Ja ik heb de mods daar al opgewezen maar ik denk dat ze voetballen kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:38 schreef KWAKje het volgende:
dit is toch zeker al deel 17?
Dat was echt cool, ze blijven Rose toch op leuke originele manieren in het verhaal weten te verwerken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef HajdukSplit het volgende:
Hij begint zich vaag wat te herrineren...
Hij zag Lilly binnenkomen, en zei uit zn eigen, Hey Rose...
Ja is zeker leuk. Wat ik me wel afvraag.. allang eigenlijk.. zijn echt tweelingen? of gewoon 1 persoon, maar dan met hollywood effects?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was echt cool, ze blijven Rose toch op leuke originele manieren in het verhaal weten te verwerken..
Haha, dat jij je dat nog steeds afvraagt bewijst maar weer eens wat een goede actrice Martha Byrne toch is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
Ja is zeker leuk. Wat ik me wel afvraag.. allang eigenlijk.. zijn echt tweelingen? of gewoon 1 persoon, maar dan met hollywood effects?
Julia is ook mooier, maar niet alles draait om het uiterlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:25 schreef Moja het volgende:
Wat heeft Jack een gigantisch voorhoofd op die foto![]()
![]()
En ik vindt Julia ook wel een stuk mooier dan Carly![]()
Niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Julia is ook mooier, maar niet alles draait om het uiterlijk[afbeelding]
Ja, hij wilt nog steeds scheiden, vraag me af hoe lang dit nog gaat duren. Jack moet terugquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef HajdukSplit het volgende:
Maar wilt hij nou nog die echtscheiding? Want Carly begon na erg boos te zijn, weer op hem in te praten dat zijn kindjes m nodig hadden... heb t niet helemaal gevolgd.
Ze irriteren mij allebei. Het is gewoon een vreselijk karakter.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:30 schreef Vivi het volgende:
Wanneer komt de echte Hal weer terug? Deze irriteert mij.
Hij komt pas eind januari terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:30 schreef Vivi het volgende:
Wanneer komt de echte Hal weer terug? Deze irriteert mij.
Nee hoor, ik ben er ook nogquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Markie-Mark het volgende:
En volgens mij ben ik de enige die Julia niet heel irritant vindt
Zo lang?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:46 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Hij komt pas eind januari terug.
We zitten dus nog wel een tijd met deze Hal opgescheept![]()
Laten we vooral die ene keer niet vergeten dat Holden in New York werd overvallen en door een klap op zijn hoofd in een coma terechtkwam, vervolgens wakker werd in het ziekenhuis en zijn geheugen kwijt was, verliefd werd op zijn psychiater aldaar en zich niets meer kon herinneren van zijn liefde voor Lily.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Rebbedebje het volgende:
)
-Lily en/of Holden die al tig keer zijn gekidnapt, vastghouden en bedreigd.
Soaps.
Omdat die moeder van de "echte" Hal ernstig ziek was en hij haar verzorgde, die moeder is overleden en hij moest tijd hebben om het verlies te verwerken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 82% gewijzigd door Ticootje op 25-06-2006 20:53:33 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Ticootje het volgende:
julia moet echt snel dood!!
-edit- ik heb even verder gelezen maar dat duurt nog maanden... ze is echt zo irritant. het wordt een 2e lily, veel janken enzo. En ze gaat er ook nog eens vandoor metDat ze er met hem vandoor gaat, dat vind ik dan wel weer tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een band aan het opbouwen zijn..
Maar ik blijf het een aparte combi vinden..
En Ben..![]()
Die verhaallijn is echt ruk..
Carly en Jack daarintegen..![]()
Ik vind het trouwens wel raar hoor van Lucy, eerst wil ze niks van Craig weten omdat hij haar
toen had laten ontvoeren etc, maar nu opeens duikt ze wel weer in zijn armen omdat Dusty ook niet
helemaal lekker bezig is..
Ik snap dat kind niet hoor, ga lekker alleen verhuizen ofzo..![]()
Ohhh, dat irriteert me echt al zoveel jaar, word er echt niet goed van.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:27 schreef Koningin het volgende:
Net zoals Lily, die jankt ook de hele dag!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef Danaa het volgende:
Wanneer zij praat hoor ja haar speeksel...
Ranzig tering wijf
Ze heeft idd wel een mooie stem, beter dan die snerpstem van Carlyquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:22 schreef maril het volgende:
ik vind haar juist een lekkere stem hebben.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:12 schreef Sasandra het volgende:
Vandaag valt het me opeens op: Barbara en JJ hebben hetzelfde kapsel.![]()
Van mij mogen ze allebei wel uit de serie.... zowiezo die JJ en laat hij gelijk Parker, en alles wat de komende tijd zal gaan praten, meenemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:12 schreef Sasandra het volgende:
Vandaag valt het me opeens op: Barbara en JJ hebben hetzelfde kapsel.![]()
Ik heb het ook gemist gister.. en ook zodrekt zeker kijken !!!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:05 schreef Zwaffel het volgende:
gisteren gemist,vandaag vrij, en om 9:10 de herhaling
* Zwaffel gaat kijken
Me too, alleen sla ik even de eerste 2 (quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:47 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist gister.. en ook zodrekt zeker kijken !!!!!![]()
![]()
![]()
Dat zal vast en zeker gebeuren !!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:00 schreef Sannelie het volgende:
Oh nee he... die julia gaat carly natuurlijk beschuldigen en zegt dat tegen jack die zich weer tegen carly keert... Hoooop het niet hoor!
quote:
Ze werd bijna gewurgd toch, las ik ergens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:18 schreef Moja het volgende:
Geloof me wat er net gebeurde verdiende ze niet![]()
Harteloosquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze werd bijna gewurgd toch, las ik ergens?
Ik heb geen medelijden.
Nee, deed ie et maar in 1x goed die ex van drquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze werd bijna gewurgd toch, las ik ergens?
Ik heb geen medelijden.
Alles wat Carly doet heeft een averechts effectquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:35 schreef Moja het volgende:
[..]
Harteloos![]()
![]()
Het schiet niet echt op zo met Carly en Jack zeg
Ik ook, maar ik vind het wel leuk als het allemaal wat moeite kost.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:30 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind die julia een bitch..ook al doet ze zielig..
En vind gewoon dat Carly en Jack bij elkaar horen.
Inderdaad, als het te makkelijk gaat is er niks meer aan de serie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:46 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het wel leuk als het allemaal wat moeite kost.![]()
En soms zie je haar uitgroei ..en dan is eens is ze weer gelijkmatig blondquote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het een verdomd saaie aflevering vandaag..![]()
Trouwens, ligt het aan mij of zijn Alison d'r wenkbrauwen opeens een stuk donkerder geworden?
Precies, waar waren Jack, Julia en Carly, Julia was toch net in elkaar gemept? Dat zou genoeg drama moeten opleveren.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het een verdomd saaie aflevering vandaag..![]()
Trouwens, ligt het aan mij of zijn Alison d'r wenkbrauwen opeens een stuk donkerder geworden?
Ja. Waarom trouwt 'ie niet met Juul (quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef DarkElf het volgende:
ik ben die Craig echt helemaal zat aan het worden eigenlijk. Dat eeuwige gezeik over zijn dochtertje en het eeuwige iedereen het ellendig maken...
Nou idd ja...erg triestquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef Rebbedebje het volgende:
Beter Barbara en Craig weer samen idd.
Die twee hebben echt een heel ongezonde relatie met hun zoon/dochter.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:13 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Rosanna en Paul echt een lief stel!
Ik ook, ik vind ze allebei ook erg leuk. De nieuwe Paul stukken beter dan de oude en de nieuwe Rosanna erg veel leuker dan de vorige.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:13 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Rosanna en Paul echt een lief stel!
Ben.... wie herinnert zich Mark Kassnoff nog, volgens mij viel me toen een perfect body voor het eerst opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ben ik het mee eens, Rosanna en Paul zijn..
Maar dat vind ik ook van Jennifer en Mike hahaha..![]()
Maa dat verhaal van Ben en Jessica komt me nu echt m'n strot uit hoor..![]()
Degene die momenteel invalt voor Hal in ATWT of de "echte"?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef ballackje het volgende:
Las net dat Hal afgelopen weekend in het echt is overleden op soap opera digest. Wel sneu.
Idd jah. Erg triest. Het gaat om de "echte" Hal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef ballackje het volgende:
Las net dat Hal afgelopen weekend in het echt is overleden op soap opera digest. Wel sneu.
Oja had ik nog niet eens aan gedacht dat wij zo'n 2 jaar achter lopenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Zwaffel het volgende:
ik snap trouwens iets niet. wij lopen toch achtr op de vs? dat houdt dus in dat benjamin gewoon terug komt nog ff toch hier in NL?
Yups, aangezien wij nu nog die vervanger van hem hebben in de rol van Hal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Zwaffel het volgende:
ik snap trouwens iets niet. wij lopen toch achtr op de vs? dat houdt dus in dat benjamin gewoon terug komt nog ff toch hier in NL?
Klopt Hal zal dus nog ongeveer een jaar terug komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Zwaffel het volgende:
Lucy? Ik vind haar dus helemaal niet zo heel erg knap, ze heeft een beetje enge ogen, als een soort slang. Verder is haar figuur wel heel mooi, dus als je daar naar kijkt...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal] is verliefd op Lucy[/me]
[me=admiraal_anaal is geschokt van het nieuws over Hal Munson![]()
IN januari 2007 komt hij weer en dan zo,n pak m beet anderhalf jaar. aangezien 12 juli zijn laatste airdate in amerika is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Sasandra het volgende:
Wow, 21 jaar Hal Munson gespeeld.
Klopt het dat wij hem dan over twee jaar ongeveer voor het allerlaatst gaan zien?
Ahhh, jammerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
In Memoriam. Rest In Peace. [afbeelding][afbeelding]
Wow, inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef maril het volgende:
Gistr ging ATWT natuurlijk gewoon door in de states , maar gister was er zowiezo een vreselijk emotioneel uitzending waar bij ook Hal was betrokken , dat zag er heel dubbel uit
voor degene hier een link, Maar LET OP! Het bevat dus spoilers
http://www.gallerytnt.net/v06/v06.2/070606.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, kijk jij altijd naar de Amerikaanse afleveringen, of alleen deze keer om te kijken of er iets over Hal werd gezegd?A spoonful of sugar...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Wow, inderdaadEr is een tijdje geweest dat ik rechtstreeks via internet keek maar die stream hebben ze eraf gegooid of altans hij komt er niet meer op, maar deze gebruikte ik al van te voren je kuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, kijk jij altijd naar de Amerikaanse afleveringen, of alleen deze keer om te kijken of er iets over Hal werd gezegd?
op deze site de hele afl. bijna zien er zijn meerdere links overigens als je het leuk vind plaats ik ze maar dat doe ik wel op de spoilersite want ik ben bang dat het anders problematisch wordt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef ballackje het volgende:
quote:Acteur Benjamin Hendrickson, bekend door de rol van Hal Munson in de Amerikaanse soap 'As the world turns' heeft afgelopen zaterdag in New York zelfmoord gepleegd. Hij heeft zichzelf doodgeschoten na maanden lang depressief te zijn geweest.
De 55-jarige Hendrickson won in 2003 nog een Emmy Award maar na de dood van zijn moeder ging het bergafwaarts met de acteur. Hierdoor werd hij in de serie meerdere keren vervangen door Randolph Mantooth, die ook op dit moment de rol van Hal Munson speelt. De politie trof het levenloze lichaam van Hendrickson zondag aan in zijn huis in Huntington, New York.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Wow, inderdaadNeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het niet laten om af en toe een spoiler aan te klikken, daarnaast heb ik een vriendin in Canada wonen, die me van de meeste ontwikkelingen op de hoogte houdt, voor de rest houd ik het gewoon bij de 'Nederlandse' ATWT.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef maril het volgende:
[..]
Er is een tijdje geweest dat ik rechtstreeks via internet keek maar die stream hebben ze eraf gegooid of altans hij komt er niet meer op, maar deze gebruikte ik al van te voren je kunt
op deze site de hele afl. bijna zien er zijn meerdere links overigens als je het leuk vind plaats ik ze maar dat doe ik wel op de spoilersite want ik ben bang dat het anders problematisch wordt.
En nóg stommere Juliaquote:
Mooi... die muziek ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:20 schreef maril het volgende:
Hal Munson tribut
http://www.youtube.com/watch?v=k1z4TmYDToc
Ja of niet.. die ene die nu voor hem waarneemt..Die zal zijn rol mischien helemaal over nemenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me af hoe ze 'm nou uit de serie laten verdwijnen...
Degene die in nederland speelt zal het verhaal wel overnemen vermoed ik of een eind aan breien wat malkelijk is omdat hij een cop in de serie is, of hij gaat met iemand mee de weide wereld in.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me af hoe ze 'm nou uit de serie laten verdwijnen...
idd, mijn aversie is zo groot, dat ik dat pak slaag dat ze kreeg van die ex van haar niet eens erg vondquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb toch wel zo'n grondige hekel aan Julia
Homewrecker !!![]()
Jaaaaaa triest...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:41 schreef Geeranne het volgende:
En dan vraagt die Jack haar ook nog eens ten huwelijk.![]()
Ik ook, als er iemand momenteel aan het homewrecken is, is het Jack zelf wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Moja het volgende:
Ik vind Jack eerlijk gezegd veel vervelender dan JuliaIk zou bijna hopen dat Carly hem straks niet meer terug wilt
![]()
Alleen willen die kinderen dat niet!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef Ticootje het volgende:
aaaaaaaaaaaah die stomme julia!!!! "ik wil ook van je kinderen houden"![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:21 schreef DarkElf het volgende:
julia moet oprotten, jack moet eindelijk weer eens normaal gaan doen, en craig mag wel even wegblijven met die irritante kop van hem
I wishquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef Danaa het volgende:
Wat is er verder dan allemaal de afgelopen dagen tussen hun gebeurt? Hoe staat het ervoor?
Boos, Verdrietig, Verliefd, Verloofd, Uit elkaar, Normaal, JULIA DOOD?,
kun je een samenvatting geven?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanochtend de herhaling gekeken...was leuke aflevering!
Barbara heeft pilletjes gestolen bij haar psych.quote:
thenksquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Barbara heeft pilletjes gestolen bij haar psych.
Het is Carly gelukt om Jack naar Montana te krijgen. (Zal je vandaag wel zien denk ik)
Ben ligt onder vuur vwb operatie Aaron.
Lily jankebekkie gaat Craig als vermist opgeven. (zal ook wel vandaag gebeuren)
Nou, het was een bruin flesje met een vloeistof erin, zonder etiket....dus hoe Barbara weet wat erin zit, was mij niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Barbara heeft pilletjes gestolen bij haar psych.
Dat kan ook.... (ik weet wel wat ze er mee gaat doen;-)))quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:47 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nou, het was een bruin flesje met een vloeistof erin, zonder etiket....dus hoe Barbara weet wat erin zit, was mij niet helemaal duidelijk.
ja beetje laat, maar ging geloof ik gelijk weg na die post in dit topic... gelukkig net op tijd voor straks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door DarkElf op 12-07-2006 20:02:53 ]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef mirannie het volgende:
[..]Wil je dat niet in een niet spoiler ATWT zetten verwijder het ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Kan jij het dan ff niet verwijderen tis een heuse spoilerquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:56 schreef DarkElf het volgende:
graag alles wat een spoiler is in tags zetten!
donequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef maril het volgende:
[..]
Kan jij het dan ff niet verwijderen tis een heuse spoiler
Wij zijn zo,n vreemd zooitje hier dat je hier tercht kunt voor de spoilers .quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:03 schreef mirannie het volgende:
Tjonge jonge wat zielig, iedereen kan dat soort info gewoon op internet lezen hoor! En daarbij, iedereen zit hier te verkondigen wat er de rest van de week gebeurd, dat mag dan weer wel. Vreemd zooitje hier
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
WEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE FUCK YOU JULIA! FUCK YOUCarly
Jack
Woei!
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het zat je nogal al hoog hè, Zwaffel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.
Godskolere. Ik heb liever dat ze vandaag doodgaat dan morgenLang leve jack en carly
Van de nieuwe stelletjes zijn idd Jack en Carly geweldig.... zal nog wel wat jaaaaaren duren voor ze zulke iconen zijn als bijv. Bob en Kim of ietwat jonger : Margo en TomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
margo vindt ik leuk,tom is een lulquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van de nieuwe stelletjes zijn idd Jack en Carly geweldig.... zal nog wel wat jaaaaaren duren voor ze zulke iconen zijn als bijv. Bob en Kim of ietwat jonger : Margo en Tom
Ookal zo'n stel... alleen mag Lilly wat mij betreft zo snel mogelijk de serie uitgeschreven worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:26 schreef PsyCha het volgende:
lily en holden moeten weer snel bij elkaar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Zwaffel het volgende:
lilyHolder
ja craig zit in een klooster
verder ontwikkelingen over wie craig in dat klooster heeft gestopt (lees laten ontvoeren) vindt je hieronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Zwaffel het volgende:
verder ontwikkelingen over wie craig in dat klooster heeft gestopt (lees laten ontvoeren) vindt je hieronder.dat dacht ik al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, hoe geloofwaardig hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:28 schreef Koningin het volgende:
Heeft Jack zich nu in 1 aflevering alles weer herinnerd??
quote:
Carly zei iets van: "You are my compass Jack! "quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb en vanavond ook niet.
Was het toch de trouwjurk of wat anders?
Hahaha, ja inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet iig nog leuk gaan worden
![]()
"you are my true north." En dan zoiets van "With you I know where to go"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Carly zei iets van: "You are my compass Jack! "
Toen bleef hij staan en kreeg hij allemaal flashbacks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie van die site is dat je steeds de scenes kunt selecteren met een bepaald personage en dus die hele verhaallijn kunt volgen zonder de saaie verhaallijnen er tussendoor. Heb over die spoiler van mij nu al zo'n 10 scenes gezien (1 week uitzendtijd ofzo).Zometeen maar weer verder kijkene!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.
Godskolere. Ik heb liever dat ze vandaag doodgaat dan morgenLang leve jack en carly
Wat heb ik moeten lachen om die rotkop van Julia zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keek nog zuurder dan iemand die net 3 citroenen achterover heeft gedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
jah dat vind ik al helemaal een irritant personage, altijd maar dat gebemoeiquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:12 schreef DarkElf het volgende:exit julia??
en gaat die vervelende katie nou weer dwarsliggen?vermoeiend mens
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Wat heb ik moeten lachen om die rotkop van Julia zegZe keek nog zuurder dan iemand die net 3 citroenen achterover heeft gedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler over katie en mike :quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
jah dat vind ik al helemaal een irritant personage, altijd maar dat gebemoeimoet ze nix meer van mike hebben, ziet ze em in een blaadje en madam weet niet hoe snel ze weer terug moet rennen....weet ook nooit wat ze wil ofsow
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Wat heb ik moeten lachen om die rotkop van Julia zegZe keek nog zuurder dan iemand die net 3 citroenen achterover heeft gedrukt
YES!!! Right on!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Nee, ze kwam erachter dat Carly daar was en is Jack achterna gereisd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef trishstratus het volgende:
Vraagje: Is Julia met Jack mee naar Montana gegaan dan?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
jah..dat vroeg ik me dus ook al af !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef Diorchanel het volgende:
Jaulia zei; I have my car, we can talk on the way back.
Maare, kwam ze niet met het vliegtuig?![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same herequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
jah..dat vroeg ik me dus ook al af !![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef Koningin het volgende:
De meeste sensatie afleveringen heb ik dus weer gemist....
Ik neem toch aan dat Julia er nog ergens een stokje voor gaat steken niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze topic kunnen we vrijuit praten
ATWT Spoilertopic (deel 4)Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:45 schreef maril het volgende:
Hè jongens/meisjes , we kunnen we vrijuit praten op een andere topic over spoilers zonder tag,
sommige kloppen nl niet echtZie! Dat dacht ik al. *hopt even naar het andere topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze topic kunnen we vrijuit praten
ATWT Spoilertopic (deel 4)
jup. en julia was not amusedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:54 schreef Moja het volgende:
Godverdomme, uitgerekend gister kon ik niet kijken![]()
Maar Jack weet dus alles weer en heeft dit al aan Julia verteld?![]()
ik zag hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:00 schreef Vivi het volgende:
Hm, ze wordt weer irritant nu net (Juul dus)
die geef ik groot gelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef Moja het volgende:
iddHoewel Carly ook wel irritant is met haar zelfvoldane sneaky glimlach op dr smoel
![]()
dat is juist zo tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef Moja het volgende:
iddHoewel Carly ook wel irritant is met haar zelfvoldane sneaky glimlach op dr smoel
![]()
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef Ticootje het volgende:
die julia blijft ook maar janken he?? volgens mij had ik dat al eens gezegd maar ik irriteer me er mateloos aan.
Ik vind ze bloedmooi, tis dat ik verCarlytquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.
idem ditoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:23 schreef Sasandra het volgende:
Net de aflevering van vrijdag gemist. Die ga ik maandagochtend toch nog even bekijken. Aan alle reacties te zien was ie in ieder geval de moeite waard.![]()
Dan ga ik morgenochtend toch ook maar even kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:29 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
die was ook zeker de moeite waard!
Kan die julia niet meer uitstaan![]()
In het begin vond ik dr leuk..
Ben ook eigelijk wel blij dat nou later komt..me moeder en ik eten dan lekker op de bank met bord op de schoot
Bedankt voor je samenvattingquote:Op zondag 16 juli 2006 17:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jack en Carlyeindelijk weet Jack weer wie die is, ik ben helemaal gelukkig..
![]()
Juliagadverdamme, pokkuh snol..
Mike en Jennifereen leuk stel samen, moet erg lachen om hun scenes (vooral toen Rosanna en Paul binnen kwamen..
Craigik blijf hem grappig vinden, al vond ik z'n vroegere verhaallijnen leuker..
Rosanna en Paullief!!!
Barbarom te janken, houdt dat mens ooit op met die haat..
Aaronik vind hem op dit moment vreselijk, met dat zelfmedelijden..
Lily en Holdengaan ze eindelijk echt uit elkaar..wordt tijd....
Hoe dan ook, ben zo blij dat Jack eindelijk weer weet wat hij met Carly had..
Heb het vrijdag ook gemist, maar ik kijk morgenochtend wel..
Ik had de hele week ATWT opgenomen omdat ik op vakantie was en kon maar 4 afleveringen erop
kwijt, en precies de laatste paar minuten staan er niet op van donderdag..
Dat was echt balen..![]()
Ja door haar gebeurt er wel meer in ATWT maar ik vind haar echt niet leuk!!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:16 schreef Moja het volgende:
Julia
![]()
Ik vind ATWT juist weer leuker worden door haar, gebeurd teminste weer wat![]()
Moet ik/wij je ff een up-date geven of kun je morgenvroeg kijken?quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef KWAKje het volgende:
zag ik daar
kerstballen
hangen?
knapt dat glas niet bij een temperatuur boven de 32 graden?![]()
Iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:05 schreef Foeske het volgende:
[..]
En Rosanna was weer even slecht aan het acteren. Wel eens op haar knipperende ogen gelet als ze 'boos' is?![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:
Thanks Stamp_Kip
Hopelijk kan ik vanavond ook weer eens voor de buis plaats nemen.
quote:
Ja die 2 liggen mekaar niet..precies weet ik niet waarom dat is..Carly zal wel weer wat uitgespookt hebben op dr Carly'squote:Heb ik iets helemaal gemist met Lisa? Ik wist dat ze wel soort van bevriend was met Julia, maar wat deed ze kattig tegen Carly Ik wist niet dat Lisa zo'n onaardige vrouw was.
Waarom is Lily niet dood gegaan ipv Rose als (even opgezochtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
[..]
Ik ben juist wel helemaal happy dat holden en lily uit mekaar zijn/gaan wat een vreselijk wijf vind ik dat..
Heeft vooral met Carly's sletterige verleden te maken, toen ze nog niet zo braaf wasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
[..]
Ja die 2 liggen mekaar niet..precies weet ik niet waarom dat is..Carly zal wel weer wat uitgespookt hebben op dr Carly'sToen volgde ik de serie nog niet echt helemaal..hoort..bel trekt ze uit..
Inderdaad die rol lijkt mij ook leuker..zit teminste wat leven in..Lily is echt het voorbeeld van un degelijk burgertrutje..bleh..quote:Waarom is Lily niet dood gegaan ipv Rose als (even opgezocht ) Martha Byrne één van de twee kwijt wilde? Lijkt me voor haar ook veel leuker om Rose te spelen dan die saaie Lily...
Ja dat zei me moeder ook al..had het ff gevraagtquote:Heeft vooral met Carly's sletterige verleden te maken, toen ze nog niet zo braaf was Lisa vindt haar daarom nog steeds niks.
Lisa, meest overbodige rol in atwt ooit
Ook zakelijk heeft Carly Lisa een paar x niet zo goed behandeld. Het fijne weet ik er ook niet meer van, is alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:30 schreef Moja het volgende:
[..]
Heeft vooral met Carly's sletterige verleden te maken, toen ze nog niet zo braaf wasLisa vindt haar daarom nog steeds niks.
Lisa, meest overbodige rol in atwt ooit![]()
JJ trouwens ook, hij stond gewoon te lachen toen ze hem van de straat af hadden getrokken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:05 schreef Foeske het volgende:
[..]
En Rosanna was weer even slecht aan het acteren. Wel eens op haar knipperende ogen gelet als ze 'boos' is?![]()
Haha ik snap daar altijd helemaal niets van die ouwetjes komen soms jaren niet in beeld om dan opeens weer even een verhaalijn te hebben. Het is toch raar dat niemand het over ze heeft in de jaren dat ze er niet zijn en er toch nog gewoon nog wonen?. Die Tom is er ook zo een die duikt soms ook maanden niet op en heeft dan ook opeens weer een verhaalijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook zakelijk heeft Carly Lisa een paar x niet zo goed behandeld. Het fijne weet ik er ook niet meer van, is alweer lang geleden.
Lisa miss wel overbodig, maar toch vind ik het altijd weer leuk om die ouwetjes te zien, netals dat John Dixon nu weer even in beeld is.
Ik haat dat wijfquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:19 schreef maril het volgende:
Kan die Lisa niet oprotten
Ik vind Julia niet bloedmooi hoor, leuke ogen, maar zulke bolle wangen dat ik het niet vrouwelijk meer vind. Ze lijkt me wel een aardige vrouw. Dus niet Julia, maar de actricequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind ze bloedmooi, tis dat ik verCarlytben, maar die Jack heeft het goed bekeken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |