abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39043659
Bijna heel televisieland is op zomervakantie, maar GTST gaat vooralsnog stug door. Toch is het einde van dit 16de seizoen in zicht. En het belooft een heel spannende laatste aflevering te worden. Zoals altijd is er een aantal verhaallijnen dat een climax bereikt. Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven. Als de voortekenen niet bedriegen, moet dit jaar Ludo Sanders er aan geloven.

Want in een dronken bui beraadt een aantal jonge inwoners van Meerdijk zich over een samenzweringsplan om Ludo uit de weg te ruimen, zo valt te lezen in de tv-gids van volgende week. In nuchtere toestand lijken sommigen van hen het plan te willen doorzetten.

Verder loopt het spaak tussen Dorothea en Jef, en zit Dian min of meer vast aan de ouwe Donald. Daarnaast is er nog de uit de hand lopende dronkenschap van Dennis.

De laatste aflevering van GTST van dit seizoen is op vrijdag 23 juni. Op maandag 28 augustus keren de inwoners van Meerdijk dan weer bij ons terug. Zal Ludo er dan nog bij zitten?

En dan nu de hoofd verdachten

1 Nick Sanders

Motief
Ludo gaat zijn eigen zoon waarschijnlijk ontslaan omdat hij een zondebok nodig heeft voor het ophelderen van het imago van zijn bedrijf. Ook is hij hem al een halfjaar aan het kleineren

2 Nina Sanders

Motief
Ook Ludo zijn andere vlees en bloed is hem helemaal zat.
Ludo is van af het begin namelijk al tegen de relatie van zijn dochter en *halve homo* Morris en Nina krijgt vlak voor de cliff te horen dat hij Morris heeft bedreigt met de dood.

3 Vito

Motief
Oude vriend van Ludo die nu in de cell zit wegens smokkel.
Heeft Ludo al eens eerder bedreigt en is boos omdat Ludo hem niet uit de gevangenis kon krijgen.

4 Dennis Tuinman/Alberts

motief
Dennis probeert van zijn drank af te komen maar zinds dat hij Nina heeft aangereden word hij door Ludo ernstig tegen gewerkt

5 Morris Fischer

Motief
Zie Nina

6 Sjors Langeveld/Hafkamp/Van Houten

Motief
Haat Ludo nog steeds om zijn ruzie met Martine.
En kwam laatst met het idee op te proppen om Ludo te vermoorden

7 Bing Maurisius

Motief
Houdt Ludo verandwoordelijk voor het feit dat Patrica verkracht is.
Omdat Bing door toedoen van Ludo werd opgepakt en haar dus niet kon redden ook eist Ludo vlak voor het einde van het siezoen dat Bing zijn schuld terug betaalt.

8 Robert Alberts

Motief
Was de enige op het space cake incident die geen recente motieven heeft om Ludo te vermoorden maar Ludo heeft al drie keer een vrouw van hem afgepikt. Ook is hij de vader van Dennis die door Ludo maar niet van de drank af komt

9 Laura Selmhorst

Motief
Is de moeder van Dennis en nam het al eens eerder voor haar zoon op toen Ludo probeerde zijn leven kapot te maken.

10 Dian Alberts

Motief
De vrouw die ooit moest vluchten voor haar leven voor Ludo is zinds een halfjaar terug in Meerdijk.
Eerst wou Ludo haar geen baan geven en nu ze die heeft neemt ze al weer ontslag om het bedrijf van verlept lijk Donald over te nemen als hij sterft. Mischien wil ze de wraak van Ludo voor zijn..

11 Charlie Sanders

Motief
Is de vrouw van Nick Sanders en wordt langzaam gek van het gedrag van Ludo tegen over zijn zoon. Vocht ook maanden lang voor herkening van Ludo en heeft die toch gekregen.

De rest van de cast

Donald
Stanley
Patrica
Anita
Florien ( op vakantie)
Fos (op vakantie)
Jack
Jeff
Dorothea
Barbara
Janine
Rosa (op vakantie)
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39043816
mooi gedaan
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij is dat een vast personage
Ik hoop dat dat niet waar is.
Ja en amen.
pi_39043840
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef farfavour het volgende:
mooi gedaan
[..]

Ik hoop dat dat niet waar is.
Ik hoop het ook niet maar meestal als er iemand tijdelijk is hoor je dat van te voren.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:21:46 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39045586
Bing valt af, Er wordt geschoten door een persoon met een blanke arm
pi_39045604
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:21 schreef DeTolk het volgende:
Bing valt af, Er wordt geschoten door een persoon met een blanke arm
De schutter is Janine het gaat er om wie de kogelt verwisselt
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:38:56 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39046221
Het ligt er wel erg dik bovenop dat er nu veel mensen een motief hebben.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:54:06 #7
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39046815
Mooi topic
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_39046838
Ik denk dat Bing Ludo gaat killen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_39046966
Janine knalt hem overhoop want Nina heeft de kogels verwisseld.
pi_39047076
Laura Charlie en Dian verwacht ik zelf niet trouwens.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:04:45 #11
61048 Mr.Trelawney
Lettersnoeper
pi_39047251
Waarom is Rosa op vakantie...
De butler heeft het gedaan zou wel heel gaaf zijn
pi_39047322
Ik vraag me af of Rosa nog terug komt trouwens
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39047411
Wie is wel een geschikte kandidaat voor Nina dan? .
pi_39047581
Dorothea die gilt alsof ze word vermoord om een paar schoenen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39047641
Dan verft ze die schoenen toch
pi_39048122
Morris probeert wat te vertellen, loopt Nina weer weg .

Komop GTST, dit kennen we nu wel.
pi_39048231
Charlie de moordenaar O.o ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:34:54 #19
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39048497
Ome Jef, doe het niet, straks is ze JE MOEDER!
pi_39048538
Canisfire (Oranjefan) - dinsdag 20 juni 2006 @ 17:46 Creator of my own little world

Trouwens die vlegels van een gtst club

De verkrachting van Sjors
Charlie vertelde gisteren aan Anita Dendermonde dat Jack niet te vertrouwen is. Hij heeft Nick namelijk bedreigd. En waarom? Nick heeft Sjors namelijk op kerstavond 2003 verkracht. In deze aflevering was te zien hoe Milan zijn grote liefde Charlie ten huwelijk vroeg én hoe Sjors verkracht werd door Nick Sanders. Een jaar later, kerstavond 2004, kwamen Rik en Anita voor één keer nog even terug naar Meerdijk. Tijdens een gezellig kerstfeest besloten Sjors en Nick het weer bij te leggen. Charlie vertelt echter dat de verkrachting zich in 2004 heeft afgespeeld, terwijl Anita en Rik op het feest van Laura waren. Hier is echter helemaal niets van waar. De verkrachting speelde zich namelijk een jaar eerder af. Een kleine fout dus van de makers van Goede tijden Slechte tijden!

( Stond in het vorige deel. Ben benieuwd naar het antwoord. )
pi_39048707
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef fleur22 het volgende:
Canisfire (Oranjefan) - dinsdag 20 juni 2006 @ 17:46 Creator of my own little world

Trouwens die vlegels van een gtst club

De verkrachting van Sjors
Charlie vertelde gisteren aan Anita Dendermonde dat Jack niet te vertrouwen is. Hij heeft Nick namelijk bedreigd. En waarom? Nick heeft Sjors namelijk op kerstavond 2003 verkracht. In deze aflevering was te zien hoe Milan zijn grote liefde Charlie ten huwelijk vroeg én hoe Sjors verkracht werd door Nick Sanders. Een jaar later, kerstavond 2004, kwamen Rik en Anita voor één keer nog even terug naar Meerdijk. Tijdens een gezellig kerstfeest besloten Sjors en Nick het weer bij te leggen. Charlie vertelt echter dat de verkrachting zich in 2004 heeft afgespeeld, terwijl Anita en Rik op het feest van Laura waren. Hier is echter helemaal niets van waar. De verkrachting speelde zich namelijk een jaar eerder af. Een kleine fout dus van de makers van Goede tijden Slechte tijden!

( Stond in het vorige deel. Ben benieuwd naar het antwoord. )
Ja dat was mij dus opgevallen ik post het op fok en die kneuzen nemen het over zonder mijn naam te noemen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:40:01 #22
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39048760
Charlie bedoelde dat Sjors er sinds die kerst geen moeite meer mee had, omdat ze Nick toen vergaf.
Helemaal geen fout
pi_39049828
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het ligt er wel erg dik bovenop dat er nu veel mensen een motief hebben.
Jack blijft opvallend genoeg buiten schot. Het zou me niks verbazen als onze meestercrimineel in wording de kogels heeft verwisseld, Nick ervoor op laat draaien en op die manier wraak neemt op de schoft die zijn zusje heeft verkracht.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:04:16 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39049979
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Jack blijft opvallend genoeg buiten schot. Het zou me niks verbazen als onze meestercrimineel in wording de kogels heeft verwisseld, Nick ervoor op laat draaien en op die manier wraak neemt op de schoft die zijn zusje heeft verkracht.
Hmm, zit wat in.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_39050737
Ik krijg steeds helemaal de kriebeltjes in mn buik als ik Jack & Anita samen zie
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_39051031
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef -Marlii- het volgende:
Ik krijg steeds helemaal de kriebeltjes in mn buik als ik Jack & Anita samen zie
Doet je aan ons denken he
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39051070
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef -Marlii- het volgende:
Om Jack of beide ?
pi_39051450
Heerlijke stoute jongen die Jack....
pi_39051722
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heerlijke stoute jongen die Jack....
Ik vind h'm *vooralsnog* té soft.
pi_39051961
Mooie OP Canisfire

Trouwens ik zie nu alleen wat het irritante lijntje tussen alle spannende gaat worden, namelijk het Jef/Dorothea/Laura-lijntje
Een heer met stijl
pi_39051969
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Om Jack of beide ?
Om Jack én om die twee samen
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_39052715
Ik héb me toch steeds het idee dat Marine weer op de proppen komt. .
pi_39052823
Als Digispeed dan maar weg blijft
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39054897
Heel GTST loopt de laatste aantal weken erg rommelig / raar vind ik !

Het lijkt wel of de makers van GTST het er voorgezien hebben, geen zin meer in hebben of zo iets !

Ze zijn vast toe aan vakantie
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:04:16 #35
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39055695
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie OP Canisfire

Trouwens ik zie nu alleen wat het irritante lijntje tussen alle spannende gaat worden, namelijk het Jef/Dorothea/Laura-lijntje
Misschien een kinky seks-lijntje wording? Laura + Doro en Sjef filmen?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:11:46 #36
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_39056040
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef Canisfire het volgende:
Als Digispeed dan maar weg blijft
ik heb de hoop al opgegeven dat Martine terugkeert.
ik zag laatst een initerview met Inge Ipenburg en zei voorlopig er nog niet
aan te denken om terug te keren.
ik ben wel blij dat ludo wordt vermoord, jammer dat hij het alleen overleefd in het nieuwe seizoen.

en wat betreft de begrafenis/crematie in het nieuwe seizoen. dat betreft donald van der zee
die al zijn miljoenen achterlaat aan Dian.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_39058445
ik hoop zo dat je gelijk hebt

want Ludo mag er niet uit!
pi_39060180
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef Canisfire het volgende:
Bijna heel televisieland is op zomervakantie, maar GTST gaat vooralsnog stug door. Toch is het einde van dit 16de seizoen in zicht. En het belooft een heel spannende laatste aflevering te worden. Zoals altijd is er een aantal verhaallijnen dat een climax bereikt. Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven. Als de voortekenen niet bedriegen, moet dit jaar Ludo Sanders er aan geloven.

Want in een dronken bui beraadt een aantal jonge inwoners van Meerdijk zich over een samenzweringsplan om Ludo uit de weg te ruimen, zo valt te lezen in de tv-gids van volgende week. In nuchtere toestand lijken sommigen van hen het plan te willen doorzetten.

Verder loopt het spaak tussen Dorothea en Jef, en zit Dian min of meer vast aan de ouwe Donald. Daarnaast is er nog de uit de hand lopende dronkenschap van Dennis.

De laatste aflevering van GTST van dit seizoen is op vrijdag 23 juni. Op maandag 28 augustus keren de inwoners van Meerdijk dan weer bij ons terug. Zal Ludo er dan nog bij zitten?

En dan nu de hoofd verdachten

1 Nick Sanders

[afbeelding]

Motief
Ludo gaat zijn eigen zoon waarschijnlijk ontslaan omdat hij een zondebok nodig heeft voor het ophelderen van het imago van zijn bedrijf. Ook is hij hem al een halfjaar aan het kleineren

2 Nina Sanders
[afbeelding]
Motief
Ook Ludo zijn andere vlees en bloed is hem helemaal zat.
Ludo is van af het begin namelijk al tegen de relatie van zijn dochter en *halve homo* Morris en Nina krijgt vlak voor de cliff te horen dat hij Morris heeft bedreigt met de dood.

3 Vito
[afbeelding]
Motief
Oude vriend van Ludo die nu in de cell zit wegens smokkel.
Heeft Ludo al eens eerder bedreigt en is boos omdat Ludo hem niet uit de gevangenis kon krijgen.

4 Dennis Tuinman/Alberts
[afbeelding]
motief
Dennis probeert van zijn drank af te komen maar zinds dat hij Nina heeft aangereden word hij door Ludo ernstig tegen gewerkt

5 Morris Fischer
[afbeelding]
Motief
Zie Nina

6 Sjors Langeveld/Hafkamp/Van Houten
[afbeelding]
Motief
Haat Ludo nog steeds om zijn ruzie met Martine.
En kwam laatst met het idee op te proppen om Ludo te vermoorden

7 Bing Maurisius
[afbeelding]
Motief
Houdt Ludo verandwoordelijk voor het feit dat Patrica verkracht is.
Omdat Bing door toedoen van Ludo werd opgepakt en haar dus niet kon redden ook eist Ludo vlak voor het einde van het siezoen dat Bing zijn schuld terug betaalt.

8 Robert Alberts
[afbeelding]
Motief
Was de enige op het space cake incident die geen recente motieven heeft om Ludo te vermoorden maar Ludo heeft al drie keer een vrouw van hem afgepikt. Ook is hij de vader van Dennis die door Ludo maar niet van de drank af komt

9 Laura Selmhorst
[afbeelding]
Motief
Is de moeder van Dennis en nam het al eens eerder voor haar zoon op toen Ludo probeerde zijn leven kapot te maken.

10 Dian Alberts
[afbeelding]
Motief
De vrouw die ooit moest vluchten voor haar leven voor Ludo is zinds een halfjaar terug in Meerdijk.
Eerst wou Ludo haar geen baan geven en nu ze die heeft neemt ze al weer ontslag om het bedrijf van verlept lijk Donald over te nemen als hij sterft. Mischien wil ze de wraak van Ludo voor zijn..

11 Charlie Sanders
[afbeelding]
Motief
Is de vrouw van Nick Sanders en wordt langzaam gek van het gedrag van Ludo tegen over zijn zoon. Vocht ook maanden lang voor herkening van Ludo en heeft die toch gekregen.

De rest van de cast

Donald
Stanley
Patrica
Anita
Florien ( op vakantie)
Fos (op vakantie)
Jack
Jeff
Dorothea
Barbara
Janine
Rosa (op vakantie)
Sorry voor de lange quote, maar je slaat iemand over
pi_39064402
Stud?
pi_39066095
Even een vraagje hoor... Ik heb GTST niet meer gezien sinds Frits opeens terug was met oudjaar, dus ik ben niet helemaal op de hoogte
Hoezo kogels verwisselen? Ik begrijp 'm even niet
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:36:43 #41
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_39066366
Iedereen vergeet Martine, ik bedoel ze is niet dood ofzo dus het kan zomaar dat ze haar slag gaat slaan!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:42:21 #42
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_39066559
niemand gaat dood, hoewel ik het NOOIT kijk. Ze zijn allemaal broers en zussen, en daar komen ze straks achter!

En op IMDB (uitgezocht voor mijn zusje) staat dat niemand dood gaat. dus. Veel plezier!
There's no point in living if you can't feel alive
pi_39067498
Gisteren dan Morris vs Ludo !

Morris is niet meer bang voor Ludo liet hij duidelijk merken gisteren !

Morris zo tegen Ludo, ''zo heb je nu je zin''.

Leuke strijd tussen die twee
pi_39067923
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef bravo het volgende:
En op IMDB (uitgezocht voor mijn zusje) staat dat niemand dood gaat. dus. Veel plezier!
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:21:43 #45
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_39067996
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef Sander170 het volgende:
Gisteren dan Morris vs Ludo !

Morris is niet meer bang voor Ludo liet hij duidelijk merken gisteren !

Morris zo tegen Ludo, ''zo heb je nu je zin''.

Leuke strijd tussen die twee
jij hebt een snufje haaibaaike in je
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_39068079
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef Liquidist het volgende:

[..]

jij hebt een snufje haaibaaike in je
Gek genoeg hoor ik dat wel vaker !

Maar hoe komen jullie erbij

En wie is Haaibaaike ?
pi_39069577
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:29 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Even een vraagje hoor... Ik heb GTST niet meer gezien sinds Frits opeens terug was met oudjaar, dus ik ben niet helemaal op de hoogte
Hoezo kogels verwisselen? Ik begrijp 'm even niet
Wat ik er van begrijp: Op het personeelsfeest van Sanders Inc. zal er een moordspel gespeelt gaan worden. Het is dan de bedoeling dat Ludo Sanders het lijk gaat spelen en dat de rest van de aanwezigen moet gaan uitzoeken wie hem heeft vermoord. Om het allemaal echt te laten lijken gaat de ´dader´ Ludo neerschieten met wat hij of zij denkt losse flodders. Echter, iemand heeft deze losse flodders verwisseld voor échte kogels. De vraag is niet zozeer wie Ludo straks gaat neerschieten, maar wie die kogels heeft verwisseld.
PWBF
pi_39072151
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef J-net het volgende:
Iedereen vergeet Martine, ik bedoel ze is niet dood ofzo dus het kan zomaar dat ze haar slag gaat slaan!!!!
Niet iedereen is martine vergeten, ik was je voor. .
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:34:48 #49
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_39073094
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Tis echt waar....

* leest het nu na....

Hmmm
There's no point in living if you can't feel alive
pi_39073190
Ik ga me steeds meer ergeren aan hoe Nina MOOOOOOOOOORISSSSS zegt....
Gelukkig is t weer s uit
pi_39074119
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:34 schreef bravo het volgende:
Tis echt waar....

* leest het nu na....

Hmmm
IMDB is zo betrouwbaar als Ludo Sanders.
pi_39074154
Because you want it :
naam
Stud

Motief
Moest van Ludo ophouden met blaffen !!

Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39074268
Dat is een triest verhaal natuurlijk met die man maar als het ook maar blijft terug komen elke keer weer. Hij zou van binnen wel helemaal op zijn.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39074365
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Because you want it :
naam
Stud
[afbeelding]
Motief

pi_39075681
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=1149
quote:
er wordt gezegd dat ludo ook voor het nieuwe seizoen zijn contract heeft getekent de man die overlijd is de man waar dian mee gaat trouwen (donald)
waneer hij zijn ja woord geeft aan dian overlijd hij en dian erft zijn geld en gaat wraak nemen op ludo nu ze zoveel geld heeft
pi_39075765
Erg slordig geschreven dat stukje.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39075822
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:41 schreef Canisfire het volgende:
Erg slordig geschreven dat stukje.
Ik weet het
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:16:28 #59
32015 suus21
Andre rocks!
pi_39077090
Tuurlijk gaat Ludo er niet uit; he is tha man!
fijn!
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:26:38 #60
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39077494
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
  • Wik Jongsma ernstig ziek
  • Kom op Wik
    pi_39077592
    quote:
  • Klinkt wel ernstig ditmaal
    Een heer met stijl
    pi_39078514
    quote:
  • Oom Govert!
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:19:33 #63
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_39082010
    quote:
    Because you want it :
    naam
    Stud
    [afbeelding]
    Motief

quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 15:52 schreef mrcool het volgende:

[..]

Oom Govert!
    Idd
    pi_39088642
    Wie leest er nu half een 's nachts de krant?
    Een heer met stijl
    pi_39088705
    Ik vind het tot nu toe maar saai btw
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      woensdag 21 juni 2006 @ 20:18:27 #67
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39088882
    Wat is Charlie mooi zwanger trouwens Geen neppig buikje ofzo.
    pi_39089201
    Jef is grappig over Donald
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39089240
    "Ome Jef, kijk uit wat je doet jongen!!"
    pi_39089250
    Dennis speelt wel goed
    pi_39089259
    Straks is ze je moeder
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39089261
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 20:29 schreef Frankie79 het volgende:
    Dennis speelt wel goed
    Dennis is een verademing voor GTST sinds ie aan de alcohol is.
      woensdag 21 juni 2006 @ 20:30:44 #73
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39089284
    Wie van jullie is er wel eens met zn moeder naar bed geweest? Allemaal de hand opsteken!
    pi_39089358
    Lekker geloofwaardig is GTST, die huwelijken die nooit soepel verlopen .
    pi_39089363
    Daar gaat Ronald
    pi_39089382
    Die jochie is een verrader met z'n Argentijnse shirt!!!
    pi_39089393
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef Frankie79 het volgende:
    Daar gaat Ronald
    Ik dacht: die verandert in een weerwolf.
    pi_39089403
    Arme Donald de soap in komen om te sterven.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      woensdag 21 juni 2006 @ 20:34:48 #79
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39089430
    Het is mij, RRRRROBERTT!!!
    pi_39089481
    Dat hij nu al de pijp uit gaat snap ik niet helemaal, hoe erft Dian dan al zijn miljoenen?
    Of hebben ze al vastgelegd dat ze zijn opvolger wordt?
    Een heer met stijl
      woensdag 21 juni 2006 @ 20:36:21 #81
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39089489
    Goeie aflevering. Arme Donald
    pi_39089560
    Dennis heeft zijn beste aflevering gespeeld
      † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 20:44:37 #83
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_39089832
    quote:
  • ach jee, dat klinkt niet goed

kom op oom govert !
    pi_39089887
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Dat hij nu al de pijp uit gaat snap ik niet helemaal, hoe erft Dian dan al zijn miljoenen?
    Of hebben ze al vastgelegd dat ze zijn opvolger wordt?
    Er zit nog net genoeg leven in Donald om morgen het ja-woord te geven.
    pi_39090463
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ach jee, dat klinkt niet goed

kom op oom govert !
    ik was er al zo bang voor
    pi_39090556
    Die Wik is nog jong he, het lijkt wel of ie in een tijdmachine heeft gezeten.
    pi_39092001
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
    Die Wik is nog jong he, het lijkt wel of ie in een tijdmachine heeft gezeten.
    Hij is helemaal niet zo oud als hij eruit ziet, toen hij de serie in kwam was hij pas 47 en zag er al oud als gepensioneerde.
    Hij is slechts 5 jaar ouder dan Wilbert Gieske (Robert)....
    Een heer met stijl
      woensdag 21 juni 2006 @ 23:03:53 #88
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_39094881
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
    Wat is Charlie mooi zwanger trouwens Geen neppig buikje ofzo.
    die is ook in het echt zwanger
    fijn!
    pi_39095864
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef suus21 het volgende:

[..]

van wie
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_39096120
    Ik had Dennis eigenlijk wel willen zien ''gabberen'' op de bruiloft haha
    pi_39096311
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef suus21 het volgende:

[..]

dan kan dat toch nooit zo snel gaan? dan moeten er maanden tussen de opnames zitten
      Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 23:35:31 #92
    42184 crew  DaMart
    pi_39096443
    Mooie OP!

Alleen was het Stefano en niet Nick die vorig jaar in de auto bij Yasmin zat.
    pi_39096676
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
    Mooie OP!

Alleen was het Stefano en niet Nick die vorig jaar in de auto bij Yasmin zat.
    Toen vond ik het pas echt lachen toen die Nick aan de drugs zat hahaha

Hij had toen wel een beetje weg van Dennis, ook dat knettergekke gedoe
    pi_39097492
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Toen vond ik het pas echt lachen toen die Nick aan de drugs zat hahaha

Hij had toen wel een beetje weg van Dennis, ook dat knettergekke gedoe
    Toen ging hij ook hallicunieren dat hij een dwerg was en dat Ludo en Stefano hem bespotten en een andere keer kwam Stefano met een 'waaaaaaaaaaaaah!' onder een laken vandaan
    Een heer met stijl
    pi_39097583
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Toen ging hij ook hallicunieren dat hij een dwerg was en dat Ludo en Stefano hem bespotten en een andere keer kwam Stefano met een 'waaaaaaaaaaaaah!' onder een laken vandaan
    Ja die Stefano ook he, hahaha zelfs ik schrok ervan.

Ja die Stefano was toen ook knettergek

Jammer dat Stefano er niet meer is

Hij had altijd wel goeie / leuke opmerkingen die andere zeg maar niet durfde te maken !
    pi_39104897
    Denk niet dat Robbert de kogels verwisseld, want:

- Robbert heeft een torenhoge schuld bij die Amerikaan van Antie Anne. Die moet hij aflossen door voor Sanders Inc te werken. Als hij Ludo neer schiet / dood schiet dan raakt hij zijn baan kwijt, en zit hij met die torenhoge schuld in zijn maag
    pi_39105173
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef waterreus23 het volgende:
    Denk niet dat Robbert de kogels verwisseld, want:

- Robbert heeft een torenhoge schuld bij die Amerikaan van Antie Anne. Die moet hij aflossen door voor Sanders Inc te werken. Als hij Ludo neer schiet / dood schiet dan raakt hij zijn baan kwijt, en zit hij met die torenhoge schuld in zijn maag
    Dat denk ik dus ook !

Robert zou dat dus precies om deze reden nooit doen,
    heeft hij geen reden voor hij heeft tot nu toe eigenlijk vrij weinig met Ludo te maken behalve dat hij voor hem werkt.

Stel Robert heeft ze verwisseld, dan zou ik raar staan te kijken maar ja met GTST weet je het maar nooit he het kan tenslotte alle kanten opgaan net als met voetbal
    pi_39105836
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook !

Robert zou dat dus precies om deze reden nooit doen,
    heeft hij geen reden voor hij heeft tot nu toe eigenlijk vrij weinig met Ludo te maken behalve dat hij voor hem werkt.

Stel Robert heeft ze verwisseld, dan zou ik raar staan te kijken maar ja met GTST weet je het maar nooit he het kan tenslotte alle kanten opgaan net als met voetbal
    hij kan het doen 'voor' Dennis?
    pi_39107012
    Lol, Dennis met z'n 'dit is typisch 'n gevalletje met de deur in huis vallen. gnagna, das best 'n goeie he'
    pi_39107137
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef fresta het volgende:

[..]

hij kan het doen 'voor' Dennis?
    Het zou kunnen, zoals ik al zei je weet het maar nooit hoe het met GTST kan lopen !

Maar zou Robert daar toe in staat zijn
    pi_39107360
    hij is wel flink pissig en Ludo heeft Robert toch al vaker wat gedaan?
    pi_39107480
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef fresta het volgende:
    hij is wel flink pissig en Ludo heeft Robert toch al vaker wat gedaan?
    Jawel, Ludo heeft een keer zijn bedrijf en dat van Jef die daar ook werkte afgenomen !

Rotstreek van hem
      donderdag 22 juni 2006 @ 12:38:30 #103
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39108238
    OP
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_39108301
    Nou nog twee afleveringen.
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      donderdag 22 juni 2006 @ 12:48:37 #105
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39108511
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 12:38 schreef Dizer het volgende:
    OP
    Schiet het al op met de jouwe, of laat je het afweten
    pi_39109139
    Typisch dat er ventilators in de Koning staan te blazen en de cast kleren aan heeft die je aanhebt als het geen zomerweer is. .
      donderdag 22 juni 2006 @ 13:10:47 #107
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39109212
    Laura heeft trouwens wel een erg mooie tuin. Die zou ik ook wel willen hebben
      donderdag 22 juni 2006 @ 13:14:47 #108
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39109366
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef Frey het volgende:

[..]

Schiet het al op met de jouwe, of laat je het afweten
    Ik laat het afweten. Ik ga het volledig missen ook. Ik heb deze hele week niks gezien
      donderdag 22 juni 2006 @ 13:39:52 #109
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39110320
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik laat het afweten. Ik ga het volledig missen ook. Ik heb deze hele week niks gezien
    Dan vestigen we onze hoop op Iwan
    Nog maar 2 afleveringen
      donderdag 22 juni 2006 @ 19:35:51 #110
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_39121744
    quote:
    Because you want it :
    naam
    Stud
    [afbeelding]
    Motief

Dan ken ik er ook nog één.

naam
    Stefano

Motief
    Kreeg afgelopen kerst geen kaartje van Ludo
    No escape from reality
    pi_39122168
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Dan ken ik er ook nog één.

naam
    Stefano
    [afbeelding]
    Motief
    Kreeg afgelopen kerst geen kaartje van Ludo
    LOL

Lang geleden trouwens Wer-Al_Zwowe
    Een heer met stijl
      donderdag 22 juni 2006 @ 20:14:07 #112
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39123301
    Dennis
    pi_39123488
    Ludo was weer lekker ouderwets-Ludo tegen Sjors, jammer dat die 2 vijanden zijn, voor Martine konden ze het best goed samen vinden en was het ook leuk om die 2 samen te zien acteren.
    Later ging Sjors nog een keer met Nina en Ludo paardrijden en toen gooide Ludo Nick zijn woonkamer uit omdat die weer over die verkrachtig begon tegen Sjors die daar nog op Nina wachtte
    Een heer met stijl
    pi_39123644
    Wat doet dat ventilatortje daar steeds op de bar in de Koning?
      donderdag 22 juni 2006 @ 20:22:55 #115
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39123648
    Beetje een overload aan dronken Dennis nu.
      donderdag 22 juni 2006 @ 20:25:15 #116
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39123763
    Het is RRROOBERRRT!
      donderdag 22 juni 2006 @ 20:28:10 #117
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39123879
    Doortje, mi gudu, Sjef, mi mati
    pi_39123895
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Cheesecake het volgende:
    Doortje, mi gudu, Sjef, mi mati
    pi_39123955
    Mooie exit van Stanley, compleet met lach
    Een heer met stijl
    pi_39123976
    Dian wordt rijk.
    pi_39124009
    Hoe verzinnen ze het, de laatste adem uitblazen voor het JA woord
      donderdag 22 juni 2006 @ 20:31:14 #125
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39124015
    Dian denkt nu alleen maar; ouwe lul, zeg nou ja!
    pi_39124038
    "Op zo'n zoon zit je toch niet te wachten"

Nee, Ludo kan het weten met Nick .
    pi_39124058
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Cheesecake het volgende:
    Dian denkt nu alleen maar; ouwe lul, zeg nou ja!
    Zou 't of hield ze toch ook een beetje van 'm ?
    pi_39124076
    DIe Dennis
    pi_39124127
    Tis wel nep hoor, net of ze zo'n dronkaard een beetje na tijd laten lallen in de kroeg .
    pi_39124133
    Donald moet toch ook handtekening zetten of niet?
    pi_39124146
    Gaat ie daarna dood, lekker nep .

Pff, het is wachten op ONM voor het realisme.
    pi_39124176
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 20:33 schreef Frankie79 het volgende:
    GTST is geen realistische soap .
      donderdag 22 juni 2006 @ 20:35:02 #133
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39124188
    Oh man wat is het spannend
    pi_39124270
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Verhip, zat ik me toch weer helemaal in te leven
    pi_39124302
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik denk toch dat ik me aan mijn voornemen houd voor het nieuwe seizoen, het is uiteindelijk wel spannend geworden, maar ik weet uit ervaring dat het na de cliff weer inzakt en de geloofwaardigheid zal er ook wel niet beter op worden.
    Een heer met stijl
    pi_39124808
    quote:
    Dennis Tuinman: "Fok jou!" (tegen Ludo Sanders)
    pi_39125469
    Ludo's opmerking in de Rozenboom dan tegen Robert!
    quote:
    Moet je niet bij die zoon van je zijn? Onee, daarom ben je hier
    of zoiets dergelijks
    Life is the road
    Now and forever
    Wonderful journey
    pi_39126480
    Hahaha die Dennis Fok jou tegen Ludo !

Dennis kent dit forum schijnbaar

Die Ludo word weer eens lekker uitgescholden, zelfs voor klootzak
      donderdag 22 juni 2006 @ 21:26:41 #139
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39126607
    Je kon wel zien dat Ludo aan aikido heeft gedaan
      donderdag 22 juni 2006 @ 21:28:03 #140
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_39126665
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 20:33 schreef Frankie79 het volgende:
    idd, zeiden we hier ook al. Lekker realistisch
    pi_39127241
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Frey het volgende:
    Je kon wel zien dat Ludo aan aikido heeft gedaan
    Trouwens nu ik er zo heel stil in mijn hoofd diep over na zit te denken, slaan die argumenten om Ludo te haten allemaal als een lul op een drumstel.

Bing: De daadwerkelijke schuldigen zijn Eric en Patricia, dat hij zo stom is om zich ervoor te lenen laptops terug te brengen is zijn eigen fout, voor hetzelfde geld had een bewakertje hem overgedragen aan de politie.
    Oh wacht, dan had-ie alsnog de schuld gekregen omdat het zijn Sanders-toren is

Sjors: Die Martine-reden is hypocriet en speelt trouwens als een jaar of 2, die Bing reden: zie hierboven.

Nina & Morris: Ludo was wel irritant tegen hun, maar die soort 'schoonouder-streken' worden sinds het begin continu uitgehaald bij gtst, geen reden om iemand te vermoorden lijkt me.

Nick: Ook dit soort zakelijke akkefietjes zijn er al vanaf het begin bij, ook geen reden voor een moord.

Robert & Dennis: Ludo heeft Dennis misschien wel genaaid, maar om Ludo nou van alles wat Dennis uitvreet de schuld te geven is wel heel erg makkelijk.

Kortom Ludo wordt gewoon als zondebok aangewezen, omdat de hierboven beschreven mensen niet kunnen toegeven dat ze bepaalde zaken gewoonweg zelf verknald hebben en dat dit de oorzaak is van hun frustratie

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 22-06-2006 21:52:11 ]
    Een heer met stijl
      donderdag 22 juni 2006 @ 21:45:55 #142
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39127580
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
    Kortom Ludo wordt gewoon als zondebok aangewezen, omdat de hierboven beschreven mensen niet kunnen toegeven dat ze bepaalde zaken gewoonweg zelf verknald hebben en dat dit de oorzaak is van hun frustratie
    pi_39128227
    Maargoed, de schrijvers hebben die zogenaamde 'haat' jegens Ludo vrij amateuristisch uit de hoek laten komen en ik vrees nu ook voor het personage Ludo als hij het daadwerkelijk overleefd.
    Hij is dan zo goed als dood want hij kan dan nog maar 2 kanten op, tot inkeer komen en 'een beter mens' worden en dan is het eigenlijk geen Ludo meer.
    Of op dezelfde wijze of eventueel nog hatelijker verder gaan, waardoor hij voor eeuwig in het cirkeltje zit van uitdagen-wraak ondergaan-wraak nemen-uitdagen-wraak ondergaan-wraak nemen, waar hij dus al heel lang inzit.

Dus als het aan mij lag zou hij indien hij niet doodgaat een seizoen of langer met Janine op vakantie moeten, voordelen:

-Zijn tegenstanders tevreden.
    -Nick zou de (tijdelijke) eigenaar van Sanders Inc. moeten worden.
    -Nina een hele tijd zonder ouders
    -Alle kijkers die vinden dat Ludo uitgemolken is ook tevreden

Deksels, waarom wordt het steeds zo een enorm verhaal

[ Bericht 3% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 22-06-2006 22:05:33 ]
    Een heer met stijl
      † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 22:00:15 #144
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_39128288
    ja maar wie zegt nu dat de dader zich onder hen bevindt?
    lijkt me juist iets te voor de hand liggend
      donderdag 22 juni 2006 @ 22:08:14 #145
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39128673
    Is Dian nu mega rijk en machtig?
      † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 22:13:22 #146
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_39128914
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
    t lijkt er wel op.

volgens mij is een huwelijk als dit irl niet rechstgeldig, maar ja, t is en blijft soap
    pi_39129315

Rust zacht Donald Johannes Adriaan van der Zee (GTST #3209, DO. 22-06-2006)
      † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 22:26:04 #148
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_39129614
    ieks, een lijk over de volle schermbreedte

van mij hadtie overigens wel wat langer mogen blijven.
    maar helaas.
    pi_39129792
    mijn eerste ingeving: Nina heeft het gedaan, haar eigen pappie overhoop geknald
    wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
    pi_39135484
    Ik weet niet of er nog meer mensen hedenavond naar Mama is Boos hebben gekeken, maar daar speelden zowel Donald van der Zee als Jef Alberts twee vrienden van de bewuste mama (de twee die bekokstoofden het kind te gaan ontvoeren). En hier konden ze het wel prima vinden. Allebei wel ietwat jonger natuurlijk...
      vrijdag 23 juni 2006 @ 01:05:46 #151
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39136023

Hans Veerman in Baantjer, in 1997.
    pi_39136173
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef Frey het volgende:
    [afbeelding]
    Hans Veerman in Baantjer, in 1997.
    Zo wat een verschil zeg
    pi_39137943
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
    Beetje jammer. Het had mij juist leuk geleken als Donald nog een tijd had geleefd en dat Dian dan met hem opgescheept zat totdat ze er gek van werd. Nu is dit wel een erg makkelijke manier om Dian ineens in een hele rijke en machtige positie te duwen. Al vraag ik mij ook af hoe machtig je nu eigenlijk bent als je de baas bent van een bootjesbedrijf. Maar goed, het is erg amateuristisch gedaan. Zelfs Jenny McCarthy heeft jarenlang moeten procederen om de miljoenen van haar overleden man te krijgen, en zij waren zelfs nog een aantal jaar getrouwd. Ow wacht, dat is natuurlijk het échte leven.
    PWBF
    pi_39137944
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 01:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Zo wat een verschil zeg
    Och, daar zag hij er ook al best oud en met een beetje make-up kunnen ze tegenwoordig wonderen doen. Bovendien, 1997 ligt ook alweer bijna 10 jaar achter ons. Daarin kunnen mensen best veel ouder worden.
    PWBF
      † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2006 @ 06:44:13 #155
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_39138150
    vandaag de laatste aflevering
    gaan ze van de zomer het afgelopen seizoen weer herhalen?
    pi_39138477
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 06:44 schreef lady-wrb het volgende:
    vandaag de laatste aflevering
    gaan ze van de zomer het afgelopen seizoen weer herhalen?
    Nee, the bold komt om die tijd.
    pi_39138729
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 04:22 schreef Nielsch het volgende:
    Beetje jammer. Het had mij juist leuk geleken als Donald nog een tijd had geleefd en dat Dian dan met hem opgescheept zat totdat ze er gek van werd. Nu is dit wel een erg makkelijke manier om Dian ineens in een hele rijke en machtige positie te duwen. Al vraag ik mij ook af hoe machtig je nu eigenlijk bent als je de baas bent van een bootjesbedrijf. Maar goed, het is erg amateuristisch gedaan. Zelfs Jenny McCarthy heeft jarenlang moeten procederen om de miljoenen van haar overleden man te krijgen, en zij waren zelfs nog een aantal jaar getrouwd. Ow wacht, dat is natuurlijk het échte leven.
    Misschien zit het bedrijf van Donald wel diep in de schulden en mag Dian er straks (à la Patty Brard) voor opdraaien.
      † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2006 @ 08:42:09 #158
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_39138821
    lijkt me stug. ze moest het toch onderzoeken toen ludo het nog over zou nemen?
    maar goed, in soapland kan alles.
    pi_39141244
    Vandaag in het Algemeen Dagblad

Wie schiet Ludo Sanders neer?

Ludo Sanders wordt vanavond à la JR in Dallas op spectaculaire wijze neergeschoten in GTST. Ook hier eindigt het seizoen met de hamvraag: wie deed het?

In zijn eerste scène, uitgezonden in december 1995, komt hij binnengewandeld als Ludo Sanders van de bank. Een ietwat stijve man, die aankondigt dat hij vanwege slechte resultaten de leiding overneemt van het imperium van Frits van Houten, destijds dé slechterik van de serie.

Aanvankelijk bedoeld als bijrol voor drie maanden, groeit Ludo Sanders in tien jaar uit tot één van de befaamdste bad guys uit de Nederlandse soapgeschiedenis. Hij richt zijn vijanden één voor één ten gronde, ontvoert, bedreigt, chanteert en belazert vrouwen bij de vleet.

Vanavond wordt hij op spectaculaire wijze neergeknald. Grote vraag is natuurlijk: wie schiet? Maar evenzeer: overleeft de JR van de Lage Landen deze aanslag?

De Vogel glimlacht geheimzinnig. Hij mag niets verklappen van producent Endemol ,,Ik kan wel zeggen dat het schot goed raak is. De kans dat Ludo de aanslag overleeft is echt nihil.''

Een waardig opvolger staat ook al klaar volgens De Vogel: ,,Ludo's zoon Nick is eigenlijk nog veel gemener.''

Mocht Ludo niet meer opstaan, dan zou De Vogel hem gaan missen, zegt hij. ,,Het is zonder twijfel de leukste rol van GTST. Ludo heeft altijd een dubbele agenda. En iedereen weet dat ook. Ik hoef dus alleen maar de charmante jongen te spelen, omdat iedereen al weet wat voor ploert ik eigenlijk ben.

,,Ludo's achilleshiel is zijn familie. Hij wil zijn dochter Nina en vrouw Janine koste wat kost beschermen en gaat daarin heel ver. Maar hoewel hij vaak over de schreef gaat, moeten zijn acties wél geloofwaardig blijven. Kijkers moeten kunnen begrijpen wat hij doet. Ludo zal bijvoorbeeld nooit een moord plegen.''

Pardon? En die keer dan dat hij de feeks Bowien, een rol van Tanja Jess, in het ravijn liet kletteren? ,,Ho ho, dat is een misverstand. Ludo heeft haar niet gered toen ze bungelde. Hij twijfelde een seconde te lang voor hij zijn hand uitstak. Maar dat maakt hem niet een moordenaar. Want als Ludo rücksichtlos iemand zou omleggen, is het Ludo niet meer wat mij betreft.''

Op straat wordt hij eigenlijk alleen maar voor zijn personage aangezien, zegt De Vogel. ,,Ik heb mijn fysiek en stem om Ludo te spelen, dus kan ik me voorstellen dat mensen denken dat ik in het echt ook zo'n ploert ben.

,,Ik ben ooit eens met iemand opgelopen die ik op straat tegenkwam. Zegt ie na tien minuten in onvervalst plat Amsterdams: 'Jezus Ludo, je bent veel aardiger als in het echt'. Waarop ik zei: 'en wat is dit dan?'. Toen snapte hij het niet meer.

,,Echt is wat ik 's avonds op tv ben. Veel mensen roepen me ook na: 'Hé Ludo, wees eens wat liever voor Janine!'. Dat is toch enig?''

Hij werkt de verwarring zelf ook wel een beetje in de hand. Want in de serie is Ludo getrouwd met Janine en in het echte leven vormen de acteurs die hen spelen ook een stel. Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vielen elkaar jaren geleden op de set in de armen. ,,Toen we elkaar zagen, wisten we dat we zonder elkaar niet door het leven wilden,'' blikt hij terug.

Maar het begin van hun romance was lastig. ,,Ik moest in de serie een liefdesrelatie spelen met Janine. Ik was toen nog getrouwd. Dus zat ik met een gigantisch dilemma. Ga dan maar eens met de vrouw waar je verliefd op bent een liefdesscène spelen met vijftien technici om je heen. Dat is verdomd moeilijk, de grootste spagaat die je je kunt voorstellen.''

Sinds de wereld mag weten dat ze van elkaar houden, is het alleen maar genieten op de set. Eigenlijk doet hij alles samen met zijn vrouw, zegt De Vogel. Op reis voor de stichting Kids Rights om aandacht te vragen voor het aids-probleem in Zuid-Afrika. En na de zomer hebben de twee plannen om een reisprogramma voor Endemol te maken.

,,Ik kan me niets beters en leukers voorstellen dan elke dag met mijn liefste te werken. Het is fantastisch om 's ochtends om acht uur samen naar de studio te rijden, ons kloffie aan te trekken en dan als eerste scène een knallende ruzie te spelen. We lachen ons rot.

,,Ik heb met Janine de tango gedanst in Israël, aan de Dode Zee gestaan toen de zon opkwam. Zulke dingen vergeet je nooit meer.''
    pi_39141425
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 10:37 schreef waterreus23 het volgende:
    Vandaag in het Algemeen Dagblad

Wie schiet Ludo Sanders neer?

Ludo Sanders wordt vanavond à la JR in Dallas op spectaculaire wijze neergeschoten in GTST. Ook hier eindigt het seizoen met de hamvraag: wie deed het?

In zijn eerste scène, uitgezonden in december 1995, komt hij binnengewandeld als Ludo Sanders van de bank. Een ietwat stijve man, die aankondigt dat hij vanwege slechte resultaten de leiding overneemt van het imperium van Frits van Houten, destijds dé slechterik van de serie.

Aanvankelijk bedoeld als bijrol voor drie maanden, groeit Ludo Sanders in tien jaar uit tot één van de befaamdste bad guys uit de Nederlandse soapgeschiedenis. Hij richt zijn vijanden één voor één ten gronde, ontvoert, bedreigt, chanteert en belazert vrouwen bij de vleet.

Vanavond wordt hij op spectaculaire wijze neergeknald. Grote vraag is natuurlijk: wie schiet? Maar evenzeer: overleeft de JR van de Lage Landen deze aanslag?

De Vogel glimlacht geheimzinnig. Hij mag niets verklappen van producent Endemol ,,Ik kan wel zeggen dat het schot goed raak is. De kans dat Ludo de aanslag overleeft is echt nihil.''

Een waardig opvolger staat ook al klaar volgens De Vogel: ,,Ludo's zoon Nick is eigenlijk nog veel gemener.''

Mocht Ludo niet meer opstaan, dan zou De Vogel hem gaan missen, zegt hij. ,,Het is zonder twijfel de leukste rol van GTST. Ludo heeft altijd een dubbele agenda. En iedereen weet dat ook. Ik hoef dus alleen maar de charmante jongen te spelen, omdat iedereen al weet wat voor ploert ik eigenlijk ben.

,,Ludo's achilleshiel is zijn familie. Hij wil zijn dochter Nina en vrouw Janine koste wat kost beschermen en gaat daarin heel ver. Maar hoewel hij vaak over de schreef gaat, moeten zijn acties wél geloofwaardig blijven. Kijkers moeten kunnen begrijpen wat hij doet. Ludo zal bijvoorbeeld nooit een moord plegen.''

Pardon? En die keer dan dat hij de feeks Bowien, een rol van Tanja Jess, in het ravijn liet kletteren? ,,Ho ho, dat is een misverstand. Ludo heeft haar niet gered toen ze bungelde. Hij twijfelde een seconde te lang voor hij zijn hand uitstak. Maar dat maakt hem niet een moordenaar. Want als Ludo rücksichtlos iemand zou omleggen, is het Ludo niet meer wat mij betreft.''

Op straat wordt hij eigenlijk alleen maar voor zijn personage aangezien, zegt De Vogel. ,,Ik heb mijn fysiek en stem om Ludo te spelen, dus kan ik me voorstellen dat mensen denken dat ik in het echt ook zo'n ploert ben.

,,Ik ben ooit eens met iemand opgelopen die ik op straat tegenkwam. Zegt ie na tien minuten in onvervalst plat Amsterdams: 'Jezus Ludo, je bent veel aardiger als in het echt'. Waarop ik zei: 'en wat is dit dan?'. Toen snapte hij het niet meer.

,,Echt is wat ik 's avonds op tv ben. Veel mensen roepen me ook na: 'Hé Ludo, wees eens wat liever voor Janine!'. Dat is toch enig?''

Hij werkt de verwarring zelf ook wel een beetje in de hand. Want in de serie is Ludo getrouwd met Janine en in het echte leven vormen de acteurs die hen spelen ook een stel. Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vielen elkaar jaren geleden op de set in de armen. ,,Toen we elkaar zagen, wisten we dat we zonder elkaar niet door het leven wilden,'' blikt hij terug.

Maar het begin van hun romance was lastig. ,,Ik moest in de serie een liefdesrelatie spelen met Janine. Ik was toen nog getrouwd. Dus zat ik met een gigantisch dilemma. Ga dan maar eens met de vrouw waar je verliefd op bent een liefdesscène spelen met vijftien technici om je heen. Dat is verdomd moeilijk, de grootste spagaat die je je kunt voorstellen.''

Sinds de wereld mag weten dat ze van elkaar houden, is het alleen maar genieten op de set. Eigenlijk doet hij alles samen met zijn vrouw, zegt De Vogel. Op reis voor de stichting Kids Rights om aandacht te vragen voor het aids-probleem in Zuid-Afrika. En na de zomer hebben de twee plannen om een reisprogramma voor Endemol te maken.

,,Ik kan me niets beters en leukers voorstellen dan elke dag met mijn liefste te werken. Het is fantastisch om 's ochtends om acht uur samen naar de studio te rijden, ons kloffie aan te trekken en dan als eerste scène een knallende ruzie te spelen. We lachen ons rot.

,,Ik heb met Janine de tango gedanst in Israël, aan de Dode Zee gestaan toen de zon opkwam. Zulke dingen vergeet je nooit meer.''
    Gaat amper over de cliff
    Maar wel lief wat-ie over Caroline zegt Het einde van het stukje
    Life is the road
    Now and forever
    Wonderful journey
    pi_39141554
    quote:
    Wik Jongsma getrouwd in ziekenhuis
    door de redactie Privé
    DEN HAAG - Wik Jongsma (63), die vijftien jaar Govert Harmsen speelde in ’GTST’, is na acht jaar samenzijn getrouwd met zijn grote liefde Nora Bogers (43). Helaas zag de mooiste dag van zijn leven er anders uit dan de acteur zich had voorgesteld.

Wik Jongsma getrouwd in ziekenhuis

De ceremonie vond namelijk plaats in het ziekenhuis, waar onlangs werd geconstateerd dat de prostaatkanker, die zich in 1998 voor het eerst bij hem openbaarde, ernstig is uitgezaaid.

De kersverse echtgenoot, die al een aantal bestralingen achter de rug heeft en nu in een rolstoel zit, is inmiddels weer thuis. Volgende week wordt bekeken of en zo ja welke stappen er nog genomen kunnen worden.
    bron
    Fijn dat het weer wat beter gaat en leuk dat-ie getrouwd is
    Life is the road
    Now and forever
    Wonderful journey
    pi_39141584
    Nick Jack en Dian zullen het wel uitgaan maken volgend jaar.
    Ik gok op Jack als nieuwe evil genius.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39141846
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 04:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Och, daar zag hij er ook al best oud en met een beetje make-up kunnen ze tegenwoordig wonderen doen. Bovendien, 1997 ligt ook alweer bijna 10 jaar achter ons. Daarin kunnen mensen best veel ouder worden.
    Dan is hij behoorlijk veranderd in die bijna 10 jaar tijd !

Hij zag er toen best jong uit hoor, geen opa zal maar zeggen !
    pi_39143839
    in de slotaflevering van dit seizoen maakt Ruud Feltkamp (16) zijn debuutin GTST
    Ruud Feltkamp bekend van de speelfilms Kruimeltje en Kees de Jongen gaat de rol spel van het nieuwe gtst personage Noud Mulder
    Ruud is vanavond maar een paar seconden in beeld , maar zijn rol lijkt in het nieuwe gtst seizoenbehoorlijk uit te groeien
    Bron de Telegraaf
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 12:11:30 #165
    42184 crew  DaMart
    pi_39144596
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef Canisfire het volgende:
    Nick Jack en Dian zullen het wel uitgaan maken volgend jaar.
    Ik gok op Jack als nieuwe evil genius.
    En ik denk nog steeds dat Ludo blijft leven. Erik mag niks zeggen, maar zegt wel dat de kans klein is dat Ludo blijft leven. Hij is gewoon bezig met mensen op het verkeerde been te zetten!
      vrijdag 23 juni 2006 @ 13:01:13 #167
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39146118
      vrijdag 23 juni 2006 @ 13:13:31 #168
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39146426
    Dian trouwt met Donald, maar erft het vermogen van Dagobert.
    pi_39148848
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

En ik denk nog steeds dat Ludo blijft leven. Erik mag niks zeggen, maar zegt wel dat de kans klein is dat Ludo blijft leven. Hij is gewoon bezig met mensen op het verkeerde been te zetten!
    Denk ik ook, als je hem hoort praten hoe hij geniet in de rol van Ludo dan stopt hij daar nog lang niet mee
    pi_39148945
    Wie heeft het gedaan?
    Vanavond na half negen staat de GTSTClub helemaal in het teken van de cliffhanger. We zetten alle motieven en verdachten voor jou nog even op een rijtje, waar jullie vervolgens op kunnen reageren met jullie eigen speculaties over de moordenaar van Ludo Sanders. Tevens komen er honderden screenshots online van de cliffhanger. Vanaf kwart voor negen komen de eerste shots online, en deze worden de uren daarna steeds verder aangevuld. Blijf de site vanavond dus regelmatig bezoeken, want dit wil je niet missen..

Als dit klootzaken van gtst club mijn op gaan jatten vecht ik ze aan.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39149670
    Verwisselt Barbara de kogels O.o
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39151164
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 14:26 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Denk ik ook, als je hem hoort praten hoe hij geniet in de rol van Ludo dan stopt hij daar nog lang niet mee
    Ik hoop echt zo ontzettend dat Ludo blijft leven!
    Life is the road
    Now and forever
    Wonderful journey
    pi_39151209
    Ludo mag niet dood, Ludo = GTST!
    pi_39151568
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef mrcool het volgende:
    Ludo mag niet dood, Ludo = GTST!
    Precies
    Life is the road
    Now and forever
    Wonderful journey
    pi_39151679
    Ik wil gtst eigenlijk wel eens zien zonder Ludo.
    Bovendien zou ik het gaar vinden als ze eerst heel lang who shot Ludo gaan doen als hij vervolgens niet eens echt dood is.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39151927
    hij zegt dat Nick nog gemener is dan Ludo of zo? Misschien word Nick dan wel de nieuwe gemenerik...

maar ik blijf al mijn hoop op Ludo vestigen!
      vrijdag 23 juni 2006 @ 17:13:32 #177
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39154512
    Ik ga de cliff missen dit jaar, heb andere verplichtingen vanavond. Is het niet zo dat de cliff aan het begin van het nieuwe seizoen herhaald wordt of zit ik er weer eens naast?
      vrijdag 23 juni 2006 @ 17:20:43 #178
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_39154742
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Cheesecake het volgende:
    Ik ga de cliff missen dit jaar, heb andere verplichtingen vanavond. Is het niet zo dat de cliff aan het begin van het nieuwe seizoen herhaald wordt of zit ik er weer eens naast?
    Klopt, de laatste 2 weken worden altijd herhaald voor het nieuwe seizoen
    pi_39154837
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Cheesecake het volgende:
    Neem het op
      vrijdag 23 juni 2006 @ 17:29:47 #180
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39155058
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef Frankie79 het volgende:

[..]

Neem het op
    Gaat niet, een DVD-recorder heb ik niet en de videorecorder is stuk. Maar ik kijk het aan het begin van het nieuwe seizoen wel, ik weet toch wel zo ongeveer wat er gaat gebeuren dus een echte verrassing is het niet meer.
    pi_39155747

[ Bericht 100% gewijzigd door Michellee op 23-06-2006 18:00:48 ]
    pi_39156087
    EDITIE.NL heeft zometeen een item over Ludo.

Wijze laatste woorden van scenarioschrijfster Manon Spierenburg.

[ Bericht 41% gewijzigd door Iwan1976 op 23-06-2006 18:29:48 ]
      vrijdag 23 juni 2006 @ 18:32:56 #183
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39156447
    Nick ziet eruit als een moordenaar
    pi_39156600
    * Heer_van_Bartolhoven moet het ook opnemen helaas, hopelijk geschiedt dat vlekkeloos.
    Een heer met stijl
      vrijdag 23 juni 2006 @ 18:43:13 #185
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_39156653
    tuurlijk blijft Ludo in de serie. Hij geeft in het interview zelf aan dat hij het geweldig vindt om met zijn vrouw samen naar de set te gaan. Dus Ludo blijft echt wel leven. Alsof de schrijvers hem eruit willen ik dacht het niet....
    fijn!
    pi_39156673
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef Canisfire het volgende:
    Ik wil gtst eigenlijk wel eens zien zonder Ludo.
    Bovendien zou ik het gaar vinden als ze eerst heel lang who shot Ludo gaan doen als hij vervolgens niet eens echt dood is.
    Dat zal ongetwijfeld gaan gebeuren vrees ik.Tot vervelens toe.
    Ja en amen.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 18:45:27 #187
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_39156702
    en degene die het schot lost is gewoon de persoon die het moordspel wint ofzo...dus diegene is niet de moordenaar want hij/zij weet niet dat er echte kogels in het pistool zitten. En het is wel duidelijk dat het een vrouwelijke arm is (die afbeelding van de cliff) en dat het dus Janine moet zijn.
    fijn!
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 18:48:49 #188
    42184 crew  DaMart
    pi_39156765
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
    EDITIE.NL heeft zometeen een item over Ludo.

Wijze laatste woorden van scenarioschrijfster Manon Spierenburg.
    Hoe laat komt dat?
    pi_39157422
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 18:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hoe laat komt dat?
    Het is al geweest
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 19:27:52 #190
    42184 crew  DaMart
    pi_39157732
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het is al geweest
    Shit. Ik was dus te laat thuis. Kan iemand een samenvatting geven?
    pi_39157733
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 18:45 schreef suus21 het volgende:
    en degene die het schot lost is gewoon de persoon die het moordspel wint ofzo...dus diegene is niet de moordenaar want hij/zij weet niet dat er echte kogels in het pistool zitten. En het is wel duidelijk dat het een vrouwelijke arm is (die afbeelding van de cliff) en dat het dus Janine moet zijn.
    Wat win je dan
      vrijdag 23 juni 2006 @ 19:44:14 #192
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_39158185
    Ludo doet alsof hij dood is en gaat dan in het geheim op zoek naar z'n moordenaar .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_39158669
    Veelzeggende terugblik.
    pi_39158767
    Wel neppig, zo'n cliff die je al weken van te voren ziet aankomen .
    pi_39158804
    Nick
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39158949
    Morris Nick en Bing zijn dus in de Rozenboom (geweest) van het feestje.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39158983
    Waarom heb ik nou geen tv op mn werk!? Ik mis gewoon de cliff, en maandag kan ik ook niet kijken!
    Iemand een life verslag??
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
    pi_39159028
    Ik vind het vrij spannend
    pi_39159031
    Voor Tessie
    Morris Nick Robert Bing en Sjors zijn straks allemaal in de rozenboom.
    Janine speelt de dader. En Nina blijft het voor haar vader opnemen tegenover Sjors
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39159087
    Morris en Robert willen maar al te graag die rol O.o
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39159122
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef Canisfire het volgende:
    Morris en Robert willen maar al te graag die rol O.o
    "Ik wil 'm vermoorden, ik ik ik!!"
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:20:42 #204
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_39159164
    Deze moord is ook wel eens in baantjer geweest
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:21:45 #205
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39159197
    leuke aflevering tot nu toe, zelfs martine kwam nog even aan de orde (ze wordt de laatste tijd wel weer vaak genoemd in GTST)
    pi_39159221
    Nick lijkt af te vallen
    pi_39159265
    Daders lijstje
    Studt
    Nick Sanders
    Nina Sanders
    Vito
    Dennis Tuinman : Ligt in Coma
    Morris Fischer
    Sjors Langeveld
    Bing Maurisius
    Robert Alberts
    Laura Selmhorst
    Dian Alberts
    Charlie Sanders
    Donald Dood
    Patrica neger achternaam
    Anita dendemonde
    Florien ( op vakantie)
    Fos (op vakantie)
    ---- Op vakantie
    Jack Van Houten
    Jeff Alberts
    Dorothea Grantsaan
    Barbara - Liep net weg
    Janine Elschot
    Rosa (op vakantie)
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39159276
    Ligt Dennis in coma??
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:25:36 #209
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39159316
    Chris Jolles in een reclame, heeft BVO ook weer iets leuks
    pi_39159318
    Yup net gebeurt
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:26:49 #211
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39159351
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef Frey het volgende:
    welke reclame ??
    pi_39159389
    Daar is 't zoontje... jeeeeeej..
    pi_39159400
    What the hell was dat nou??
    pi_39159418
    Ze gebruiken dezelfde gel-lijn, Morris en Nick.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:29:29 #215
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_39159419
    wie is dat joch met zwart haar ?
    pi_39159434
    Dat is de zoon van Dennis ook wel Kruimeltje.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39159459
    Gaat Ludo er echt aan???
    pi_39159461
    Morris lijkt mij trouwens de aangewezen kandidaat die de kogels heeft verwisselt.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:31:15 #220
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_39159464
    Waar komt die zoon ineens vandaan dan?
    pi_39159479
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef Remzz het volgende:
    Morris lijkt mij trouwens de aangewezen kandidaat die de kogels heeft verwisselt.
    Nee hoor, de woede was al gekalmeert bij Morris.
    pi_39159484
    Bing heeft em geladen en Janine schiet em af?
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:32:24 #223
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_39159488
    Ludo !!!!!!!!!!!!!!!
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:33:02 #224
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_39159506
    Wel goed dit
    pi_39159511
    Hoe kun je zo rustig blijven??
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:33:53 #227
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_39159527
    Het was Morris, want hij had roze handschoentjes
    pi_39159529
    Daar ging Ludo!!!!!
    JOHNNY HEITINGA
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:33:56 #229
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_39159530
    is het waar??? is ie echt dood??? eindelijk na al die jaren?????

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS

toch niet voor niks de laatste minuten gekeken
    pi_39159531
    Je zou zeggen Bing; want die zat er zo schuldig bij. Maar dat is te voor de hand liggend. Iemand anders dus.

Janine was fantastisch!
    pi_39159536
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef heaven7 het volgende:
    Hoe kun je zo rustig blijven??
    Janine is wel wat gewend
    pi_39159538
    Ehhhhh.........ik had gelijk

Janine schiet Ludo dood/neer
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:34:15 #233
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39159544
    gewedlig als die nou nog opstaat weet ik t ook niet meer
    pi_39159545
    Ja, het is vast Barbara ofzo.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:34:38 #235
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39159552
    God man, de cliff der cliffs
    Maar ludooooooo Neeeee
    pi_39159558
    Nee Ludo
    pi_39159564
    Hoe is dennis in een coma geraakt dan???
    En kon je iets zien van wie die kogels verwisselden?
    En hoe zat dat nou met die zoon van dennis??
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 20:35:39 #238
    42184 crew  DaMart
    pi_39159581
    Nick tegen Morris:'Ben jij niet van de moordpartij?'
    pi_39159585
    LUDOOOOOOOOOO!!!
    hi
    pi_39159586
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef kissa het volgende:
    Ehhhhh.........ik had gelijk

Janine schiet Ludo dood/neer
    Dat wisten we al sukkel
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:35:52 #241
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39159589
    HIEP HOI
    Ludo is eraan !! Trek de champagne maar vast open
    pi_39159598
    Ik vond de cliff trouwens maar saai....
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39159605
    Toch vind ik het jammer dat zoiets 2 maanden van te voren al bekend word gemaakt. Als ze het helemaal geheim hadden gehouden, was het veel mooier geweest.
    pi_39159613
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
    HIEP HOI
    Ludo is eraan !! Trek de champagne maar vast open
    Die leeft nogwel hoor !

Oh leuke aflevering dit, dat leuke deuntje !
    Correct en tevens juist...
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 20:36:41 #245
    42184 crew  DaMart
    pi_39159616
    En na de zomerstop bellen ze 112, en als hij in al die weken nog niet doogebloed is, volgt er een spoedoperatie, krijgt hij wat bloed toegediend, ligt nog een paar maanden in coma, en komt dan weer bij.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:36:48 #246
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_39159626
    wow
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_39159627
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef heaven7 het volgende:
    Ja, het is vast Barbara ofzo.
    Ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zetten ..om vervolgens te onthullen dat een 'normaal' iemand het gedaan heeft ...
    hi
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:36:56 #248
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_39159631
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef Frey het volgende:
    Gemist .
    Chris Jolles !
    pi_39159633
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Remzz het volgende:
    Toch vind ik het jammer dat zoiets 2 maanden van te voren al bekend word gemaakt. Als ze het helemaal geheim hadden gehouden, was het veel mooier geweest.
    Ja maar dat is lastig om geheim te houden, zijn er altijd wel die lekken.
    pi_39159642
    Man wat een einde. Kan niet wachten tot het weer begint
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:37:22 #251
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39159650
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Die leeft nogwel hoor !

Oh leuke aflevering dit, dat leuke deuntje !
    ja jammergenoeg wel
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:37:29 #252
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_39159655
    De vraag die is nu wie heeft die kogels er in gedaan..... en er zijn meer dan genoeg mensen die daarvoor in aanmerking komen!!!!
    ~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 20:37:48 #253
    42184 crew  DaMart
    pi_39159664
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zetten ..om vervolgens te onthullen dat een 'normaal' iemand het gedaan heeft ...
    Straks is het de binnenkomer van Kruimeltje...
    pi_39159667
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef DaMart het volgende:
    En na de zomerstop bellen ze 112, en als hij in al die weken nog niet doogebloed is, volgt er een spoedoperatie, krijgt hij wat bloed toegediend, ligt nog een paar maanden in coma, en komt dan weer bij.
    Ik denk dat hij op weg naar het ziekenhuis verdwijnt op een of andere manier
    pi_39159685
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Ja maar dat is lastig om geheim te houden, zijn er altijd wel die lekken.
    En alsof je dat niet zelf kan bedenken zodra je hoort dat er een moordspel gespeelt wordt...
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:38:43 #256
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_39159692
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef tessie het volgende:
    En hoe zat dat nou met die zoon van dennis??
    heeft hij een kind? van wie dan?
    Linda??? of Roos?? want verder heeft Arnie 't met niemand gedaan toch??
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 20:39:22 #257
    42184 crew  DaMart
    pi_39159715
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:

[..]

heeft hij een kind? van wie dan?
    Linda??? of Roos?? want verder heeft Arnie 't met niemand gedaan toch??
    Er is een jongen die hem pa noemde. Hoe dat kind ooit verwekt is, weet niemand!
    pi_39159722
    Wel lomp trouwens, een Moordspel spelen terwijl je weet dat iedereen je vreselijk haat
    pi_39159723
    Wazige aflevering, jammer dat Ludo dood is, wie wordt de nieuwe bad-guy
    pi_39159734
    quote:
    Inderdaad nu kon het me niet echt boeien.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:39:57 #261
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39159738
    het zou wel de perfecte wraak van martine zijn.
    zo kan ze onschuldig toch haar grootste rivaal vermoorden en zo ooit weer terugkomen in meerdijk.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:40:17 #262
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39159749
    Die aftiteling was ook keigoed gedaan.
    Dit was mijn meest favoriete cliff, maar ook meteen een trieste
    pi_39159769
    Ik denk dat Bing het heeft gedaan, die zat me toch zo raar te doen, de rest was te rustig ervoor!

Wanneer heeft Dennis een kind gekregen dan? Toen hij 15 was?
    pi_39159770
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Dat wisten we al sukkel
    Je bent zelf een sukkel

Ik heb enige tijd geleden ergens gelezen dat Janine Ludo neer zou schieten en dat de losse flodders verwisseld zijn voor echte kogels en dat heb ik hier in een spoiler neergezet
    pi_39159777
    Help! Die cliff! Omg sla me
    tvp!
    pi_39159792
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef kissa het volgende:

[..]

Je bent zelf een sukkel

Ik heb enige tijd geleden ergens gelezen dat Janine Ludo neer zou schieten en dat de losse flodders verwisseld zijn voor echte kogels en dat heb ik hier in een spoiler neergezet
    Ja en toen wisten wij dat allemaal al lang
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39159796
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
    Wat was er speciaal aan de aftiteling dan?
    En is het nou al zeker dat ludo dood is? Of kan ie ook nog gewoon buiten bewustzijn zijn en net op tijd gered worden?
    pi_39159815
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Michellee het volgende:
    Ik denk dat Bing het heeft gedaan, die zat me toch zo raar te doen, de rest was te rustig ervoor!

Wanneer heeft Dennis een kind gekregen dan? Toen hij 15 was?
    Dat was met Rick en Job ook al zo
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:42:27 #269
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_39159821
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
    jij bent ook nog niks aan je dramaqueen-gehalte verloren he [ ]
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:42:56 #270
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_39159834
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
    Ik vond de cliff trouwens maar saai....
    Ik ook.
    pi_39159847
    quote:
    Het was best gaar inderdaad, je wist eigenlijk al wat er ging gebeuren ruimschoots van te voren maar je had er geen beelden van. Blijft neppig. Echt superboeiend vond ik het ook niet, want je wist al wat er ging gebeuren .
    pi_39159849
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef tessie het volgende:

[..]

En is het nou al zeker dat ludo dood is? Of kan ie ook nog gewoon buiten bewustzijn zijn en net op tijd gered worden?
    Ja dat kan
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 20:43:56 #273
    42184 crew  DaMart
    pi_39159869
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik denk het laatste. In interviews wordt zoveel gehint dat Ludo wel eens dood zou kunnen zijn, dat hij volgens mij juist nog MOET leven. Iedereen die de hele zomer treurt, en de creamtie wil zien in het nieuwe seizoen... en dan leeft Ludo nog gewoon.

Die crematie waar over gesporken en geschreven is, zal trouwens wel gewoon van Donald zijn, en niet van Ludo.
    pi_39159884
    Ik weet bijna zeker dat Laura Selmhorst het heeft gedaan
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
    pi_39159896
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Het was best gaar inderdaad, je wist eigenlijk al wat er ging gebeuren ruimschoots van te voren maar je had er geen beelden van. Blijft neppig. Echt superboeiend vond ik het ook niet, want je wist al wat er ging gebeuren .
    Precies vroeger was het toch een shock vaak omdat je toen alleen uit een paar regeltjes tv gids moetst uitvogelen wat er ging gebeuren nu weet je maanden van te voren veel te veel.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39159919
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Timmehhh het volgende:
    Hoezo ?
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 20:46:02 #277
    42184 crew  DaMart
    pi_39159926
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Precies vroeger was het toch een shock vaak omdat je toen alleen uit een paar regeltjes tv gids moetst uitvogelen wat er ging gebeuren nu weet je maanden van te voren veel te veel.
    Inderdaad. Wat dat betreft is internet dus niet bepaald een zegen. Of je moet alle sites met mogelijke info over wat gaat gebeuren, mijden natuurlijk.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:46:31 #278
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_39159941
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Timmehhh het volgende:
    ik heb 't al weken niet gezien, maar ik ben het met je eens
    Laura heeft 't nl altíjd gedaan, al zolang als die serie loopt
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:47:18 #279
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_39159971
    Ik ga met babette mee, Laura is de dader .
    pi_39159981
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja en toen wisten wij dat allemaal al lang
    pi_39160000
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:45 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Hoezo ?
    Typisch GTST, ze laten Laura buiten schot omdat ze niet stoned was op het feestje waar alles besproken werd. Ze duikt op bij het hotel en wreekt dennis door de kogels te verwisselen.
    Het ligt veel te veel voor de hand dat iemand het heeft gedaan die aan het moordspel meedeed daarom zullen ze wel laura kiezen denk ik.
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:48:37 #282
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_39160022
    Het was Laura. Altijd Laura.
    Whatever I want.
    pi_39160026
    Ach ja Laura die komt toch overal mee weg dus dat zou wel ja.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:50:39 #284
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39160087
    toch denk ik dat la hafkamp er een rol inspeelt.
    het is de manier om wraak te nemen zonder verdacht te raken
    pi_39160217
    Janine Elschot doet haar naam wel eer aan.
    pi_39160249
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
    Hehe waarom post jij nou wat ik nou wou posten omdat het te droog vond
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:55:45 #287
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39160256
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
    Uitregekend degene die zielsveel van hem houdt
    pi_39160329
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef Frey het volgende:

[..]

Weetje soms heb ik het idee dat jij en van Bartolhoven meer van hem houden
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:59:23 #289
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39160363
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Weetje soms heb ik het idee dat jij en van Bartolhoven meer van hem houden
    hehe
      vrijdag 23 juni 2006 @ 20:59:56 #290
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_39160382
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef Frey het volgende:
    zoals ik al zei:
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
    jij bent ook nog niks aan je dramaqueen-gehalte verloren he [ ]
    fijn om te merken dat sommige dingen nooit veranderen
    maar goed, ik ga de topicreeks weer verlaten, als niet-kijker.....
    fijne zomer en sterkte voor de zeepverslaafden
      vrijdag 23 juni 2006 @ 21:00:05 #291
    56019 ne0c0rt3xx
    Nu ook met muffins derbij..
    pi_39160387
    zon sneue aflevering dit
    Everything happens for a reason..
    [ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
    [ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
    http://www.myspace.com/DjinN02
      vrijdag 23 juni 2006 @ 21:02:03 #292
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39160452
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:

fijn om te merken dat sommige dingen nooit veranderen
    maar goed, ik ga de topicreeks weer verlaten, als niet-kijker.....
    fijne zomer en sterkte voor de zeepverslaafden

Voor altijd Ludo fan
      vrijdag 23 juni 2006 @ 21:03:41 #293
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39160510
    Deze cliffhanger was in ieder geval beter dan die van vorig jaar. Toen was het gewoon de vraag: wie overleeft het? en het was in de eerste aflevering alweer opgelost. Maar nu speelt er gewoon veel meer en is er helemaal niets duidelijk. Alleen die 2 lange maanden...
    pi_39160599
    Ik las vandaag in de spits of metro in een mini intervieuw dat de schrijvers het ook nog niet weten
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39160713
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
    Ik las vandaag in de spits of metro in een mini intervieuw dat de schrijvers het ook nog niet weten
    Dat lijkt me sterk
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 21:10:50 #296
    42184 crew  DaMart
    pi_39160721
    quote:
    Volgens mij zijn de eerste afleveringen na de zomer al opgenomen hoor. Dus als de schrijvers nog niet weten of Ludo het overleeft (waarschijnlijk zeggen ze dat alleen om de spanning erin te houden), dan zou dat dus betekenen dat Ludo na de zomer in ieder geval nog blijft leven in het ziekenhuis.
    pi_39160730
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Michellee het volgende:
    Dorothea heeft tijdens de huwelijksnacht met Jef in De Rozenboom een visioen gekregen waarin Bing de verfkogels met echte kogels verwisselt. Om haar zoon te behoeden voor weer een gevangenisstraf heeft ze na de verwisseling door Bing de kogels weer omgeruild met verfkogels. Dorothea wist echter niet dat er nog iemand was die Ludo wilde vermoorden.

Ik vrees dat ze het nog maanden gaan rekken.
      Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 21:11:54 #298
    42184 crew  DaMart
    pi_39160753
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dorothea heeft tijdens de huwelijksnacht met Jef in De Rozenboom een visioen gekregen waarin Bing de verfkogels met echte kogels verwisselt. Om haar zoon te behoeden voor weer een gevangenisstraf heeft ze na de verwisseling door Bing de kogels weer omgeruild met verfkogels. Dorothea wist echter niet dat er nog iemand was die Ludo wilde vermoorden.

Ik vrees dat ze het nog maanden gaan rekken.
    Dorothea gaat er volgend seizoen toch eventjes tussenuit?
    pi_39160777
    Dat ze nog niet wisten wie hem neerschoot dan he.
    Maar dat kan wel dat betekend gewoon nog dat ze er heel lang om heen gaan draaien.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39160878
    quote:
    Dat zit er dik in. Die lurken hier natuurlijk mee om alle voorspelbare theorieën uit te sluiten om vervolgens met een volkomen krankzinnige verklaring te komen.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 21:17:26 #301
    148066 deffie
    Make me sing another song
    pi_39160922
    Behalve Martine zijn er ook nog wel andere personen die de serie verlaten hebben maar wel een motief hebben...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')