De info van de trainers en de nieuwe / vertrokken spelers had ik al gezocht voor de presentatiegids van ASWH. Daar maak ik die pagina's namelijk ook voor. Dus dat bestand had ik al staan, gewoon even kopiëren. Logo's had ik ook, maar die moest ik even doorlinken. En dan wat foto's van de belangrijkste spelers, dan is het snel gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mij ook niet, en ik was het ook niet echt van plan.
Heb je al die info gekopieerd van VoZ of komt het allemaal uit je eigen blote kop MM??
Ik zou wel tijd en zin willlen maken maar het resultaat zal dan alsnog veel en veel minder zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor zaterdag B kan ik trouwens net zo'n OP maken. Als F1Bas geen tijd / zin / mogelijkheden heeft, wil ik dat best doen. Zaterdag B volg ik ook wel natuurlijk.
Ben wel benieuwd, zie ze morgen voor het eerst spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan zal ik morgen ofzo wel een soortgelijke OP voor B maken, dan kun je nog eventueel iets aanvullends doen.
Zag op het forum van jullie dat met name Alex erg goed gevonden wordt. Verbaast me niet.
Ik las het ja, zal hem morgen de groeten van je doen als ik hem zie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ja. De Sonneman, ook actief op ons forum, was al lyrisch.
Sonneman, en wellicht lukt het bij de rest ook nogquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Alex of De Sonneman?
Als je Lex of Sjoerd de groeten doet, moet je maar zeggen van Mikki. Dan weten ze het wel.
Hij wordt door iedereen zo genoemd, ook in het 'echt'quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Okee, Sonneman kent mij verder niet hoor. Ja, de forumnaam Mikki van ASWH-forum zal hem wellicht wat zeggen, maar ik ken van hem ook alleen zijn forumnaam.
Zoals gezegd: het is gewoon de beste voetballer die erbij loopt. Mag ook wel met zo'n staat van dienst. Maar valt het jou niet nu al op dat ie erbij loopt als een lamme tak?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:19 schreef tong80 het volgende:
Hij maakte wel de mooiste goal van de avond
Raar, bij mijn weten oefent Heerjansdam zaterdag tegen Excelsior (de BVO).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Margriet eindigde in 1-1. Erg rommelige pot, raar voetbal op een bijveldje.
Komend weekend toernooi bij RKDVC, OJC speelt beide dagen 2 wedstrijden tegen enkele 1e en 2e klassers (Oisterwijk, De Valk, RKDVC zelf en nog een finalewedstrijd).
Ze spelen zaterdag ook de bekerwedstrijd tegen Heerjansdam, dus gaan ze naar het toernooi met de bankzitters, aangevuld met een groot deel van het tweede elftal.
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raar, bij mijn weten oefent Heerjansdam zaterdag tegen Excelsior (de BVO).
Klopt, ik bedoelde volgende weekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raar, bij mijn weten oefent Heerjansdam zaterdag tegen Excelsior (de BVO).
Ja m'n vader was er, wilde eerst ook nog gaan maar kwam wat tussen. Donderdag speelden ze tegen SC Feyenoord, 1-3, wel een penalty gemist en de lat en paal geraakt, maar tot de 0-3 schijnen ze wel aardig weggetikt te zijn, daarna had het net zo goed 3-3 kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat klopt zeker, want ik ben wezen kijken.
Barendrecht nog gespeeld vandaag?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
En Yeahinho, vandaar. Denk je dat ze naar dat toernooi het eerste sturen of dat ze toch de bekermatch als hoogste prioriteit zien?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ze spelen zaterdag ook de bekerwedstrijd tegen Heerjansdam, dus gaan ze naar het toernooi met de bankzitters, aangevuld met een groot deel van het tweede elftal.
2-1 gewonnen dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef BVO het volgende:
Zojuist op dat zelfde toernooi tegen Spijkenisse gespeeld, maar weet nog niet wat dat geworden is.
Ik vind de shirts wel mooi.Maar wat zonde van die witte sticker op de borst. Maakt het gelijk minder mooi.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
Afgelopen dinsdag zelf gemaakt.
[afbeelding]
Heet dan wel geen Hoornes, maar dat klopt........is er toch niet helemaal voor niets gereisd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Toernooi dus afgelast, beetje lullig voor de bezoekende verenigingen.
Hoe is het gelopen Hoornes, zijn jullie nu bij Internos gaan spelen??
Voor de geïnteresseerden (MM): foto's van mijn nieuw cameraatjequote:OJC 1 wint Openingstoernooi bij RKDVC
Het eerste elftal heeft dit weekend in de voorbereidings-periode optimaal benut, door het toernooi in Drunen op haar naam te zetten. Waar vorig jaar Haarsteeg nog te sterk was na strafschoppen, werd deze keer de finale juist op die manier gewonnen van OSS '20.
Zaterdag wist OJC nog een 2-0 voorsprong te verspillen tegen Oisterwijk. De tweede klasser kwam terug tot 2-2, en zag in de slotminuten OJC's aanvoerder Nicky Scheepens een penalty missen. In de tweede wedstrijd van de dag werd echter orde op zaken gesteld. Er werd met 1-3 gewonnen van De Valk, en hierdoor waren er nog volop kansen op een goede klassering.
De laatste tegenstander in de poule was zondagmiddag RKDVC. Blijkbaar was de selectie van de thuisclub de avond ervoor wat te lang in 't Hart van Drunen blijven hangen, want OJC had geen kind aan de Drunenaren, die vorig seizoen nog een lastige competitietegenstander waren voor OJC. Via enkele fraaie treffers liep de score al snel ruim op, en bleef uiteindelijk steken bij 5-0. Dit resultaat zorgde voor een finaleplaats voor OJC, waarin het welbekende OSS '20 - dat alledrie haar poulewedstrijden won - de opponent zou worden.
In de finale kopte Jaap Akerboom uit een corner de 1-0 binnen, en lang leek deze treffer beslissend te worden. OSS maakte echter laat in de tweede helft gelijk, en dus liep het uit op penalties. OJC-goalie Bart Tinus maakte zijn naam als penalty-killer waar, en pakte twee van de vier ingeschoten pingels. Alle OJC'ers waren tot dan toe tot scoren gekomen, en zo kon de toernooiwinst aan de Rosmalenaren worden toegeschreven.
Leuk! Zat ook de foto's van zaterdag te zoeken, zijn die er ook? Wij moesten toen ook tegen Oisterwijk, kijken of die Cañizares nog altijd op doel staat daar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Bij deze:
[..]
Voor de geïnteresseerden (MM): foto's van mijn nieuw cameraatjevind je hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |