quote:Zo. 13/08-2006: Johan Cruijff Schaal
Zo. 20/08-2006: Ajax - RKC Waalwijk
Zo. 27/08-2006: NAC - Ajax
Zo. 10/09-2006: Ajax - Vitesse
Zo. 17/09-2006: Roda JC - Ajax
Zo. 24/09-2006: Ajax - NEC
Zo. 01/10-2006: FC Utrecht - Ajax
Za. 14/10-2006: Ajax - FC Groningen
Zo. 22/10-2006: Feyenoord - Ajax
Wo. 25/10-2006: Ajax - ADO Den Haag
Za. 28/10-2006: SC Heerenveen - Ajax
Zo. 05/11-2006: Heracles Almelo - Ajax
Zo. 12/11-2006: Ajax - PSV
Zo. 19/11-2006: Ajax - FC Twente
Zo. 26/11-2006: Sparta - Ajax
Zo. 03/12-2006: Ajax - Willem II
Zo. 10/12-2006: Ajax - AZ
Zo. 17/12-2006: Excelsior - Ajax
Zo. 24/12-2006: Vitesse - Ajax
Wo. 27/12-2006: Ajax - Roda JC
Zo. 31/12-2006: NEC - Ajax
Zo. 21/01-2007: Ajax - FC Utrecht
Zo. 28/01-2007: FC Groningen - Ajax
Zo. 04/02-2007: Ajax - Feyenoord
Zo. 11/02-2007: ADO Den Haag - Ajax
Zo. 18/02-2007: Ajax - Excelsior
Zo. 25/02-2007: AZ - Ajax
Zo. 04/03-2007: Ajax - SC Heerenveen
Zo. 11/03-2007: FC Twente - Ajax
Zo. 18/03-2007: PSV - Ajax
Zo. 01/04-2007: Ajax Heracles Almelo
Za. 07/04-2007: RKC Waalwijk - Ajax
Zo. 15/04-2007: Ajax - NAC
Zo. 22/04-2007: Ajax - Sparta
Zo. 29/04-2007: Willem II - Ajax
quote:Zo. 01/10-2006: FC Utrecht - Ajax
Za. 14/10-2006: Ajax - FC Groningen
Zo. 22/10-2006: Feyenoord - Ajax
Wo. 25/10-2006: Ajax - ADO Den Haag
gaan mooie weken worden...quote:Zo. 21/01-2007: Ajax - FC Utrecht
Zo. 28/01-2007: FC Groningen - Ajax
Zo. 04/02-2007: Ajax - Feyenoord
Zo. 11/02-2007: ADO Den Haag - Ajax
dat was de opdracht van HtC.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:19 schreef jna het volgende:
Denk niet dat er erg veel interesse komt in bepaalde Ajacieden n.a.v het wk
Volledig mee eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Tvduijn het volgende:
Tja, je kan alles zeggen, maar ik zag 2 ballen voor doel komen waarvan ik zeker weet dat huntelaar er minstens 1 had gescoord. Van Basten heeft gegokt op een goede vorm van Van Nistelrooy, en verloren.
Want Dirk Kuyt is geen spits die bij NL elftal past.
SSC?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Post ook even of je je SSC al binnen hebt, en waar je zit indien je een seizoenskaart hebt...
Ik moest zo n from invullen met auto incasso. Bij mij is nog niets afgeschreven, dit zou volgens die kerel allemaal pas half augustus gedaan worden...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
SSC?![]()
Aangezien de betaling voor 30 juni 2006 binnen moet zijn, ga ik er niet vanuit dat de SCC's nu al verstuurd zijn/worden. Mijn betaling heb ik vorige week overgemaakt, dus zal allemaal wel goedkomen.
Neem aan van wel. Hij speelde toch niet op wk..quote:Op maandag 26 juni 2006 13:44 schreef Pritt het volgende:
Ik had het in vorige topic gevraagd, ben echter te lui terug te zoeken:
Is Huntelaar er bij de eerste training?
Bij mij is het begin deze maand al via automatische incasso afgeschreven, maar ik ben dan ook geen nieuwe SCC houder. Kaart nog niet binnen overigens.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik moest zo n from invullen met auto incasso. Bij mij is nog niets afgeschreven, dit zou volgens die kerel allemaal pas half augustus gedaan worden...
Wel EK waarna hij ook 3 weken vakantie kreeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Hij speelde toch niet op wk..
Misschien een leuke (tijdelijke) toevoeging aan de OP: een overzicht van alle seizoenskaarthouders en hun vak...?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Post ook even of je je SCC al binnen hebt, en waar je zit indien je een seizoenskaart hebt...
Je hebt geloof ik wel gelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat was afgelopen seizoen toch ook tegen Heerenveen?
quote:Waar het er eerst op leek dat de financiën een struikelblok zouden vormen, zal Joey Didulica deze week toch bekend maken dat hij naar AZ gaat. De 28-jarige doelman zal volgens De Telegraaf deze week een vierjarig contract in Alkmaar tekenen.
Didulica, die deel uitmaakte van de Kroatische WK-selectie, speelde in het verleden vier seizoenen voor Ajax. In die periode werd hij voor korte tijd uitgeleend aan het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen. In Amsterdam lukte het hem nooit om een basisplaats te veroveren. Bij het Oostenrijkse Austria Wien, waar hij de afgelopen drie seizoenen het doel verdedigde, lukte hem dat wel. Afgelopen seizoen werd hij samen met de club landskampioen.
Een oud-Ajacied naar AZ en daardoor een andere oud-Ajacied (Henk Timmer) naar Feyenoord?quote:
AZ blijft zich maar versterken met (ex) ajacieden...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een oud-Ajacied naar AZ en daardoor een andere oud-Ajacied (Henk Timmer) naar Feyenoord?
Het zijn niets voor niets EX ajaciedenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
AZ blijft zich maar versterken met (ex) ajacieden...
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:56 schreef Cordoba32 het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe ze het gaan doen. Zeker met al die middenveldersmoters
Ze hebben geen van allen echt kunnen overtuigen inderdaad. Ook de buitenlanders niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:19 schreef jna het volgende:
Denk niet dat er erg veel interesse komt in bepaalde Ajacieden n.a.v het wk
Of hij gaat voor een aardig zakcentjequote:
Mwah ik ben daar niet zo angstig voor.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef Radegast het volgende:
Toch ben ik bang dat we Sneijder nog kwijtraken...
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah ik ben daar niet zo angstig voor.
Ok dan. Weet ik ten minste dat ik niet voor Piet Piemel zit te wachten.quote:Geachte heer -Wolf-,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en willen er graag een reactie op geven.
Uw aanvraag voor een seizoenkaart hebben wij ontvangen Hierdoor bent u bij ons op een wachtlijst gezet. In de aankomende weken zullen wij u in dit verband een brief omtrent de verdere procedure toesturen. Er zal gevraagd worden om, in een speciaal daarvoor ingerichte periode, telefonisch contact met ons op te nemen, zodat in overleg bekeken kan worden welke stoelen wij u kunnen aanbieden. Uiteraard gebeurt dit op volgorde van inschrijving.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Supporterszaken via telefoonnummer 020 - 3 111 444. Supporterszaken is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
AFC Ajax
Supporterszaken
Niet doen. Sneijder weet ook wel dat hij 1 van de belangrijke schakels is in het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef Radegast het volgende:
Toch ben ik bang dat we Sneijder nog kwijtraken...
Zijn er zeker alleen nog dure plaatsen op de lange zijde beschikbaar. Voor welk vak had je je aangemeld?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ok dan. Weet ik ten minste dat ik niet voor Piet Piemel zit te wachten.Ietsje meer geduld dus.
Had ik nu maar gewoon die 1e aanvraag niet verneukt.... scheelde me 4 weken ofzo.![]()
![]()
425 geloof ik en anders 411. Wordt lastig ja...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn er zeker alleen nog dure plaatsen op de lange zijde beschikbaar. Voor welk vak had je je aangemeld?
Gelukkig deed ie het beter dan jullie sterspeler Kuijt.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef RedGuy het volgende:
Zo die Anita ziet er ook uit alsof de vliegjes om hem heen vliegen..
Gaat Ajax eigenlijk met de punt naar achteren spelen en zo ja, zien jullie daar Sneijder graag na zijn dramatische WK? Ik denk dat Maduro daar veel beter tot zijn recht komt namelijk.
Nee, wel afgeschreven maar nog niks ontvangen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:23 schreef DragonChaser het volgende:
Iemand al zn nieuwe Sup CC binnen?
Jankulovski.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Hij was wel opmerkelijk stil toen Jack over een linksback van Juve of Milan begon. Wie zou dat kunnen zijn?
Evenals Milan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
Als Juve naar de serie C of B teruggezet wordt, kunnen we daar nog wat gaan shoppen.
quote:'Vieira wil graag naar Ajax' 24 juni 2006
Patrick Vieira heeft laten doorschemeren dat hij graag op huurbasis aan de slag wil bij Ajax. Dat liet Hugo Borst maandagavond weten in het tv-programma Studio Sportzomer. Ajax staat niet onwelwillend tegenover de komst van de geroutineerde Fransman. Vieira (30) staat momenteel nog onder contract bij Juventus. Naar verluidt zou hij veel voelen voor een (tijdelijk) vertrek uit Turijn.
Patrick Vieira als speler van Arsenal Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageerde in Studio Sportzomer door te stellen dat er gekeken moet worden naar de mogelijkheden als blijkt dat Vieira inderdaad graag naar Amsterdam wil komen. Wel voegde Van Geel daaraan toe dat Ajax met Hedwiges Maduro, Olaf Lindenbergh en aanwinst Gabri reeds over een aantal goede spelers voor de positie van controlerende middenvelder beschikt.
In de zomer van 1996 was Vieira overigens dichtbij een transfer van AC Milan naar Ajax. Uiteindelijk ketste die overgang echter om onduidelijke redenen af, waarna de routinier werd vastgelegd door Arsenal. Voor de Londenaren speelde Vieira maarliefst negen seizoenen.
N.B. De inhoud van dit nieuwsbericht mag door andere sites niet worden overgenomen zonder expliciete bronvermelding.
editquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:37 schreef twi het volgende:
Welke Vieira hebben we het dan over? Ik heb het gemist
Die van Juve.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:37 schreef twi het volgende:
Welke Vieira hebben we het dan over? Ik heb het gemist
azquote:Ajax en AZ strijden om handtekening van Mustapha Riga
MADRID, 26 juni 2006 13:00 - Ajax en AZ zijn samen met Deportivo La Coruna verwikkeld in een strijd om de diensten van Levante-aanvaller Mustapha Riga, die eerder uitkwam voor Vitesse, RBC en Sparta. De international van Ghana moet zo'n 2,5 miljoen euro kosten. Ajax zag afgelopen week een bod van 500 duizend euro op de speler afgewezen worden. Ondanks dat Levante het afgelopen seizoen promoveerde naar de Primera Division, is de club bereid om mee te werken aan de transfer.
Ajax moet gewoon naar de media lekken dat ze 4 miljoen hebben geboden op Jason Oost....wedden dat AZ volgt?quote:
Tuurlijk Scheringa is gekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon naar de media lekken dat ze 4 miljoen hebben geboden op Jason Oost....wedden dat AZ volgt?
Neuh, ging er gewoon om dat ze meer een linksback zochten en dus die van Juve/Milan wel konden gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:32 schreef jna het volgende:
Dat van die linksback was wel serieus volgens mij ( is ook logisch). Hij was opeens wel erg stil en keek met zo'n blik van: "Shit, ze weten het al..."
Deal met Grygera wellicht maar niet in combinatie met een linkback of een andere speler.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef Nashje het volgende:
Dat verhaal over die linksback van Milan zou best kunnen kloppen hoor. Ik zie een deal met Grygera aankomen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:55 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat de Steef met de zaakwaarnemer van Vieira heeft gepraat.
Liever de gehele quote als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:00 schreef El_Bassie het volgende:
Van Geel : "wij hebben Lindenbergh toch"![]()
Die van FC Thun wel.quote:
Leek mij in eerste instantie ook, maar ook op een toevalstreffer van Jack gezien de reactie van Van Geel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Het lijkt mij duidelijk dat het een flauw grapje was van Jack
Maar goed er zit weer wat leven in het topic!
Die roddels zijn ook echt hier ontstaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:27 schreef Houniet het volgende:
krijgen we weer Vierra roddelshet is godver net de Privé hier man
je weet toch wat ik bedoel ofnietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die roddels zijn ook echt hier ontstaan.
Iedereen wil Vieira. Maar volgens Jack of Hugo wil Vieira naar Ajax.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:30 schreef Paul_NL het volgende:
En Gilberto maar toch hebben ze hem graag erbij. Zeker voor een discount prijs.
Anders willen Roma, Lazio, Fiorentina, Inter, Milan(als ze niet meegetrokken worden), Sampdoria, Valencia, Lyon, Monaco, Real of Barca hem wel
Geloof je nog in sprookjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Iedereen wil Vieira. Maar volgens Jack of Hugo wil Vieira naar Ajax..
dat zou wel sexy zijn, alleen krijg je dat niet voor mekaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef -Wolf- het volgende:
Ik stem er voor dat AJAX-fans een (XXX) tag achter hun naam krijgen.Dus waar nu bij de meesten Oranjefan (nog) staat.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:47 schreef DrDentz het volgende:
of (Jood)
Of in je signature. Heb ik ook maar even gedaan: X | op drie regels.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:49 schreef Houniet het volgende:
[..]of je kan het ook als ondertitel doen
quote:X [ AFC AJAX ] [ SS LAZIO ]
X [ Gelukkig hebben wij wél Huntelaar!
X [ KJH/ Piet van Reenen-meter: 24/ 273 (8,8%) (update 07.05.06)
preciesquote:X | In nightfall I'll meet you, seeds of desire absolve. There's no going back. I'm losing control.
X | As the morning creeps up, and I'm looking for the shade. In your embrace, my grieving says:
X | "Reach out for me..."
AS Roma.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:50 schreef Nashje het volgende:
Jankulovski is volgend seizoen trouwens verhuurd aan Udinese, dus die kan het niet zijn.
Hij zou van Milan naar Ajax komen, maar ging uiteindelijk naar Arse toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:44 schreef twi het volgende:
Hij voelt zich schuldig dat 'ie 10 jaar terug voor Milan koos in plaats van Ajax
Blij dat dat niet is doorgegaan, San Marco was een goede voetballer, maar is geen goede trainer/coach.quote:Marco van Basten gepolst door Ajax
Dinsdag 27 juni, door SV, Amsterdam, 09.03u GMT+01.00, AD
Hugo Borst schrijft vandaag in zijn column in het Algemeen Dagblad dat Ajax de huidige bondscoach, Marco van Basten, heeft gepolst om nieuwe trainer van de Amsterdammers te worden.
Van Basten moest dan echter tot na het WK wachten en daar had Ajax geen zin in. Daarom heeft Ajax voor Henk ten Cate gekozen, aldus Borst.
Dat zou wel jammer zijn, maar voor Viera is in elk team denk wel plaatsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft niet zoveel aan Patrick Vieira, aangezien hij de ontwikkeling van Hedwiges Maduro en Robbert Schilder in de weg zal staan en we tevens Olaf Lindenbergh tot onze beschikking hebben. Als we dan toch bij Juventus gaan shoppen, doe dan Pavel Nedved maar.
Schilder? Lindenbergh? Kom op, die gaan het nooit redden. Schilder vind ik een gevalletje Splinter (voor de kenners). En Lindenbergh was een typische Blind-aankoop die onder Ten Cate op de tribune mag plaatsnemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft niet zoveel aan Patrick Vieira, aangezien hij de ontwikkeling van Hedwiges Maduro en Robbert Schilder in de weg zal staan en we tevens Olaf Lindenbergh tot onze beschikking hebben. Als we dan toch bij Juventus gaan shoppen, doe dan Pavel Nedved maar.
Wat een bullshit, Ronaldinho heeft ook een rotkop, maar heb hem liever dan David Beckham.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef Pritt het volgende:
[afbeelding]
Al heeft hij een lelijke kop, hij is welkom.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een bullshit, Ronaldinho heeft ook een rotkop, maar heb hem liever dan David Beckham.![]()
Hadden ze toch bijna weer dezelfde fout gemaaktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blij dat dat niet is doorgegaan, San Marco was een goede voetballer, maar is geen goede trainer/coach.
Mwoah, dezelfde fout niet helemaal, van Basten heeft ervaring op kunnen doen (dan niet als clubtrainer . . maar goed).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hadden ze toch bijna weer dezelfde fout gemaakt
quote:Niet langs het hek, maar dicht op het veld en zittend op een tribune. Zo kunnen de fans de eerste training van Ajax aanstaande maandag 3 juli volgen. Een unicum op het trainingsveld bij de Amsterdam ArenA.
Nu Nederland is uitgeschakeld op het WK kijken de voetbalfans weer verlangend uit naar de start van de competitie. De start van het clubseizoen is voor de meeste Ajacieden aanstaande maandag al, alleen de WK-gangers zullen nog ontbreken. Maar de nieuwe aanwinsten zullen, ijs en wederdienende, allemaal al te bewonderen zijn. De selectie traint in het nieuwe thuisshirt.
Op een tribune van bijna vijftig meter lang die is opgebouwd op het kunstgrasveld zullen de fans de eerste training onder leiding van de nieuwe technische staf prima kunnen aanschouwen. Er passen maximaal duizend supporters op de tribune, dus kom op tijd want vol is vol!
Ajax heeft deze maandag nog meer voor de fans in petto. Fans kunnen al een rondleiding doen door de ArenA voor maar 4,- euro (in plaats van de gebruikelijk 8.50). Bovendien is het Ajax Museum vrij toegankelijk én is de nieuwe thuiscollectie exclusief te koop in de Ajax Fanshop.
De training staat voor maandag 3 juli om 14.30 uur op het programma.
gisteren zei van Geel dat het niet waar is. die Hugo Borst lult ook maar wat raak stomme kakkerlakquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blij dat dat niet is doorgegaan, San Marco was een goede voetballer, maar is geen goede trainer/coach.
Ga je schamen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Fuck Marco!
quote:
Gaan hier nog meer FOK!kers heen?quote:Arsenal - AFC Ajax (Testimonial Dennis Bergkamp)
Za. 22 juli, 17.00 uur lokale tijd, Emirates Stadium
Kaarten te koop via Ticketbox
Verkoop via TicketBox. Voor het aanschaffen van kaarten via TicketBox dient gebruik te worden gemaakt van de SCC/EU-card 2005/2006.
Max. 1 kaart per uitkaart
Start voorverkoop:
Za. 24-06-06 10.00 uur
Vanaf za. 24-06-06 10.00 uur Alle Europese Uitkaarthouders
Vanaf di. 27-06-06 10.00 uur Alle Ajax Europese Uitkaarthouders en nationale Voorranguitkaarthouders
Vanaf wo. 28-06-06 10.00 uur Alle Uitkaarthouders
Einde verkoop via Ticketbox:
Vr. 30-06-06 18.00 uur
Verkoop via Supportersbalie:
Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Wo. 05-07-06 09.30 uur Ajax SCC
Vanaf Do. 06-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC
Vanaf Vr. 07-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC
Einde verkoop Supportersbalie:
Do. 12-07-06 17.00 uur
Prijs per stuk: ¤ 47,20
Persoonsgebonden Club Card(uitkaart) en geldig legitimatiebewijs verplicht.
De Supportersbalie is geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.00 uur. Vanaf zaterdag 1 juli is de Supportersbalie op zaterdag, tot nader order, gesloten.
Nee, dus?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Marco zou al deze spelers niet op zijn naam binnen krijgen hoor...
Fuck Marco, de trainer/coach.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
Veel te vroeg geoordeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Als trainer/coach een ramp, was hij maar nooit teruggekeerd.
Het gaat er toch om of Marco coach van Ajax zou worden, terrechte fuck lijkt me. Marco was een legendarische speler, maar een vooralsnog middenmatige coach...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, dus?
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
Word.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
Overigens wil ik met dit betoog niet zeggen dat Marco een hele goede trainer is, dat moet hij nog maar ECHT bewijzen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????
Man, nu word je echt ongeloofwaardig.
Ongeslagen en slechts 3 doelpunten tegen.
Dat kun je echt geen geluk noemen.
En dan ook nog eens doorgaan in de poule des doods op het WK!!!!!
Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
En das best knap te noemen. En dat heeft echt niet alleen met geluk te maken.
het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????
Man, nu word je echt ongeloofwaardig.
Ongeslagen en slechts 3 doelpunten tegen.
Dat kun je echt geen geluk noemen.
En dan ook nog eens doorgaan in de poule des doods op het WK!!!!!
Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
En das best knap te noemen. En dat heeft echt niet alleen met geluk te maken.
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
M0NTANA is een van de 16 miljoen bondscoaches die het allemaal wel beter weet, blijkbaar.
Als hij fantastisch had gespeeld, maar zich niet had gekwalificeerd voor het WK, had hij dan een goede coach geweest? Kom op zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?
Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
Wat heeft hij dan gezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, Heitinga is na de wedstrijd en z'n uitleg van 'm aan Van Geel ook een held. Fantastische actie
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop.
Ze hadden bij Studio Sportzomer natuurlijk wel een punt dat er ondanks dat Marco een visie zou hebben, daar bar weinig van zichtbaar is. Er is niet echt een lijn te herkennen in het spel, behalve het "geef de bal aan Robben" en sinds het WK ook "geef de bal aan Van Persie".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop.
Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
Vieira vindt het wellicht aantrekkelijk om in een elftal te spelen met Stam, Gabri, Huntelaar etc. dat gecoached wordt door Ten Cate. Hij heeft dus wel degelijk invloed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:30 schreef jna het volgende:
ALS, ik zeg als Vieira zou komen (wat ik dus niet geloof) dan slaat het hele "van Geel" verhaal nergens op want dan heeft Vieira zelf gezegt dat ie aan Ajax wilt worden verhuurd voor een seizoen. Het enige wat van Geel dan heeft gedaan is de pen aangegeven voor de handtekening en schaapachtig een glaasje champagne in z'n hand houden.
DAT ben ik met je eens, maar om nu alleen maar over geluk te praten, dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?
Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:58 schreef dolledingo het volgende:
Al die mensen die weer zwart willen worden zijn gloryhunters en waarschijnlijk ook allemaal zogenaamde die-hard ajax supporters, only singing when you're winning. Kut mentaliteit!![]()
Ik blijf Oranje tot het einde van het WKquote:
Tja, Van Geel hoort altijd alles voor het eerst, zelfs als het contract is getekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %
Beetje voorbarig dus, die smileys.
Met het oog op 2008, wat de doelstelling is, is het zeker niet gek dat Babel mee mocht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
alsjeblieft niet....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Als trainer/coach is hij ook een held.
Laat 'm maar naar Ajax komen, over een jaartje of 10.
Maakt niet uit waar de praatjes over gaan, het voetbal kan er altijd bijgesleept worden. Genieten ervan, doe ik nog steedsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
De meeste kakkerlakken die ik ken hebben niet zoveel praatjes meer na die 7-2
Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.quote:
Welke beroemde woorden doel jij nu op?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.
Deze dagen zal hij nog weleens nadenken over zijn (inmiddels) beroemde woorden in het interview met Borst.
Als Ajax zijnde zou ik van Basten best terug willen hebben in de jeugd (uiteraard staat van Basten daar nu niet meer voor open denk ik), maar nog niet als hoofdtrainer, dat is echt Russisch roulette.
Borst:" Denk je dat je ooit manager cq coach zal worden?"quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke beroemde woorden doel jij nu op?
De mythe is verdwenenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer hij niet meer was teruggekeerd in de voetballerij en verder een teruggetrokken leven zou gaan leiden met wat golftoernooitjes, dan zou het mijn held zijn gebleven. Nu is hij teruggekeerd en is de mythe verdwenen, snap niet dat de KNVB zo'n onervaren trainer/coach aanstelt om aan een team te gaan bouwen. Alleen bij Jong Ajax deed hij ervaring op, waardoor destijds de opmerkingen van Co Adriaanse volledig terecht waren. Net als bij Danny Blind is het onbegrijpelijk dat je zónder ervaring voor de leeuwen wordt gegooid, zeker in een land dat juist bekendstaat om zijn goede trainer/coaches.
De lobby (zijne koninklijke hoogheid Cruijff) is vrij belangrijk in dit kleine landje en de aanstelling van Blind bij Ajax en van Basten bij Oranje stemt mij somber over het niveau van de andere kandidaten, als er ten minste een eerlijke afweging is gemaakt, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer hij niet meer was teruggekeerd in de voetballerij en verder een teruggetrokken leven zou gaan leiden met wat golftoernooitjes, dan zou het mijn held zijn gebleven. Nu is hij teruggekeerd en is de mythe verdwenen, snap niet dat de KNVB zo'n onervaren trainer/coach aanstelt om aan een team te gaan bouwen. Alleen bij Jong Ajax deed hij ervaring op, waardoor destijds de opmerkingen van Co Adriaanse volledig terecht waren. Net als bij Danny Blind is het onbegrijpelijk dat je zónder ervaring voor de leeuwen wordt gegooid, zeker in een land dat juist bekendstaat om zijn goede trainer/coaches.
Allemaal persoonlijk, weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben opgegroeid met de geweldige spits San Marco die door medisch falen (?) genoodzaakt werd te stoppen met profvoetbal, terwijl hij nog aan de top stond. Daarna besloot hij zich helemaal terug te trekken uit de voetballerij, hij wilde er niets mee te maken hebben en af en toe liets hij zich zien op de golfbaan. Schitterend vond ik dat, zo'n geweldige speler die zich niet verlaagde tot het verlengen van zijn voetballeven als trainer/coach of zelfs analyticus, Marco van Basten was voor mij een held en nu niet meer zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
De mythe is verdwenen
Doe niet zo dramatisch man!
Ik heb dat ook voor een groot deel meegemaakt, van Basten was ook 1 van mijn helden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Allemaal persoonlijk, weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben opgegroeid met de geweldige spits San Marco die door medisch falen (?) genoodzaakt werd te stoppen met profvoetbal, terwijl hij nog aan de top stond. Daarna besloot hij zich helemaal terug te trekken uit de voetballerij, hij wilde er niets mee te maken hebben en af en toe liets hij zich zien op de golfbaan. Schitterend vond ik dat, zo'n geweldige speler die zich niet verlaagde tot het verlengen van zijn voetballeven als trainer/coach of zelfs analyticus, Marco van Basten was voor mij een held!
psvquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De lobby (zijne koninklijke hoogheid Cruijff) is vrij belangrijk in dit kleine landje en de aanstelling van Blind bij Ajax en van Basten bij Oranje stemt mij somber over het niveau van de andere kandidaten, als er ten minste een eerlijke afweging is gemaakt, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
van Basten heeft inderdaad zijn eigen mythe om zeep geholpen door zelfoverschatting. In het ED stond het mooi beschreven:
"Cruijff en 'zoontje' Marco moeten weer verder gaan met golfen, doen waar ze goed in zijn'.
Wat is de eerste tegenstander van Ajax komend seizoen eigenlijk?
Jullie zien PSV nog wel als tegenstander?quote:
Amateurclubjequote:
Zolang er een duidelijk verschil is tussen tegenstander en concurrent, ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jullie zien PSV nog wel als tegenstander?![]()
PSV kan er ook niets aan doen dat ze niet strijden voor plek 2 t/m 5.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Zolang er een duidelijk verschil is tussen tegenstander en concurrent, ja.
Zelfkennis is alles, en met de play-offs is nog een hoop mogelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV kan er ook niets aan doen dat ze niet strijden voor plek 2 t/m 5.
RKCquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de competitie, die Johan fruitschaal mag me gestolen worden.
Eens, het zal niet de eerste keer zijn dat een niet-kampioen de Championsleague wint.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Zelfkennis is alles, en met de play-offs is nog een hoop mogelijk.
Check OP, RKC Waalwijk (thuis) is de eerste wedstrijd in de eredivisie, daarvoor nog de voorronde van de CL en de JC-schaal tegen PSV.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de competitie, die Johan fruitschaal mag me gestolen worden.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eens, het zal niet de eerste keer zijn dat een niet-kampioen de Championsleague wint.
Voor de top3 is het van evident belang om mee te strijden in de Championsleague, zeker financieel en aan die voorwaarde kan Ajax mits het 2 wedstrijdjes wint van een B-clubje voldoen en is er eigenlijk weinig aan het handje.quote:
quote:Jeugdtrainer Gery Vink tekent contract bij Ajax
Ajax heeft jeugdtrainer Gery Vink tussentijds weggehaald bij het beloftenelftal van Vitesse. Vink tekende een tweejarig contract bij de Amsterdammers, waarbij hij begeleid werd door Louis Laros van de VVCS.
Gery Vink, oud-speler van FC Wageningen, begon zijn trainersloopbaan bij Vitesse, was daarna werkzaam bij PSV, maar was de afgelopen seizoenen weer werkzaam in Arnhem als trainer van het beloftenteam.
Ajax kocht het nog een jaar doorlopende contract bij Vitesse af en legde Vink een tweejarig contract voor. Vink ging er graag op in, ziet het als een uitdaging om met de beste jeugd van Nederland te kunnen werken. Vink krijgt in Amsterdam de A2 met eerste jaars A-spelers onder zijn hoede.
psv gaat volgend seizoen dus voor plek 6 en hoger?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV kan er ook niets aan doen dat ze niet strijden voor plek 2 t/m 5.
ik doelde meer op dat de eerste tegenstander een amateurclub is uit noordholland...quote:
Wij hebben het niet verzonnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
Dat er uberhaupt gepraat wordt over Vierra naar ajax hier
Dat er uberhaupt gepraat wordt over De Cler naar Feyenoordquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb geen zin om t hele topic te lezen nu
Ach, wij praten over jongens als Patrick Vieira, Edgar Davids en Jaap Stam en jullie hebben het over Joonas Kolkka, Theo Lucius en Stein Hyusegems, verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wij praten over jongens als Patrick Vieira, Edgar Davids en Jaap Stam en jullie hebben het over Joonas Kolkka, Theo Lucius en Stein Hyusegems, verschil moet er zijn.
Wat is daar zo vreemd aan? Als die v. Gal niet zo dwarslag, had ie waarschijnlijk al getekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt gepraat wordt over De Cler naar Feyenoord
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wij praten over jongens als Patrick Vieira, Edgar Davids en Jaap Stam en jullie hebben het over Joonas Kolkka, Theo Lucius en Stein Hyusegems, verschil moet er zijn.
Fjerra is ook veel makkelijkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, ik heb nog nooit een naam zo vaak verkeerd gespeld gezien als die van Vieira..
Ogararararuquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, ik heb nog nooit een naam zo vaak verkeerd gespeld gezien als die van Vieira..
Ja met namen kom je een heel eind is geblekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook nog zo'n speler met zo'n bijna niet te spellen naam?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bedoelt Stam.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook nog zo'n speler met zo'n bijna niet te spellen naam?
010quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
En je hebt hem nog nooit zien spelen, dus wat lul jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan? Als die v. Gal niet zo dwarslag, had ie waarschijnlijk al getekend.
Ik zie liever die Johnsson trouwens![]()
Nee hij is spits.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Vieira.. welke positie speelt hij normaal? linksback?
bankzitterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Doelmanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Nee, dat ging erom dat als ze een speler van die club wilden hebben dat ze dan liever een linksback wilden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
Bij Studio Sportzomer zeiden ze tegen Van Geel dat Vieira naar Ajax wil. Toen volgde Jack lacherig: "Of die linksback van Milan?"
Zoiets.
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig, maar Borst kwam met het verhaal dat juist Vieira zelf naar Ajax wilquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, dat ging erom dat als ze een speler van die club wilden hebben dat ze dan liever een linksback wilden.
Uh gewoon zo:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig, maar Borst kwam met het verhaal dat juist Vieira zelf naar Ajax wil.
Zucht, weer een halve quote.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef DrDentz het volgende:
ze hebben Lindebergh al zei ie
Ja wat is dat nou altijd voor vieze vlek bij Vieira? Vroeg me altijd al af of ik de enige was die dat opvielquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef twi het volgende:
Ik hoef het prachtige Ajax shirt sowieso niet goor gemaakt zien worden met zo'n klodder Vaporub.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig
Geen Timisela, geen Sarpong, geen Anitaquote:7/6/2006 - Namenlijst Ajax 2006-2007
(Gepost door JZ)
BRON: www.Ajax.NL
Ajax.nl heeft zojuist de namenlijst voor de selectie van volgend jaar bekend gemaakt. Zoals verwacht zullen de twee Spaanse aankopen met de voetbalnamen "Gabri" en "Roger" door het leven gaan. Op 3 juli vindt de eerste training plaats in Amsterdam. Onder het oog van vele toeschouwers wordt om half 3 de eerste bal getrapt. Rugnummers volgen binnenkort.
A-selectie seizoen 2006/2007
Emmanuel Boakye
Ryan Babel
Angelos Charisteas
Urby Emanuelson
Gabri
Dennis Gentenaar
Zdenek Grygera
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Michael Krohn-Dehli
Olaf Lindenbergh
Hedwiges Maduro
Edgar Manucharyan
Nicolae Mitea
Tom de Mul
George Ogararu
Kenneth Perez
Roger
Mauro Rosales
Markus Rosenberg
Robbert Schilder
Wesley Sneijder
Jaap Stam
Maarten Stekelenburg
Thomas Vermaelen
Kenneth Vermeer
Technische staf
Ajax Netwerk
Henk ten Cate
Hennie Spijkerman
Alfons Groenendijk
Fred Grim
Laurens Ebben
Wel van gehoord, nooit zien spelen. Maar het zal wel niet veel bijzonders geweest zijn dusquote:Jong Ajax spelers naar RKC Waalwijk
Rechterflankspeler Milano Koenders en linkerverdediger Jasper Kok tekenden een contract voor twee seizoenen bij RKC Waalwijk. Zij gaan daar uitkomen voor Jong RKC Waalwijk. Beide spelers hadden nog een doorlopend contract bij de Amsterdammers, in Waalwijk tekenden zij voor 2 jaar met een optie voor nog 2 jaar.
Klikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef daaaaan het volgende:
Jaapie krijgt in de 1e wedstrijd al een enorme rotschop waarna ie maanden uitgeschakeld is
Jaja, ik had er al een paar uitgesloopt, nu is 'ie alleen nog hoofdcoach. Multifunctioneel persoonquote:
Dan maakt Loek toch gewoon een nieuw account aan. Simpel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef Pritt het volgende:
daaaaan krijgt zodrekt een enorme ban waarna ie maanden uitgeschakeld is![]()
Milano Koenders werd nog wel redelijk wat van verwacht in de jeugd, kan de stap dus toch niet zetten dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen Timisela, geen Sarpong, geen Anita
[..]
Wel van gehoord, nooit zien spelen. Maar het zal wel niet veel bijzonders geweest zijn dus
quote:Vurnon Anita
Derk Boerrigter
Marco van Duin (keeper)
John Goossens
Dustin Huisman
Cees Keizer
Javier Martina
Rydell Poepon
Jeffrey Sarpong
Donovan Slijngard
Marijn Sterk
Chakib Tayeb
Michael Timisela
Koen Verhoeff
Jan Vertonghen
Gregory van der Wiel
Murat Yildirim
Staf
Aron Winter
Maarten Stekelenburg
Peter Hoogland
Dick Schoenaker
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef Kang-He het volgende:
Staf: Maarten Stekelenburg? Toevallige naamgenoot?
En van wie verwacht je iets?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Voor de volledigheid ook de selectie van Jong Ajax, inclusief Dustin Huisman:
[..]
Nee, geen familie, gewoon toevalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij wel. Kan zijn vader zijn, maar dat weet ik niet zeker.
De bekende namen (Anita, Goossens, Martina, Sarpong) en ik verwacht wel wat van Jan Vertonghen.quote:
quote:Fiorentina strike terms with Ajax's Huntelaar
tribalfooball.com - June 27, 2006
Fiorentina are stepping up their pursuit of Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar.
La Nazione says Fiorentina have already agreed personal terms with the youngster and will now pursue a transfer fee agreement with Ajax.
Fiorentina are expected to approach Ajax after the World Cup. The Serie A club have been active in the Dutch transfer market since January, as along with Huntelaar they have also expressed interest in teammate Ryan Babel
Het bestuur weet vast wel dat de hel losbreekt als ze hem laten gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
Zal wel alleen om Babel gaan, als het uberhaupt al waar is. Ik zie nog eerder Davids samen met Kluivert en Seedorf naar Ajax komen dan dat Huntelaar weggaat.
Wat het bestuur betreft zie ik ze nog wel trots aankondigen dat ze Huntelaar voor maarliefst 16 miljoen hebben weten te verkopen oid. En het dan vreemd vinden als de supporters boos worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het bestuur weet vast wel dat de hel losbreekt als ze hem laten gaan![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Het gerucht is niet goed gevallen in Turijn. Ze springen spontaan uit het raam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |