Duidelijk zegquote:
en daar ben je blij meequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Officieel verhuist vanuit Goes naar Amsterdam, tabbee, Zeeland!
Ik ben zeer nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Amsterdam is wel heel gaaf hoorMaar goed, ik ben tijdelijk weer eventjes terug verhuisd naar Zeeland ivm de vakantie. Nja, eerst ff twee weken Portugal!
A'dam is iid wel leuk.. Maar Ik vind het hier ook wel erg gezellig!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Amsterdam is wel heel gaaf hoorMaar goed, ik ben tijdelijk weer eventjes terug verhuisd naar Zeeland ivm de vakantie. Nja, eerst ff twee weken Portugal!
Albufeiraquote:Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
A'dam is iid wel leuk.. Maar Ik vind het hier ook wel erg gezellig!
Waar ga je heen in Portugal?
Leuk! Mocht je nog naar Bloopers ofzoiets gaanquote:
Ik heb echt geen plannen om hier weg te gaan. Bevalt me prima zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Albufeira
Maar goed, "wegrotten hier enz" hebben jullie mensen dan geen plannen om hier ooit weg te gaan? Net alsof je leven al helemaal bepaalt is, kijk vooruit zou ik zeggen!
Hahaha, is dat een beetje brede gozer die daar vaker draait? Ben er vorig jaar tijdens de meivakantie ook geweest, was toen superrustig en we hebben eventjes een tijdje met die DJ staan praten. Maar goed, hopelijk is het nu tijdens de zomervakantie een stuk drukker, al heb ik het niet zo op Nederlandse kroegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Leuk! Mocht je nog naar Bloopers ofzoiets gaanMijn broer is daar aan het draaien! Dennis heet hij.. doe m maar de groetjes
Mja, ik zie in je profiel dat je ongveer 2 jaar ouder bent en je leven hier en daar al bepaalt hebt. Misschien komt dat ook doordat ik nog wel wat jaartjes aan het studeren ben en daarbij ook veel meer mogelijkheden krijg weg te gaan. Althans, het valt mij vaker op dat als je met mensen praat met "lagere" opleidingen dat die op een vrij jonge leeftijd al helemaal gesettled zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik heb echt geen plannen om hier weg te gaan. Bevalt me prima zo.
Ik zeg nooit nooit hoor, maar als ik op vakantie ben geweest en Vlissingen binnen kom ben ik toch altijd pas weer echt "Thuis". Zou niet weg willen dus.
* avotar bedenkt zich dat hij juist naar zeeland verhuist is..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mja, ik zie in je profiel dat je ongveer 2 jaar ouder bent en je leven hier en daar al bepaalt hebt. Misschien komt dat ook doordat ik nog wel wat jaartjes aan het studeren ben en daarbij ook veel meer mogelijkheden krijg weg te gaan. Althans, het valt mij vaker op dat als je met mensen praat met "lagere" opleidingen dat die op een vrij jonge leeftijd al helemaal gesettled zijn.
Volgens mij doet je opleiding daar niet zo heel erg veel toe.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mja, ik zie in je profiel dat je ongveer 2 jaar ouder bent en je leven hier en daar al bepaalt hebt. Misschien komt dat ook doordat ik nog wel wat jaartjes aan het studeren ben en daarbij ook veel meer mogelijkheden krijg weg te gaan. Althans, het valt mij vaker op dat als je met mensen praat met "lagere" opleidingen dat die op een vrij jonge leeftijd al helemaal gesettled zijn.
Dat bedoel ik, ik zou dat ook hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit nu in Tilburg op kamers, maar da's ook maar omdat ik die school wil halen. Ik grijp nog steeds zo'n beetje elke mogelijkheid aan om terug naar Vlissingen te gaan.
Ben aant werk,maar woensdag/donderdag vanaf 1400 thuis, we bellenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan ook.
Ben jij alweer aan het werk? Zo niet, van de week biertje doen?
Een beetje breed is hij welquote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Hahaha, is dat een beetje brede gozer die daar vaker draait? Ben er vorig jaar tijdens de meivakantie ook geweest, was toen superrustig en we hebben eventjes een tijdje met die DJ staan praten. Maar goed, hopelijk is het nu tijdens de zomervakantie een stuk drukker, al heb ik het niet zo op Nederlandse kroegen.
Niekkkkkyyyyyyyyquote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef nieky het volgende:
[..]
Ben aant werk,maar woensdag/donderdag vanaf 1400 thuis, we bellen
Hey Mel, Wanneer was dat dan?? sorry geheugen is een zeefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Niekkkkkyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
Doe je volgende keer even zwaaien vanaf je balkonDan kan ik het zien
Dat is nog niet, maar ik hoorde van jap dat je nu ergens anders woont, en dat kan ik net zien vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef nieky het volgende:
[..]
Hey Mel, Wanneer was dat dan?? sorry geheugen is een zeef
Dan moeten we inderdaad een keertje zwaaien!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dat is nog niet, maar ik hoorde van jap dat je nu ergens anders woont, en dat kan ik net zien vanuit mijn raam![]()
hahahahahahahahaahahhahahaahquote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is gisteren naar de Hooizolder geweest....
en maar eigenwijs zeggen "nee dat werkt toch niet bij mij."quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat ook lukken
* Da_Sandman heeft bijna Allen Carr's Stopen met Roken uit...
Ik ga er binnenkort ook weer heenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is gisteren naar de Hooizolder geweest....
Linksrijdende Duitsers met een caravanquote:Op maandag 24 juli 2006 12:22 schreef avotar het volgende:
nog even zeggen......
caravans, duitsers en de brug die niet meer op vaste tijden open gaat![]()
![]()
Daar kwam ze ja, tot ze dr vriendje kreegquote:
lol.... en nu komt ze wel in rockdesert?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar kwam ze ja, tot ze dr vriendje kreeg![]()
.
Idd Ja!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar kwam ze ja, tot ze dr vriendje kreeg![]()
.
nope! Lijkt me niet veel aan!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol.... en nu komt ze wel in rockdesert?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |