Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?
Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
Wat heeft hij dan gezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, Heitinga is na de wedstrijd en z'n uitleg van 'm aan Van Geel ook een held. Fantastische actie
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop.
Ze hadden bij Studio Sportzomer natuurlijk wel een punt dat er ondanks dat Marco een visie zou hebben, daar bar weinig van zichtbaar is. Er is niet echt een lijn te herkennen in het spel, behalve het "geef de bal aan Robben" en sinds het WK ook "geef de bal aan Van Persie".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van het meenemen van Van Bommel en het thuis laten van Davids ben ik het prima met hem eens.
Hij bouwt aan iets, met zijn visie. Wie ben ik dan om hem daarop af te kraken?
Doelstelling was EK2008, hij heeft slechts 2 van de 26 wedstrijden verloren. Een unicum.
Mwa, ik vind dat mensen overdreven kritisch zijn. Jij voorop.
Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
Vieira vindt het wellicht aantrekkelijk om in een elftal te spelen met Stam, Gabri, Huntelaar etc. dat gecoached wordt door Ten Cate. Hij heeft dus wel degelijk invloed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:30 schreef jna het volgende:
ALS, ik zeg als Vieira zou komen (wat ik dus niet geloof) dan slaat het hele "van Geel" verhaal nergens op want dan heeft Vieira zelf gezegt dat ie aan Ajax wilt worden verhuurd voor een seizoen. Het enige wat van Geel dan heeft gedaan is de pen aangegeven voor de handtekening en schaapachtig een glaasje champagne in z'n hand houden.
DAT ben ik met je eens, maar om nu alleen maar over geluk te praten, dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat zijn we toch allemaal? Of ben jij het met al San Marco's beslissingen eens?
Wil alleen maar aangeven dat Marco van Basten als trainer/coach (nog altijd) geen topper is, je moet je eerst bewijzen om bij de beste club van NL eindverantwoordelijke te worden, we zijn geen speeltuin!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:58 schreef dolledingo het volgende:
Al die mensen die weer zwart willen worden zijn gloryhunters en waarschijnlijk ook allemaal zogenaamde die-hard ajax supporters, only singing when you're winning. Kut mentaliteit!![]()
Ik blijf Oranje tot het einde van het WKquote:
Tja, Van Geel hoort altijd alles voor het eerst, zelfs als het contract is getekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
Joh lees alles even door, het is Hugo Borst die het heeft gezegd. Van Geel hoorde het voor het eerst gisteravond, uit de mond van Hugo dus. De kans lijkt me 0,0001 %
Beetje voorbarig dus, die smileys.
Met het oog op 2008, wat de doelstelling is, is het zeker niet gek dat Babel mee mocht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hoort Ryan Babel in de WK-selectie, ook al heeft hij geen basisplaats bij Ajax? Is het nodig om met Jan Kromkamp en Kew Jaliens twee rechtsbacks mee te nemen, terwijl je je centrale verdedigers op die positie laat spelen? Jan Vennegoor of Hesselink alleen maar meenemen voor het laatste kwartier in wedstrijden dat je gelijk moet maken? Daardoor de absolute spits in vorm (KJH) thuislaten, die juist had moeten leren van dit WK? Misschien ben ik te kritisch, maar wilde alleen maar aangeven dat Henk ten Cate een véél betere trainer/coach is voor Ajax dan Marco van Basten, want die is er nog lang niet.
alsjeblieft niet....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Als trainer/coach is hij ook een held.
Laat 'm maar naar Ajax komen, over een jaartje of 10.
Maakt niet uit waar de praatjes over gaan, het voetbal kan er altijd bijgesleept worden. Genieten ervan, doe ik nog steedsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
De meeste kakkerlakken die ik ken hebben niet zoveel praatjes meer na die 7-2
Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.quote:
Welke beroemde woorden doel jij nu op?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij is nog te jong om op zo'n podium te staan dat is wel gebleken, of hij daarom zo'n wanprestatie heeft geleverd of dat het komt door gebrek aan trainers/coachingstalent is nu nog niet te zeggen.
Deze dagen zal hij nog weleens nadenken over zijn (inmiddels) beroemde woorden in het interview met Borst.
Als Ajax zijnde zou ik van Basten best terug willen hebben in de jeugd (uiteraard staat van Basten daar nu niet meer voor open denk ik), maar nog niet als hoofdtrainer, dat is echt Russisch roulette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |