Ben.... wie herinnert zich Mark Kassnoff nog, volgens mij viel me toen een perfect body voor het eerst opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ben ik het mee eens, Rosanna en Paul zijn..
Maar dat vind ik ook van Jennifer en Mike hahaha..![]()
Maa dat verhaal van Ben en Jessica komt me nu echt m'n strot uit hoor..![]()
Degene die momenteel invalt voor Hal in ATWT of de "echte"?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef ballackje het volgende:
Las net dat Hal afgelopen weekend in het echt is overleden op soap opera digest. Wel sneu.
Idd jah. Erg triest. Het gaat om de "echte" Hal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef ballackje het volgende:
Las net dat Hal afgelopen weekend in het echt is overleden op soap opera digest. Wel sneu.
Oja had ik nog niet eens aan gedacht dat wij zo'n 2 jaar achter lopenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Zwaffel het volgende:
ik snap trouwens iets niet. wij lopen toch achtr op de vs? dat houdt dus in dat benjamin gewoon terug komt nog ff toch hier in NL?
Yups, aangezien wij nu nog die vervanger van hem hebben in de rol van Hal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Zwaffel het volgende:
ik snap trouwens iets niet. wij lopen toch achtr op de vs? dat houdt dus in dat benjamin gewoon terug komt nog ff toch hier in NL?
Klopt Hal zal dus nog ongeveer een jaar terug komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Zwaffel het volgende:
Lucy? Ik vind haar dus helemaal niet zo heel erg knap, ze heeft een beetje enge ogen, als een soort slang. Verder is haar figuur wel heel mooi, dus als je daar naar kijkt...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal] is verliefd op Lucy[/me]
[me=admiraal_anaal is geschokt van het nieuws over Hal Munson![]()
IN januari 2007 komt hij weer en dan zo,n pak m beet anderhalf jaar. aangezien 12 juli zijn laatste airdate in amerika is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Sasandra het volgende:
Wow, 21 jaar Hal Munson gespeeld.
Klopt het dat wij hem dan over twee jaar ongeveer voor het allerlaatst gaan zien?
Ahhh, jammerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
In Memoriam. Rest In Peace. [afbeelding][afbeelding]
Wow, inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:33 schreef maril het volgende:
Gistr ging ATWT natuurlijk gewoon door in de states , maar gister was er zowiezo een vreselijk emotioneel uitzending waar bij ook Hal was betrokken , dat zag er heel dubbel uit
voor degene hier een link, Maar LET OP! Het bevat dus spoilers
http://www.gallerytnt.net/v06/v06.2/070606.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, kijk jij altijd naar de Amerikaanse afleveringen, of alleen deze keer om te kijken of er iets over Hal werd gezegd?A spoonful of sugar...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Wow, inderdaadEr is een tijdje geweest dat ik rechtstreeks via internet keek maar die stream hebben ze eraf gegooid of altans hij komt er niet meer op, maar deze gebruikte ik al van te voren je kuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, kijk jij altijd naar de Amerikaanse afleveringen, of alleen deze keer om te kijken of er iets over Hal werd gezegd?
op deze site de hele afl. bijna zien er zijn meerdere links overigens als je het leuk vind plaats ik ze maar dat doe ik wel op de spoilersite want ik ben bang dat het anders problematisch wordt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef ballackje het volgende:
quote:Acteur Benjamin Hendrickson, bekend door de rol van Hal Munson in de Amerikaanse soap 'As the world turns' heeft afgelopen zaterdag in New York zelfmoord gepleegd. Hij heeft zichzelf doodgeschoten na maanden lang depressief te zijn geweest.
De 55-jarige Hendrickson won in 2003 nog een Emmy Award maar na de dood van zijn moeder ging het bergafwaarts met de acteur. Hierdoor werd hij in de serie meerdere keren vervangen door Randolph Mantooth, die ook op dit moment de rol van Hal Munson speelt. De politie trof het levenloze lichaam van Hendrickson zondag aan in zijn huis in Huntington, New York.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Wow, inderdaadNeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het niet laten om af en toe een spoiler aan te klikken, daarnaast heb ik een vriendin in Canada wonen, die me van de meeste ontwikkelingen op de hoogte houdt, voor de rest houd ik het gewoon bij de 'Nederlandse' ATWT.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef maril het volgende:
[..]
Er is een tijdje geweest dat ik rechtstreeks via internet keek maar die stream hebben ze eraf gegooid of altans hij komt er niet meer op, maar deze gebruikte ik al van te voren je kunt
op deze site de hele afl. bijna zien er zijn meerdere links overigens als je het leuk vind plaats ik ze maar dat doe ik wel op de spoilersite want ik ben bang dat het anders problematisch wordt.
En nóg stommere Juliaquote:
Mooi... die muziek ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:20 schreef maril het volgende:
Hal Munson tribut
http://www.youtube.com/watch?v=k1z4TmYDToc
Ja of niet.. die ene die nu voor hem waarneemt..Die zal zijn rol mischien helemaal over nemenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me af hoe ze 'm nou uit de serie laten verdwijnen...
Degene die in nederland speelt zal het verhaal wel overnemen vermoed ik of een eind aan breien wat malkelijk is omdat hij een cop in de serie is, of hij gaat met iemand mee de weide wereld in.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me af hoe ze 'm nou uit de serie laten verdwijnen...
idd, mijn aversie is zo groot, dat ik dat pak slaag dat ze kreeg van die ex van haar niet eens erg vondquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb toch wel zo'n grondige hekel aan Julia
Homewrecker !!![]()
Jaaaaaa triest...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:41 schreef Geeranne het volgende:
En dan vraagt die Jack haar ook nog eens ten huwelijk.![]()
Ik ook, als er iemand momenteel aan het homewrecken is, is het Jack zelf wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Moja het volgende:
Ik vind Jack eerlijk gezegd veel vervelender dan JuliaIk zou bijna hopen dat Carly hem straks niet meer terug wilt
![]()
Alleen willen die kinderen dat niet!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef Ticootje het volgende:
aaaaaaaaaaaah die stomme julia!!!! "ik wil ook van je kinderen houden"![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:21 schreef DarkElf het volgende:
julia moet oprotten, jack moet eindelijk weer eens normaal gaan doen, en craig mag wel even wegblijven met die irritante kop van hem
I wishquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef Danaa het volgende:
Wat is er verder dan allemaal de afgelopen dagen tussen hun gebeurt? Hoe staat het ervoor?
Boos, Verdrietig, Verliefd, Verloofd, Uit elkaar, Normaal, JULIA DOOD?,
kun je een samenvatting geven?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanochtend de herhaling gekeken...was leuke aflevering!
Barbara heeft pilletjes gestolen bij haar psych.quote:
thenksquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Barbara heeft pilletjes gestolen bij haar psych.
Het is Carly gelukt om Jack naar Montana te krijgen. (Zal je vandaag wel zien denk ik)
Ben ligt onder vuur vwb operatie Aaron.
Lily jankebekkie gaat Craig als vermist opgeven. (zal ook wel vandaag gebeuren)
Nou, het was een bruin flesje met een vloeistof erin, zonder etiket....dus hoe Barbara weet wat erin zit, was mij niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Barbara heeft pilletjes gestolen bij haar psych.
Dat kan ook.... (ik weet wel wat ze er mee gaat doen;-)))quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:47 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nou, het was een bruin flesje met een vloeistof erin, zonder etiket....dus hoe Barbara weet wat erin zit, was mij niet helemaal duidelijk.
ja beetje laat, maar ging geloof ik gelijk weg na die post in dit topic... gelukkig net op tijd voor straks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door DarkElf op 12-07-2006 20:02:53 ]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef mirannie het volgende:
[..]Wil je dat niet in een niet spoiler ATWT zetten verwijder het ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Kan jij het dan ff niet verwijderen tis een heuse spoilerquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:56 schreef DarkElf het volgende:
graag alles wat een spoiler is in tags zetten!
donequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef maril het volgende:
[..]
Kan jij het dan ff niet verwijderen tis een heuse spoiler
Wij zijn zo,n vreemd zooitje hier dat je hier tercht kunt voor de spoilers .quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:03 schreef mirannie het volgende:
Tjonge jonge wat zielig, iedereen kan dat soort info gewoon op internet lezen hoor! En daarbij, iedereen zit hier te verkondigen wat er de rest van de week gebeurd, dat mag dan weer wel. Vreemd zooitje hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |