abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39278072
Iedereen wil naar ten Cate !

Fuck Marco!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39278173
komt door van geel
pi_39278439
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Fuck Marco!
Ga je schamen.

Maar goed, ik kan me moeilijk voorstellen dat Viera naar Ajax komt. Hij zal genoeg, voor hem, betere opties hebben. Of heeft hij een voorliefde voor Ajax ofzo?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_39278496
Komma Viera, je bent van harte welkom!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:29:14 #155
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39278600
Als Vieira komt dan.... dan........
Ik durf niks te zeggen omdat ik anders in "Een schoen opeten" terechtkom, maar dat zou wel een ongelofelijke stunt zijn..!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_39278612
jongens, het is Vieira
pi_39278659
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Marco zou al deze spelers niet op zijn naam binnen krijgen hoor...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:33:28 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39278727
quote:
Arsenal - AFC Ajax (Testimonial Dennis Bergkamp)

Za. 22 juli, 17.00 uur lokale tijd, Emirates Stadium

Kaarten te koop via Ticketbox

Verkoop via TicketBox. Voor het aanschaffen van kaarten via TicketBox dient gebruik te worden gemaakt van de SCC/EU-card 2005/2006.
Max. 1 kaart per uitkaart
Start voorverkoop:
Za. 24-06-06 10.00 uur

Vanaf za. 24-06-06 10.00 uur Alle Europese Uitkaarthouders
Vanaf di. 27-06-06 10.00 uur Alle Ajax Europese Uitkaarthouders en nationale Voorranguitkaarthouders
Vanaf wo. 28-06-06 10.00 uur Alle Uitkaarthouders

Einde verkoop via Ticketbox:
Vr. 30-06-06 18.00 uur

Verkoop via Supportersbalie:

Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Wo. 05-07-06 09.30 uur Ajax SCC
Vanaf Do. 06-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC
Vanaf Vr. 07-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC

Einde verkoop Supportersbalie:
Do. 12-07-06 17.00 uur

Prijs per stuk: ¤ 47,20

Persoonsgebonden Club Card(uitkaart) en geldig legitimatiebewijs verplicht.

De Supportersbalie is geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.00 uur. Vanaf zaterdag 1 juli is de Supportersbalie op zaterdag, tot nader order, gesloten.
Gaan hier nog meer FOK!kers heen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39278763
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Marco zou al deze spelers niet op zijn naam binnen krijgen hoor...
Nee, dus?

Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:38:30 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39278874
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:

Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
Fuck Marco, de trainer/coach.

Als speler was het een held, een mythe. Als trainer/coach een ramp, was hij maar nooit teruggekeerd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:43:56 #161
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39279052
Als trainer/coach is hij ook een held.

Laat 'm maar naar Ajax komen, over een jaartje of 10.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_39279196
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Als trainer/coach een ramp, was hij maar nooit teruggekeerd.
Veel te vroeg geoordeeld.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:51:48 #163
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39279286
Danny Blind
Marco van Basten

Jammer dat beide heren te snel in het diepe zijn gegooid/ gesprongen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:56:00 #164
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39279446
Hou er wel rekening mee dat het eigenlijke doel van Marco was om voor 2008 een echte ploeg op te bouwen. Dat kost gewoon tijd.
pi_39279449
Borst die roept dat Vieira naar Ajax wil, of Van Geel die zegt dat de selectie rond is... Dan geloof ik Van Geel wel. Het is natuurlijk een beetje lullig voor de boulevard-pers, als een selectie al zo vroeg rond is.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:56:48 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39279477
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
pi_39279521
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee, dus?

Het gaat er toch om of Marco coach van Ajax zou worden, terrechte fuck lijkt me. Marco was een legendarische speler, maar een vooralsnog middenmatige coach...
pi_39279543
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
Word.

Goede punten breng je naar voren, en als je kijkt naar hoe de buitenlandse pers naar het voetbal van Nederland keek: Je schaamt je toch bijna de ogen uit je hoofd met een oranje-sjaaltje?
pi_39279598
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????
Man, nu word je echt ongeloofwaardig.

Ongeslagen en slechts 3 doelpunten tegen.
Dat kun je echt geen geluk noemen.
En dan ook nog eens doorgaan in de poule des doods op het WK!!!!!

Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
En das best knap te noemen. En dat heeft echt niet alleen met geluk te maken.
pi_39279662
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????

Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
Overigens wil ik met dit betoog niet zeggen dat Marco een hele goede trainer is, dat moet hij nog maar ECHT bewijzen!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:04:16 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39279690
Ach, het is veel te vroeg om te oordelen over een bondscoach met zo weinig ervaring. Ik ben blij dat 'ie die ervaring op doet bij het Nederlands Elftal en niet bij Ajax. Van mij mag 'ie zo tegen 2008 best wel over komen van Oranje hoor.
pi_39279728
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:

[..]

het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:06:32 #173
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39279757
M0NTANA is een van de 16 miljoen bondscoaches die het allemaal wel beter weet, blijkbaar.
-
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:10:15 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39279873
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
M0NTANA is een van de 16 miljoen bondscoaches die het allemaal wel beter weet, blijkbaar.
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?

Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:10:59 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39279901
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..
Als hij fantastisch had gespeeld, maar zich niet had gekwalificeerd voor het WK, had hij dan een goede coach geweest? Kom op zeg Hij is gewoon best een goede coach in wording. Z'n visie moet alleen over komen en ik denk dat dat heel moeilijk is bij een nationaal elftal. Het is "topcoach" Eriksson bij Engeland tenminste in bijna tien jaar tijd nog niet gelukt.

Hoe dan ook, Heitinga is na de wedstrijd en z'n uitleg van 'm aan Van Geel ook een held. Fantastische actie
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:13:04 #176
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39279966
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?

Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop .
-
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:13:17 #177
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39279971
Heitinga was altijd al een held
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:16:14 #178
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39280056
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, Heitinga is na de wedstrijd en z'n uitleg van 'm aan Van Geel ook een held. Fantastische actie
Wat heeft hij dan gezegd?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_39280080
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan gezegd?
Ik heb het ook gemist.
AFC Ajax
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:19:00 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39280129
Dat 'ie het gemek en gezeur en dat tijdrekken van die Portugezen zo zat was en er gewoon zelf mee vandoor ging met de bal. Dat leek er sowieso natuurlijk al op tijdens de wedstrijd, maar ik dacht nog dat 't zou komen omdat Deco de bal ook zelf niet uit trapte. Vond 't al een geweldige actie, maar de bevestiging dat het een "bewustje" was maakt het alleen maar mooier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')