quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
WEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE FUCK YOU JULIA! FUCK YOUCarly
Jack
Woei!
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het zat je nogal al hoog hè, Zwaffel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Jup. Ik werd helemaal gek van die (vergeef me mn taal) teef.
Godskolere. Ik heb liever dat ze vandaag doodgaat dan morgenLang leve jack en carly
Van de nieuwe stelletjes zijn idd Jack en Carly geweldig.... zal nog wel wat jaaaaaren duren voor ze zulke iconen zijn als bijv. Bob en Kim of ietwat jonger : Margo en TomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
margo vindt ik leuk,tom is een lulquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van de nieuwe stelletjes zijn idd Jack en Carly geweldig.... zal nog wel wat jaaaaaren duren voor ze zulke iconen zijn als bijv. Bob en Kim of ietwat jonger : Margo en Tom
Ookal zo'n stel... alleen mag Lilly wat mij betreft zo snel mogelijk de serie uitgeschreven worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:26 schreef PsyCha het volgende:
lily en holden moeten weer snel bij elkaar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Zwaffel het volgende:
lilyHolder
ja craig zit in een klooster
verder ontwikkelingen over wie craig in dat klooster heeft gestopt (lees laten ontvoeren) vindt je hieronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef Zwaffel het volgende:
verder ontwikkelingen over wie craig in dat klooster heeft gestopt (lees laten ontvoeren) vindt je hieronder.dat dacht ik al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja, hoe geloofwaardig hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:28 schreef Koningin het volgende:
Heeft Jack zich nu in 1 aflevering alles weer herinnerd??
quote:
Carly zei iets van: "You are my compass Jack! "quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb en vanavond ook niet.
Was het toch de trouwjurk of wat anders?
Hahaha, ja inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet iig nog leuk gaan worden
![]()
"you are my true north." En dan zoiets van "With you I know where to go"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Carly zei iets van: "You are my compass Jack! "
Toen bleef hij staan en kreeg hij allemaal flashbacks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie van die site is dat je steeds de scenes kunt selecteren met een bepaald personage en dus die hele verhaallijn kunt volgen zonder de saaie verhaallijnen er tussendoor. Heb over die spoiler van mij nu al zo'n 10 scenes gezien (1 week uitzendtijd ofzo).Zometeen maar weer verder kijkene!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |