Dat hoort bij Middelburg he.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ik lees toch écht Arnemuiden hoor.
Mwah, Gemeente Middelburg, maar goed iedereen zet zich altijd nogal af tegen Erremuequote:
en dat is veel beter dan divinity?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Divinity.
* Da_Sandman komt soms nog wel eens in Middelburg, maar dan natuurlijk in Flaix
Geerequote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en dat is veel beter dan divinity?![]()
pfffff
de geere, rockdesert, dat zijn pas kroegen
Mja uitgaan is hier redelijk suf, zeker als je randstad gewend bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga toch meestal weg uit zeeland als ik echt wil uitgaan trouwens.
Whehe... Flaix heeft iets anders voor mij, heb er vanaf het begin gewerkt enzo...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en dat is veel beter dan divinity?![]()
pfffff
de geere, rockdesert, dat zijn pas kroegen
ben er welgeteld 2x geweest......quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Flaix heeft iets anders voor mij, heb er vanaf het begin gewerkt enzo...
Ga eens werken jijquote:Op zondag 25 juni 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen ben ik ook nog heel effekes geweest...
Vroegah werkte ik elke zondag met CoS, heeft me gehoorbeschadiging opgeleverd aan mn rechteroor![]()
.
De buitenlandse studenten van Utrechtse Uni worden er naar toe doorverwezen, lijkt me dat er bij zo'n engelstalige opleiding toch aardig wat ver van huis zitten. Kweet niet hoeveel Mburgers het zijn, maar ik denk zelf maar een klein deel...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ik lees toch écht Arnemuiden hoor.
Trouwens, ik vind niet echt dat die Roosevelt Acadamy een eervolle vermelding moet krijgen. Puur een paradepaardje voor Gemeente Middelburg terwijl het natuurlijk écht niets voorstelt. Zitten alleen maar wat mensen die niet te ver van huis op kamers durven óf buitenlanders. En als je daar je bachlor hebt heb je eigelijk nog niets!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Maikalo het volgende:
Volgende Zeeuw meldt zich!![]()
En we kome van Zierikzee centraal...
Ik vanaf Zierikzeequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Piles het volgende:
* Piles is ook Zeeuw, live vanaf Schouwen-Duiveland![]()
Nou ja, centraalquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Maikalo het volgende:
Volgende Zeeuw meldt zich!![]()
En we kome van Zierikzee centraal...
Haha nou dan woon ik toch beter in Zierikzee..ik ken wel mensen in Kerkwervequote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, centraal
Ik wel vanuit het bruisende centrum van Kerkwerve![]()
Ehm ja, dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:10 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
De buitenlandse studenten van Utrechtse Uni worden er naar toe doorverwezen, lijkt me dat er bij zo'n engelstalige opleiding toch aardig wat ver van huis zitten. Kweet niet hoeveel Mburgers het zijn, maar ik denk zelf maar een klein deel...
Ach ja gemeente Middelburg, ze willen een schouwburg bouwen een zwembad. Tja, hoe lang dit nog opzich moet laten wachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:11 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Als dit zo blijft, drukke stranden, zwemmen in zee, bikini's galore.
Even iets heel anders, heeft iemand ook maar enige informatie over die zogenaamde 'megadiscotheek' die zou moeten komen op de Mortiere te Middelburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |