Jankulovski.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Hij was wel opmerkelijk stil toen Jack over een linksback van Juve of Milan begon. Wie zou dat kunnen zijn?
Evenals Milan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
Als Juve naar de serie C of B teruggezet wordt, kunnen we daar nog wat gaan shoppen.
quote:'Vieira wil graag naar Ajax' 24 juni 2006
Patrick Vieira heeft laten doorschemeren dat hij graag op huurbasis aan de slag wil bij Ajax. Dat liet Hugo Borst maandagavond weten in het tv-programma Studio Sportzomer. Ajax staat niet onwelwillend tegenover de komst van de geroutineerde Fransman. Vieira (30) staat momenteel nog onder contract bij Juventus. Naar verluidt zou hij veel voelen voor een (tijdelijk) vertrek uit Turijn.
Patrick Vieira als speler van Arsenal Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageerde in Studio Sportzomer door te stellen dat er gekeken moet worden naar de mogelijkheden als blijkt dat Vieira inderdaad graag naar Amsterdam wil komen. Wel voegde Van Geel daaraan toe dat Ajax met Hedwiges Maduro, Olaf Lindenbergh en aanwinst Gabri reeds over een aantal goede spelers voor de positie van controlerende middenvelder beschikt.
In de zomer van 1996 was Vieira overigens dichtbij een transfer van AC Milan naar Ajax. Uiteindelijk ketste die overgang echter om onduidelijke redenen af, waarna de routinier werd vastgelegd door Arsenal. Voor de Londenaren speelde Vieira maarliefst negen seizoenen.
N.B. De inhoud van dit nieuwsbericht mag door andere sites niet worden overgenomen zonder expliciete bronvermelding.
editquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:37 schreef twi het volgende:
Welke Vieira hebben we het dan over? Ik heb het gemist
Die van Juve.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:37 schreef twi het volgende:
Welke Vieira hebben we het dan over? Ik heb het gemist
azquote:Ajax en AZ strijden om handtekening van Mustapha Riga
MADRID, 26 juni 2006 13:00 - Ajax en AZ zijn samen met Deportivo La Coruna verwikkeld in een strijd om de diensten van Levante-aanvaller Mustapha Riga, die eerder uitkwam voor Vitesse, RBC en Sparta. De international van Ghana moet zo'n 2,5 miljoen euro kosten. Ajax zag afgelopen week een bod van 500 duizend euro op de speler afgewezen worden. Ondanks dat Levante het afgelopen seizoen promoveerde naar de Primera Division, is de club bereid om mee te werken aan de transfer.
Ajax moet gewoon naar de media lekken dat ze 4 miljoen hebben geboden op Jason Oost....wedden dat AZ volgt?quote:
Tuurlijk Scheringa is gekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon naar de media lekken dat ze 4 miljoen hebben geboden op Jason Oost....wedden dat AZ volgt?
Neuh, ging er gewoon om dat ze meer een linksback zochten en dus die van Juve/Milan wel konden gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:32 schreef jna het volgende:
Dat van die linksback was wel serieus volgens mij ( is ook logisch). Hij was opeens wel erg stil en keek met zo'n blik van: "Shit, ze weten het al..."
Deal met Grygera wellicht maar niet in combinatie met een linkback of een andere speler.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef Nashje het volgende:
Dat verhaal over die linksback van Milan zou best kunnen kloppen hoor. Ik zie een deal met Grygera aankomen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:55 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat de Steef met de zaakwaarnemer van Vieira heeft gepraat.
Liever de gehele quote als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:00 schreef El_Bassie het volgende:
Van Geel : "wij hebben Lindenbergh toch"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |