Niekyquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:30 schreef nieky het volgende:
Nog een beetje assisteren op VBL.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef Kaap het volgende:
Wat modereer je trouwens deze dagen? WK forum is toch al klaar?
Lekker partijdigquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog een beetje assisteren op VBL.
Welk ROC?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Kaap het volgende:
[..]
Lekker partijdig
Tis saai op me werk. 12 mensen op het gehele ROC aan het werk, waaronder ik en 2 collega's. Vanaf 14:00 is dat zelfs minder dan 5.
![]()
Ah, je werkt bji de wortel van het kwaad dus!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef Kaap het volgende:
Het ROCAlle ROC's van Zeeland horen bij elkaar. Ik werk op het hoofdkantoor, oude PZC gebouw in Vlissingen.
Wehe gezelligquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:30 schreef nieky het volgende:
[..]
dan kom ik lekker boodschapjes bij je doen Bieluh
Mij komt Rabieluh ook bekent voor...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Rabieluh, woon(de) jij achter San Marco in Vlissingen?
Mij niet, en ik werk dan nog bij dezelfde winkel als hij. Maar we zijn dan ook XLquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:52 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Mij komt Rabieluh ook bekent voor...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, gaat er bij mij om dat er op het huis achter San Marco daarzo groot Rabieluh op de muur staat gekrijt/
Das best ernstigquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mij niet, en ik werk dan nog bij dezelfde winkel als hij. Maar we zijn dan ook XL![]()
en...ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Kaap het volgende:
Uit verveling op me werk dit topic maar eens opgezocht
Jappie
[..]
Nieky![]()
Hahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, gaat er bij mij om dat er op het huis achter San Marco daarzo groot Rabieluh op de muur staat gekrijt/
Nieky is er...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Vava het volgende:
En moeten jullie niet naar dat kabaal op de markt in Goes?
Ah, jammer voor je! Ik hoef er niet heen, niet mijn muzieksmaakquote:Op zondag 30 juli 2006 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nieky is er...
Ik had ook gegaan, maar moest werken.
Het zijn voor mij bijna allemaal onbekende namenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk die muziek hoor.
Ik wilde wel even kijken, heb Perry hoewel ik m best redelijk ken nooit eigenlijk horen draaien.
visstick-city...?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef Marioow het volgende:
Haha dat dan ook weer niet. Het ligt ongeveer op 5 km afstand van Middelburg.
Al met al viel het nog mee met de regen in Goes. Een flinke bui, nog wat gedruppel en dat was hetquote:Op maandag 31 juli 2006 06:41 schreef nieky het volgende:
Zal ik dan maar even vertellen hoe het was in goes?
Het was heerlijk, beetje jammer van de regen,maar dat was dan ook wel weer grappig.
Verder was de muziek ok, en de sfeer was top, dus ik ga volgend jaar weer hoor
quote:Op maandag 31 juli 2006 08:06 schreef avotar het volgende:
[..]
visstick-city...?
dat zou ik liever ook niet bekend maken.
Ach ja ouders wat moet je er mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:06 schreef avotar het volgende:
[..]
visstick-city...?
dat zou ik liever ook niet bekend maken.
Niks te doen?! Ik heb er anders wel prima gewoond en prima vermaakt!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest.
Daar is toch amper wat te doen?
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Er is inderdaad amper wat te doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Zegt iemand uit Deventerquote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef anisubs het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |