Ik hoop het ook niet maar meestal als er iemand tijdelijk is hoor je dat van te voren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef farfavour het volgende:
mooi gedaan
[..]
Ik hoop dat dat niet waar is.
De schutter is Janinequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:21 schreef DeTolk het volgende:
Bing valt af, Er wordt geschoten door een persoon met een blanke arm
Ja dat was mij dus opgevallen ik post het op fok en die kneuzen nemen het over zonder mijn naam te noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef fleur22 het volgende:
Canisfire (Oranjefan) - dinsdag 20 juni 2006 @ 17:46 Creator of my own little world
Trouwens die vlegels van een gtst club
De verkrachting van Sjors
Charlie vertelde gisteren aan Anita Dendermonde dat Jack niet te vertrouwen is. Hij heeft Nick namelijk bedreigd. En waarom? Nick heeft Sjors namelijk op kerstavond 2003 verkracht. In deze aflevering was te zien hoe Milan zijn grote liefde Charlie ten huwelijk vroeg én hoe Sjors verkracht werd door Nick Sanders. Een jaar later, kerstavond 2004, kwamen Rik en Anita voor één keer nog even terug naar Meerdijk. Tijdens een gezellig kerstfeest besloten Sjors en Nick het weer bij te leggen. Charlie vertelt echter dat de verkrachting zich in 2004 heeft afgespeeld, terwijl Anita en Rik op het feest van Laura waren. Hier is echter helemaal niets van waar. De verkrachting speelde zich namelijk een jaar eerder af. Een kleine fout dus van de makers van Goede tijden Slechte tijden!
( Stond in het vorige deel. Ben benieuwd naar het antwoord.)
Jack blijft opvallend genoeg buiten schot. Het zou me niks verbazen als onze meestercrimineel in wording de kogels heeft verwisseld, Nick ervoor op laat draaien en op die manier wraak neemt op de schoft die zijn zusje heeft verkracht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het ligt er wel erg dik bovenop dat er nu veel mensen een motief hebben.![]()
Hmm, zit wat in.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jack blijft opvallend genoeg buiten schot. Het zou me niks verbazen als onze meestercrimineel in wording de kogels heeft verwisseld, Nick ervoor op laat draaien en op die manier wraak neemt op de schoft die zijn zusje heeft verkracht.
Doet je aan ons denken hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef -Marlii- het volgende:
Ik krijg steeds helemaal de kriebeltjes in mn buik als ik Jack & Anita samen zie![]()
Om Jack of beidequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef -Marlii- het volgende:
Ik krijg steeds helemaal de kriebeltjes in mn buik als ik Jack & Anita samen zie![]()
Ik vind h'm *vooralsnog*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heerlijke stoute jongen die Jack....![]()
Om Jack én om die twee samenquote:
Misschien een kinky seks-lijntje wording? Laura + Doro en Sjef filmen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie OP Canisfire
Trouwens ik zie nu alleen wat het irritante lijntje tussen alle spannende gaat worden, namelijk het Jef/Dorothea/Laura-lijntje![]()
ik heb de hoop al opgegeven dat Martine terugkeert.quote:
Sorry voor de lange quote, maar je slaat iemand overquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef Canisfire het volgende:
Bijna heel televisieland is op zomervakantie, maar GTST gaat vooralsnog stug door. Toch is het einde van dit 16de seizoen in zicht. En het belooft een heel spannende laatste aflevering te worden. Zoals altijd is er een aantal verhaallijnen dat een climax bereikt. Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven. Als de voortekenen niet bedriegen, moet dit jaar Ludo Sanders er aan geloven.
Want in een dronken bui beraadt een aantal jonge inwoners van Meerdijk zich over een samenzweringsplan om Ludo uit de weg te ruimen, zo valt te lezen in de tv-gids van volgende week. In nuchtere toestand lijken sommigen van hen het plan te willen doorzetten.
Verder loopt het spaak tussen Dorothea en Jef, en zit Dian min of meer vast aan de ouwe Donald. Daarnaast is er nog de uit de hand lopende dronkenschap van Dennis.
De laatste aflevering van GTST van dit seizoen is op vrijdag 23 juni. Op maandag 28 augustus keren de inwoners van Meerdijk dan weer bij ons terug. Zal Ludo er dan nog bij zitten?
En dan nu de hoofd verdachten
1 Nick Sanders
[afbeelding]
Motief
Ludo gaat zijn eigen zoon waarschijnlijk ontslaan omdat hij een zondebok nodig heeft voor het ophelderen van het imago van zijn bedrijf. Ook is hij hem al een halfjaar aan het kleineren
2 Nina Sanders
[afbeelding]
Motief
Ook Ludo zijn andere vlees en bloed is hem helemaal zat.
Ludo is van af het begin namelijk al tegen de relatie van zijn dochter en *halve homo* Morris en Nina krijgt vlak voor de cliff te horen dat hij Morris heeft bedreigt met de dood.
3 Vito
[afbeelding]
Motief
Oude vriend van Ludo die nu in de cell zit wegens smokkel.
Heeft Ludo al eens eerder bedreigt en is boos omdat Ludo hem niet uit de gevangenis kon krijgen.
4 Dennis Tuinman/Alberts
[afbeelding]
motief
Dennis probeert van zijn drank af te komen maar zinds dat hij Nina heeft aangereden word hij door Ludo ernstig tegen gewerkt
5 Morris Fischer
[afbeelding]
Motief
Zie Nina
6 Sjors Langeveld/Hafkamp/Van Houten
[afbeelding]
Motief
Haat Ludo nog steeds om zijn ruzie met Martine.
En kwam laatst met het idee op te proppen om Ludo te vermoorden
7 Bing Maurisius
[afbeelding]
Motief
Houdt Ludo verandwoordelijk voor het feit dat Patrica verkracht is.
Omdat Bing door toedoen van Ludo werd opgepakt en haar dus niet kon redden ook eist Ludo vlak voor het einde van het siezoen dat Bing zijn schuld terug betaalt.
8 Robert Alberts
[afbeelding]
Motief
Was de enige op het space cake incident die geen recente motieven heeft om Ludo te vermoorden maar Ludo heeft al drie keer een vrouw van hem afgepikt. Ook is hij de vader van Dennis die door Ludo maar niet van de drank af komt
9 Laura Selmhorst
[afbeelding]
Motief
Is de moeder van Dennis en nam het al eens eerder voor haar zoon op toen Ludo probeerde zijn leven kapot te maken.
10 Dian Alberts
[afbeelding]
Motief
De vrouw die ooit moest vluchten voor haar leven voor Ludo is zinds een halfjaar terug in Meerdijk.
Eerst wou Ludo haar geen baan geven en nu ze die heeft neemt ze al weer ontslag om het bedrijf van verlept lijk Donald over te nemen als hij sterft. Mischien wil ze de wraak van Ludo voor zijn..
11 Charlie Sanders
[afbeelding]
Motief
Is de vrouw van Nick Sanders en wordt langzaam gek van het gedrag van Ludo tegen over zijn zoon. Vocht ook maanden lang voor herkening van Ludo en heeft die toch gekregen.
De rest van de cast
Donald
Stanley
Patrica
Anita
Florien ( op vakantie)
Fos (op vakantie)
Jack
Jeff
Dorothea
Barbara
Janine
Rosa (op vakantie)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef bravo het volgende:
En op IMDB (uitgezocht voor mijn zusje) staat dat niemand dood gaat. dus. Veel plezier!
jij hebt een snufje haaibaaike in jequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef Sander170 het volgende:
Gisteren dan Morris vs Ludo !
Morris is niet meer bang voor Ludo liet hij duidelijk merken gisteren !
Morris zo tegen Ludo, ''zo heb je nu je zin''.
Leuke strijd tussen die twee![]()
Gek genoeg hoor ik dat wel vaker !quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef Liquidist het volgende:
[..]
jij hebt een snufje haaibaaike in je
Wat ik er van begrijp: Op het personeelsfeest van Sanders Inc. zal er een moordspel gespeelt gaan worden. Het is dan de bedoeling dat Ludo Sanders het lijk gaat spelen en dat de rest van de aanwezigen moet gaan uitzoeken wie hem heeft vermoord. Om het allemaal echt te laten lijken gaat de ´dader´ Ludo neerschieten met wat hij of zij denkt losse flodders. Echter, iemand heeft deze losse flodders verwisseld voor échte kogels. De vraag is niet zozeer wie Ludo straks gaat neerschieten, maar wie die kogels heeft verwisseld.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:29 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Even een vraagje hoor... Ik heb GTST niet meer gezien sinds Frits opeens terug was met oudjaar, dus ik ben niet helemaal op de hoogte
Hoezo kogels verwisselen? Ik begrijp 'm even niet
Niet iedereen is martine vergeten, ik was je voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef J-net het volgende:
Iedereen vergeet Martine, ik bedoel ze is niet dood ofzo dus het kan zomaar dat ze haar slag gaat slaan!!!!
Tis echt waar....quote:
IMDB is zo betrouwbaar als Ludo Sanders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:34 schreef bravo het volgende:
Tis echt waar....
* leest het nu na....
Hmmm
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Because you want it :
naam
Stud
[afbeelding]
Motief
Moest van Ludo ophouden met blaffen !!
![]()
quote:er wordt gezegd dat ludo ook voor het nieuwe seizoen zijn contract heeft getekent de man die overlijd is de man waar dian mee gaat trouwen (donald)
waneer hij zijn ja woord geeft aan dian overlijd hij en dian erft zijn geld en gaat wraak nemen op ludo nu ze zoveel geld heeft
Ik weet hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:41 schreef Canisfire het volgende:
Erg slordig geschreven dat stukje.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Because you want it :
naam
Stud
[afbeelding]
Motief
![]()
Iddquote:
Dennis is een verademing voor GTST sinds ie aan de alcohol is.quote:
Ik dacht: die verandert in een weerwolf.quote:
Er zit nog net genoeg leven in Donald om morgen het ja-woord te geven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat hij nu al de pijp uit gaat snap ik niet helemaal, hoe erft Dian dan al zijn miljoenen?
Of hebben ze al vastgelegd dat ze zijn opvolger wordt?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach jee, dat klinkt niet goed
kom op oom govert !
Hij is helemaal niet zo oud als hij eruit ziet, toen hij de serie in kwam was hij pas 47 en zag er al oud als gepensioneerde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Die Wik is nog jong he, het lijkt wel of ie in een tijdmachine heeft gezeten.
die is ook in het echt zwangerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Wat is Charlie mooi zwanger trouwensGeen neppig buikje ofzo.
Toen vond ik het pas echt lachen toen die Nick aan de drugs zat hahahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
Mooie OP!
Alleen was het Stefano en niet Nick die vorig jaar in de auto bij Yasmin zat.
Toen ging hij ook hallicunieren dat hij een dwerg was en dat Ludo en Stefano hem bespotten en een andere keer kwam Stefano met een 'waaaaaaaaaaaaah!' onder een laken vandaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Toen vond ik het pas echt lachen toen die Nick aan de drugs zat hahaha
Hij had toen wel een beetje weg van Dennis, ook dat knettergekke gedoe![]()
Ja die Stefano ook he, hahaha zelfs ik schrok ervan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen ging hij ook hallicunieren dat hij een dwerg was en dat Ludo en Stefano hem bespotten en een andere keer kwam Stefano met een 'waaaaaaaaaaaaah!' onder een laken vandaan![]()
Dat denk ik dus ook !quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef waterreus23 het volgende:
Denk niet dat Robbert de kogels verwisseld, want:
- Robbert heeft een torenhoge schuld bij die Amerikaan van Antie Anne. Die moet hij aflossen door voor Sanders Inc te werken. Als hij Ludo neer schiet / dood schiet dan raakt hij zijn baan kwijt, en zit hij met die torenhoge schuld in zijn maag
hij kan het doen 'voor' Dennis?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook !
Robert zou dat dus precies om deze reden nooit doen,
heeft hij geen reden voor hij heeft tot nu toe eigenlijk vrij weinig met Ludo te maken behalve dat hij voor hem werkt.
Stel Robert heeft ze verwisseld, dan zou ik raar staan te kijken maar ja met GTST weet je het maar nooit he het kan tenslotte alle kanten opgaan net als met voetbal![]()
Het zou kunnen, zoals ik al zei je weet het maar nooit hoe het met GTST kan lopen !quote:
Jawel, Ludo heeft een keer zijn bedrijf en dat van Jef die daar ook werkte afgenomen !quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef fresta het volgende:
hij is wel flink pissig en Ludo heeft Robert toch al vaker wat gedaan?
Schiet het al op met de jouwe, of laat je het afwetenquote:
Ik laat het afweten. Ik ga het volledig missen ook. Ik heb deze hele week niks gezienquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Schiet het al op met de jouwe, of laat je het afweten![]()
Dan vestigen we onze hoop op Iwanquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik laat het afweten. Ik ga het volledig missen ook. Ik heb deze hele week niks gezien
Dan ken ik er ook nog één.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Because you want it :
naam
Stud
[afbeelding]
Motief
![]()
LOLquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Dan ken ik er ook nog één.
naam
Stefano
[afbeelding]
Motief
Kreeg afgelopen kerst geen kaartje van Ludo
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Cheesecake het volgende:
Doortje, mi gudu, Sjef, mi mati
Zou 't of hield ze toch ook een beetje van 'mquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Cheesecake het volgende:
Dian denkt nu alleen maar; ouwe lul, zeg nou ja!
GTST is geen realistische soapquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:33 schreef Frankie79 het volgende:
Donald moet toch ook handtekening zetten of niet?
Ik denk toch dat ik me aan mijn voornemen houd voor het nieuwe seizoen, het is uiteindelijk wel spannend geworden, maar ik weet uit ervaring dat het na de cliff weer inzakt en de geloofwaardigheid zal er ook wel niet beter op worden.quote:
of zoiets dergelijksquote:Moet je niet bij die zoon van je zijn? Onee, daarom ben je hier![]()
idd, zeiden we hier ook al. Lekker realistischquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:33 schreef Frankie79 het volgende:
Donald moet toch ook handtekening zetten of niet?
Trouwens nu ik er zo heel stil in mijn hoofd diep over na zit te denken, slaan die argumenten om Ludo te haten allemaal als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Frey het volgende:
Je kon wel zien dat Ludo aan aikido heeft gedaan
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kortom Ludo wordt gewoon als zondebok aangewezen, omdat de hierboven beschreven mensen niet kunnen toegeven dat ze bepaalde zaken gewoonweg zelf verknald hebben en dat dit de oorzaak is van hun frustratie![]()
t lijkt er wel op.quote:
Zo wat een verschil zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Hans Veerman in Baantjer, in 1997.
Beetje jammer. Het had mij juist leuk geleken als Donald nog een tijd had geleefd en dat Dian dan met hem opgescheept zat totdat ze er gek van werd. Nu is dit wel een erg makkelijke manier om Dian ineens in een hele rijke en machtige positie te duwen. Al vraag ik mij ook af hoe machtig je nu eigenlijk bent als je de baas bent van een bootjesbedrijf. Maar goed, het is erg amateuristisch gedaan. Zelfs Jenny McCarthy heeft jarenlang moeten procederen om de miljoenen van haar overleden man te krijgen, en zij waren zelfs nog een aantal jaar getrouwd. Ow wacht, dat is natuurlijk het échte leven.quote:
Och, daar zag hij er ook al best oud en met een beetje make-up kunnen ze tegenwoordig wonderen doen. Bovendien, 1997 ligt ook alweer bijna 10 jaar achter ons. Daarin kunnen mensen best veel ouder worden.quote:
Nee, the bold komt om die tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 06:44 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag de laatste aflevering
gaan ze van de zomer het afgelopen seizoen weer herhalen?
Misschien zit het bedrijf van Donald wel diep in de schulden en mag Dian er straks (à la Patty Brard) voor opdraaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:22 schreef Nielsch het volgende:
Beetje jammer. Het had mij juist leuk geleken als Donald nog een tijd had geleefd en dat Dian dan met hem opgescheept zat totdat ze er gek van werd. Nu is dit wel een erg makkelijke manier om Dian ineens in een hele rijke en machtige positie te duwen. Al vraag ik mij ook af hoe machtig je nu eigenlijk bent als je de baas bent van een bootjesbedrijf. Maar goed, het is erg amateuristisch gedaan. Zelfs Jenny McCarthy heeft jarenlang moeten procederen om de miljoenen van haar overleden man te krijgen, en zij waren zelfs nog een aantal jaar getrouwd. Ow wacht, dat is natuurlijk het échte leven.
Gaat amper over de cliffquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:37 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag in het Algemeen Dagblad
Wie schiet Ludo Sanders neer?
Ludo Sanders wordt vanavond à la JR in Dallas op spectaculaire wijze neergeschoten in GTST. Ook hier eindigt het seizoen met de hamvraag: wie deed het?
In zijn eerste scène, uitgezonden in december 1995, komt hij binnengewandeld als Ludo Sanders van de bank. Een ietwat stijve man, die aankondigt dat hij vanwege slechte resultaten de leiding overneemt van het imperium van Frits van Houten, destijds dé slechterik van de serie.
Aanvankelijk bedoeld als bijrol voor drie maanden, groeit Ludo Sanders in tien jaar uit tot één van de befaamdste bad guys uit de Nederlandse soapgeschiedenis. Hij richt zijn vijanden één voor één ten gronde, ontvoert, bedreigt, chanteert en belazert vrouwen bij de vleet.
Vanavond wordt hij op spectaculaire wijze neergeknald. Grote vraag is natuurlijk: wie schiet? Maar evenzeer: overleeft de JR van de Lage Landen deze aanslag?
De Vogel glimlacht geheimzinnig. Hij mag niets verklappen van producent Endemol ,,Ik kan wel zeggen dat het schot goed raak is. De kans dat Ludo de aanslag overleeft is echt nihil.''
Een waardig opvolger staat ook al klaar volgens De Vogel: ,,Ludo's zoon Nick is eigenlijk nog veel gemener.''
Mocht Ludo niet meer opstaan, dan zou De Vogel hem gaan missen, zegt hij. ,,Het is zonder twijfel de leukste rol van GTST. Ludo heeft altijd een dubbele agenda. En iedereen weet dat ook. Ik hoef dus alleen maar de charmante jongen te spelen, omdat iedereen al weet wat voor ploert ik eigenlijk ben.
,,Ludo's achilleshiel is zijn familie. Hij wil zijn dochter Nina en vrouw Janine koste wat kost beschermen en gaat daarin heel ver. Maar hoewel hij vaak over de schreef gaat, moeten zijn acties wél geloofwaardig blijven. Kijkers moeten kunnen begrijpen wat hij doet. Ludo zal bijvoorbeeld nooit een moord plegen.''
Pardon? En die keer dan dat hij de feeks Bowien, een rol van Tanja Jess, in het ravijn liet kletteren? ,,Ho ho, dat is een misverstand. Ludo heeft haar niet gered toen ze bungelde. Hij twijfelde een seconde te lang voor hij zijn hand uitstak. Maar dat maakt hem niet een moordenaar. Want als Ludo rücksichtlos iemand zou omleggen, is het Ludo niet meer wat mij betreft.''
Op straat wordt hij eigenlijk alleen maar voor zijn personage aangezien, zegt De Vogel. ,,Ik heb mijn fysiek en stem om Ludo te spelen, dus kan ik me voorstellen dat mensen denken dat ik in het echt ook zo'n ploert ben.
,,Ik ben ooit eens met iemand opgelopen die ik op straat tegenkwam. Zegt ie na tien minuten in onvervalst plat Amsterdams: 'Jezus Ludo, je bent veel aardiger als in het echt'. Waarop ik zei: 'en wat is dit dan?'. Toen snapte hij het niet meer.
,,Echt is wat ik 's avonds op tv ben. Veel mensen roepen me ook na: 'Hé Ludo, wees eens wat liever voor Janine!'. Dat is toch enig?''
Hij werkt de verwarring zelf ook wel een beetje in de hand. Want in de serie is Ludo getrouwd met Janine en in het echte leven vormen de acteurs die hen spelen ook een stel. Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vielen elkaar jaren geleden op de set in de armen. ,,Toen we elkaar zagen, wisten we dat we zonder elkaar niet door het leven wilden,'' blikt hij terug.
Maar het begin van hun romance was lastig. ,,Ik moest in de serie een liefdesrelatie spelen met Janine. Ik was toen nog getrouwd. Dus zat ik met een gigantisch dilemma. Ga dan maar eens met de vrouw waar je verliefd op bent een liefdesscène spelen met vijftien technici om je heen. Dat is verdomd moeilijk, de grootste spagaat die je je kunt voorstellen.''
Sinds de wereld mag weten dat ze van elkaar houden, is het alleen maar genieten op de set. Eigenlijk doet hij alles samen met zijn vrouw, zegt De Vogel. Op reis voor de stichting Kids Rights om aandacht te vragen voor het aids-probleem in Zuid-Afrika. En na de zomer hebben de twee plannen om een reisprogramma voor Endemol te maken.
,,Ik kan me niets beters en leukers voorstellen dan elke dag met mijn liefste te werken. Het is fantastisch om 's ochtends om acht uur samen naar de studio te rijden, ons kloffie aan te trekken en dan als eerste scène een knallende ruzie te spelen. We lachen ons rot.
,,Ik heb met Janine de tango gedanst in Israël, aan de Dode Zee gestaan toen de zon opkwam. Zulke dingen vergeet je nooit meer.''
bronquote:Wik Jongsma getrouwd in ziekenhuis
door de redactie Privé
DEN HAAG - Wik Jongsma (63), die vijftien jaar Govert Harmsen speelde in ’GTST’, is na acht jaar samenzijn getrouwd met zijn grote liefde Nora Bogers (43). Helaas zag de mooiste dag van zijn leven er anders uit dan de acteur zich had voorgesteld.
Wik Jongsma getrouwd in ziekenhuis
De ceremonie vond namelijk plaats in het ziekenhuis, waar onlangs werd geconstateerd dat de prostaatkanker, die zich in 1998 voor het eerst bij hem openbaarde, ernstig is uitgezaaid.
De kersverse echtgenoot, die al een aantal bestralingen achter de rug heeft en nu in een rolstoel zit, is inmiddels weer thuis. Volgende week wordt bekeken of en zo ja welke stappen er nog genomen kunnen worden.
Dan is hij behoorlijk veranderd in die bijna 10 jaar tijd !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Och, daar zag hij er ook al best oud en met een beetje make-up kunnen ze tegenwoordig wonderen doen. Bovendien, 1997 ligt ook alweer bijna 10 jaar achter ons. Daarin kunnen mensen best veel ouder worden.
En ik denk nog steeds dat Ludo blijft leven. Erik mag niks zeggen, maar zegt wel dat de kans klein is dat Ludo blijft leven. Hij is gewoon bezig met mensen op het verkeerde been te zetten!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef Canisfire het volgende:
Nick Jack en Dian zullen het wel uitgaan maken volgend jaar.
Ik gok op Jack als nieuwe evil genius.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:26 schreef Iwan1976 het volgende:GTST vanaf 1 januari 2007 in breedbeeld
Denk ik ook, als je hem hoort praten hoe hij geniet in de rol van Ludo dan stopt hij daar nog lang niet meequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik denk nog steeds dat Ludo blijft leven. Erik mag niks zeggen, maar zegt wel dat de kans klein is dat Ludo blijft leven. Hij is gewoon bezig met mensen op het verkeerde been te zetten!
Ik hoop echt zo ontzettend dat Ludo blijft leven!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:26 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Denk ik ook, als je hem hoort praten hoe hij geniet in de rol van Ludo dan stopt hij daar nog lang niet mee![]()
Preciesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef mrcool het volgende:
Ludo mag niet dood, Ludo = GTST!
Klopt, de laatste 2 weken worden altijd herhaald voor het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ga de cliff missen dit jaar, heb andere verplichtingen vanavond. Is het niet zo dat de cliff aan het begin van het nieuwe seizoen herhaald wordt of zit ik er weer eens naast?
Neem het opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ga de cliff missen dit jaar, heb andere verplichtingen vanavond. Is het niet zo dat de cliff aan het begin van het nieuwe seizoen herhaald wordt of zit ik er weer eens naast?
Gaat niet, een DVD-recorder heb ik niet en de videorecorder is stuk. Maar ik kijk het aan het begin van het nieuwe seizoen wel, ik weet toch wel zo ongeveer wat er gaat gebeuren dus een echte verrassing is het niet meer.quote:
Dat zal ongetwijfeld gaan gebeuren vrees ik.Tot vervelens toe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil gtst eigenlijk wel eens zien zonder Ludo.
Bovendien zou ik het gaar vinden als ze eerst heel lang who shot Ludo gaan doen als hij vervolgens niet eens echt dood is.
Hoe laat komt dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
EDITIE.NL heeft zometeen een item over Ludo.
Wijze laatste woorden van scenarioschrijfster Manon Spierenburg.![]()
Wat win je danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:45 schreef suus21 het volgende:
en degene die het schot lost is gewoon de persoon die het moordspel wint ofzo...dus diegene is niet de moordenaar want hij/zij weet niet dat er echte kogels in het pistool zitten. En het is wel duidelijk dat het een vrouwelijke arm is (die afbeelding van de cliff) en dat het dus Janine moet zijn.
"Ik wil 'm vermoorden, ik ik ik!!"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef Canisfire het volgende:
Morris en Robert willen maar al te graag die rol O.o
welke reclame ??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef Frey het volgende:
Chris Jolles in een reclame, heeft BVO ook weer iets leuks
Nee hoor, de woede was al gekalmeert bij Morris.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef Remzz het volgende:
Morris lijkt mij trouwens de aangewezen kandidaat die de kogels heeft verwisselt.
Janine is wel wat gewendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef heaven7 het volgende:
Hoe kun je zo rustig blijven??
Dat wisten we al sukkelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef kissa het volgende:
Ehhhhh.........ik had gelijk![]()
Janine schiet Ludo dood/neer![]()
Die leeft nogwel hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
![]()
![]()
![]()
HIEP HOI
![]()
![]()
![]()
![]()
Ludo is eraan
!! Trek de champagne maar vast open
![]()
Ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zettenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef heaven7 het volgende:
Ja, het is vast Barbara ofzo.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef Frey het volgende:
Chris Jolles in een reclame, heeft BVO ook weer iets leuks
Ja maar dat is lastig om geheim te houden, zijn er altijd wel die lekken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Remzz het volgende:
Toch vind ik het jammer dat zoiets 2 maanden van te voren al bekend word gemaakt. Als ze het helemaal geheim hadden gehouden, was het veel mooier geweest.
ja jammergenoeg welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die leeft nogwel hoor!
Oh leuke aflevering dit, dat leuke deuntje !![]()
Straks is het de binnenkomer van Kruimeltje...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zetten..om vervolgens te onthullen dat een 'normaal' iemand het gedaan heeft
...
Ik denk dat hij op weg naar het ziekenhuis verdwijnt op een of andere manierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef DaMart het volgende:
En na de zomerstop bellen ze 112, en als hij in al die weken nog niet doogebloed is, volgt er een spoedoperatie, krijgt hij wat bloed toegediend, ligt nog een paar maanden in coma, en komt dan weer bij.
En alsof je dat niet zelf kan bedenken zodra je hoort dat er een moordspel gespeelt wordt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig om geheim te houden, zijn er altijd wel die lekken.
heeft hij een kind? van wie dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef tessie het volgende:
En hoe zat dat nou met die zoon van dennis??
Er is een jongen die hem pa noemde. Hoe dat kind ooit verwekt is, weet niemand!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft hij een kind? van wie dan?
Linda??? of Roos?? want verder heeft Arnie 't met niemand gedaan toch??
Inderdaad nu kon het me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Remzz het volgende:
Toch vind ik het jammer dat zoiets 2 maanden van te voren al bekend word gemaakt. Als ze het helemaal geheim hadden gehouden, was het veel mooier geweest.
Je bent zelf een sukkelquote:
Ja en toen wisten wij dat allemaal al langquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Je bent zelf een sukkel![]()
Ik heb enige tijd geleden ergens gelezen dat Janine Ludo neer zou schieten en dat de losse flodders verwisseld zijn voor echte kogels en dat heb ik hier in een spoiler neergezet![]()
Wat was er speciaal aan de aftiteling dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
Die aftiteling was ook keigoed gedaan.
Dit was mijn meest favoriete cliff, maar ook meteen een trieste![]()
Dat was met Rick en Job ook al zoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Michellee het volgende:
Ik denk dat Bing het heeft gedaan, die zat me toch zo raar te doen, de rest was te rustig ervoor!
Wanneer heeft Dennis een kind gekregen dan? Toen hij 15 was?
jij bent ook nog niks aan je dramaqueen-gehalte verloren hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
Die aftiteling was ook keigoed gedaan.
Dit was mijn meest favoriete cliff, maar ook meteen een trieste![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond de cliff trouwens maar saai....
Het was best gaar inderdaad, je wist eigenlijk al wat er ging gebeuren ruimschoots van te voren maar je had er geen beelden van. Blijft neppig. Echt superboeiend vond ik het ook niet, want je wist al wat er ging gebeurenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Remzz het volgende:
Ja dat kanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef tessie het volgende:
[..]
Wat was er speciaal aan de aftiteling dan?
En is het nou al zeker dat ludo dood is? Of kan ie ook nog gewoon buiten bewustzijn zijn en net op tijd gered worden?
Ik denk het laatste. In interviews wordt zoveel gehint dat Ludo wel eens dood zou kunnen zijn, dat hij volgens mij juist nog MOET leven. Iedereen die de hele zomer treurt, en de creamtie wil zien in het nieuwe seizoen... en dan leeft Ludo nog gewoon.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef tessie het volgende:
[..]
Wat was er speciaal aan de aftiteling dan?
En is het nou al zeker dat ludo dood is? Of kan ie ook nog gewoon buiten bewustzijn zijn en net op tijd gered worden?
Precies vroeger was het toch een shock vaak omdat je toen alleen uit een paar regeltjes tv gids moetst uitvogelen wat er ging gebeuren nu weet je maanden van te voren veel te veel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was best gaar inderdaad, je wist eigenlijk al wat er ging gebeuren ruimschoots van te voren maar je had er geen beelden van. Blijft neppig. Echt superboeiend vond ik het ook niet, want je wist al wat er ging gebeuren.
Hoezo ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Timmehhh het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Laura Selmhorst het heeft gedaan
Inderdaad. Wat dat betreft is internet dus niet bepaald een zegen. Of je moet alle sites met mogelijke info over wat gaat gebeuren, mijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Precies vroeger was het toch een shock vaak omdat je toen alleen uit een paar regeltjes tv gids moetst uitvogelen wat er ging gebeuren nu weet je maanden van te voren veel te veel.
ik heb 't al weken niet gezien, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Timmehhh het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Laura Selmhorst het heeft gedaan
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en toen wisten wij dat allemaal al lang![]()
Typisch GTST, ze laten Laura buiten schot omdat ze niet stoned was op het feestje waar alles besproken werd. Ze duikt op bij het hotel en wreekt dennis door de kogels te verwisselen.quote:
Hehe waarom post jij nou wat ik nou wou posten omdat het te droog vondquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Janine Elschot doet haar naam wel eer aan.
Uitregekend degene die zielsveel van hem houdtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Janine Elschot doet haar naam wel eer aan.
Weetje soms heb ik het idee dat jij en van Bartolhoven meer van hem houdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Uitregekend degene die zielsveel van hem houdt![]()
hehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Weetje soms heb ik het idee dat jij en van Bartolhoven meer van hem houden
zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef Frey het volgende:
Uitregekend degene die zielsveel van hem houdt![]()
fijn om te merken dat sommige dingen nooit veranderenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
jij bent ook nog niks aan je dramaqueen-gehalte verloren he![]()
[
]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
fijn om te merken dat sommige dingen nooit veranderen
maar goed, ik ga de topicreeks weer verlaten, als niet-kijker.....
fijne zomer en sterkte voor de zeepverslaafden
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
Ik las vandaag in de spits of metro in een mini intervieuw dat de schrijvers het ook nog niet weten
Volgens mij zijn de eerste afleveringen na de zomer al opgenomen hoor. Dus als de schrijvers nog niet weten of Ludo het overleeft (waarschijnlijk zeggen ze dat alleen om de spanning erin te houden), dan zou dat dus betekenen dat Ludo na de zomer in ieder geval nog blijft leven in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
Ik las vandaag in de spits of metro in een mini intervieuw dat de schrijvers het ook nog niet weten
Dorothea heeft tijdens de huwelijksnacht met Jef in De Rozenboom een visioen gekregen waarin Bing de verfkogels met echte kogels verwisselt. Om haar zoon te behoeden voor weer een gevangenisstraf heeft ze na de verwisseling door Bing de kogels weer omgeruild met verfkogels. Dorothea wist echter niet dat er nog iemand was die Ludo wilde vermoorden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Michellee het volgende:
Ik denk dat Bing het heeft gedaan, die zat me toch zo raar te doen, de rest was te rustig ervoor!
Dorothea gaat er volgend seizoen toch eventjes tussenuit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dorothea heeft tijdens de huwelijksnacht met Jef in De Rozenboom een visioen gekregen waarin Bing de verfkogels met echte kogels verwisselt. Om haar zoon te behoeden voor weer een gevangenisstraf heeft ze na de verwisseling door Bing de kogels weer omgeruild met verfkogels. Dorothea wist echter niet dat er nog iemand was die Ludo wilde vermoorden.
Ik vrees dat ze het nog maanden gaan rekken.![]()
Dat zit er dik in. Die lurken hier natuurlijk mee om alle voorspelbare theorieën uit te sluiten om vervolgens met een volkomen krankzinnige verklaring te komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |