman kent mij verder niet hoor. Ja, de forumnaam Mikki van ASWH-forum zal hem wellicht wat zeggen, maar ik ken van hem ook alleen zijn forumnaam.
Hij wordt door iedereen zo genoemd, ook in het 'echt'
pi_40579598
Handig dus! Nou ja, doe maar de groeten dan, wie weet zegt het hem wat.
www.thuisuiteten.nl
pi_40610281
www.thuisuiteten.nl
pi_40647963
Erg slecht gisteravond.

ASWH LOOPT TEGEN NEDERLAAG OP BIJ SMITSHOEK

Na de betrekkelijk eenvoudige 0-4 zege in Ridderkerk op RVVH van afgelopen zaterdag, vervolgde ASWH vanavond de voorbereiding bij tweedeklasser Smitshoek. Op het fraaie complex van de Barendrechtse vereniging begon trainer Bill Tukker met Joan van Belzen als keeper. Nadat Raymon Kuipers zaterdag een hele wedstrijd onder de lat had gestaan was nu zijn concurrent dus aan de beurt. Achterin waren Boudy Hoogendoorn en Johan Sturrus als backs geposteerd, terwijl Ferry van Lare samen met Danny Versluis het centrum vormde. Het middenveld werd bemand door Rick Verbrugge, Marphe Redjosetiko, Izaäk Verhoeven en Jerry de Jong. Danny Slingerland speelde iets verder vooruit, in de rug van diepe spits Rory van der Weijden. In de praktijk werd er veelvuldig van positie gewisseld door de middenvelders.

In de eerste helft had ASWH vrijwel steeds balbezit. Helaas wist het niet echt grote kansen te creëren. De bal werd soms te makkelijk verspeeld aan de fel acterende thuisploeg, die het verschil in kwaliteit door een flinke portie inzet wenste weg te poetsen. ASWH kwam mede daardoor zelden in gevaarlijke positie voor het vijandelijke doel en liet dus ook niet meer dan speldenprikjes door Izaäk Verhoeven, Jerry de Jong en Danny Slingerland noteren.

Na rust waren Roël Gorré en Nixon Dias in het veld gekomen voor Boudy Hoogendoorn en Danny Versluis. Stefan van Dam had Rick Verbrugge afgelost op het middenveld en kwam dus voor het eerst tijdens dit seizoen weer in actie. Aan het spelbeeld veranderde weinig. ASWH bleef de ploeg in balbezit, maar kon daar te weinig mee doen om Smitshoek te verontrusten. De thuisploeg, waar met name Hans Stoop verdienstelijk speelde achterin, haalde uit het weinige balbezit dat men had wel optimaal rendement toen Joan kansloos was op een inzet van één van de aanvallers.

De opmerkelijke tussenstand bracht wel met zich mee dat ASWH nog meer ging aanvallen, maar ook nu bleven de kansen uit. Het combinatiespel was vaak net te onzorgvuldig. De beste mogelijkheid was voor Jerry de Jong, die een knappe soloactie afrondde met een schot dat gepareerd werd. Ook werd er nog een inzet van een ASWH-speler van de lijn gered door de al eerder genoemde Stoop. Met Derk Schut voor Rory van der Weijden trachtte ASWH alsnog een gelijkmaker te forceren, maar het zat er vanavond helaas niet in. Zo wist Smitshoek verrassend dit oefenduel winnend af te sluiten en mag ASWH zich voorbereiden op het thuistoernooi van zaterdag.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 9 augustus 2006 @ 18:06:45 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_40651153
Winst in oefenpartij tegen Triborgh (Tilburg).

In een nuttige en bij vlagen goede oefenwedstrijd heeft NIVO Sparta op het kunstgras van sv Triborgh in Tilburg een verdiende 0-2 zege geboekt. Zonder de afwezige Patrick Peelen (werk) en de geblesseerden Bjorn Cevat, Eddy Visser en Davey Brothwell speelde NIVO Sparta een frisse partij. sv Triborgh, toch een gerenommeerde hoofdklasser Zondag, leek in eerste instantie opties een veldoverwicht te hebben, NIVO Sparta kreeg echter de beste kansen. Vlak voor rust scoorde Emiel van de Sanden met een listig lobje over de keeper de 0-1. Na rust speelde NIVO Sparta overtuigend en creeërde het een aantal goede kansen. Na eerst een bal op de lat en op de paal scoorde uiteindelijk Roberto Verhagen met een schitterende lob over afstand de 0-2. Het spel van NIVO Sparta wint duidelijk aan kwaliteit naarmate de oefencampagne vordert. De nieuwe spelers lijken zich moeiteloos aan te passen en een grote meerwaarde te zijn. Zaterdag volgt een thuiswedstrijd tegen DESK uit Kaatsheuvel (om 18.00 uur !!!). Weer een sterke tegenstander (1e klasse Zondag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40651425
Zo gerenommeerd is Triborgh nou ook weer niet. Heeft amper één jaar hoofdklasse achter de rug . Maar toch een fraaie prestatie van NIVO Sparta!

Verhagen is echt een drama om naar te kijken . Tis misschien wel de beste voetballer van het hele veld, maar het interesseert hem echt geen ene reet meer. Hij lijkt te denken 'als ik me maar niet pijn doe, m'n haar maar niet door de war gaat, en m'n broek maar schoon blijft, is het mooi meegenomen als we daarnaast ook nog toevallig winnen".

Terwijl heel NIVO Sparta zich letterlijk kapot vocht voor elke bal, liet Verhagen in de wedstrijd tegen FC Den Bosch z'n directe tegenstanders Pinto/Wau er keer op keer overheen komen, en hij zette echt letterlijk geen stap teveel . De keeper maakte hem dat na een keer of tien terecht duidelijk met een flinke brul.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 augustus 2006 @ 18:19:00 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_40651547
Hij maakte wel de mooiste goal van de avond

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40652292
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:19 schreef tong80 het volgende:
Hij maakte wel de mooiste goal van de avond

Zoals gezegd: het is gewoon de beste voetballer die erbij loopt. Mag ook wel met zo'n staat van dienst. Maar valt het jou niet nu al op dat ie erbij loopt als een lamme tak?
  Trouwste user 2022 woensdag 9 augustus 2006 @ 18:54:34 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_40652673
Hij straalt niet echt werklust uit.Maar ik vind het wel een mooie voetballer om te zien.Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Misschien word ik het nog met je eens.

donderdag 10 augustus 2006 @ 10:33:35 #220
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40677722
Veel leermomenten tegen Jong Volendam

Op dinsdagavond 8 augustus kreeg de v.v. Katwijk bezoek van Jong Volendam. Dit elftal, dat getraind wordt door voormalig Volendam-speler Ab Plugboer, komt het komende seizoen uit in de zogeheten Beloften Eerste Divisie De aardige beginfase van Katwijk kende geen voortekenen van de uiteindelijke (negatieve) uitkomst.

Aardige beginfase
Katwijk begon voetballend allerminst groots aan de wedstrijd maar controleerde deze wel. Bovendien warden de eerste noemenswaardige mogelijkheden voor de thuisploeg. In de 10e minuut was het Sander Molenaar die zich kundig tot in het strafschopgebied wist te manoeuvreren. Aldaar werd hij duidelijk zichtbaar vastgepakt door een tegenstander. De sportieve aanvaller bleef met de nodige moeite op de been en wist nog bijna de keeper te verschalken met een schitterende stift. Met een uiterste krachtinspanning wist de jonge doelman de bal naast, de voor hem goede kant, van de paal te tikken. Een kwartier later was het opnieuw Molenaar die voor gevaar zorgde. Tahir Akhamrane werd door een pass van Jan Groen die diepte ingestuurd. Akhamrane wist een aardige voorzet af te leveren maar Molenaar werd opnieuw, ditmaal weliswaar reglementair, gehinderd door zijn persoonlijke bewaker. Waardoor hij niet de mogelijkheid had om een kansrijk schot te lossen.

Persoonlijke fouten
Het eerste Volendam-gevaar kon op het conto van de Katwijk-defensie geschreven worden. Keeper Hugo van Duijn hield een terugspeelbal te lang aan de voet. Opgejaagd door meerdere tegenstanders werd jij gedwongen om de bal in de voet van een Volendam-speler te schieten. Aan deze speler bleek dit buitenkansje niet besteed want zijn inzet verdween over het Katwijk-doel. Dit tot opluchting van vooral van Duijn. Enkele minuten later was het voor de gastheren opnieuw uitblinker Molenaar die zich liet gelden. Hij controleerde op zo’n vijf meter van het doel knap een vrije trap van Daniël Hensen, die eigenlijk iets te diep was. Helaas was het schot van Molenaar niet van hetzelfde niveau als zijn aanname. Zodoende kwamen de Volendammers, niet voor het eerst, met de schrik vrij. Tien minuten voor tijd kwamen de bezoekers volledig tegen de verhoudingen in op voorsprong. Het was uitgerekend Hensen die aan de basis van de achterstand stond. Een ongelukkig gegeven breedte-pass werd onderschept door een Volendammer, deze kon nog wel bijgehaald worden door de pijlsnelle Jeroen Buijs. Zijn terugspeelbal zou echter te kort blijken voor van Duijn. Deze werd verschalkt door middel van een listig puntertje. Vervolgens kwam de Katwijk-doelman niet zachtzinnig in aanraking met de doelpuntenmaker, wat hem een handblessure en een wisselbeurt opleverde. Als vervanger nam de jonge Erwin van der Nagel plaats onder de lat. In de minuten voorafgaande aan de rust kregen beide ploegen nog een mooie kans op een treffer. Namens Katwijk was het, niet geheel verrassend, Molenaar die een schot op de paal zag belanden. Niet veel later maakten de bezoekers bijna dankbaar gebruik van onnodig balverlies in de achterste linie van Katwijk. Het was te danken aan Van der Nagel dat Katwijk slechts met een 0-1 achterstand de rust inging.

Tweede helft

De eerste mogelijkheid in het tweede bedrijf was voor de thuisploeg. Marcel Vondeling vond met een mooie lange val over de spreekwoordelijke hele de ingevallen Elroy Lammers. De linksbuiten koos ervoor om vanuit een tamelijk moeilijke hoek het doel onder vuur te nemen. Zijn harde schot ging over het doel. Enkele minuten daarna was het Jermaine Holwijn die op de rechterflank Verkuijlen aanspeelde. Zijn voorzet was echter net te kort voor Molenaar.

Slechte slotfase
Met nog een twintigtal minuten op de klok kwamen de bezoekers op een 0-2 voorsprong. Na veel gestuntel in de Katwijk-defensie was het uiteindelijk Hensen die de bal, tot zijn ontsteltenis, via zijn been achter van der Nagel zag verdwijnen. In de fase die volgde ging Katwijk op jacht naar de aansluitingstreffer. Eerst was het Lammers die een mooie schotkans onbenut liet en vijf minuten later was het Molenaar die een vrije trap van Lammers net over het doel tikte. De laatste tien minuten waren duidelijk voor Jong Volendam. In eerste instantie bleken de verrichtingen van van der Nagel, geassisteerd door zijn verdediging, afdoende om verder onheil af te wenden. Een prima vrije trap van Lammers, die via de muur maar net over het doel verdween, vormde (onterecht) een teken dat Katwijk deze wedstrijd met een wenselijk resultaat zou kunnen afsluiten. Toen de 90 minuten bijna vol waren gebeurde waar het el enige tijd naar uitzag: Jong Volendam scoorde de 0-3. Van der Nagel kreeg een hard schot onvoldoende onder controle. De bal verdween via zijn lichaam over de doellijn. Katwijk kreeg nog enkele kansjes op een eretreffer. Maar de doelpogingen van respectievelijk Vondeling en Wouter Verheij mochten niet baten. Tussendeze mogelijkheden in deed Groen eindelijk eens wat zijn ploeg een half uur eerder had moeten doen, namelijk van zich af bijten. Een tegenstander werd getrakteerd op een behoorlijke body-check.

Toen het laatse fluitsignaal geklonken had kon de balans worden opgemaakt. Dit Katwijk is nog niet klaar voor de competitie zoveel is wel duidelijk. Gelukkig heeft Lee nog meer dan drie weken om hier verandering in te brengen. Eén van de zorgenkindjes van de Katwijkers zijn de (eigen) spelhervattingen, met name de corners. Alleen deze wedstrijd al leidde een slecht uitgevoerde hoekschop vijfmaal tot een gevaarlijke counter-aanval.

Opstelling Katwijk: Van Duijn (37. Van der Nagel), Buijs (46. Honsbeek) Holwijn, van Leeuwen (70. Rietbroek), Hensen, Verheij, Verkuijlen (77. van den Berg), Groen, Molenaar, Vondeling, Akhamrane (46. Lammers).
pi_40686949
Ook Katwijk dus gelukkig nog niet echt klaar voor de start. Die schat ik toch in als titelkandidaat. Stelt me ietsje gerust na onze blamage. Ook Lisse nog niet zo sterk.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:15:15 #222
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40688292
Zaterdag het onderlinge treffen. Ik ben benieuwd.
pi_40688348
Ik ook, leuk toernooi. Wel hopen op goed weer.
www.thuisuiteten.nl
pi_40697084
OJC - Margriet eindigde in 1-1. Erg rommelige pot, raar voetbal op een bijveldje.

Komend weekend toernooi bij RKDVC, OJC speelt beide dagen 2 wedstrijden tegen enkele 1e en 2e klassers (Oisterwijk, De Valk, RKDVC zelf en nog een finalewedstrijd).

Ze spelen zaterdag ook de bekerwedstrijd tegen Heerjansdam, dus gaan ze naar het toernooi met de bankzitters, aangevuld met een groot deel van het tweede elftal.
pi_40697482
Voor de beker moeten wij (sportclub Markelo) tegen Excelsior '31, Kon. UD en Dos'37. Daarnaast spelen we enkele oefenwedstrijden, waaronder de oefenwedstrijd tegen ACV Assen. Leuk om tegen deze tegenstanders te mogen spelen!!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:28:53 #226
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40709910
Voorbeschouwing Prim7Stars-toernooi bij ASWH

Zaterdag 12 augustus zal het eerste elftal van de v.v. Katwijk deelnemen aan het Prim7Stars in Hendrik-Ido-Ambacht. Prim7Stars is de hoofdsponsor van de gastheer ASWH. Naast de gastheren en Katwijk zullen de v.v. Arnemuiden en Internos uit Etten-Leur gaan strijden om de hoogste eer.

Katwijk treft de eerste wedstrijd Internos. De club uit Etten-Leur kende een teleurstellend afgelopen seizoen. In de Zondag 1e Klasse C eindigde de ploeg op een teleurstellende 8e plaats. De teleurstelling nam bizarre vormen aan toen de trainer Fred Kruijs doodsbedreigingen begon te ontvangen. De trainer besloot wijselijk om voorlopig thuis te blijven. Schamel lichtpuntje vormde de trefferzekerheid van Patrick van Drongelen. De spits nam 11 van de 24 competitiegoals voor zijn rekening.

De tweede wedstrijd moet Katwijk aantreden tegen de v.v. Arnemuiden. Het eerste elftal kreeg het agelopen seizoen een flinke domper te verwerken toen het degradatie uit de Zaterdag 1e Klasse C niet wist te ontlopen. In deze toch niet bepaald ijzersterke afdeling bleken 17 punten uit 22 wedstrijden onvoldoende voor handhaving.
De club uit Zeeland kent een aardige historie. In de jaren '60 en '70 kwam de ploeg enige tijd uit op het hoogste amateur-niveau. In 1980 won de club via een 2-0 overwinning op DOVO uit Veenendaal de landelijke beker voor zaterdagamateurs.
De meest bekende voetballer die Arnemuiden heeft voortgebracht is Jan Poortvliet. Tevens de huidige hoofdtrainer. De 19-voudig international kwam in Nederland uit voor PSV. Als trainer in het betaalde voetbal had hij o.a. FC Den Bosch, RBC Roosendaal en (Stormvogels/)Telstar onder zijn hoede.

In de slotwedstrijd treft Katwijk ASWH. De ploeg die komend seizoen getraind wordt door Bill Tukker. Onder zijn voorganger Jack van der Berg (komend seizoen Barendrecht) kende ASWH een buitengewoon succesvolle periode. In 2001, 2002 en 2005 werd de afdelingstitel binngehaald. Bovendien legde de ploeg in 2005 beslag op het Algeheel Zaterdag Kampioenschap. Een zinderende tweekamp met Algeheel Zondagkampioen Argon leverde ook nog eens het Algeheel Amateurkampioenschap op. Afgelopen seizoen werd de KNVB-beker voor amateurs veroverd. In de finale werd EVV verslagen.
Enkele bekende spelers zijn voormalig ADO Den Haag en RKC Waalwijk-speler Arjan Human, Johan Sturrus en de dit seizoen van DOTO overgekomen Nixon Dias.

Het volledige programma is als volgt:

14.00 veld 1 ASWH - Arnemuiden
14.00 veld 2 Internos - Katwijk

15.00 veld 1 ASWH - Internos
15.00 veld 2 Katwijk - Arnemuiden

16.00 veld 1 ASWH - Katwijk
16.00 veld 2 Internos - Arnemuiden

Wedstrijdduur is 1x 40 minuten.

Bron: www.vvkatwijk.nl
pi_40714513
Heb jij die geschreven? Ziet er leuk uit.

De vraag is wel of het doorgaat, het regent hier al heel de dag verschrikkelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_40714532
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Margriet eindigde in 1-1. Erg rommelige pot, raar voetbal op een bijveldje.

Komend weekend toernooi bij RKDVC, OJC speelt beide dagen 2 wedstrijden tegen enkele 1e en 2e klassers (Oisterwijk, De Valk, RKDVC zelf en nog een finalewedstrijd).

Ze spelen zaterdag ook de bekerwedstrijd tegen Heerjansdam, dus gaan ze naar het toernooi met de bankzitters, aangevuld met een groot deel van het tweede elftal.
Raar, bij mijn weten oefent Heerjansdam zaterdag tegen Excelsior (de BVO).
www.thuisuiteten.nl
pi_40740406
Toernooi dus afgelast, beetje lullig voor de bezoekende verenigingen.

Hoe is het gelopen Hoornes, zijn jullie nu bij Internos gaan spelen??
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:23:27 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40740964
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt inderdaad .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40741021
Ja, dat klopt zeker, want ik ben wezen kijken.

Barendrecht nog gespeeld vandaag?
www.thuisuiteten.nl
pi_40741168
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt, ik bedoelde volgende week . Dan speelt OJC op zaterdag en zondag het Twentse Ros-toernooi bij Enschedese Boys, en moeten ze tevens bekeren tegen Heerjansdam.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:33:23 #233
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40741297
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat klopt zeker, want ik ben wezen kijken.

Barendrecht nog gespeeld vandaag?
Ja m'n vader was er, wilde eerst ook nog gaan maar kwam wat tussen. Donderdag speelden ze tegen SC Feyenoord, 1-3, wel een penalty gemist en de lat en paal geraakt, maar tot de 0-3 schijnen ze wel aardig weggetikt te zijn, daarna had het net zo goed 3-3 kunnen worden.
Zojuist op dat zelfde toernooi tegen Spijkenisse gespeeld, maar weet nog niet wat dat geworden is.
pi_40741532
Okee BVO, beetje wisselende voorbereiding dus nog. Maar goed, ze hebben nog even.

En Yeahinho, vandaar. Denk je dat ze naar dat toernooi het eerste sturen of dat ze toch de bekermatch als hoogste prioriteit zien?
www.thuisuiteten.nl
pi_40741689
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:

En Yeahinho, vandaar. Denk je dat ze naar dat toernooi het eerste sturen of dat ze toch de bekermatch als hoogste prioriteit zien?
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:08 schreef Yeahinho het volgende:

pi_40741830
Okee, duidelijk. Had in mijn hoofd dat ik het andersom gelezen had.
www.thuisuiteten.nl
pi_40742589
Afgelopen dinsdag zelf gemaakt .

pi_40743102
Op zich zeker een mooie foto! Alleen ik vind die shirts zo lelijk :S Of ben ik de enige die daarover denkt
pi_40743174
Vogels 1-2 verloren van Argon.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:55:00 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40743839
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef BVO het volgende:

Zojuist op dat zelfde toernooi tegen Spijkenisse gespeeld, maar weet nog niet wat dat geworden is.
2-1 gewonnen dus .
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:59:51 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_40743995
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
Afgelopen dinsdag zelf gemaakt .

[afbeelding]
Ik vind de shirts wel mooi.Maar wat zonde van die witte sticker op de borst. Maakt het gelijk minder mooi.

pi_40748558
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Toernooi dus afgelast, beetje lullig voor de bezoekende verenigingen.

Hoe is het gelopen Hoornes, zijn jullie nu bij Internos gaan spelen??
Heet dan wel geen Hoornes, maar dat klopt........is er toch niet helemaal voor niets gereisd.

Katwijk leek deze dag de dupe te worden van de slechte organisatie van het Prim7stars-toernooi. Gelukkig bood een mede-gedupeerde vereniging uitkomst.

Het toernooi in Hendrik-Ido-Ambacht werd afgelast op het moment dat de elftallen met de warming-up bezig waren. Overleg op topniveau leverde een bevredigende oplossing. De drie clubs die voor niets waren afgereisd naar sportpark Schildman besloten om op het leuke sportpark van Internos in Etten-Leur een alternatief programma af te werken.

De uitslagen van deze alternatieve opzet waren als volgt:

Internos - Arnemuiden 0-0
Katwijk - Internos 4-0 (doelpunten van Lammers, Verkuijlen, Van den Berg en De Bie)
Arnemuiden - Katwijk 1-1 (doelpunt Katwijk van Molenaar)

Uitgebreider verslag en foto's volgen later.

Bron: www.vvkatwijk.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:35:48 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_40748848
NIVO-Sparta - DESK 1-1.

Na 30 minuten in de eerste helft werd er een speler van DESK uitgestuurd. Hi9j weigerde echter. Vervolgens 5 minuten pauze en de trainer van DESK stuurde dezelfde speler weer het veld in.De scheids staakte de wedstrijd waarna de legendarische grensrechter BOELIE van NIVO het fluitje ging hanteren en de wedstrijd alsnog 90 minuten liet duren

zondag 13 augustus 2006 @ 14:03:01 #244
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40763132
@MM, yep, hier een verslagje:
Prim7Stars afgelast, alternatief bij Internos

Katwijk leek deze dag de dupe te worden van de slechte organisatie van het Prim7Stars-toernooi. Gelukkig bood een mede-gedupeerde vereniging uitkomst.

Het toernooi in Hendrik-Ido-Ambacht werd afgelast op het moment dat de elftallen met de warming-up bezig waren. Overleg op topniveau leverde een bevredigende oplossing. De drie clubs die voor niets waren afgereisd naar sportpark Schildman van ASWH besloten om op het leuke sportpark van Internos in Etten-Leur een alternatief programma af te werken. Internos, Arnemuiden en Katwijk hadden onderling besloten dat een wedstrijd 1x 45 minuten zou duren.

De eerste wedstrijd van deze alternatieve opzet ging tussen de thuisclub Internos en v.v. Arnemuiden. Beide ploegen kwamen niet tot scoren en zodoende eindigde deze wedstrijd in 0-0.

Internos - Katwijk

In de daaropvolgende wedstrijd nam Katwijk het op tegen Internos. Een ploeg die overigens uitkomt in de Zondag 1e Klasse C. De mannen die namens Katwijk binnen de lijnen verschenen behoren grotendeels tot het tweede elftal. Desalniettemin kende het elftal een bliksemstart. Binnen 30 seconden was de voorsprong daar. Chris die Bie leverde een prima voorzet af op Elroy Lammers. Zijn schot bleek onhoudbaar voor de doelman van Internos: 0-1. Het duurde vervolgens enige tijd voordat de volgende kans te noteren viel. In de 15e minuut was het Erwin Verkuijlen die ontsnapte aan de buitenspelval. Hij omspeelde de keeper en zag kans om vanuit een moeilijke hoek de bal via de binnenkant van de paal binnen te schieten: 0-2. Het eerste gevaar van de thuisploeg volgde niet lang daarna. Erwin van der Nagel zag tot zijn opluchting een bal via de lat weer het veld in stuiteren.

De oranjehemden waren het overgrote deel van de wedstrijd heer en meester. Zo kreeg de ploeg na 25 minuten, in de persoon van Stephan van den Berg, een goede mogelijkheid. Hij kreeg de bal echter niet voldoende onder controle. Nog geen vijf minuten later was hij wel trefzekker. De sterk spelende De Bie zorgde door middel van een slim hakje voor een uitbraak van opnieuw Verkuijlen. Deze behield het overzicht en bood Van den Berg een goede mogelijkheid. De jonge spits punterde vervolgens de 0-3 binnen.

Mogelijk van de schrik bekomen beet de thuisploeg in de daaropvolgende fase wat feller van zich af. De ploeg kreeg wat kansen maar kwam niet tot scoren. Dit was mede te danken aan een prima optreden van Erwin van der Nagel op doel en dat van aanvoerder Leen de Vreugd. Kort voor het verstrijken van de 45 minuten kwam Katwijk op een 0-4 voorsprong. Een schitterende aanval die begon bij invaller Vladimir Stikic, belandde via Lammers en mede-invaller Mark de Vries voor de voeten van De Bie. De 0-4 eindstand was het gevolg. In het restant kreeg Katwijk nog goede kansen via Van Wijk en Rietbroek. Een grotere nederlaag bleef de thuisploeg echter bespaard.

Opstelling Katwijk: Van der Nagel, Van Welie, Van Schie, Varkevisser (Stikic), Van Wijk, De Vreugd, Verkuijlen, Rietbroek, Lammers, Van den Berg (De Vries), De Bie.

Katwijk - Arnemuiden

De derde en laatste wedstrijd ging tussen Arnemuiden, dat getraind wordt door voormalig international Jan Poortvliet, en Katwijk.

De tegenstander bleek een vlugge leerling. Een grote nederlaag tegen Katwijk was geen optie voor de ploeg die afgelopen seizoen degradeerde uit de Zaterdag 1e Klasse C. Een uiterst defensieve opstelling en fysiek contact vaak op (zo niet over) het randje waren onderdelen van de gekozen tactiek. Katwijk, dat erg gedisciplineerd speelde, had vooral in aanvallend opzicht de nodige moeite met de geel-roden. De eerste twee kansjes waren voor de Zeeuwen. Het antwoord bestond voorlopig uit niet meer dan een verdwaalde voorzet van Daniël Hensen, een schotje uit de 2e lijn van Wouter Verheij en een vrije trap van Martin van Leeuwen.

Met nog zo'n 10 minuten te spelen kwam Katwijk dan toch op voorsprong. Een goede hoekschop van Tahir Akhamrane werd bij de tweede paal door Patrick Leeflang teruggekopt op Sander Molenaar. De Katwijk-spits die de hele wedstrijd flink werd aangepakt had zich eventjes aan zijn bewaking kunnen onttrekken en schoot in tweemaal de bal achter de Arnemuiden-doelman. Deze goal leek de winnende te gaan worden tot een tweetal minuten voor het verstrijken van de tijd. Vanaf zo'n 30 meter van het doel werd een een schot gelost op het doel van Martijn Middelbeek. Deze verkeek zich op de bal en zag tot zijn schrik dat de bal via de onderkant van de lat in het doel verdween.

In het restant van de wedstrijd wist geen van beide elftallen nog voor gevaar te zorgen.

Opstelling Katwijk: Middelbeek, Buijs, Van Leeuwen, Leeflang, Honsbeek, Groen, Verheij, Hensen, Vondeling, Molenaar, Akhamrane.
pi_40766481
Even de afgelopen week de revue laten passeren:
Woensdag ADO'20 - Jong AZ 2-1
Leuke gelijkopgaande wedstrijd, gelijkspelletje was terecht geweest. Uitstekende grensrechter aan AZ-kant (moi )
Donderdag ADO'20 "1" - SVW'27 1 3-1
Dramatisch veld in Heerhugowaard, redelijk goed spelend ADO met veel jongens uit het 2e
Zaterdag Castricum za.1 - ADO'20 2 0-4
Puike wedstrijd van het ietwat versterkte tweede tegen de zaterdag tweedeklasser van fijne vriend Rob de Kip. Opvallendste speler: Metehan, die dit seizoen eigenlijk in het 3e zou starten, maar nu al een basisplaats in het 2e verdiend.
Zaterdag HCSC 1 - ADO'20 1 0-2
Schandalige grasmat (hoog!), schandalige scheidsrechter, schandalige tegenstander (schoppen op alles wat beweegt). Mogen blij zijn dat er maar 4 geblesseerden bij zijn gekomen...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_40766602
Mooi verhaal bij tong van Boelie.

ADO '20 aardige voorbereiding dus wel.

Vogels verliezen van Argon, daar spelen wij dinsdag tegen als het dan wel doorgaat. Kijken wat wij kunnen, kort voor de match om de Supercup.

En Hoornes, goed dat jullie nog elders konden spelen. Jammer genoeg heb ik je dus nu nog niet kunnen spreken, dus dat wordt de competitiematch dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_40769462
OJC won zojuist het toernooi bij RKDVC . Kort verslagje zal ik later nog posten.
pi_40782926
Bij deze:
quote:
OJC 1 wint Openingstoernooi bij RKDVC

Het eerste elftal heeft dit weekend in de voorbereidings-periode optimaal benut, door het toernooi in Drunen op haar naam te zetten. Waar vorig jaar Haarsteeg nog te sterk was na strafschoppen, werd deze keer de finale juist op die manier gewonnen van OSS '20.

Zaterdag wist OJC nog een 2-0 voorsprong te verspillen tegen Oisterwijk. De tweede klasser kwam terug tot 2-2, en zag in de slotminuten OJC's aanvoerder Nicky Scheepens een penalty missen. In de tweede wedstrijd van de dag werd echter orde op zaken gesteld. Er werd met 1-3 gewonnen van De Valk, en hierdoor waren er nog volop kansen op een goede klassering.

De laatste tegenstander in de poule was zondagmiddag RKDVC. Blijkbaar was de selectie van de thuisclub de avond ervoor wat te lang in 't Hart van Drunen blijven hangen, want OJC had geen kind aan de Drunenaren, die vorig seizoen nog een lastige competitietegenstander waren voor OJC. Via enkele fraaie treffers liep de score al snel ruim op, en bleef uiteindelijk steken bij 5-0. Dit resultaat zorgde voor een finaleplaats voor OJC, waarin het welbekende OSS '20 - dat alledrie haar poulewedstrijden won - de opponent zou worden.

In de finale kopte Jaap Akerboom uit een corner de 1-0 binnen, en lang leek deze treffer beslissend te worden. OSS maakte echter laat in de tweede helft gelijk, en dus liep het uit op penalties. OJC-goalie Bart Tinus maakte zijn naam als penalty-killer waar, en pakte twee van de vier ingeschoten pingels. Alle OJC'ers waren tot dan toe tot scoren gekomen, en zo kon de toernooiwinst aan de Rosmalenaren worden toegeschreven.
Voor de geïnteresseerden (MM): foto's van mijn nieuw cameraatje vind je hier.
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:01:32 #249
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_40782951
In de Regio Haarlem wordt er jaarlijks een soort bekertoernooi gespeeld, genaamd de Haarlems Dagblad Cup.
Alle clubs (zaterdag en zondag en 1e tm 6e klasse) komen hierin uit.

Wij (HBC, zaterdag 4e klasse) zitten in de poule met Waterloo, BSM (zondag 4e klasse) en Overbos (zondag 5e klasse) en de nr 1 van de poule gaat door.

Afgelopen zaterdag is een goede stap gedaan door de uitwedstrijd in Driehuis tegen Waterloo met 4-3 te winnen.
Dinsdag volgt het Bennebroekse BSM.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_40798944
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Bij deze:
[..]

Voor de geïnteresseerden (MM): foto's van mijn nieuw cameraatje vind je hier.
Leuk! Zat ook de foto's van zaterdag te zoeken, zijn die er ook? Wij moesten toen ook tegen Oisterwijk, kijken of die Cañizares nog altijd op doel staat daar.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')