Dat altijdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemen.
Who the fuck is Kuyt, die heb ik niet gezien, wel een lelijke blonde veel kansen zien missen..quote:
Dat zat ik dus ook nonstop te denken, er kwamen wel degelijk goede voorzetten van de flanken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar lacht in zn vuistje
Ja joh, die is echt heel erg blij met deze uitschakeling.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar lacht in zn vuistje
Moet ik nou echt met smilies of posticons gaan werken om de ironie duidelijk te maken?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar baalt gewoon van de uitschakeling.
Die heeft vanavond in de kroeg gekeken en baalt als een stekker. Hij is, net als jij (hoop ik) en ik, Oranjefan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Klaas Jan is volgens mij te nuchter om te balen over wat anderen verprutsen, maar jij kent hem beter dan mij.
Ik quote jou toch niet mafkees.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet ik nou echt met smilies of posticons gaan werken om de ironie duidelijk te maken?
Zeik niet, eindelijk weer een beetje leven in dit topic en het heeft met Ajax te maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Ohnee, gaat het Huntelaargejammer nou in dit topic verder?
Open er een baggertopic over in het baggerWK-subforum ofzo....
Het heeft GEEN REET met Ajax te maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zeik niet, eindelijk weer een beetje leven in dit topic en het heeft met Ajax te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |