ik zag hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:00 schreef Vivi het volgende:
Hm, ze wordt weer irritant nu net (Juul dus)
die geef ik groot gelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef Moja het volgende:
iddHoewel Carly ook wel irritant is met haar zelfvoldane sneaky glimlach op dr smoel
![]()
dat is juist zo tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef Moja het volgende:
iddHoewel Carly ook wel irritant is met haar zelfvoldane sneaky glimlach op dr smoel
![]()
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef Ticootje het volgende:
die julia blijft ook maar janken he?? volgens mij had ik dat al eens gezegd maar ik irriteer me er mateloos aan.
Ik vind ze bloedmooi, tis dat ik verCarlytquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.
idem ditoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:23 schreef Sasandra het volgende:
Net de aflevering van vrijdag gemist. Die ga ik maandagochtend toch nog even bekijken. Aan alle reacties te zien was ie in ieder geval de moeite waard.![]()
Dan ga ik morgenochtend toch ook maar even kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:29 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
die was ook zeker de moeite waard!
Kan die julia niet meer uitstaan![]()
In het begin vond ik dr leuk..
Ben ook eigelijk wel blij dat nou later komt..me moeder en ik eten dan lekker op de bank met bord op de schoot
Bedankt voor je samenvattingquote:Op zondag 16 juli 2006 17:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jack en Carlyeindelijk weet Jack weer wie die is, ik ben helemaal gelukkig..
![]()
Juliagadverdamme, pokkuh snol..
Mike en Jennifereen leuk stel samen, moet erg lachen om hun scenes (vooral toen Rosanna en Paul binnen kwamen..
Craigik blijf hem grappig vinden, al vond ik z'n vroegere verhaallijnen leuker..
Rosanna en Paullief!!!
Barbarom te janken, houdt dat mens ooit op met die haat..
Aaronik vind hem op dit moment vreselijk, met dat zelfmedelijden..
Lily en Holdengaan ze eindelijk echt uit elkaar..wordt tijd....
Hoe dan ook, ben zo blij dat Jack eindelijk weer weet wat hij met Carly had..
Heb het vrijdag ook gemist, maar ik kijk morgenochtend wel..
Ik had de hele week ATWT opgenomen omdat ik op vakantie was en kon maar 4 afleveringen erop
kwijt, en precies de laatste paar minuten staan er niet op van donderdag..
Dat was echt balen..![]()
Ja door haar gebeurt er wel meer in ATWT maar ik vind haar echt niet leuk!!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:16 schreef Moja het volgende:
Julia
![]()
Ik vind ATWT juist weer leuker worden door haar, gebeurd teminste weer wat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |