Jaja, ik had er al een paar uitgesloopt, nu is 'ie alleen nog hoofdcoach. Multifunctioneel persoonquote:
Dan maakt Loek toch gewoon een nieuw account aan. Simpel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef Pritt het volgende:
daaaaan krijgt zodrekt een enorme ban waarna ie maanden uitgeschakeld is![]()
Milano Koenders werd nog wel redelijk wat van verwacht in de jeugd, kan de stap dus toch niet zetten dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen Timisela, geen Sarpong, geen Anita
[..]
Wel van gehoord, nooit zien spelen. Maar het zal wel niet veel bijzonders geweest zijn dus
quote:Vurnon Anita
Derk Boerrigter
Marco van Duin (keeper)
John Goossens
Dustin Huisman
Cees Keizer
Javier Martina
Rydell Poepon
Jeffrey Sarpong
Donovan Slijngard
Marijn Sterk
Chakib Tayeb
Michael Timisela
Koen Verhoeff
Jan Vertonghen
Gregory van der Wiel
Murat Yildirim
Staf
Aron Winter
Maarten Stekelenburg
Peter Hoogland
Dick Schoenaker
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef Kang-He het volgende:
Staf: Maarten Stekelenburg? Toevallige naamgenoot?
En van wie verwacht je iets?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Voor de volledigheid ook de selectie van Jong Ajax, inclusief Dustin Huisman:
[..]
Nee, geen familie, gewoon toevalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij wel. Kan zijn vader zijn, maar dat weet ik niet zeker.
De bekende namen (Anita, Goossens, Martina, Sarpong) en ik verwacht wel wat van Jan Vertonghen.quote:
quote:Fiorentina strike terms with Ajax's Huntelaar
tribalfooball.com - June 27, 2006
Fiorentina are stepping up their pursuit of Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar.
La Nazione says Fiorentina have already agreed personal terms with the youngster and will now pursue a transfer fee agreement with Ajax.
Fiorentina are expected to approach Ajax after the World Cup. The Serie A club have been active in the Dutch transfer market since January, as along with Huntelaar they have also expressed interest in teammate Ryan Babel
Het bestuur weet vast wel dat de hel losbreekt als ze hem laten gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
Zal wel alleen om Babel gaan, als het uberhaupt al waar is. Ik zie nog eerder Davids samen met Kluivert en Seedorf naar Ajax komen dan dat Huntelaar weggaat.
Wat het bestuur betreft zie ik ze nog wel trots aankondigen dat ze Huntelaar voor maarliefst 16 miljoen hebben weten te verkopen oid. En het dan vreemd vinden als de supporters boos worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het bestuur weet vast wel dat de hel losbreekt als ze hem laten gaan![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Het gerucht is niet goed gevallen in Turijn. Ze springen spontaan uit het raam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |