Ja maar om een beetje het oude SC "feeling" en mensen terug te krijgen schrijf ik er gewoon SC bijquote:
Ff mijn huis zoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef Autoreply het volgende:
Zeeland![]()
Alhoewel ik eerlijk gezegd het grootste deel van de tijd in Delft zit blijf ik toch in de eerste plaats Zeeuw![]()
Hier woon ik trouwens, middelste huis. Gaaf dat er nu hi-res pics zijn van een deel van Zeeland![]()
Ohh okquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar om een beetje het oude SC "feeling" en mensen terug te krijgen schrijf ik er gewoon SC bij
Ach ok..zoveel maakt het niet uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ohh okIk sloop de SC ff uit je titel als je het niet erg vindt, niet dat je niet mag slowchatten maar gewoon omdat nog wat.
![]()
Alleen thuis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
In een restaurant?
Of ben je alleen thuis een Keukenprins?
Daar ben ik wel eens te vinden ja...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Werk je in dat gebouw waar die klok/temperatuur meter aan de buitenkant hangt?
Noord-Bevelandse maffiaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef Zeeuwtje het volgende:
Ik heb al twee van mijn Amerikaanse collega's hiero in Houston getraind dat ze "he, hoe is ut" met een beetje zeeuws accent kunnen zeggen. Dat leek me meer politiek verantwoord dan wat ik ze eerder geleerd had, namelijk "Zal ik jou eens in je bek schijten"
In welke klas zit je nu? Ik heb er ook op school gezeten, was altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ok..zoveel maakt het niet uit
Anyway..Mijn huis kan ik niet vinden op Google Maps
Dan maar een foto van mijn school!
Nehalennia!
[afbeelding]
Nehalennia Locatie Breeweg!
Hey sorrie man respectquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Wat nou? http://en.wikipedia.org/wiki/Noord-bevelandse_Mafia
A3B..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:40 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
In welke klas zit je nu? Ik heb er ook op school gezeten, was altijd wel leuk.
En tis altijd leuk weer in middelburg te zijn, zeeland is toch best leuk
No worriesquote:
Ik kom kwam er om op vakantie te zijn!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef Tokus het volgende:
Arnemuiden en Domburg, daar kom je toch alleen om je asbak te legen?
ik ben van de laatste lichting churchill-laanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ok..zoveel maakt het niet uit
Anyway..Mijn huis kan ik niet vinden op Google Maps
Dan maar een foto van mijn school!
Nehalennia!
[afbeelding]
Nehalennia Locatie Breeweg!
Het is idd te krap @ breeweg..Ze willen weer terug naar churchill-laan maar dat kan nu nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ben van de laatste lichting churchill-laan![]()
breeweg is maar krap ...![]()
serieus?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het is idd te krap @ breeweg..Ze willen weer terug naar churchill-laan maar dat kan nu niet
Er is al 2 à 3 jaar een enorme stroom VWO-ers op Nehalennia...School kan het niet meer aan..Ik moest steeds tussen 2 scholen (breeweg en kruisweg) heen en weer fietsen omdat er geen lokalen waren bij breewegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef Rnej het volgende:
[..]
serieus?
ja csw zit nu op de churchill toch? ....
ik zat op de churchill laan toen de mavo er ook nog zat, toen was het daar ook te krap, maar toen de mavo naar de kruisweg ging hadden we altijd ruimte over... t was echt nooit goed![]()
wheheh grappig...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er is al 2 à 3 jaar een enorme stroom VWO-ers op Nehalennia...School kan het niet meer aan..Ik moest steeds tussen 2 scholen (breeweg en kruisweg) heen en weer fietsen omdat er geen lokalen waren bij breeweg
Ik had hem voor muziek..maar ik zie hem nog vaakquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
wheheh grappig...
heb je btw dreessen voor muziek? doe m maar de groeten van René Wondergem .. zal ie leuk vinden
hehe.. gozer is echt te enthousiast voor woorden. .denk dat ik binnenkort maar eens een keertje langs ga wandelen bij de breeweg ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik had hem voor muziek..maar ik zie hem nog vaak
Ik zal hem de groeten doen
dude, ik ben ook wel ns in bar american maar keb jou d'r nog nooit gezien?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:58 schreef MOD het volgende:
Vlissingen!!!
Va mien wà. Mà k wee nie oe of da de rest deazo over dienkt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef wimbo het volgende:
Ist ier trouwes toegeste om ier Zieuws te praete?![]()
Bleh..Bar American stinktquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, ik ben ook wel ns in bar american maar keb jou d'r nog nooit gezien?![]()
Dreessen is wel de vetste leraar...Alleen maar Films kijken tijdens de muziek les en daarna een klein sammenvatting makenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe.. gozer is echt te enthousiast voor woorden. .denk dat ik binnenkort maar eens een keertje langs ga wandelen bij de breeweg ofzo
K gelove nie dak zo hoed zeeuws kan tiepequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Va mien wà. Mà k wee nie oe of da de rest deazo over dienkt!
Cool, ik blijf hier (vage) bekenden tegenkomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
* liefkleinmeisjuh woont ook in Kapelle![]()
Heyquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:30 schreef Downer het volgende:
[..]
Das inderdaad al even geleden![]()
Zeeuws Vlaanderen hier![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, ik ben ook wel ns in bar american maar keb jou d'r nog nooit gezien?![]()
err... 1m90, 110 kg, rood haar... vergeet regelmatig te scheren.... niet goth of metalhead(dan val je al vrij gauw op in barquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:44 schreef MOD het volgende:
[..]
![]()
Ik kom daar nog zo af en toe. Een jaar geleden kwam ik er nog bijna elk weekend, maar ik zag dat t terras weer buiten stond dus wellicht een goed plan om er weer eens te bieren.
Showen ze daar ook weer voetbal? Anders kom ik daar een keer Nederland kijken
Ik zie jou trouwens ook nooit, maar dat kan wezen omdat ik niet weet hoe je er uit ziet
Flipland is geen zeeland..quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:43 schreef wimbo het volgende:
Dus me kunne ier heweun Ziews ouoeren.
At nie leesbaer is da oare k t we.
Bin dr ier nog mear Fluplanders?
spuit elfquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef Autoreply het volgende:
Jawel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Philipsland
tholenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
spuit elf![]()
Flipland is Tholen.... tholen is op een gegeven moment de inzet geweest van een spannende toss.. wie kreeg het erbij.. brabant.. of zeeland..
zeeland verloor het uiteindelijk.. maar niet van harte.. tot op de dag van vandaag hoort het eiland tholen eigenlijk nergens bij.. qua ligging is het brabant, qua de rest is het zeeland..
Qua cultuur enzow toch echt wel. Zwaar gereformeerd, conservatief, arm. Niets Brabantse uitbundigheid enzo Bovendien is het een schiereiland (geweest) en dus ook qua inrichting zéker Zeeuws.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
spuit elf![]()
Flipland is Tholen.... tholen is op een gegeven moment de inzet geweest van een spannende toss.. wie kreeg het erbij.. brabant.. of zeeland..
zeeland verloor het uiteindelijk.. maar niet van harte.. tot op de dag van vandaag hoort het eiland tholen eigenlijk nergens bij.. qua ligging is het brabant, qua de rest is het zeeland..
Jij ouwehoert maar in het Zeeuws, ik praat Nederlands terugquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:43 schreef wimbo het volgende:
Dus me kunne ier heweun Ziews ouoeren.
At nie leesbaer is da oare k t we.
Bin dr ier nog mear Fluplanders?
Ik ben ieder weekend in Terneuzen en ik heb het voor elkaar gekregen ze nog nooit te zien! Ook een hele prestatie op zich.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich als een echte terneuzenaar
Lamaketta's, ons zeeuws bandje, is trouwens doorgebroken in de top 100 (plaats 82, dat is hoger dan blof)
Als ik Zeeuws probeer te praten denk ik altijd dat het wel gaat, maar mijn ouders en oma lachen me dan uitquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij ouwehoert maar in het Zeeuws, ik praat Nederlands terug![]()
Zeeuws praten lukt me al bijna niet, laat staan Zeeuws typen![]()
Foto!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef RedBitch het volgende:
hier nog een terneuzenaar...
JOEHOE die van mien die past in die van JOEHOEquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich als een echte terneuzenaar
Lamaketta's, ons zeeuws bandje, is trouwens doorgebroken in de top 100 (plaats 82, dat is hoger dan blof)
Tholenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
spuit elf![]()
Er wordt gewerkt aan de dijk, dus ik weet niet of je kan profiteren van zijn lengtequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ben ieder weekend in Terneuzen en ik heb het voor elkaar gekregen ze nog nooit te zien! Ook een hele prestatie op zich.
Vandaag eens lekker de Havendagen lopen ontwijken. Gelukkig is de dijk lang genoeg!
voor de duidelijkheid, het gaat over schoenen hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
JOEHOE die van mien die past in die van JOEHOE
Jawel, op dat stuk kan je lekker op de stapels stenen zitten. 2 weken terug ook gezeten, lekker de zon onder zien gaan. Helaas is dat nogal dichtbij waar die kraampjes altijd staan dus dat zal wel kutherrie zijn daar nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:10 schreef joupee het volgende:
[..]
Er wordt gewerkt aan de dijk, dus ik weet niet of je kan profiteren van zijn lengte![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:02 schreef wimbo het volgende:
[..]
Tholen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het aan mij ligt, steken we Tholen af, laten we het zinken of slepen we het richting Friesland.
Ben trouwens als Fluplander, zeer duidelijk niet van de kerk.
(23 jaar, nog nooit in n kerk geweest bij ons opt eiland!).
Arm, ja ach, wie niet?![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef joupee het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid, het gaat over schoenen he![]()
De Witte Raaf, daar werk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Biancavia het volgende:
Ik ging vroeger altijd naar Camping de Witte Raaf in Arnemuiden!
En ik ben ook heel vaak met vrienden weekendjes weg geweest in bungalows van de Roompot.
Domburg.
Middelburg.
Middelburg is belangrijk...de rest mag verdwijnen in de zeequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom gaat de TT eigenlijk over Middelburg
Jij bent er weer zo eentje die denkt dat-ie in de metropool van Zeeland woont en een echte stedeling is in tegenstelling tot "al die boeren".quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Middelburg is belangrijk...de rest mag verdwijnen in de zee
Mwah vind Middelburg best tof. Vind 't alleen altijd zo overdreven dat sommige doen alsof wél in een stad wonen en dat iedereen die daar buiten woont een boer is. Tis en blijft gewoon een groot dorp. Eigelijk is heel Zeeland vrij boers, eigelijk half Nederland zo ongeveer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Terwijl Middelburg echt geen leuke stad is in vergelijking met Goes
hihih. .goes...? nah.. onzin...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zoveel, zolang je de juiste mensen maar kentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:43 schreef avotar het volgende:
[..]
hihih. .goes...? nah.. onzin...
wat is daar nou te beleven?
Goes?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wouter!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
De Witte Raaf, daar werk ikDie campingsupamarkt is mijn vakantiebaantje. Ik kom uit Arnemuiden, maar woon nu in Delft.
Leuk subforum zo
Mag anders van de zomer nog weleens mee héquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wouter!!!
Cool, jij hier. Je ziet me vanavond nog wel, gewoon omhoog kijken![]()
vlissingen heeft een boulevard en een bios .. dat maakt vlissingen aantrekkelijk... voor de rest vind ik er niet veel aan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Liever Goes dan Middelburg iig...
Geef mij maar mijn eigenVlissingen
whehe... goes is ook nie lelijk.. maar heb er weinig mee.. woon nu in den haag op kamers en dat is een partij praktischerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach ik kan alles in Goes vinden wat ik wil kopen dus dan is het goed. Plus het ziet er totaal niet lelijk uit.
In Middelburg kom ik maar zelden maar ik moet wel zeggen dat het een prachtige karakteristieke stad is, en dat is denk ik niet alleen een kwestie van smaak.
Is Goes onpractisch? Of ligt je school/werk daar?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
whehe... goes is ook nie lelijk.. maar heb er weinig mee.. woon nu in den haag op kamers en dat is een partij praktischer
Ik ben ook al regelmatig uitgelachen om mijn Zeeuwsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als ik Zeeuws probeer te praten denk ik altijd dat het wel gaat, maar mijn ouders en oma lachen me dan uit![]()
Mjah... ik heb het ook niet verzonnenquote:
Oeh jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:32 schreef Toad het volgende:Middelburg
[afbeelding]
Maar euh.... Devrim_, je bent wel onze semi uni vergeten te melden in de op.
Goes ookquote:
Middelburg ookquote:
quote:Nieuwste strand van Zeeland
ARNEMUIDEN - Een nog onontdekt, maagdelijk strand, vrij van voetstappen. Minder wit dan in de Cariben, en gisteren minder zonnig, maar net zo verlaten nu het toeristische hoogseizoen nog niet is aangebroken.
En dus kunnen Arnemuidenaren en Middelburgers volop genieten van hun eerste, echt eigen strand aan de Oranjeplaat. Het is aangelegd door de gemeente Middelburg en Waterschap Zeeuwse Eilanden. Het strand is tweehonderd meter lang en twintig meter breed. Het is te bereiken via de Oranjeplaatweg. Een grinddam moet ervoor zorgen dat het strand op zijn plek blijft liggen. Vier windschermen van wilgentenen moeten voorkomen dat het zand het water van het Veerse Meer in waait. De grinddam creëert tegelijkertijd een ondiep pierebadje waar veilig in gezwommen kan worden, zodra het water wat warmer is geworden.
PZC
Ik slaap zo met uitzicht op hetquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:32 schreef Rabieluh het volgende:
Ook bezaaid met vele duitsers binnenkort?
Ik ben slapen, in het rustieke Souburg met uitzicht op M'burg in de verte
Ik lees toch écht Arnemuiden hoor.quote:
Divinityquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:58 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga trouwens echt nooit uit in M'burg, bijna alleen in Vlissingen. Hoe is Opera tegenwoordig? Of Divinity zoals het nu heet.
Dat hoort bij Middelburg he.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ik lees toch écht Arnemuiden hoor.
Mwah, Gemeente Middelburg, maar goed iedereen zet zich altijd nogal af tegen Erremuequote:
en dat is veel beter dan divinity?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Divinity.
* Da_Sandman komt soms nog wel eens in Middelburg, maar dan natuurlijk in Flaix
Geerequote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en dat is veel beter dan divinity?![]()
pfffff
de geere, rockdesert, dat zijn pas kroegen
Mja uitgaan is hier redelijk suf, zeker als je randstad gewend bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga toch meestal weg uit zeeland als ik echt wil uitgaan trouwens.
Whehe... Flaix heeft iets anders voor mij, heb er vanaf het begin gewerkt enzo...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en dat is veel beter dan divinity?![]()
pfffff
de geere, rockdesert, dat zijn pas kroegen
ben er welgeteld 2x geweest......quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Flaix heeft iets anders voor mij, heb er vanaf het begin gewerkt enzo...
Ga eens werken jijquote:Op zondag 25 juni 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen ben ik ook nog heel effekes geweest...
Vroegah werkte ik elke zondag met CoS, heeft me gehoorbeschadiging opgeleverd aan mn rechteroor![]()
.
De buitenlandse studenten van Utrechtse Uni worden er naar toe doorverwezen, lijkt me dat er bij zo'n engelstalige opleiding toch aardig wat ver van huis zitten. Kweet niet hoeveel Mburgers het zijn, maar ik denk zelf maar een klein deel...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ik lees toch écht Arnemuiden hoor.
Trouwens, ik vind niet echt dat die Roosevelt Acadamy een eervolle vermelding moet krijgen. Puur een paradepaardje voor Gemeente Middelburg terwijl het natuurlijk écht niets voorstelt. Zitten alleen maar wat mensen die niet te ver van huis op kamers durven óf buitenlanders. En als je daar je bachlor hebt heb je eigelijk nog niets!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Maikalo het volgende:
Volgende Zeeuw meldt zich!![]()
En we kome van Zierikzee centraal...
Ik vanaf Zierikzeequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Piles het volgende:
* Piles is ook Zeeuw, live vanaf Schouwen-Duiveland![]()
Nou ja, centraalquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Maikalo het volgende:
Volgende Zeeuw meldt zich!![]()
En we kome van Zierikzee centraal...
Haha nou dan woon ik toch beter in Zierikzee..ik ken wel mensen in Kerkwervequote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, centraal
Ik wel vanuit het bruisende centrum van Kerkwerve![]()
Ehm ja, dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:10 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
De buitenlandse studenten van Utrechtse Uni worden er naar toe doorverwezen, lijkt me dat er bij zo'n engelstalige opleiding toch aardig wat ver van huis zitten. Kweet niet hoeveel Mburgers het zijn, maar ik denk zelf maar een klein deel...
Ach ja gemeente Middelburg, ze willen een schouwburg bouwen een zwembad. Tja, hoe lang dit nog opzich moet laten wachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:11 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Als dit zo blijft, drukke stranden, zwemmen in zee, bikini's galore.
Even iets heel anders, heeft iemand ook maar enige informatie over die zogenaamde 'megadiscotheek' die zou moeten komen op de Mortiere te Middelburg.
Stap een winkel, café of restaurant binnen zou ik zeggen. Meestal is daar genoeg werk te doen in de zomer, zeker in Zeeland.quote:zoekt vakantiewerk omgeving Middelburg Vlissingen
woon jij in dat drijvende huis?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef Blackletter het volgende:
middelburg![]()
veersche poort![]()
drijvende huis![]()
nope, woont er "naast"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
woon jij in dat drijvende huis?
verhuis en schenk mij het huis... nu![]()
dan ist goedquote:Op zondag 2 juli 2006 12:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nope, woont er "naast"
Vlissingen!!!!!
![]()
* avotar logeert tijdelijk in de veerse poort maar kan zich blackletter niet herinnerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef Blackletter het volgende:
middelburg![]()
veersche poort![]()
drijvende huis![]()
Jaaaaa, ik heb 10 jaar in Vlissingen gewoond!! Paauwenburg.... Offenbachlaan....quote:Op zondag 2 juli 2006 12:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nope, woont er "naast"
Vlissingen!!!!!
![]()
weet je hoe ik uitzie danquote:Op maandag 3 juli 2006 09:07 schreef avotar het volgende:
[..]
* avotar logeert tijdelijk in de veerse poort maar kan zich blackletter niet herinneren
ja oke maar die is onduidelijkquote:
Ga is leren mên! Mocht je aan 't eind van de zomer nog eens keer een plekje achterin hebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:06 schreef Autoreply het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk weer 's gevlogen en míjn god wat was het druk aan de stranden, heel Walcheren zag zwart van de badgasten. En die file's in Middelburg, prachtig![]()
* Da_Sandman ligt een paalhoofdje verder op het Nollequote:
Dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 16:44 schreef Blackletter het volgende:
de blauwe zijn toch juist het gevaarlijkst ?
Al hangt wel een beetje van de kwal af wat je er allemaal mee kan doen.quote:(0043) Jellyfish salad. In California, you can get jellyfish salad in many
Vietnamese restaurants. It isn't bad.
(0054) Soup. Just heat it up. All soup ingredients are already present.
(0077) Jellyfish in vinegar and soy. Doesn't taste of anything, but gives
a great feeling when chewed. They are best sliced in neat strips.
(0080) French gourmet delicacy (possibly).
(0081) Chinese gourmet delicacy (probably).
(0082) Japanese gourmet delicacy (definitely).
(0120) Mix. Run a jellyfish through a food processor, then mix some
interesting and probably rather strong drinks.
(0130) Dog biscuits (dried).
(0253) Wig or toupee.
(0256) Hair styling gel.
(0275) Organic breast implant with features for amazing sex life in
aeroplanes. Expand and contract with changes in altitude.
(0278) Cheap brain substitute (pink and wet).
(0280) Inside-of-your-eye transplant.
(0288) Cheap contact lens for the Extremely Amazed.
(0304) Medicine against rheumatism (exactly like rubbing yourself all
over with a stinging nettle).
(0312) Pillow for when you've just had a leg or other limb amputated.
(Guaranteed to take your mind of it!)
(0330) Diapers (knot them together with the tentacles).
(0353) Lubricating jelly.
(0357) Potency enhancer (just like rhino-horn).
(0399) Ice hockey puck (freeze them first).
(0412) Jellyfish baseball (entirely not unlike frog baseball). (0413) Jellyfish cricket (nice and messy).
(0414) Jellyfish golf (again, nice and messy).
(0430) Underwater "clay-pigeon" shooting.
(0473) Aquatic frisbee.
(0481) Swimming pool/area marking.
(0502) Clay substitute (throw it against a wall to see it sticks). (0504) Water balloon for children's games.
(0511) Freeze them and use them in your cooler to keep drinks cold.
(0522) Window.
(0532) Mince them and put them in an isolation kit tube.
(0534) Draught excluder.
(0537) Doorstop.
(0541) Unwelcome mat.
(0555) Mince them and use them as wallpaper paste.
(0574) Shower cap.
(0583) Light bulb for special light effects (new year festivities).
(0587) Light shade, after you've stuck a light bulb in it.
(0590) Waterbed in itself or waterbed filling (extremely stable).
(0593) Furniture coasters.
(0594) Good conversation pieces on the coffee table or over the sofa or
as hood ornament.
(0600) Nail them to the wall as picture substitute (fine art).
(0620) Cushion (for piano stool for example. Wear SCUBA trousers).
(0630) Paperweight. Use waterproof paper or a dried jellyfish (use towel).
(0713) Prison wall material; prisoners at day build the wall, at night can
not escape and next day continue constructing (never-ending process)
(0722) Windsock (after sticking a pole in them).
(0747) Bookmark (use a squashed one).
(0751) Pencil case.
(0760) Mouse pad (it really works!).
(0777) Pet jellyfish. (Easy to feed, don't disturb neighbours, don't make
noise, etc.)
(0792) Lunch bag (dry it first) or any other bag.
(0808) Fluoriscating jellyfish can be used as body paint, after which you
can go to fancy dress parties as the Michelin man.
(0816) Translucent medallion.
(0838) Christmas tree decoration, especially the ones with long tentacles.
(0877) Masochism masturbation: eat one and then pull the tentacles back out
through your nose with one of those devices Arnie used in Total
Recall.
(0891) Sexual contact maker. Get someone to piss on the stings.
(0919) Jellyfish... trade them with your friends... collect them all!
(0920) Pickle one and send it to the 'Preserve Wildlife' society.
(0933) Actor in cult and/or horror movie.
(0935) Alien Punch and Judy (or Thunderbirds) puppet.
(0940) Prop for that Japanese "Endurance" show (you need a *lot* of them).
(0958) Puree one and use it in your water gun.
(0963) Sting yourself just for the hell of it.
(0964) Use it as a nickname (some people do this voluntarily you know!).
(0977) Write books about them like _1001 uses of Jellyfish_ or _1001
Jellyfish Nights_ with fascinating stories like "Ali-Jellyfish and
the Forty Thieves," "Jellyfish and his Magic Lamp," and of course
"Jellyfish the Sailor."
(0979) Listen to their music. The album "Spilt Milk" should sound like a
groovy mix of the Beatles and Queen with an alternative twist to it.
(0981) Oceanic UFO substitute (Unidentified Floating Object) (is it Bob J.
or Arnold J.?).
(0983) Fire fighter water balloon.
(0997) Use them to turn the old "bucket of water on top of the door"
practical joke into an effective home security system.
The selection of the next section is highly arbitrary, so don't hesitate to make use of one of the above uses while hitch hiking.
Hitchhiker's Special Interest
(0019) Tuna and jellyfish sandwich (heavy on the mayo).
(0021) Sandwich spread.
(0023) Peanut butter and jellyfish sandwich. It's hard to keep them from
sliding off the bread, but worth a try.
(0029) Chili or pepper replacement. Simply eat you food with your hands
after touching one of the most stingiest.
(0098) Instant Jello dessert.
(0111) Canteen.
(0129) Crisps. Dried cannonball jellyfish are a delicacy in Japan. They
look and sound just like giant potato crisps.
(0211) Vitamin pill.
(0259) Soap. Use jelly fish eggs 1/2 inch diameter. How? Beats me.
(0311) Dental floss. Use the longest, thinnest tentacles.
(0335) Psychiatrist. Convey all your problems to the patient jellyfish.
Its inherent calmness will provide you with an atmosphere in which
answers will erupt like ink from a squid.
(0337) Brain exerciser (think of 1001 ways to use jellyfish).
(0352) Fancy condom (inspect your local beach for new and used ones).
(0477) Large dried ones as sunshades.
(0633) Dried ones as cheap toilet paper. Wet ones as bottom tissues. (0666) Inverse towel.
(0812) Swatch watch.
(0830) Hat. Especially nice and cooling in desert areas.
(0937) Banana peels replacement for beach pratfalls or in comic acts.
(0953) If you put one down on a wooden pier in the summer, it will dry up
and disappear without a trace. Put a piece of white paper under it
first and a few hours later you have a faint picture of a jellyfish
on the paper.
(0965) Excuse for avoiding unpleasant date (gotta wash my jellyfish).
(0969) Practical jokes: -Put one in handbag and watch from a distance.
-Puree them and pour them over the windscreen on someone's car and
they will drip down inside the ventilation ducts and start to reek
after a few days. -Throw them to someone's stomach, who will suck
his gut in so it will neatly slip inside his shorts, creating a
lively scene. -Throw them onto people from tall buildings.
-Put one in someone's aquarium/laundry/mailbox/toilet/bed/chair/
pocket/shampoo.
(0990) Short range self defence weapon. Walk into a room swinging a
jellyfish around your head and you'll command respect.
(0999) Beach protector to keep little sisters away from one's beach
possessions. A neat circle of them in the sand around a spread-out
towel is guaranteed to keep suntan lotion, sunglasses and Barbie
dolls safe from knifing fingers. Works just as well with other
creatures.
(1000) Hot bath guards. Guard your bath just filled with the perfect
temperature of water against partners eager to steal your perfect
bath.
Mwah, als die je raken tintelen ze alleen wat, sommige witte hebben geeneens tentakels en worden dan ook zonder pardon opgegooid en kapot geslagen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:44 schreef Blackletter het volgende:
de blauwe zijn toch juist het gevaarlijkst ?
ja.. dat was vooral afgelopen zondag heel erg... maar ik moet zeggen 's middags was er weinig meer aan de hand en was het goed te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:23 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Bij Dishoek zitten er echt veel!
Gister naar de Banjaard geweest, daar heb k er geen gezien
Zeikerd. Het valt reuze mee daar. Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, kan ik teminste goedkoop wonen straks.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het kutte aan Zeeland is Zeeuws-Vlaanderen. Jammer dat ik er woon.
dat heeft een reden hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zeikerd. Het valt reuze mee daar. Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, kan ik teminste goedkoop wonen straks.
Daarna werken ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Zometeen weer lekker bakken... Laatste keer voorlopig.
Wordt slecht weer morgen waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daarna werken ofzo?
Vandaag waren er opeens een berg bruine kwallen gelost in de Westerschelde, niet fijn.
Morgen eventjes strand, daarna naar Pantharei, of hoe heet die strandtent daar bij het Nollestrand? Een of ander technofeestje van 16:00 tot 0:00.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zeikerd. Het valt reuze mee daar. Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, kan ik teminste goedkoop wonen straks.
Goes ook bewolkt maar geen druppel regenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
T wordt een beetje donkerder hier...
In Kapelle ook nog niet, maar ik heb de plantjes toch maar geen water gegeven want het komt er wel aan binnenkort!quote:
Ik vind binnenkort nu al te lang durenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:22 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
In Kapelle ook nog niet, maar ik heb de plantjes toch maar geen water gegeven want het komt er wel aan binnenkort!
Feestje was zeer zeer vetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wordt slecht weer morgen waarschijnlijk...
Morgen Groove 2 Chill dus, met als "publiekstrekker" Jip Deluxe. Hoorde vanmiddag dat G2C 2 en 3 zijn gecancelled vanwege vergunningsproblemen. Groot voordeel is dat het nu dichterbij is, al waren ze vorig jaar wel weer heerlijk.
Als we toch bezig zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Poit- het volgende:
Iemand toevallig nog een huisje te huur in Middelburg Terneuzen onder de huurtoeslag grens![]()
Duidelijk zegquote:
en daar ben je blij meequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Officieel verhuist vanuit Goes naar Amsterdam, tabbee, Zeeland!
Ik ben zeer nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Amsterdam is wel heel gaaf hoorMaar goed, ik ben tijdelijk weer eventjes terug verhuisd naar Zeeland ivm de vakantie. Nja, eerst ff twee weken Portugal!
A'dam is iid wel leuk.. Maar Ik vind het hier ook wel erg gezellig!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Amsterdam is wel heel gaaf hoorMaar goed, ik ben tijdelijk weer eventjes terug verhuisd naar Zeeland ivm de vakantie. Nja, eerst ff twee weken Portugal!
Albufeiraquote:Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
A'dam is iid wel leuk.. Maar Ik vind het hier ook wel erg gezellig!
Waar ga je heen in Portugal?
Leuk! Mocht je nog naar Bloopers ofzoiets gaanquote:
Ik heb echt geen plannen om hier weg te gaan. Bevalt me prima zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Albufeira
Maar goed, "wegrotten hier enz" hebben jullie mensen dan geen plannen om hier ooit weg te gaan? Net alsof je leven al helemaal bepaalt is, kijk vooruit zou ik zeggen!
Hahaha, is dat een beetje brede gozer die daar vaker draait? Ben er vorig jaar tijdens de meivakantie ook geweest, was toen superrustig en we hebben eventjes een tijdje met die DJ staan praten. Maar goed, hopelijk is het nu tijdens de zomervakantie een stuk drukker, al heb ik het niet zo op Nederlandse kroegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Leuk! Mocht je nog naar Bloopers ofzoiets gaanMijn broer is daar aan het draaien! Dennis heet hij.. doe m maar de groetjes
Mja, ik zie in je profiel dat je ongveer 2 jaar ouder bent en je leven hier en daar al bepaalt hebt. Misschien komt dat ook doordat ik nog wel wat jaartjes aan het studeren ben en daarbij ook veel meer mogelijkheden krijg weg te gaan. Althans, het valt mij vaker op dat als je met mensen praat met "lagere" opleidingen dat die op een vrij jonge leeftijd al helemaal gesettled zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik heb echt geen plannen om hier weg te gaan. Bevalt me prima zo.
Ik zeg nooit nooit hoor, maar als ik op vakantie ben geweest en Vlissingen binnen kom ben ik toch altijd pas weer echt "Thuis". Zou niet weg willen dus.
* avotar bedenkt zich dat hij juist naar zeeland verhuist is..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mja, ik zie in je profiel dat je ongveer 2 jaar ouder bent en je leven hier en daar al bepaalt hebt. Misschien komt dat ook doordat ik nog wel wat jaartjes aan het studeren ben en daarbij ook veel meer mogelijkheden krijg weg te gaan. Althans, het valt mij vaker op dat als je met mensen praat met "lagere" opleidingen dat die op een vrij jonge leeftijd al helemaal gesettled zijn.
Volgens mij doet je opleiding daar niet zo heel erg veel toe.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mja, ik zie in je profiel dat je ongveer 2 jaar ouder bent en je leven hier en daar al bepaalt hebt. Misschien komt dat ook doordat ik nog wel wat jaartjes aan het studeren ben en daarbij ook veel meer mogelijkheden krijg weg te gaan. Althans, het valt mij vaker op dat als je met mensen praat met "lagere" opleidingen dat die op een vrij jonge leeftijd al helemaal gesettled zijn.
Dat bedoel ik, ik zou dat ook hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit nu in Tilburg op kamers, maar da's ook maar omdat ik die school wil halen. Ik grijp nog steeds zo'n beetje elke mogelijkheid aan om terug naar Vlissingen te gaan.
Ben aant werk,maar woensdag/donderdag vanaf 1400 thuis, we bellenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan ook.
Ben jij alweer aan het werk? Zo niet, van de week biertje doen?
Een beetje breed is hij welquote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Hahaha, is dat een beetje brede gozer die daar vaker draait? Ben er vorig jaar tijdens de meivakantie ook geweest, was toen superrustig en we hebben eventjes een tijdje met die DJ staan praten. Maar goed, hopelijk is het nu tijdens de zomervakantie een stuk drukker, al heb ik het niet zo op Nederlandse kroegen.
Niekkkkkyyyyyyyyquote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef nieky het volgende:
[..]
Ben aant werk,maar woensdag/donderdag vanaf 1400 thuis, we bellen
Hey Mel, Wanneer was dat dan?? sorry geheugen is een zeefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Niekkkkkyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
Doe je volgende keer even zwaaien vanaf je balkonDan kan ik het zien
Dat is nog niet, maar ik hoorde van jap dat je nu ergens anders woont, en dat kan ik net zien vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef nieky het volgende:
[..]
Hey Mel, Wanneer was dat dan?? sorry geheugen is een zeef
Dan moeten we inderdaad een keertje zwaaien!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dat is nog niet, maar ik hoorde van jap dat je nu ergens anders woont, en dat kan ik net zien vanuit mijn raam![]()
hahahahahahahahaahahhahahaahquote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is gisteren naar de Hooizolder geweest....
en maar eigenwijs zeggen "nee dat werkt toch niet bij mij."quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat ook lukken
* Da_Sandman heeft bijna Allen Carr's Stopen met Roken uit...
Ik ga er binnenkort ook weer heenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is gisteren naar de Hooizolder geweest....
Linksrijdende Duitsers met een caravanquote:Op maandag 24 juli 2006 12:22 schreef avotar het volgende:
nog even zeggen......
caravans, duitsers en de brug die niet meer op vaste tijden open gaat![]()
![]()
Daar kwam ze ja, tot ze dr vriendje kreegquote:
lol.... en nu komt ze wel in rockdesert?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar kwam ze ja, tot ze dr vriendje kreeg![]()
.
Idd Ja!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar kwam ze ja, tot ze dr vriendje kreeg![]()
.
nope! Lijkt me niet veel aan!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol.... en nu komt ze wel in rockdesert?![]()
Niekyquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:30 schreef nieky het volgende:
Nog een beetje assisteren op VBL.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef Kaap het volgende:
Wat modereer je trouwens deze dagen? WK forum is toch al klaar?
Lekker partijdigquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog een beetje assisteren op VBL.
Welk ROC?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Kaap het volgende:
[..]
Lekker partijdig
Tis saai op me werk. 12 mensen op het gehele ROC aan het werk, waaronder ik en 2 collega's. Vanaf 14:00 is dat zelfs minder dan 5.
![]()
Ah, je werkt bji de wortel van het kwaad dus!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef Kaap het volgende:
Het ROCAlle ROC's van Zeeland horen bij elkaar. Ik werk op het hoofdkantoor, oude PZC gebouw in Vlissingen.
Wehe gezelligquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:30 schreef nieky het volgende:
[..]
dan kom ik lekker boodschapjes bij je doen Bieluh
Mij komt Rabieluh ook bekent voor...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Rabieluh, woon(de) jij achter San Marco in Vlissingen?
Mij niet, en ik werk dan nog bij dezelfde winkel als hij. Maar we zijn dan ook XLquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:52 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Mij komt Rabieluh ook bekent voor...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, gaat er bij mij om dat er op het huis achter San Marco daarzo groot Rabieluh op de muur staat gekrijt/
Das best ernstigquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mij niet, en ik werk dan nog bij dezelfde winkel als hij. Maar we zijn dan ook XL![]()
en...ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Kaap het volgende:
Uit verveling op me werk dit topic maar eens opgezocht
Jappie
[..]
Nieky![]()
Hahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, gaat er bij mij om dat er op het huis achter San Marco daarzo groot Rabieluh op de muur staat gekrijt/
Nieky is er...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Vava het volgende:
En moeten jullie niet naar dat kabaal op de markt in Goes?
Ah, jammer voor je! Ik hoef er niet heen, niet mijn muzieksmaakquote:Op zondag 30 juli 2006 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nieky is er...
Ik had ook gegaan, maar moest werken.
Het zijn voor mij bijna allemaal onbekende namenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk die muziek hoor.
Ik wilde wel even kijken, heb Perry hoewel ik m best redelijk ken nooit eigenlijk horen draaien.
visstick-city...?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef Marioow het volgende:
Haha dat dan ook weer niet. Het ligt ongeveer op 5 km afstand van Middelburg.
Al met al viel het nog mee met de regen in Goes. Een flinke bui, nog wat gedruppel en dat was hetquote:Op maandag 31 juli 2006 06:41 schreef nieky het volgende:
Zal ik dan maar even vertellen hoe het was in goes?
Het was heerlijk, beetje jammer van de regen,maar dat was dan ook wel weer grappig.
Verder was de muziek ok, en de sfeer was top, dus ik ga volgend jaar weer hoor
quote:Op maandag 31 juli 2006 08:06 schreef avotar het volgende:
[..]
visstick-city...?
dat zou ik liever ook niet bekend maken.
Ach ja ouders wat moet je er mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:06 schreef avotar het volgende:
[..]
visstick-city...?
dat zou ik liever ook niet bekend maken.
Niks te doen?! Ik heb er anders wel prima gewoond en prima vermaakt!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest.
Daar is toch amper wat te doen?
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Er is inderdaad amper wat te doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Zegt iemand uit Deventerquote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Klopt, maar met mijn poncho aan, en af en toe een kroegje binnen was het goed uit te houden!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Al met al viel het nog mee met de regen in Goes. Een flinke bui, nog wat gedruppel en dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |