hihih. .goes...? nah.. onzin...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Terwijl Middelburg echt geen leuke stad is in vergelijking met Goes
Zoveel, zolang je de juiste mensen maar kentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:43 schreef avotar het volgende:
[..]
hihih. .goes...? nah.. onzin...
wat is daar nou te beleven?
Goes?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Terwijl Middelburg echt geen leuke stad is in vergelijking met Goes
Wouter!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
De Witte Raaf, daar werk ikDie campingsupamarkt is mijn vakantiebaantje. Ik kom uit Arnemuiden, maar woon nu in Delft.
Leuk subforum zo
Mag anders van de zomer nog weleens mee héquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wouter!!!
Cool, jij hier. Je ziet me vanavond nog wel, gewoon omhoog kijken![]()
vlissingen heeft een boulevard en een bios .. dat maakt vlissingen aantrekkelijk... voor de rest vind ik er niet veel aan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Liever Goes dan Middelburg iig...
Geef mij maar mijn eigenVlissingen
whehe... goes is ook nie lelijk.. maar heb er weinig mee.. woon nu in den haag op kamers en dat is een partij praktischerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach ik kan alles in Goes vinden wat ik wil kopen dus dan is het goed. Plus het ziet er totaal niet lelijk uit.
In Middelburg kom ik maar zelden maar ik moet wel zeggen dat het een prachtige karakteristieke stad is, en dat is denk ik niet alleen een kwestie van smaak.
Is Goes onpractisch? Of ligt je school/werk daar?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
whehe... goes is ook nie lelijk.. maar heb er weinig mee.. woon nu in den haag op kamers en dat is een partij praktischer
Ik ben ook al regelmatig uitgelachen om mijn Zeeuwsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als ik Zeeuws probeer te praten denk ik altijd dat het wel gaat, maar mijn ouders en oma lachen me dan uit![]()
Mjah... ik heb het ook niet verzonnenquote:
Oeh jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:32 schreef Toad het volgende:Middelburg
[afbeelding]
Maar euh.... Devrim_, je bent wel onze semi uni vergeten te melden in de op.
Goes ookquote:
Middelburg ookquote:
quote:Nieuwste strand van Zeeland
ARNEMUIDEN - Een nog onontdekt, maagdelijk strand, vrij van voetstappen. Minder wit dan in de Cariben, en gisteren minder zonnig, maar net zo verlaten nu het toeristische hoogseizoen nog niet is aangebroken.
En dus kunnen Arnemuidenaren en Middelburgers volop genieten van hun eerste, echt eigen strand aan de Oranjeplaat. Het is aangelegd door de gemeente Middelburg en Waterschap Zeeuwse Eilanden. Het strand is tweehonderd meter lang en twintig meter breed. Het is te bereiken via de Oranjeplaatweg. Een grinddam moet ervoor zorgen dat het strand op zijn plek blijft liggen. Vier windschermen van wilgentenen moeten voorkomen dat het zand het water van het Veerse Meer in waait. De grinddam creëert tegelijkertijd een ondiep pierebadje waar veilig in gezwommen kan worden, zodra het water wat warmer is geworden.
PZC
Ik slaap zo met uitzicht op hetquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:32 schreef Rabieluh het volgende:
Ook bezaaid met vele duitsers binnenkort?
Ik ben slapen, in het rustieke Souburg met uitzicht op M'burg in de verte
Ik lees toch écht Arnemuiden hoor.quote:
Divinityquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:58 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga trouwens echt nooit uit in M'burg, bijna alleen in Vlissingen. Hoe is Opera tegenwoordig? Of Divinity zoals het nu heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |