Die van FC Thun wel.quote:
Leek mij in eerste instantie ook, maar ook op een toevalstreffer van Jack gezien de reactie van Van Geel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Het lijkt mij duidelijk dat het een flauw grapje was van Jack
Maar goed er zit weer wat leven in het topic!
Die roddels zijn ook echt hier ontstaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:27 schreef Houniet het volgende:
krijgen we weer Vierra roddelshet is godver net de Privé hier man
je weet toch wat ik bedoel ofnietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die roddels zijn ook echt hier ontstaan.
Iedereen wil Vieira. Maar volgens Jack of Hugo wil Vieira naar Ajax.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:30 schreef Paul_NL het volgende:
En Gilberto maar toch hebben ze hem graag erbij. Zeker voor een discount prijs.
Anders willen Roma, Lazio, Fiorentina, Inter, Milan(als ze niet meegetrokken worden), Sampdoria, Valencia, Lyon, Monaco, Real of Barca hem wel
Geloof je nog in sprookjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Iedereen wil Vieira. Maar volgens Jack of Hugo wil Vieira naar Ajax..
dat zou wel sexy zijn, alleen krijg je dat niet voor mekaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef -Wolf- het volgende:
Ik stem er voor dat AJAX-fans een (XXX) tag achter hun naam krijgen.Dus waar nu bij de meesten Oranjefan (nog) staat.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:47 schreef DrDentz het volgende:
of (Jood)
Of in je signature. Heb ik ook maar even gedaan: X | op drie regels.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:49 schreef Houniet het volgende:
[..]of je kan het ook als ondertitel doen
quote:X [ AFC AJAX ] [ SS LAZIO ]
X [ Gelukkig hebben wij wél Huntelaar!
X [ KJH/ Piet van Reenen-meter: 24/ 273 (8,8%) (update 07.05.06)
preciesquote:X | In nightfall I'll meet you, seeds of desire absolve. There's no going back. I'm losing control.
X | As the morning creeps up, and I'm looking for the shade. In your embrace, my grieving says:
X | "Reach out for me..."
AS Roma.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:50 schreef Nashje het volgende:
Jankulovski is volgend seizoen trouwens verhuurd aan Udinese, dus die kan het niet zijn.
Hij zou van Milan naar Ajax komen, maar ging uiteindelijk naar Arse toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:44 schreef twi het volgende:
Hij voelt zich schuldig dat 'ie 10 jaar terug voor Milan koos in plaats van Ajax
Blij dat dat niet is doorgegaan, San Marco was een goede voetballer, maar is geen goede trainer/coach.quote:Marco van Basten gepolst door Ajax
Dinsdag 27 juni, door SV, Amsterdam, 09.03u GMT+01.00, AD
Hugo Borst schrijft vandaag in zijn column in het Algemeen Dagblad dat Ajax de huidige bondscoach, Marco van Basten, heeft gepolst om nieuwe trainer van de Amsterdammers te worden.
Van Basten moest dan echter tot na het WK wachten en daar had Ajax geen zin in. Daarom heeft Ajax voor Henk ten Cate gekozen, aldus Borst.
Dat zou wel jammer zijn, maar voor Viera is in elk team denk wel plaatsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft niet zoveel aan Patrick Vieira, aangezien hij de ontwikkeling van Hedwiges Maduro en Robbert Schilder in de weg zal staan en we tevens Olaf Lindenbergh tot onze beschikking hebben. Als we dan toch bij Juventus gaan shoppen, doe dan Pavel Nedved maar.
Schilder? Lindenbergh? Kom op, die gaan het nooit redden. Schilder vind ik een gevalletje Splinter (voor de kenners). En Lindenbergh was een typische Blind-aankoop die onder Ten Cate op de tribune mag plaatsnemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft niet zoveel aan Patrick Vieira, aangezien hij de ontwikkeling van Hedwiges Maduro en Robbert Schilder in de weg zal staan en we tevens Olaf Lindenbergh tot onze beschikking hebben. Als we dan toch bij Juventus gaan shoppen, doe dan Pavel Nedved maar.
Wat een bullshit, Ronaldinho heeft ook een rotkop, maar heb hem liever dan David Beckham.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef Pritt het volgende:
[afbeelding]
Al heeft hij een lelijke kop, hij is welkom.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een bullshit, Ronaldinho heeft ook een rotkop, maar heb hem liever dan David Beckham.![]()
Hadden ze toch bijna weer dezelfde fout gemaaktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blij dat dat niet is doorgegaan, San Marco was een goede voetballer, maar is geen goede trainer/coach.
Mwoah, dezelfde fout niet helemaal, van Basten heeft ervaring op kunnen doen (dan niet als clubtrainer . . maar goed).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hadden ze toch bijna weer dezelfde fout gemaakt
quote:Niet langs het hek, maar dicht op het veld en zittend op een tribune. Zo kunnen de fans de eerste training van Ajax aanstaande maandag 3 juli volgen. Een unicum op het trainingsveld bij de Amsterdam ArenA.
Nu Nederland is uitgeschakeld op het WK kijken de voetbalfans weer verlangend uit naar de start van de competitie. De start van het clubseizoen is voor de meeste Ajacieden aanstaande maandag al, alleen de WK-gangers zullen nog ontbreken. Maar de nieuwe aanwinsten zullen, ijs en wederdienende, allemaal al te bewonderen zijn. De selectie traint in het nieuwe thuisshirt.
Op een tribune van bijna vijftig meter lang die is opgebouwd op het kunstgrasveld zullen de fans de eerste training onder leiding van de nieuwe technische staf prima kunnen aanschouwen. Er passen maximaal duizend supporters op de tribune, dus kom op tijd want vol is vol!
Ajax heeft deze maandag nog meer voor de fans in petto. Fans kunnen al een rondleiding doen door de ArenA voor maar 4,- euro (in plaats van de gebruikelijk 8.50). Bovendien is het Ajax Museum vrij toegankelijk én is de nieuwe thuiscollectie exclusief te koop in de Ajax Fanshop.
De training staat voor maandag 3 juli om 14.30 uur op het programma.
gisteren zei van Geel dat het niet waar is. die Hugo Borst lult ook maar wat raak stomme kakkerlakquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blij dat dat niet is doorgegaan, San Marco was een goede voetballer, maar is geen goede trainer/coach.
Ga je schamen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Fuck Marco!
quote:
Gaan hier nog meer FOK!kers heen?quote:Arsenal - AFC Ajax (Testimonial Dennis Bergkamp)
Za. 22 juli, 17.00 uur lokale tijd, Emirates Stadium
Kaarten te koop via Ticketbox
Verkoop via TicketBox. Voor het aanschaffen van kaarten via TicketBox dient gebruik te worden gemaakt van de SCC/EU-card 2005/2006.
Max. 1 kaart per uitkaart
Start voorverkoop:
Za. 24-06-06 10.00 uur
Vanaf za. 24-06-06 10.00 uur Alle Europese Uitkaarthouders
Vanaf di. 27-06-06 10.00 uur Alle Ajax Europese Uitkaarthouders en nationale Voorranguitkaarthouders
Vanaf wo. 28-06-06 10.00 uur Alle Uitkaarthouders
Einde verkoop via Ticketbox:
Vr. 30-06-06 18.00 uur
Verkoop via Supportersbalie:
Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Wo. 05-07-06 09.30 uur Ajax SCC
Vanaf Do. 06-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC
Vanaf Vr. 07-07-06 09.30 uur Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC
Einde verkoop Supportersbalie:
Do. 12-07-06 17.00 uur
Prijs per stuk: ¤ 47,20
Persoonsgebonden Club Card(uitkaart) en geldig legitimatiebewijs verplicht.
De Supportersbalie is geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.00 uur. Vanaf zaterdag 1 juli is de Supportersbalie op zaterdag, tot nader order, gesloten.
Nee, dus?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Marco zou al deze spelers niet op zijn naam binnen krijgen hoor...
Fuck Marco, de trainer/coach.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
Veel te vroeg geoordeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Als trainer/coach een ramp, was hij maar nooit teruggekeerd.
Het gaat er toch om of Marco coach van Ajax zou worden, terrechte fuck lijkt me. Marco was een legendarische speler, maar een vooralsnog middenmatige coach...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, dus?
Ik vind het alleen verbazingwekkend dat je als Ajacied "Fuck Marco" uit je strot kan krijgen.
Word.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Het slaat nergens op dat de KNVB een bondscoach aanstelt op basis van zijn naam als voetballer, als trainer/coach had hij enkel ervaring bij Jong Ajax. In de twee jaar dat Marco van Basten nu bondscoach is, heeft hij mij alleen maar negatief weten te verrassen met zijn onbegrijpelijke selectiebeleid en zijn onvoorwaardelijke steun voor de Ivoriaan Salomon Kalou. Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK, maar ik heb in twee jaar geen goede wedstrijd van Oranje gezien.
Overigens wil ik met dit betoog niet zeggen dat Marco een hele goede trainer is, dat moet hij nog maar ECHT bewijzen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????
Man, nu word je echt ongeloofwaardig.
Ongeslagen en slechts 3 doelpunten tegen.
Dat kun je echt geen geluk noemen.
En dan ook nog eens doorgaan in de poule des doods op het WK!!!!!
Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
En das best knap te noemen. En dat heeft echt niet alleen met geluk te maken.
het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Met een flinke dosis geluk heeft hij zich weten te plaatsen voor het WK????????????
Man, nu word je echt ongeloofwaardig.
Ongeslagen en slechts 3 doelpunten tegen.
Dat kun je echt geen geluk noemen.
En dan ook nog eens doorgaan in de poule des doods op het WK!!!!!
Je kunt twijfelen bij zijn selectiebeleid, je kunt twijfelen aan zijn tactische ingrepen, maar hij heeft toch echt een aardige reeks van officiele ongeslagen wedstrijden (oficiele) neergezet!
En das best knap te noemen. En dat heeft echt niet alleen met geluk te maken.
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
M0NTANA is een van de 16 miljoen bondscoaches die het allemaal wel beter weet, blijkbaar.
Als hij fantastisch had gespeeld, maar zich niet had gekwalificeerd voor het WK, had hij dan een goede coach geweest? Kom op zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het is ook best knap, maar dat maakt je nog niet een goede coach..
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?
Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
Wat heeft hij dan gezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, Heitinga is na de wedstrijd en z'n uitleg van 'm aan Van Geel ook een held. Fantastische actie
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop.
Ze hadden bij Studio Sportzomer natuurlijk wel een punt dat er ondanks dat Marco een visie zou hebben, daar bar weinig van zichtbaar is. Er is niet echt een lijn te herkennen in het spel, behalve het "geef de bal aan Robben" en sinds het WK ook "geef de bal aan Van Persie".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop.
Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
Vieira vindt het wellicht aantrekkelijk om in een elftal te spelen met Stam, Gabri, Huntelaar etc. dat gecoached wordt door Ten Cate. Hij heeft dus wel degelijk invloed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:30 schreef jna het volgende:
ALS, ik zeg als Vieira zou komen (wat ik dus niet geloof) dan slaat het hele "van Geel" verhaal nergens op want dan heeft Vieira zelf gezegt dat ie aan Ajax wilt worden verhuurd voor een seizoen. Het enige wat van Geel dan heeft gedaan is de pen aangegeven voor de handtekening en schaapachtig een glaasje champagne in z'n hand houden.
DAT ben ik met je eens, maar om nu alleen maar over geluk te praten, dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?
Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:58 schreef dolledingo het volgende:
Al die mensen die weer zwart willen worden zijn gloryhunters en waarschijnlijk ook allemaal zogenaamde die-hard ajax supporters, only singing when you're winning. Kut mentaliteit!![]()
Ik blijf Oranje tot het einde van het WKquote:
Tja, Van Geel hoort altijd alles voor het eerst, zelfs als het contract is getekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %
Beetje voorbarig dus, die smileys.
Met het oog op 2008, wat de doelstelling is, is het zeker niet gek dat Babel mee mocht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
alsjeblieft niet....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Als trainer/coach is hij ook een held.
Laat 'm maar naar Ajax komen, over een jaartje of 10.
Maakt niet uit waar de praatjes over gaan, het voetbal kan er altijd bijgesleept worden. Genieten ervan, doe ik nog steedsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
De meeste kakkerlakken die ik ken hebben niet zoveel praatjes meer na die 7-2
Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.quote:
Welke beroemde woorden doel jij nu op?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.
Deze dagen zal hij nog weleens nadenken over zijn (inmiddels) beroemde woorden in het interview met Borst.
Als Ajax zijnde zou ik van Basten best terug willen hebben in de jeugd (uiteraard staat van Basten daar nu niet meer voor open denk ik), maar nog niet als hoofdtrainer, dat is echt Russisch roulette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |