Nee hij is spits.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Vieira.. welke positie speelt hij normaal? linksback?
bankzitterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Doelmanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Nee, dat ging erom dat als ze een speler van die club wilden hebben dat ze dan liever een linksback wilden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
Bij Studio Sportzomer zeiden ze tegen Van Geel dat Vieira naar Ajax wil. Toen volgde Jack lacherig: "Of die linksback van Milan?"
Zoiets.
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig, maar Borst kwam met het verhaal dat juist Vieira zelf naar Ajax wilquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, dat ging erom dat als ze een speler van die club wilden hebben dat ze dan liever een linksback wilden.
Uh gewoon zo:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig, maar Borst kwam met het verhaal dat juist Vieira zelf naar Ajax wil.
Zucht, weer een halve quote.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef DrDentz het volgende:
ze hebben Lindebergh al zei ie
Ja wat is dat nou altijd voor vieze vlek bij Vieira? Vroeg me altijd al af of ik de enige was die dat opvielquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef twi het volgende:
Ik hoef het prachtige Ajax shirt sowieso niet goor gemaakt zien worden met zo'n klodder Vaporub.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig
Geen Timisela, geen Sarpong, geen Anitaquote:7/6/2006 - Namenlijst Ajax 2006-2007
(Gepost door JZ)
BRON: www.Ajax.NL
Ajax.nl heeft zojuist de namenlijst voor de selectie van volgend jaar bekend gemaakt. Zoals verwacht zullen de twee Spaanse aankopen met de voetbalnamen "Gabri" en "Roger" door het leven gaan. Op 3 juli vindt de eerste training plaats in Amsterdam. Onder het oog van vele toeschouwers wordt om half 3 de eerste bal getrapt. Rugnummers volgen binnenkort.
A-selectie seizoen 2006/2007
Emmanuel Boakye
Ryan Babel
Angelos Charisteas
Urby Emanuelson
Gabri
Dennis Gentenaar
Zdenek Grygera
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Michael Krohn-Dehli
Olaf Lindenbergh
Hedwiges Maduro
Edgar Manucharyan
Nicolae Mitea
Tom de Mul
George Ogararu
Kenneth Perez
Roger
Mauro Rosales
Markus Rosenberg
Robbert Schilder
Wesley Sneijder
Jaap Stam
Maarten Stekelenburg
Thomas Vermaelen
Kenneth Vermeer
Technische staf
Ajax Netwerk
Henk ten Cate
Hennie Spijkerman
Alfons Groenendijk
Fred Grim
Laurens Ebben
Wel van gehoord, nooit zien spelen. Maar het zal wel niet veel bijzonders geweest zijn dusquote:Jong Ajax spelers naar RKC Waalwijk
Rechterflankspeler Milano Koenders en linkerverdediger Jasper Kok tekenden een contract voor twee seizoenen bij RKC Waalwijk. Zij gaan daar uitkomen voor Jong RKC Waalwijk. Beide spelers hadden nog een doorlopend contract bij de Amsterdammers, in Waalwijk tekenden zij voor 2 jaar met een optie voor nog 2 jaar.
Klikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef daaaaan het volgende:
Jaapie krijgt in de 1e wedstrijd al een enorme rotschop waarna ie maanden uitgeschakeld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |