Ja maar om een beetje het oude SC "feeling" en mensen terug te krijgen schrijf ik er gewoon SC bijquote:
Ff mijn huis zoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef Autoreply het volgende:
Zeeland![]()
Alhoewel ik eerlijk gezegd het grootste deel van de tijd in Delft zit blijf ik toch in de eerste plaats Zeeuw![]()
Hier woon ik trouwens, middelste huis. Gaaf dat er nu hi-res pics zijn van een deel van Zeeland![]()
Ohh okquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar om een beetje het oude SC "feeling" en mensen terug te krijgen schrijf ik er gewoon SC bij
Ach ok..zoveel maakt het niet uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ohh okIk sloop de SC ff uit je titel als je het niet erg vindt, niet dat je niet mag slowchatten maar gewoon omdat nog wat.
![]()
Alleen thuis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
In een restaurant?
Of ben je alleen thuis een Keukenprins?
Daar ben ik wel eens te vinden ja...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Werk je in dat gebouw waar die klok/temperatuur meter aan de buitenkant hangt?
Noord-Bevelandse maffiaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef Zeeuwtje het volgende:
Ik heb al twee van mijn Amerikaanse collega's hiero in Houston getraind dat ze "he, hoe is ut" met een beetje zeeuws accent kunnen zeggen. Dat leek me meer politiek verantwoord dan wat ik ze eerder geleerd had, namelijk "Zal ik jou eens in je bek schijten"
In welke klas zit je nu? Ik heb er ook op school gezeten, was altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ok..zoveel maakt het niet uit
Anyway..Mijn huis kan ik niet vinden op Google Maps
Dan maar een foto van mijn school!
Nehalennia!
[afbeelding]
Nehalennia Locatie Breeweg!
Hey sorrie man respectquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Wat nou? http://en.wikipedia.org/wiki/Noord-bevelandse_Mafia
A3B..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:40 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
In welke klas zit je nu? Ik heb er ook op school gezeten, was altijd wel leuk.
En tis altijd leuk weer in middelburg te zijn, zeeland is toch best leuk
No worriesquote:
Ik kom kwam er om op vakantie te zijn!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef Tokus het volgende:
Arnemuiden en Domburg, daar kom je toch alleen om je asbak te legen?
ik ben van de laatste lichting churchill-laanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ok..zoveel maakt het niet uit
Anyway..Mijn huis kan ik niet vinden op Google Maps
Dan maar een foto van mijn school!
Nehalennia!
[afbeelding]
Nehalennia Locatie Breeweg!
Het is idd te krap @ breeweg..Ze willen weer terug naar churchill-laan maar dat kan nu nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ben van de laatste lichting churchill-laan![]()
breeweg is maar krap ...![]()
serieus?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het is idd te krap @ breeweg..Ze willen weer terug naar churchill-laan maar dat kan nu niet
Er is al 2 à 3 jaar een enorme stroom VWO-ers op Nehalennia...School kan het niet meer aan..Ik moest steeds tussen 2 scholen (breeweg en kruisweg) heen en weer fietsen omdat er geen lokalen waren bij breewegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef Rnej het volgende:
[..]
serieus?
ja csw zit nu op de churchill toch? ....
ik zat op de churchill laan toen de mavo er ook nog zat, toen was het daar ook te krap, maar toen de mavo naar de kruisweg ging hadden we altijd ruimte over... t was echt nooit goed![]()
wheheh grappig...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er is al 2 à 3 jaar een enorme stroom VWO-ers op Nehalennia...School kan het niet meer aan..Ik moest steeds tussen 2 scholen (breeweg en kruisweg) heen en weer fietsen omdat er geen lokalen waren bij breeweg
Ik had hem voor muziek..maar ik zie hem nog vaakquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
wheheh grappig...
heb je btw dreessen voor muziek? doe m maar de groeten van René Wondergem .. zal ie leuk vinden
hehe.. gozer is echt te enthousiast voor woorden. .denk dat ik binnenkort maar eens een keertje langs ga wandelen bij de breeweg ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik had hem voor muziek..maar ik zie hem nog vaak
Ik zal hem de groeten doen
dude, ik ben ook wel ns in bar american maar keb jou d'r nog nooit gezien?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:58 schreef MOD het volgende:
Vlissingen!!!
Va mien wà. Mà k wee nie oe of da de rest deazo over dienkt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef wimbo het volgende:
Ist ier trouwes toegeste om ier Zieuws te praete?![]()
Bleh..Bar American stinktquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, ik ben ook wel ns in bar american maar keb jou d'r nog nooit gezien?![]()
Dreessen is wel de vetste leraar...Alleen maar Films kijken tijdens de muziek les en daarna een klein sammenvatting makenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe.. gozer is echt te enthousiast voor woorden. .denk dat ik binnenkort maar eens een keertje langs ga wandelen bij de breeweg ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |