Ze heeft idd wel een mooie stem, beter dan die snerpstem van Carlyquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:22 schreef maril het volgende:
ik vind haar juist een lekkere stem hebben.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:12 schreef Sasandra het volgende:
Vandaag valt het me opeens op: Barbara en JJ hebben hetzelfde kapsel.![]()
Van mij mogen ze allebei wel uit de serie.... zowiezo die JJ en laat hij gelijk Parker, en alles wat de komende tijd zal gaan praten, meenemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:12 schreef Sasandra het volgende:
Vandaag valt het me opeens op: Barbara en JJ hebben hetzelfde kapsel.![]()
Ik heb het ook gemist gister.. en ook zodrekt zeker kijken !!!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:05 schreef Zwaffel het volgende:
gisteren gemist,vandaag vrij, en om 9:10 de herhaling
* Zwaffel gaat kijken
Me too, alleen sla ik even de eerste 2 (quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:47 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist gister.. en ook zodrekt zeker kijken !!!!!![]()
![]()
![]()
Dat zal vast en zeker gebeuren !!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:00 schreef Sannelie het volgende:
Oh nee he... die julia gaat carly natuurlijk beschuldigen en zegt dat tegen jack die zich weer tegen carly keert... Hoooop het niet hoor!
quote:
Ze werd bijna gewurgd toch, las ik ergens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:18 schreef Moja het volgende:
Geloof me wat er net gebeurde verdiende ze niet![]()
Harteloosquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze werd bijna gewurgd toch, las ik ergens?
Ik heb geen medelijden.
Nee, deed ie et maar in 1x goed die ex van drquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze werd bijna gewurgd toch, las ik ergens?
Ik heb geen medelijden.
Alles wat Carly doet heeft een averechts effectquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:35 schreef Moja het volgende:
[..]
Harteloos![]()
![]()
Het schiet niet echt op zo met Carly en Jack zeg
Ik ook, maar ik vind het wel leuk als het allemaal wat moeite kost.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:30 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind die julia een bitch..ook al doet ze zielig..
En vind gewoon dat Carly en Jack bij elkaar horen.
Inderdaad, als het te makkelijk gaat is er niks meer aan de serie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:46 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het wel leuk als het allemaal wat moeite kost.![]()
En soms zie je haar uitgroei ..en dan is eens is ze weer gelijkmatig blondquote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het een verdomd saaie aflevering vandaag..![]()
Trouwens, ligt het aan mij of zijn Alison d'r wenkbrauwen opeens een stuk donkerder geworden?
Precies, waar waren Jack, Julia en Carly, Julia was toch net in elkaar gemept? Dat zou genoeg drama moeten opleveren.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het een verdomd saaie aflevering vandaag..![]()
Trouwens, ligt het aan mij of zijn Alison d'r wenkbrauwen opeens een stuk donkerder geworden?
Ja. Waarom trouwt 'ie niet met Juul (quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef DarkElf het volgende:
ik ben die Craig echt helemaal zat aan het worden eigenlijk. Dat eeuwige gezeik over zijn dochtertje en het eeuwige iedereen het ellendig maken...
Nou idd ja...erg triestquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef Rebbedebje het volgende:
Beter Barbara en Craig weer samen idd.
Die twee hebben echt een heel ongezonde relatie met hun zoon/dochter.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:13 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Rosanna en Paul echt een lief stel!
Ik ook, ik vind ze allebei ook erg leuk. De nieuwe Paul stukken beter dan de oude en de nieuwe Rosanna erg veel leuker dan de vorige.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:13 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Rosanna en Paul echt een lief stel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |