Ga je schamen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Fuck Marco!
quote:
Gaan hier nog meer FOK!kers heen?quote:Arsenal - AFC Ajax (Testimonial Dennis Bergkamp)
Za. 22 juli, 17.00 uur lokale tijd, Emirates Stadium
Kaarten te koop via Ticketbox
Verkoop via TicketBox. Voor het aanschaffen van kaarten via TicketBox dient gebruik te worden gemaakt van de SCC/EU-card 2005/2006.
Max. 1 kaart per uitkaart
Start voorverkoop:
Za. 24-06-06 10.00 uur
Vanaf za. 24-06-06 10.00 uur Alle Europese Uitkaarthouders
Vanaf di. 27-06-06 10.00 uur Alle Ajax Europese Uitkaarthouders en nationale Voorranguitkaarthouders
Vanaf wo. 28-06-06 10.00 uur Alle Uitkaarthouders
Einde verkoop via Ticketbox:
Vr. 30-06-06 18.00 uur
Verkoop via Supportersbalie:
Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Wo. 05-07-06 09.30 uur Ajax SCC
Vanaf Do. 06-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC
Vanaf Vr. 07-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC
Einde verkoop Supportersbalie:
Do. 12-07-06 17.00 uur
Prijs per stuk: ¤ 47,20
Persoonsgebonden Club Card(uitkaart) en geldig legitimatiebewijs verplicht.
De Supportersbalie is geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.00 uur. Vanaf zaterdag 1 juli is de Supportersbalie op zaterdag, tot nader order, gesloten.
Nee, dus?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Marco zou al deze spelers niet op zijn naam binnen krijgen hoor...
Fuck Marco, de trainer/coach.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
Veel te vroeg geoordeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Als trainer/coach een ramp, was hij maar nooit teruggekeerd.
Het gaat er toch om of Marco coach van Ajax zou worden, terrechte fuck lijkt me. Marco was een legendarische speler, maar een vooralsnog middenmatige coach...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, dus?
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
Word.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
Overigens wil ik met dit betoog niet zeggen dat Marco een hele goede trainer is, dat moet hij nog maar ECHT bewijzen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????
Man, nu word je echt ongeloofwaardig.
Ongeslagen en slechts 3 doelpunten tegen.
Dat kun je echt geen geluk noemen.
En dan ook nog eens doorgaan in de poule des doods op het WK!!!!!
Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
En das best knap te noemen. En dat heeft echt niet alleen met geluk te maken.
het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????
Man, nu word je echt ongeloofwaardig.
Ongeslagen en slechts 3 doelpunten tegen.
Dat kun je echt geen geluk noemen.
En dan ook nog eens doorgaan in de poule des doods op het WK!!!!!
Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
En das best knap te noemen. En dat heeft echt niet alleen met geluk te maken.
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
M0NTANA is een van de 16 miljoen bondscoaches die het allemaal wel beter weet, blijkbaar.
Als hij fantastisch had gespeeld, maar zich niet had gekwalificeerd voor het WK, had hij dan een goede coach geweest? Kom op zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?
Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
Wat heeft hij dan gezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, Heitinga is na de wedstrijd en z'n uitleg van 'm aan Van Geel ook een held. Fantastische actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |