err... 1m90, 110 kg, rood haar... vergeet regelmatig te scheren.... niet goth of metalhead(dan val je al vrij gauw op in barquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:44 schreef MOD het volgende:
[..]
![]()
Ik kom daar nog zo af en toe. Een jaar geleden kwam ik er nog bijna elk weekend, maar ik zag dat t terras weer buiten stond dus wellicht een goed plan om er weer eens te bieren.
Showen ze daar ook weer voetbal? Anders kom ik daar een keer Nederland kijken
Ik zie jou trouwens ook nooit, maar dat kan wezen omdat ik niet weet hoe je er uit ziet
Flipland is geen zeeland..quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:43 schreef wimbo het volgende:
Dus me kunne ier heweun Ziews ouoeren.
At nie leesbaer is da oare k t we.
Bin dr ier nog mear Fluplanders?
spuit elfquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef Autoreply het volgende:
Jawel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Philipsland
tholenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
spuit elf![]()
Flipland is Tholen.... tholen is op een gegeven moment de inzet geweest van een spannende toss.. wie kreeg het erbij.. brabant.. of zeeland..
zeeland verloor het uiteindelijk.. maar niet van harte.. tot op de dag van vandaag hoort het eiland tholen eigenlijk nergens bij.. qua ligging is het brabant, qua de rest is het zeeland..
Qua cultuur enzow toch echt wel. Zwaar gereformeerd, conservatief, arm. Niets Brabantse uitbundigheid enzo Bovendien is het een schiereiland (geweest) en dus ook qua inrichting zéker Zeeuws.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
spuit elf![]()
Flipland is Tholen.... tholen is op een gegeven moment de inzet geweest van een spannende toss.. wie kreeg het erbij.. brabant.. of zeeland..
zeeland verloor het uiteindelijk.. maar niet van harte.. tot op de dag van vandaag hoort het eiland tholen eigenlijk nergens bij.. qua ligging is het brabant, qua de rest is het zeeland..
Jij ouwehoert maar in het Zeeuws, ik praat Nederlands terugquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:43 schreef wimbo het volgende:
Dus me kunne ier heweun Ziews ouoeren.
At nie leesbaer is da oare k t we.
Bin dr ier nog mear Fluplanders?
Ik ben ieder weekend in Terneuzen en ik heb het voor elkaar gekregen ze nog nooit te zien! Ook een hele prestatie op zich.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich als een echte terneuzenaar
Lamaketta's, ons zeeuws bandje, is trouwens doorgebroken in de top 100 (plaats 82, dat is hoger dan blof)
Als ik Zeeuws probeer te praten denk ik altijd dat het wel gaat, maar mijn ouders en oma lachen me dan uitquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij ouwehoert maar in het Zeeuws, ik praat Nederlands terug![]()
Zeeuws praten lukt me al bijna niet, laat staan Zeeuws typen![]()
Foto!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef RedBitch het volgende:
hier nog een terneuzenaar...
JOEHOE die van mien die past in die van JOEHOEquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich als een echte terneuzenaar
Lamaketta's, ons zeeuws bandje, is trouwens doorgebroken in de top 100 (plaats 82, dat is hoger dan blof)
Tholenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
spuit elf![]()
Er wordt gewerkt aan de dijk, dus ik weet niet of je kan profiteren van zijn lengtequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ben ieder weekend in Terneuzen en ik heb het voor elkaar gekregen ze nog nooit te zien! Ook een hele prestatie op zich.
Vandaag eens lekker de Havendagen lopen ontwijken. Gelukkig is de dijk lang genoeg!
voor de duidelijkheid, het gaat over schoenen hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
JOEHOE die van mien die past in die van JOEHOE
Jawel, op dat stuk kan je lekker op de stapels stenen zitten. 2 weken terug ook gezeten, lekker de zon onder zien gaan. Helaas is dat nogal dichtbij waar die kraampjes altijd staan dus dat zal wel kutherrie zijn daar nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:10 schreef joupee het volgende:
[..]
Er wordt gewerkt aan de dijk, dus ik weet niet of je kan profiteren van zijn lengte![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:02 schreef wimbo het volgende:
[..]
Tholen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het aan mij ligt, steken we Tholen af, laten we het zinken of slepen we het richting Friesland.
Ben trouwens als Fluplander, zeer duidelijk niet van de kerk.
(23 jaar, nog nooit in n kerk geweest bij ons opt eiland!).
Arm, ja ach, wie niet?![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef joupee het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid, het gaat over schoenen he![]()
De Witte Raaf, daar werk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Biancavia het volgende:
Ik ging vroeger altijd naar Camping de Witte Raaf in Arnemuiden!
En ik ben ook heel vaak met vrienden weekendjes weg geweest in bungalows van de Roompot.
Domburg.
Middelburg.
Middelburg is belangrijk...de rest mag verdwijnen in de zeequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom gaat de TT eigenlijk over Middelburg
Jij bent er weer zo eentje die denkt dat-ie in de metropool van Zeeland woont en een echte stedeling is in tegenstelling tot "al die boeren".quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Middelburg is belangrijk...de rest mag verdwijnen in de zee
Mwah vind Middelburg best tof. Vind 't alleen altijd zo overdreven dat sommige doen alsof wél in een stad wonen en dat iedereen die daar buiten woont een boer is. Tis en blijft gewoon een groot dorp. Eigelijk is heel Zeeland vrij boers, eigelijk half Nederland zo ongeveer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Terwijl Middelburg echt geen leuke stad is in vergelijking met Goes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |