abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:13:04 #176
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39279966
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?

Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop .
-
pi_39279971
Heitinga was altijd al een held
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:16:14 #178
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39280056
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, Heitinga is na de wedstrijd en z'n uitleg van 'm aan Van Geel ook een held. Fantastische actie
Wat heeft hij dan gezegd?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_39280080
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan gezegd?
Ik heb het ook gemist.
AFC Ajax
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:19:00 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39280129
Dat 'ie het gemek en gezeur en dat tijdrekken van die Portugezen zo zat was en er gewoon zelf mee vandoor ging met de bal. Dat leek er sowieso natuurlijk al op tijdens de wedstrijd, maar ik dacht nog dat 't zou komen omdat Deco de bal ook zelf niet uit trapte. Vond 't al een geweldige actie, maar de bevestiging dat het een "bewustje" was maakt het alleen maar mooier.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:19:34 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39280141
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39280153
Patrick Vieira, wat fantastisch!!!!

Martin,
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:20:30 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39280173
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ze hadden bij Studio Sportzomer natuurlijk wel een punt dat er ondanks dat Marco een visie zou hebben, daar bar weinig van zichtbaar is. Er is niet echt een lijn te herkennen in het spel, behalve het "geef de bal aan Robben" en sinds het WK ook "geef de bal aan Van Persie".
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:21:37 #184
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39280205
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef marsu het volgende:
Patrick Vieira, wat fantastisch!!!!

Martin,
Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %

Beetje voorbarig dus, die smileys.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:30:31 #185
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39280432
ALS, ik zeg als Vieira zou komen (wat ik dus niet geloof) dan slaat het hele "van Geel " verhaal nergens op want dan heeft Vieira zelf gezegt dat ie aan Ajax wilt worden verhuurd voor een seizoen. Het enige wat van Geel dan heeft gedaan is de pen aangegeven voor de handtekening en schaapachtig een glaasje champagne in z'n hand houden.
Jawel, je keek.
pi_39280639
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
Helemaal mee eens.
lollig
pi_39280994
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:30 schreef jna het volgende:
ALS, ik zeg als Vieira zou komen (wat ik dus niet geloof) dan slaat het hele "van Geel " verhaal nergens op want dan heeft Vieira zelf gezegt dat ie aan Ajax wilt worden verhuurd voor een seizoen. Het enige wat van Geel dan heeft gedaan is de pen aangegeven voor de handtekening en schaapachtig een glaasje champagne in z'n hand houden.
Vieira vindt het wellicht aantrekkelijk om in een elftal te spelen met Stam, Gabri, Huntelaar etc. dat gecoached wordt door Ten Cate. Hij heeft dus wel degelijk invloed.
pi_39281050
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?

Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
DAT ben ik met je eens, maar om nu alleen maar over geluk te praten, dat gaat mij te ver.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:58:00 #189
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39281384
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:58 schreef dolledingo het volgende:
Al die mensen die weer zwart willen worden zijn gloryhunters en waarschijnlijk ook allemaal zogenaamde die-hard ajax supporters, only singing when you're winning. Kut mentaliteit!
Ik wil weer zwart worden - deel 2
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:05:22 #190
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_39281698
Die Oranjemeelopers .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:13:45 #191
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39282041
quote:
Ik blijf Oranje tot het einde van het WK
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_39282103
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef twi het volgende:

[..]

Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %

Beetje voorbarig dus, die smileys.
Tja, Van Geel hoort altijd alles voor het eerst, zelfs als het contract is getekend.
Waar rook is, is vuur..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:16:22 #193
82589 S-Two
barba macacu
pi_39282131
Vieira zou wel geniaal zijn, maar de kans dat hij komt is natuurlijk heel erg klein. En dat over die linksback was ook niet serieus, die komt echt niet hoor (iig niet van Juve ofso).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:20:38 #194
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39282284
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met het oog op 2008, wat de doelstelling is, is het zeker niet gek dat Babel mee mocht.
Of HtC beter is weet je niet, dat weet je pas als beide aan het roer hebben gestaan bij Ajax.
Dat Kew en Jan meegingen kan ik ook prima begrijpen, elke positie dubbel bezet toch?
Zelfs het gedoe rondom Klaas Jan kon ik nog begrijpen.
Dus ja, je bent echt onnodig kritisch. Gun iemand eens een eerlijk kans.
-
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:41:49 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39283070
Vinden jullie het ook zo heerlijk dat wanneer een Feyenoorder je een complex aan wil praten, je nog steeds gewoon lekker kunt zeggen dat je met die 7-2 nog maanden vooruit kunt?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:43:28 #196
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39283130
De meeste kakkerlakken die ik ken hebben niet zoveel praatjes meer na die 7-2
Houd van een lijntje.
pi_39283149
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Als trainer/coach is hij ook een held.

Laat 'm maar naar Ajax komen, over een jaartje of 10.
alsjeblieft niet.... met dit anti voetbal wat hij speelt.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:44:51 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39283179
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
De meeste kakkerlakken die ik ken hebben niet zoveel praatjes meer na die 7-2
Maakt niet uit waar de praatjes over gaan, het voetbal kan er altijd bijgesleept worden. Genieten ervan, doe ik nog steeds
pi_39283601
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Veel te vroeg geoordeeld.
Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.

Deze dagen zal hij nog weleens nadenken over zijn (inmiddels) beroemde woorden in het interview met Borst.

Als Ajax zijnde zou ik van Basten best terug willen hebben in de jeugd (uiteraard staat van Basten daar nu niet meer voor open denk ik), maar nog niet als hoofdtrainer, dat is echt Russisch roulette.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:01:35 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39283672
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.

Deze dagen zal hij nog weleens nadenken over zijn (inmiddels) beroemde woorden in het interview met Borst.

Als Ajax zijnde zou ik van Basten best terug willen hebben in de jeugd (uiteraard staat van Basten daar nu niet meer voor open denk ik), maar nog niet als hoofdtrainer, dat is echt Russisch roulette.
Welke beroemde woorden doel jij nu op?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')