Borst:" Denk je dat je ooit manager cq coach zal worden?"quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke beroemde woorden doel jij nu op?
De mythe is verdwenenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer hij niet meer was teruggekeerd in de voetballerij en verder een teruggetrokken leven zou gaan leiden met wat golftoernooitjes, dan zou het mijn held zijn gebleven. Nu is hij teruggekeerd en is de mythe verdwenen, snap niet dat de KNVB zo'n onervaren trainer/coach aanstelt om aan een team te gaan bouwen. Alleen bij Jong Ajax deed hij ervaring op, waardoor destijds de opmerkingen van Co Adriaanse volledig terecht waren. Net als bij Danny Blind is het onbegrijpelijk dat je zónder ervaring voor de leeuwen wordt gegooid, zeker in een land dat juist bekendstaat om zijn goede trainer/coaches.
De lobby (zijne koninklijke hoogheid Cruijff) is vrij belangrijk in dit kleine landje en de aanstelling van Blind bij Ajax en van Basten bij Oranje stemt mij somber over het niveau van de andere kandidaten, als er ten minste een eerlijke afweging is gemaakt, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer hij niet meer was teruggekeerd in de voetballerij en verder een teruggetrokken leven zou gaan leiden met wat golftoernooitjes, dan zou het mijn held zijn gebleven. Nu is hij teruggekeerd en is de mythe verdwenen, snap niet dat de KNVB zo'n onervaren trainer/coach aanstelt om aan een team te gaan bouwen. Alleen bij Jong Ajax deed hij ervaring op, waardoor destijds de opmerkingen van Co Adriaanse volledig terecht waren. Net als bij Danny Blind is het onbegrijpelijk dat je zónder ervaring voor de leeuwen wordt gegooid, zeker in een land dat juist bekendstaat om zijn goede trainer/coaches.
Allemaal persoonlijk, weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben opgegroeid met de geweldige spits San Marco die door medisch falen (?) genoodzaakt werd te stoppen met profvoetbal, terwijl hij nog aan de top stond. Daarna besloot hij zich helemaal terug te trekken uit de voetballerij, hij wilde er niets mee te maken hebben en af en toe liets hij zich zien op de golfbaan. Schitterend vond ik dat, zo'n geweldige speler die zich niet verlaagde tot het verlengen van zijn voetballeven als trainer/coach of zelfs analyticus, Marco van Basten was voor mij een held en nu niet meer zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
De mythe is verdwenen
Doe niet zo dramatisch man!
Ik heb dat ook voor een groot deel meegemaakt, van Basten was ook 1 van mijn helden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Allemaal persoonlijk, weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben opgegroeid met de geweldige spits San Marco die door medisch falen (?) genoodzaakt werd te stoppen met profvoetbal, terwijl hij nog aan de top stond. Daarna besloot hij zich helemaal terug te trekken uit de voetballerij, hij wilde er niets mee te maken hebben en af en toe liets hij zich zien op de golfbaan. Schitterend vond ik dat, zo'n geweldige speler die zich niet verlaagde tot het verlengen van zijn voetballeven als trainer/coach of zelfs analyticus, Marco van Basten was voor mij een held!
psvquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De lobby (zijne koninklijke hoogheid Cruijff) is vrij belangrijk in dit kleine landje en de aanstelling van Blind bij Ajax en van Basten bij Oranje stemt mij somber over het niveau van de andere kandidaten, als er ten minste een eerlijke afweging is gemaakt, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
van Basten heeft inderdaad zijn eigen mythe om zeep geholpen door zelfoverschatting. In het ED stond het mooi beschreven:
"Cruijff en 'zoontje' Marco moeten weer verder gaan met golfen, doen waar ze goed in zijn'.
Wat is de eerste tegenstander van Ajax komend seizoen eigenlijk?
Jullie zien PSV nog wel als tegenstander?quote:
Amateurclubjequote:
Zolang er een duidelijk verschil is tussen tegenstander en concurrent, ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jullie zien PSV nog wel als tegenstander?![]()
PSV kan er ook niets aan doen dat ze niet strijden voor plek 2 t/m 5.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Zolang er een duidelijk verschil is tussen tegenstander en concurrent, ja.
Zelfkennis is alles, en met de play-offs is nog een hoop mogelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV kan er ook niets aan doen dat ze niet strijden voor plek 2 t/m 5.
RKCquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de competitie, die Johan fruitschaal mag me gestolen worden.
Eens, het zal niet de eerste keer zijn dat een niet-kampioen de Championsleague wint.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Zelfkennis is alles, en met de play-offs is nog een hoop mogelijk.
Check OP, RKC Waalwijk (thuis) is de eerste wedstrijd in de eredivisie, daarvoor nog de voorronde van de CL en de JC-schaal tegen PSV.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de competitie, die Johan fruitschaal mag me gestolen worden.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eens, het zal niet de eerste keer zijn dat een niet-kampioen de Championsleague wint.
Voor de top3 is het van evident belang om mee te strijden in de Championsleague, zeker financieel en aan die voorwaarde kan Ajax mits het 2 wedstrijdjes wint van een B-clubje voldoen en is er eigenlijk weinig aan het handje.quote:
quote:Jeugdtrainer Gery Vink tekent contract bij Ajax
Ajax heeft jeugdtrainer Gery Vink tussentijds weggehaald bij het beloftenelftal van Vitesse. Vink tekende een tweejarig contract bij de Amsterdammers, waarbij hij begeleid werd door Louis Laros van de VVCS.
Gery Vink, oud-speler van FC Wageningen, begon zijn trainersloopbaan bij Vitesse, was daarna werkzaam bij PSV, maar was de afgelopen seizoenen weer werkzaam in Arnhem als trainer van het beloftenteam.
Ajax kocht het nog een jaar doorlopende contract bij Vitesse af en legde Vink een tweejarig contract voor. Vink ging er graag op in, ziet het als een uitdaging om met de beste jeugd van Nederland te kunnen werken. Vink krijgt in Amsterdam de A2 met eerste jaars A-spelers onder zijn hoede.
psv gaat volgend seizoen dus voor plek 6 en hoger?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV kan er ook niets aan doen dat ze niet strijden voor plek 2 t/m 5.
ik doelde meer op dat de eerste tegenstander een amateurclub is uit noordholland...quote:
Wij hebben het niet verzonnenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
Dat er uberhaupt gepraat wordt over Vierra naar ajax hier
Dat er uberhaupt gepraat wordt over De Cler naar Feyenoordquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb geen zin om t hele topic te lezen nu
Ach, wij praten over jongens als Patrick Vieira, Edgar Davids en Jaap Stam en jullie hebben het over Joonas Kolkka, Theo Lucius en Stein Hyusegems, verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wij praten over jongens als Patrick Vieira, Edgar Davids en Jaap Stam en jullie hebben het over Joonas Kolkka, Theo Lucius en Stein Hyusegems, verschil moet er zijn.
Wat is daar zo vreemd aan? Als die v. Gal niet zo dwarslag, had ie waarschijnlijk al getekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt gepraat wordt over De Cler naar Feyenoord
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wij praten over jongens als Patrick Vieira, Edgar Davids en Jaap Stam en jullie hebben het over Joonas Kolkka, Theo Lucius en Stein Hyusegems, verschil moet er zijn.
Fjerra is ook veel makkelijkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, ik heb nog nooit een naam zo vaak verkeerd gespeld gezien als die van Vieira..
Ogararararuquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wow, ik heb nog nooit een naam zo vaak verkeerd gespeld gezien als die van Vieira..
Ja met namen kom je een heel eind is geblekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook nog zo'n speler met zo'n bijna niet te spellen naam?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bedoelt Stam.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook nog zo'n speler met zo'n bijna niet te spellen naam?
010quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef daaaaan het volgende:
En je hebt hem nog nooit zien spelen, dus wat lul jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan? Als die v. Gal niet zo dwarslag, had ie waarschijnlijk al getekend.
Ik zie liever die Johnsson trouwens![]()
Nee hij is spits.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Vieira.. welke positie speelt hij normaal? linksback?
bankzitterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Doelmanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef Benniben19 het volgende:
Nee, dat ging erom dat als ze een speler van die club wilden hebben dat ze dan liever een linksback wilden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
Bij Studio Sportzomer zeiden ze tegen Van Geel dat Vieira naar Ajax wil. Toen volgde Jack lacherig: "Of die linksback van Milan?"
Zoiets.
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig, maar Borst kwam met het verhaal dat juist Vieira zelf naar Ajax wilquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, dat ging erom dat als ze een speler van die club wilden hebben dat ze dan liever een linksback wilden.
Uh gewoon zo:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig, maar Borst kwam met het verhaal dat juist Vieira zelf naar Ajax wil.
Zucht, weer een halve quote.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef DrDentz het volgende:
ze hebben Lindebergh al zei ie
Ja wat is dat nou altijd voor vieze vlek bij Vieira? Vroeg me altijd al af of ik de enige was die dat opvielquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef twi het volgende:
Ik hoef het prachtige Ajax shirt sowieso niet goor gemaakt zien worden met zo'n klodder Vaporub.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd. Want Ajax wil Vieira niet zonodig
Geen Timisela, geen Sarpong, geen Anitaquote:7/6/2006 - Namenlijst Ajax 2006-2007
(Gepost door JZ)
BRON: www.Ajax.NL
Ajax.nl heeft zojuist de namenlijst voor de selectie van volgend jaar bekend gemaakt. Zoals verwacht zullen de twee Spaanse aankopen met de voetbalnamen "Gabri" en "Roger" door het leven gaan. Op 3 juli vindt de eerste training plaats in Amsterdam. Onder het oog van vele toeschouwers wordt om half 3 de eerste bal getrapt. Rugnummers volgen binnenkort.
A-selectie seizoen 2006/2007
Emmanuel Boakye
Ryan Babel
Angelos Charisteas
Urby Emanuelson
Gabri
Dennis Gentenaar
Zdenek Grygera
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Michael Krohn-Dehli
Olaf Lindenbergh
Hedwiges Maduro
Edgar Manucharyan
Nicolae Mitea
Tom de Mul
George Ogararu
Kenneth Perez
Roger
Mauro Rosales
Markus Rosenberg
Robbert Schilder
Wesley Sneijder
Jaap Stam
Maarten Stekelenburg
Thomas Vermaelen
Kenneth Vermeer
Technische staf
Ajax Netwerk
Henk ten Cate
Hennie Spijkerman
Alfons Groenendijk
Fred Grim
Laurens Ebben
Wel van gehoord, nooit zien spelen. Maar het zal wel niet veel bijzonders geweest zijn dusquote:Jong Ajax spelers naar RKC Waalwijk
Rechterflankspeler Milano Koenders en linkerverdediger Jasper Kok tekenden een contract voor twee seizoenen bij RKC Waalwijk. Zij gaan daar uitkomen voor Jong RKC Waalwijk. Beide spelers hadden nog een doorlopend contract bij de Amsterdammers, in Waalwijk tekenden zij voor 2 jaar met een optie voor nog 2 jaar.
Klikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef daaaaan het volgende:
Jaapie krijgt in de 1e wedstrijd al een enorme rotschop waarna ie maanden uitgeschakeld is
Jaja, ik had er al een paar uitgesloopt, nu is 'ie alleen nog hoofdcoach. Multifunctioneel persoonquote:
Dan maakt Loek toch gewoon een nieuw account aan. Simpel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef Pritt het volgende:
daaaaan krijgt zodrekt een enorme ban waarna ie maanden uitgeschakeld is![]()
Milano Koenders werd nog wel redelijk wat van verwacht in de jeugd, kan de stap dus toch niet zetten dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen Timisela, geen Sarpong, geen Anita
[..]
Wel van gehoord, nooit zien spelen. Maar het zal wel niet veel bijzonders geweest zijn dus
quote:Vurnon Anita
Derk Boerrigter
Marco van Duin (keeper)
John Goossens
Dustin Huisman
Cees Keizer
Javier Martina
Rydell Poepon
Jeffrey Sarpong
Donovan Slijngard
Marijn Sterk
Chakib Tayeb
Michael Timisela
Koen Verhoeff
Jan Vertonghen
Gregory van der Wiel
Murat Yildirim
Staf
Aron Winter
Maarten Stekelenburg
Peter Hoogland
Dick Schoenaker
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef Kang-He het volgende:
Staf: Maarten Stekelenburg? Toevallige naamgenoot?
En van wie verwacht je iets?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Voor de volledigheid ook de selectie van Jong Ajax, inclusief Dustin Huisman:
[..]
Nee, geen familie, gewoon toevalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij wel. Kan zijn vader zijn, maar dat weet ik niet zeker.
De bekende namen (Anita, Goossens, Martina, Sarpong) en ik verwacht wel wat van Jan Vertonghen.quote:
quote:Fiorentina strike terms with Ajax's Huntelaar
tribalfooball.com - June 27, 2006
Fiorentina are stepping up their pursuit of Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar.
La Nazione says Fiorentina have already agreed personal terms with the youngster and will now pursue a transfer fee agreement with Ajax.
Fiorentina are expected to approach Ajax after the World Cup. The Serie A club have been active in the Dutch transfer market since January, as along with Huntelaar they have also expressed interest in teammate Ryan Babel
Het bestuur weet vast wel dat de hel losbreekt als ze hem laten gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
Zal wel alleen om Babel gaan, als het uberhaupt al waar is. Ik zie nog eerder Davids samen met Kluivert en Seedorf naar Ajax komen dan dat Huntelaar weggaat.
Wat het bestuur betreft zie ik ze nog wel trots aankondigen dat ze Huntelaar voor maarliefst 16 miljoen hebben weten te verkopen oid. En het dan vreemd vinden als de supporters boos worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het bestuur weet vast wel dat de hel losbreekt als ze hem laten gaan![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Het gerucht is niet goed gevallen in Turijn. Ze springen spontaan uit het raam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |