quote:
Trouwens nu ik er zo heel stil in mijn hoofd diep over na zit te denken, slaan die argumenten om Ludo te haten allemaal als een lul op een drumstel.
Bing: De daadwerkelijke schuldige
n zijn Eric en Patricia, dat hij zo stom is om zich ervoor te lenen laptops terug te brengen is zijn eigen fout, voor hetzelfde geld had een bewakertje hem overgedragen aan de politie.
Oh wacht, dan had-ie alsnog de schuld gekregen omdat het zijn Sanders-toren is
Sjors: Die Martine-reden is hypocriet en speelt trouwens als een jaar of 2, die Bing reden: zie hierboven.
Nina & Morris: Ludo was wel irritant tegen hun, maar die soort 'schoonouder-streken' worden sinds het begin continu uitgehaald bij gtst, geen reden om iemand te vermoorden lijkt me.
Nick: Ook dit soort zakelijke akkefietjes zijn er al vanaf het begin bij, ook geen reden voor een moord.
Robert & Dennis: Ludo heeft Dennis misschien wel genaaid, maar om Ludo nou van alles wat Dennis uitvreet de schuld te geven is wel heel erg makkelijk.
Kortom Ludo wordt gewoon als zondebok aangewezen, omdat de hierboven beschreven mensen niet kunnen toegeven dat ze bepaalde zaken gewoonweg zelf verknald hebben en dat dit de oorzaak is van hun frustratie
[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 22-06-2006 21:52:11 ]