quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
WEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE FUCK YOU JULIA! FUCK YOUCarly
Jack
Woei!
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het zat je nogal al hoog hè, Zwaffel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.
Godskolere. Ik heb liever dat ze vandaag doodgaat dan morgenLang leve jack en carly
Van de nieuwe stelletjes zijn idd Jack en Carly geweldig.... zal nog wel wat jaaaaaren duren voor ze zulke iconen zijn als bijv. Bob en Kim of ietwat jonger : Margo en TomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
margo vindt ik leuk,tom is een lulquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van de nieuwe stelletjes zijn idd Jack en Carly geweldig.... zal nog wel wat jaaaaaren duren voor ze zulke iconen zijn als bijv. Bob en Kim of ietwat jonger : Margo en Tom
Ookal zo'n stel... alleen mag Lilly wat mij betreft zo snel mogelijk de serie uitgeschreven worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:26 schreef PsyCha het volgende:
lily en holden moeten weer snel bij elkaar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Zwaffel het volgende:
lilyHolder
ja craig zit in een klooster
verder ontwikkelingen over wie craig in dat klooster heeft gestopt (lees laten ontvoeren) vindt je hieronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Zwaffel het volgende:
verder ontwikkelingen over wie craig in dat klooster heeft gestopt (lees laten ontvoeren) vindt je hieronder.dat dacht ik al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, hoe geloofwaardig hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:28 schreef Koningin het volgende:
Heeft Jack zich nu in 1 aflevering alles weer herinnerd??
quote:
Carly zei iets van: "You are my compass Jack! "quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb en vanavond ook niet.
Was het toch de trouwjurk of wat anders?
Hahaha, ja inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet iig nog leuk gaan worden
![]()
"you are my true north." En dan zoiets van "With you I know where to go"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Carly zei iets van: "You are my compass Jack! "
Toen bleef hij staan en kreeg hij allemaal flashbacks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie van die site is dat je steeds de scenes kunt selecteren met een bepaald personage en dus die hele verhaallijn kunt volgen zonder de saaie verhaallijnen er tussendoor. Heb over die spoiler van mij nu al zo'n 10 scenes gezien (1 week uitzendtijd ofzo).Zometeen maar weer verder kijkene!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.
Godskolere. Ik heb liever dat ze vandaag doodgaat dan morgenLang leve jack en carly
Wat heb ik moeten lachen om die rotkop van Julia zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keek nog zuurder dan iemand die net 3 citroenen achterover heeft gedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
jah dat vind ik al helemaal een irritant personage, altijd maar dat gebemoeiquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:12 schreef DarkElf het volgende:exit julia??
en gaat die vervelende katie nou weer dwarsliggen?vermoeiend mens
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Wat heb ik moeten lachen om die rotkop van Julia zegZe keek nog zuurder dan iemand die net 3 citroenen achterover heeft gedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler over katie en mike :quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
jah dat vind ik al helemaal een irritant personage, altijd maar dat gebemoeimoet ze nix meer van mike hebben, ziet ze em in een blaadje en madam weet niet hoe snel ze weer terug moet rennen....weet ook nooit wat ze wil ofsow
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Wat heb ik moeten lachen om die rotkop van Julia zegZe keek nog zuurder dan iemand die net 3 citroenen achterover heeft gedrukt
YES!!! Right on!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Nee, ze kwam erachter dat Carly daar was en is Jack achterna gereisd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:08 schreef trishstratus het volgende:
Vraagje: Is Julia met Jack mee naar Montana gegaan dan?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
jah..dat vroeg ik me dus ook al af !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef Diorchanel het volgende:
Jaulia zei; I have my car, we can talk on the way back.
Maare, kwam ze niet met het vliegtuig?![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same herequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
jah..dat vroeg ik me dus ook al af !![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef Koningin het volgende:
De meeste sensatie afleveringen heb ik dus weer gemist....
Ik neem toch aan dat Julia er nog ergens een stokje voor gaat steken niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze topic kunnen we vrijuit praten
ATWT Spoilertopic (deel 4)Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:45 schreef maril het volgende:
Hè jongens/meisjes , we kunnen we vrijuit praten op een andere topic over spoilers zonder tag,
sommige kloppen nl niet echtZie! Dat dacht ik al. *hopt even naar het andere topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze topic kunnen we vrijuit praten
ATWT Spoilertopic (deel 4)
jup. en julia was not amusedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:54 schreef Moja het volgende:
Godverdomme, uitgerekend gister kon ik niet kijken![]()
Maar Jack weet dus alles weer en heeft dit al aan Julia verteld?![]()
ik zag hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:00 schreef Vivi het volgende:
Hm, ze wordt weer irritant nu net (Juul dus)
die geef ik groot gelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef Moja het volgende:
iddHoewel Carly ook wel irritant is met haar zelfvoldane sneaky glimlach op dr smoel
![]()
dat is juist zo tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:03 schreef Moja het volgende:
iddHoewel Carly ook wel irritant is met haar zelfvoldane sneaky glimlach op dr smoel
![]()
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef Ticootje het volgende:
die julia blijft ook maar janken he?? volgens mij had ik dat al eens gezegd maar ik irriteer me er mateloos aan.
Ik vind ze bloedmooi, tis dat ik verCarlytquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.
idem ditoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:49 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso aan Julia, of ze nu jankt of niet.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:23 schreef Sasandra het volgende:
Net de aflevering van vrijdag gemist. Die ga ik maandagochtend toch nog even bekijken. Aan alle reacties te zien was ie in ieder geval de moeite waard.![]()
Dan ga ik morgenochtend toch ook maar even kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:29 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
die was ook zeker de moeite waard!
Kan die julia niet meer uitstaan![]()
In het begin vond ik dr leuk..
Ben ook eigelijk wel blij dat nou later komt..me moeder en ik eten dan lekker op de bank met bord op de schoot
Bedankt voor je samenvattingquote:Op zondag 16 juli 2006 17:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jack en Carlyeindelijk weet Jack weer wie die is, ik ben helemaal gelukkig..
![]()
Juliagadverdamme, pokkuh snol..
Mike en Jennifereen leuk stel samen, moet erg lachen om hun scenes (vooral toen Rosanna en Paul binnen kwamen..
Craigik blijf hem grappig vinden, al vond ik z'n vroegere verhaallijnen leuker..
Rosanna en Paullief!!!
Barbarom te janken, houdt dat mens ooit op met die haat..
Aaronik vind hem op dit moment vreselijk, met dat zelfmedelijden..
Lily en Holdengaan ze eindelijk echt uit elkaar..wordt tijd....
Hoe dan ook, ben zo blij dat Jack eindelijk weer weet wat hij met Carly had..
Heb het vrijdag ook gemist, maar ik kijk morgenochtend wel..
Ik had de hele week ATWT opgenomen omdat ik op vakantie was en kon maar 4 afleveringen erop
kwijt, en precies de laatste paar minuten staan er niet op van donderdag..
Dat was echt balen..![]()
Ja door haar gebeurt er wel meer in ATWT maar ik vind haar echt niet leuk!!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:16 schreef Moja het volgende:
Julia
![]()
Ik vind ATWT juist weer leuker worden door haar, gebeurd teminste weer wat![]()
Moet ik/wij je ff een up-date geven of kun je morgenvroeg kijken?quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef KWAKje het volgende:
zag ik daar
kerstballen
hangen?
knapt dat glas niet bij een temperatuur boven de 32 graden?![]()
Iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:05 schreef Foeske het volgende:
[..]
En Rosanna was weer even slecht aan het acteren. Wel eens op haar knipperende ogen gelet als ze 'boos' is?![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:
Thanks Stamp_Kip
Hopelijk kan ik vanavond ook weer eens voor de buis plaats nemen.
quote:
Ja die 2 liggen mekaar niet..precies weet ik niet waarom dat is..Carly zal wel weer wat uitgespookt hebben op dr Carly'squote:Heb ik iets helemaal gemist met Lisa? Ik wist dat ze wel soort van bevriend was met Julia, maar wat deed ze kattig tegen Carly Ik wist niet dat Lisa zo'n onaardige vrouw was.
Waarom is Lily niet dood gegaan ipv Rose als (even opgezochtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
[..]
Ik ben juist wel helemaal happy dat holden en lily uit mekaar zijn/gaan wat een vreselijk wijf vind ik dat..
Heeft vooral met Carly's sletterige verleden te maken, toen ze nog niet zo braaf wasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
[..]
Ja die 2 liggen mekaar niet..precies weet ik niet waarom dat is..Carly zal wel weer wat uitgespookt hebben op dr Carly'sToen volgde ik de serie nog niet echt helemaal..hoort..bel trekt ze uit..
Inderdaad die rol lijkt mij ook leuker..zit teminste wat leven in..Lily is echt het voorbeeld van un degelijk burgertrutje..bleh..quote:Waarom is Lily niet dood gegaan ipv Rose als (even opgezocht ) Martha Byrne één van de twee kwijt wilde? Lijkt me voor haar ook veel leuker om Rose te spelen dan die saaie Lily...
Ja dat zei me moeder ook al..had het ff gevraagtquote:Heeft vooral met Carly's sletterige verleden te maken, toen ze nog niet zo braaf was Lisa vindt haar daarom nog steeds niks.
Lisa, meest overbodige rol in atwt ooit
Ook zakelijk heeft Carly Lisa een paar x niet zo goed behandeld. Het fijne weet ik er ook niet meer van, is alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:30 schreef Moja het volgende:
[..]
Heeft vooral met Carly's sletterige verleden te maken, toen ze nog niet zo braaf wasLisa vindt haar daarom nog steeds niks.
Lisa, meest overbodige rol in atwt ooit![]()
JJ trouwens ook, hij stond gewoon te lachen toen ze hem van de straat af hadden getrokken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:05 schreef Foeske het volgende:
[..]
En Rosanna was weer even slecht aan het acteren. Wel eens op haar knipperende ogen gelet als ze 'boos' is?![]()
Haha ik snap daar altijd helemaal niets van die ouwetjes komen soms jaren niet in beeld om dan opeens weer even een verhaalijn te hebben. Het is toch raar dat niemand het over ze heeft in de jaren dat ze er niet zijn en er toch nog gewoon nog wonen?. Die Tom is er ook zo een die duikt soms ook maanden niet op en heeft dan ook opeens weer een verhaalijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook zakelijk heeft Carly Lisa een paar x niet zo goed behandeld. Het fijne weet ik er ook niet meer van, is alweer lang geleden.
Lisa miss wel overbodig, maar toch vind ik het altijd weer leuk om die ouwetjes te zien, netals dat John Dixon nu weer even in beeld is.
Ik haat dat wijfquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:19 schreef maril het volgende:
Kan die Lisa niet oprotten
Ik vind Julia niet bloedmooi hoor, leuke ogen, maar zulke bolle wangen dat ik het niet vrouwelijk meer vind. Ze lijkt me wel een aardige vrouw. Dus niet Julia, maar de actricequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind ze bloedmooi, tis dat ik verCarlytben, maar die Jack heeft het goed bekeken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |