Stap een winkel, café of restaurant binnen zou ik zeggen. Meestal is daar genoeg werk te doen in de zomer, zeker in Zeeland.quote:zoekt vakantiewerk omgeving Middelburg Vlissingen
woon jij in dat drijvende huis?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef Blackletter het volgende:
middelburg![]()
veersche poort![]()
drijvende huis![]()
nope, woont er "naast"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
woon jij in dat drijvende huis?
verhuis en schenk mij het huis... nu![]()
dan ist goedquote:Op zondag 2 juli 2006 12:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nope, woont er "naast"
Vlissingen!!!!!
![]()
* avotar logeert tijdelijk in de veerse poort maar kan zich blackletter niet herinnerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef Blackletter het volgende:
middelburg![]()
veersche poort![]()
drijvende huis![]()
Jaaaaa, ik heb 10 jaar in Vlissingen gewoond!! Paauwenburg.... Offenbachlaan....quote:Op zondag 2 juli 2006 12:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nope, woont er "naast"
Vlissingen!!!!!
![]()
weet je hoe ik uitzie danquote:Op maandag 3 juli 2006 09:07 schreef avotar het volgende:
[..]
* avotar logeert tijdelijk in de veerse poort maar kan zich blackletter niet herinneren
ja oke maar die is onduidelijkquote:
Ga is leren mên! Mocht je aan 't eind van de zomer nog eens keer een plekje achterin hebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:06 schreef Autoreply het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk weer 's gevlogen en míjn god wat was het druk aan de stranden, heel Walcheren zag zwart van de badgasten. En die file's in Middelburg, prachtig![]()
* Da_Sandman ligt een paalhoofdje verder op het Nollequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |