Jawel, Ludo heeft een keer zijn bedrijf en dat van Jef die daar ook werkte afgenomen !quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef fresta het volgende:
hij is wel flink pissig en Ludo heeft Robert toch al vaker wat gedaan?
Schiet het al op met de jouwe, of laat je het afwetenquote:
Ik laat het afweten. Ik ga het volledig missen ook. Ik heb deze hele week niks gezienquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Schiet het al op met de jouwe, of laat je het afweten![]()
Dan vestigen we onze hoop op Iwanquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik laat het afweten. Ik ga het volledig missen ook. Ik heb deze hele week niks gezien
Dan ken ik er ook nog één.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Because you want it :
naam
Stud
[afbeelding]
Motief
Moest van Ludo ophouden met blaffen !!
![]()
LOLquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Dan ken ik er ook nog één.
naam
Stefano
[afbeelding]
Motief
Kreeg afgelopen kerst geen kaartje van Ludo
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Cheesecake het volgende:
Doortje, mi gudu, Sjef, mi mati
Zou 't of hield ze toch ook een beetje van 'mquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Cheesecake het volgende:
Dian denkt nu alleen maar; ouwe lul, zeg nou ja!
GTST is geen realistische soapquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:33 schreef Frankie79 het volgende:
Donald moet toch ook handtekening zetten of niet?
Ik denk toch dat ik me aan mijn voornemen houd voor het nieuwe seizoen, het is uiteindelijk wel spannend geworden, maar ik weet uit ervaring dat het na de cliff weer inzakt en de geloofwaardigheid zal er ook wel niet beter op worden.quote:
of zoiets dergelijksquote:Moet je niet bij die zoon van je zijn? Onee, daarom ben je hier![]()
idd, zeiden we hier ook al. Lekker realistischquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:33 schreef Frankie79 het volgende:
Donald moet toch ook handtekening zetten of niet?
Trouwens nu ik er zo heel stil in mijn hoofd diep over na zit te denken, slaan die argumenten om Ludo te haten allemaal als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Frey het volgende:
Je kon wel zien dat Ludo aan aikido heeft gedaan
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kortom Ludo wordt gewoon als zondebok aangewezen, omdat de hierboven beschreven mensen niet kunnen toegeven dat ze bepaalde zaken gewoonweg zelf verknald hebben en dat dit de oorzaak is van hun frustratie![]()
t lijkt er wel op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |