abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39127241
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Frey het volgende:
Je kon wel zien dat Ludo aan aikido heeft gedaan
Trouwens nu ik er zo heel stil in mijn hoofd diep over na zit te denken, slaan die argumenten om Ludo te haten allemaal als een lul op een drumstel.

Bing: De daadwerkelijke schuldigen zijn Eric en Patricia, dat hij zo stom is om zich ervoor te lenen laptops terug te brengen is zijn eigen fout, voor hetzelfde geld had een bewakertje hem overgedragen aan de politie.
Oh wacht, dan had-ie alsnog de schuld gekregen omdat het zijn Sanders-toren is

Sjors: Die Martine-reden is hypocriet en speelt trouwens als een jaar of 2, die Bing reden: zie hierboven.

Nina & Morris: Ludo was wel irritant tegen hun, maar die soort 'schoonouder-streken' worden sinds het begin continu uitgehaald bij gtst, geen reden om iemand te vermoorden lijkt me.

Nick: Ook dit soort zakelijke akkefietjes zijn er al vanaf het begin bij, ook geen reden voor een moord.

Robert & Dennis: Ludo heeft Dennis misschien wel genaaid, maar om Ludo nou van alles wat Dennis uitvreet de schuld te geven is wel heel erg makkelijk.

Kortom Ludo wordt gewoon als zondebok aangewezen, omdat de hierboven beschreven mensen niet kunnen toegeven dat ze bepaalde zaken gewoonweg zelf verknald hebben en dat dit de oorzaak is van hun frustratie

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 22-06-2006 21:52:11 ]
Een heer met stijl
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:45:55 #142
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39127580
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Kortom Ludo wordt gewoon als zondebok aangewezen, omdat de hierboven beschreven mensen niet kunnen toegeven dat ze bepaalde zaken gewoonweg zelf verknald hebben en dat dit de oorzaak is van hun frustratie
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_39128227
Maargoed, de schrijvers hebben die zogenaamde 'haat' jegens Ludo vrij amateuristisch uit de hoek laten komen en ik vrees nu ook voor het personage Ludo als hij het daadwerkelijk overleefd.
Hij is dan zo goed als dood want hij kan dan nog maar 2 kanten op, tot inkeer komen en 'een beter mens' worden en dan is het eigenlijk geen Ludo meer.
Of op dezelfde wijze of eventueel nog hatelijker verder gaan, waardoor hij voor eeuwig in het cirkeltje zit van uitdagen-wraak ondergaan-wraak nemen-uitdagen-wraak ondergaan-wraak nemen, waar hij dus al heel lang inzit.

Dus als het aan mij lag zou hij indien hij niet doodgaat een seizoen of langer met Janine op vakantie moeten, voordelen:

-Zijn tegenstanders tevreden.
-Nick zou de (tijdelijke) eigenaar van Sanders Inc. moeten worden.
-Nina een hele tijd zonder ouders
-Alle kijkers die vinden dat Ludo uitgemolken is ook tevreden

Deksels, waarom wordt het steeds zo een enorm verhaal

[ Bericht 3% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 22-06-2006 22:05:33 ]
Een heer met stijl
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 22:00:15 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39128288
ja maar wie zegt nu dat de dader zich onder hen bevindt?
lijkt me juist iets te voor de hand liggend
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:08:14 #145
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39128673
Is Dian nu mega rijk en machtig?
Friends don't let friends remain beardless...
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 22:13:22 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39128914
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
t lijkt er wel op.

volgens mij is een huwelijk als dit irl niet rechstgeldig, maar ja, t is en blijft soap
pi_39129315

Rust zacht Donald Johannes Adriaan van der Zee (GTST #3209, DO. 22-06-2006)
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 22:26:04 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39129614
ieks, een lijk over de volle schermbreedte

van mij hadtie overigens wel wat langer mogen blijven.
maar helaas.
pi_39129792
mijn eerste ingeving: Nina heeft het gedaan, haar eigen pappie overhoop geknald
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_39135484
Ik weet niet of er nog meer mensen hedenavond naar Mama is Boos hebben gekeken, maar daar speelden zowel Donald van der Zee als Jef Alberts twee vrienden van de bewuste mama (de twee die bekokstoofden het kind te gaan ontvoeren). En hier konden ze het wel prima vinden. Allebei wel ietwat jonger natuurlijk...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 01:05:46 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39136023

Hans Veerman in Baantjer, in 1997.
pi_39136173
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Hans Veerman in Baantjer, in 1997.
Zo wat een verschil zeg
pi_39137943
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Beetje jammer. Het had mij juist leuk geleken als Donald nog een tijd had geleefd en dat Dian dan met hem opgescheept zat totdat ze er gek van werd. Nu is dit wel een erg makkelijke manier om Dian ineens in een hele rijke en machtige positie te duwen. Al vraag ik mij ook af hoe machtig je nu eigenlijk bent als je de baas bent van een bootjesbedrijf. Maar goed, het is erg amateuristisch gedaan. Zelfs Jenny McCarthy heeft jarenlang moeten procederen om de miljoenen van haar overleden man te krijgen, en zij waren zelfs nog een aantal jaar getrouwd. Ow wacht, dat is natuurlijk het échte leven.
PWBF
pi_39137944
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 01:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Zo wat een verschil zeg
Och, daar zag hij er ook al best oud en met een beetje make-up kunnen ze tegenwoordig wonderen doen. Bovendien, 1997 ligt ook alweer bijna 10 jaar achter ons. Daarin kunnen mensen best veel ouder worden.
PWBF
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2006 @ 06:44:13 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39138150
vandaag de laatste aflevering
gaan ze van de zomer het afgelopen seizoen weer herhalen?
pi_39138477
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 06:44 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag de laatste aflevering
gaan ze van de zomer het afgelopen seizoen weer herhalen?
Nee, the bold komt om die tijd.
pi_39138729
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 04:22 schreef Nielsch het volgende:
Beetje jammer. Het had mij juist leuk geleken als Donald nog een tijd had geleefd en dat Dian dan met hem opgescheept zat totdat ze er gek van werd. Nu is dit wel een erg makkelijke manier om Dian ineens in een hele rijke en machtige positie te duwen. Al vraag ik mij ook af hoe machtig je nu eigenlijk bent als je de baas bent van een bootjesbedrijf. Maar goed, het is erg amateuristisch gedaan. Zelfs Jenny McCarthy heeft jarenlang moeten procederen om de miljoenen van haar overleden man te krijgen, en zij waren zelfs nog een aantal jaar getrouwd. Ow wacht, dat is natuurlijk het échte leven.
Misschien zit het bedrijf van Donald wel diep in de schulden en mag Dian er straks (à la Patty Brard) voor opdraaien.
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2006 @ 08:42:09 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39138821
lijkt me stug. ze moest het toch onderzoeken toen ludo het nog over zou nemen?
maar goed, in soapland kan alles.
pi_39141244
Vandaag in het Algemeen Dagblad

Wie schiet Ludo Sanders neer?

Ludo Sanders wordt vanavond à la JR in Dallas op spectaculaire wijze neergeschoten in GTST. Ook hier eindigt het seizoen met de hamvraag: wie deed het?

In zijn eerste scène, uitgezonden in december 1995, komt hij binnengewandeld als Ludo Sanders van de bank. Een ietwat stijve man, die aankondigt dat hij vanwege slechte resultaten de leiding overneemt van het imperium van Frits van Houten, destijds dé slechterik van de serie.

Aanvankelijk bedoeld als bijrol voor drie maanden, groeit Ludo Sanders in tien jaar uit tot één van de befaamdste bad guys uit de Nederlandse soapgeschiedenis. Hij richt zijn vijanden één voor één ten gronde, ontvoert, bedreigt, chanteert en belazert vrouwen bij de vleet.

Vanavond wordt hij op spectaculaire wijze neergeknald. Grote vraag is natuurlijk: wie schiet? Maar evenzeer: overleeft de JR van de Lage Landen deze aanslag?

De Vogel glimlacht geheimzinnig. Hij mag niets verklappen van producent Endemol ,,Ik kan wel zeggen dat het schot goed raak is. De kans dat Ludo de aanslag overleeft is echt nihil.''

Een waardig opvolger staat ook al klaar volgens De Vogel: ,,Ludo's zoon Nick is eigenlijk nog veel gemener.''

Mocht Ludo niet meer opstaan, dan zou De Vogel hem gaan missen, zegt hij. ,,Het is zonder twijfel de leukste rol van GTST. Ludo heeft altijd een dubbele agenda. En iedereen weet dat ook. Ik hoef dus alleen maar de charmante jongen te spelen, omdat iedereen al weet wat voor ploert ik eigenlijk ben.

,,Ludo's achilleshiel is zijn familie. Hij wil zijn dochter Nina en vrouw Janine koste wat kost beschermen en gaat daarin heel ver. Maar hoewel hij vaak over de schreef gaat, moeten zijn acties wél geloofwaardig blijven. Kijkers moeten kunnen begrijpen wat hij doet. Ludo zal bijvoorbeeld nooit een moord plegen.''

Pardon? En die keer dan dat hij de feeks Bowien, een rol van Tanja Jess, in het ravijn liet kletteren? ,,Ho ho, dat is een misverstand. Ludo heeft haar niet gered toen ze bungelde. Hij twijfelde een seconde te lang voor hij zijn hand uitstak. Maar dat maakt hem niet een moordenaar. Want als Ludo rücksichtlos iemand zou omleggen, is het Ludo niet meer wat mij betreft.''

Op straat wordt hij eigenlijk alleen maar voor zijn personage aangezien, zegt De Vogel. ,,Ik heb mijn fysiek en stem om Ludo te spelen, dus kan ik me voorstellen dat mensen denken dat ik in het echt ook zo'n ploert ben.

,,Ik ben ooit eens met iemand opgelopen die ik op straat tegenkwam. Zegt ie na tien minuten in onvervalst plat Amsterdams: 'Jezus Ludo, je bent veel aardiger als in het echt'. Waarop ik zei: 'en wat is dit dan?'. Toen snapte hij het niet meer.

,,Echt is wat ik 's avonds op tv ben. Veel mensen roepen me ook na: 'Hé Ludo, wees eens wat liever voor Janine!'. Dat is toch enig?''

Hij werkt de verwarring zelf ook wel een beetje in de hand. Want in de serie is Ludo getrouwd met Janine en in het echte leven vormen de acteurs die hen spelen ook een stel. Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vielen elkaar jaren geleden op de set in de armen. ,,Toen we elkaar zagen, wisten we dat we zonder elkaar niet door het leven wilden,'' blikt hij terug.

Maar het begin van hun romance was lastig. ,,Ik moest in de serie een liefdesrelatie spelen met Janine. Ik was toen nog getrouwd. Dus zat ik met een gigantisch dilemma. Ga dan maar eens met de vrouw waar je verliefd op bent een liefdesscène spelen met vijftien technici om je heen. Dat is verdomd moeilijk, de grootste spagaat die je je kunt voorstellen.''

Sinds de wereld mag weten dat ze van elkaar houden, is het alleen maar genieten op de set. Eigenlijk doet hij alles samen met zijn vrouw, zegt De Vogel. Op reis voor de stichting Kids Rights om aandacht te vragen voor het aids-probleem in Zuid-Afrika. En na de zomer hebben de twee plannen om een reisprogramma voor Endemol te maken.

,,Ik kan me niets beters en leukers voorstellen dan elke dag met mijn liefste te werken. Het is fantastisch om 's ochtends om acht uur samen naar de studio te rijden, ons kloffie aan te trekken en dan als eerste scène een knallende ruzie te spelen. We lachen ons rot.

,,Ik heb met Janine de tango gedanst in Israël, aan de Dode Zee gestaan toen de zon opkwam. Zulke dingen vergeet je nooit meer.''
pi_39141425
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:37 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag in het Algemeen Dagblad

Wie schiet Ludo Sanders neer?

Ludo Sanders wordt vanavond à la JR in Dallas op spectaculaire wijze neergeschoten in GTST. Ook hier eindigt het seizoen met de hamvraag: wie deed het?

In zijn eerste scène, uitgezonden in december 1995, komt hij binnengewandeld als Ludo Sanders van de bank. Een ietwat stijve man, die aankondigt dat hij vanwege slechte resultaten de leiding overneemt van het imperium van Frits van Houten, destijds dé slechterik van de serie.

Aanvankelijk bedoeld als bijrol voor drie maanden, groeit Ludo Sanders in tien jaar uit tot één van de befaamdste bad guys uit de Nederlandse soapgeschiedenis. Hij richt zijn vijanden één voor één ten gronde, ontvoert, bedreigt, chanteert en belazert vrouwen bij de vleet.

Vanavond wordt hij op spectaculaire wijze neergeknald. Grote vraag is natuurlijk: wie schiet? Maar evenzeer: overleeft de JR van de Lage Landen deze aanslag?

De Vogel glimlacht geheimzinnig. Hij mag niets verklappen van producent Endemol ,,Ik kan wel zeggen dat het schot goed raak is. De kans dat Ludo de aanslag overleeft is echt nihil.''

Een waardig opvolger staat ook al klaar volgens De Vogel: ,,Ludo's zoon Nick is eigenlijk nog veel gemener.''

Mocht Ludo niet meer opstaan, dan zou De Vogel hem gaan missen, zegt hij. ,,Het is zonder twijfel de leukste rol van GTST. Ludo heeft altijd een dubbele agenda. En iedereen weet dat ook. Ik hoef dus alleen maar de charmante jongen te spelen, omdat iedereen al weet wat voor ploert ik eigenlijk ben.

,,Ludo's achilleshiel is zijn familie. Hij wil zijn dochter Nina en vrouw Janine koste wat kost beschermen en gaat daarin heel ver. Maar hoewel hij vaak over de schreef gaat, moeten zijn acties wél geloofwaardig blijven. Kijkers moeten kunnen begrijpen wat hij doet. Ludo zal bijvoorbeeld nooit een moord plegen.''

Pardon? En die keer dan dat hij de feeks Bowien, een rol van Tanja Jess, in het ravijn liet kletteren? ,,Ho ho, dat is een misverstand. Ludo heeft haar niet gered toen ze bungelde. Hij twijfelde een seconde te lang voor hij zijn hand uitstak. Maar dat maakt hem niet een moordenaar. Want als Ludo rücksichtlos iemand zou omleggen, is het Ludo niet meer wat mij betreft.''

Op straat wordt hij eigenlijk alleen maar voor zijn personage aangezien, zegt De Vogel. ,,Ik heb mijn fysiek en stem om Ludo te spelen, dus kan ik me voorstellen dat mensen denken dat ik in het echt ook zo'n ploert ben.

,,Ik ben ooit eens met iemand opgelopen die ik op straat tegenkwam. Zegt ie na tien minuten in onvervalst plat Amsterdams: 'Jezus Ludo, je bent veel aardiger als in het echt'. Waarop ik zei: 'en wat is dit dan?'. Toen snapte hij het niet meer.

,,Echt is wat ik 's avonds op tv ben. Veel mensen roepen me ook na: 'Hé Ludo, wees eens wat liever voor Janine!'. Dat is toch enig?''

Hij werkt de verwarring zelf ook wel een beetje in de hand. Want in de serie is Ludo getrouwd met Janine en in het echte leven vormen de acteurs die hen spelen ook een stel. Caroline de Bruijn en Erik de Vogel vielen elkaar jaren geleden op de set in de armen. ,,Toen we elkaar zagen, wisten we dat we zonder elkaar niet door het leven wilden,'' blikt hij terug.

Maar het begin van hun romance was lastig. ,,Ik moest in de serie een liefdesrelatie spelen met Janine. Ik was toen nog getrouwd. Dus zat ik met een gigantisch dilemma. Ga dan maar eens met de vrouw waar je verliefd op bent een liefdesscène spelen met vijftien technici om je heen. Dat is verdomd moeilijk, de grootste spagaat die je je kunt voorstellen.''

Sinds de wereld mag weten dat ze van elkaar houden, is het alleen maar genieten op de set. Eigenlijk doet hij alles samen met zijn vrouw, zegt De Vogel. Op reis voor de stichting Kids Rights om aandacht te vragen voor het aids-probleem in Zuid-Afrika. En na de zomer hebben de twee plannen om een reisprogramma voor Endemol te maken.

,,Ik kan me niets beters en leukers voorstellen dan elke dag met mijn liefste te werken. Het is fantastisch om 's ochtends om acht uur samen naar de studio te rijden, ons kloffie aan te trekken en dan als eerste scène een knallende ruzie te spelen. We lachen ons rot.

,,Ik heb met Janine de tango gedanst in Israël, aan de Dode Zee gestaan toen de zon opkwam. Zulke dingen vergeet je nooit meer.''
Gaat amper over de cliff
Maar wel lief wat-ie over Caroline zegt Het einde van het stukje
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_39141554
quote:
Wik Jongsma getrouwd in ziekenhuis
door de redactie Privé
DEN HAAG - Wik Jongsma (63), die vijftien jaar Govert Harmsen speelde in ’GTST’, is na acht jaar samenzijn getrouwd met zijn grote liefde Nora Bogers (43). Helaas zag de mooiste dag van zijn leven er anders uit dan de acteur zich had voorgesteld.

Wik Jongsma getrouwd in ziekenhuis

De ceremonie vond namelijk plaats in het ziekenhuis, waar onlangs werd geconstateerd dat de prostaatkanker, die zich in 1998 voor het eerst bij hem openbaarde, ernstig is uitgezaaid.

De kersverse echtgenoot, die al een aantal bestralingen achter de rug heeft en nu in een rolstoel zit, is inmiddels weer thuis. Volgende week wordt bekeken of en zo ja welke stappen er nog genomen kunnen worden.
bron
Fijn dat het weer wat beter gaat en leuk dat-ie getrouwd is
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_39141584
Nick Jack en Dian zullen het wel uitgaan maken volgend jaar.
Ik gok op Jack als nieuwe evil genius.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39141846
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 04:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Och, daar zag hij er ook al best oud en met een beetje make-up kunnen ze tegenwoordig wonderen doen. Bovendien, 1997 ligt ook alweer bijna 10 jaar achter ons. Daarin kunnen mensen best veel ouder worden.
Dan is hij behoorlijk veranderd in die bijna 10 jaar tijd !

Hij zag er toen best jong uit hoor, geen opa zal maar zeggen !
pi_39143839
in de slotaflevering van dit seizoen maakt Ruud Feltkamp (16) zijn debuutin GTST
Ruud Feltkamp bekend van de speelfilms Kruimeltje en Kees de Jongen gaat de rol spel van het nieuwe gtst personage Noud Mulder
Ruud is vanavond maar een paar seconden in beeld , maar zijn rol lijkt in het nieuwe gtst seizoenbehoorlijk uit te groeien
Bron de Telegraaf
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 12:11:30 #165
42184 crew  DaMart
pi_39144596
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef Canisfire het volgende:
Nick Jack en Dian zullen het wel uitgaan maken volgend jaar.
Ik gok op Jack als nieuwe evil genius.
En ik denk nog steeds dat Ludo blijft leven. Erik mag niks zeggen, maar zegt wel dat de kans klein is dat Ludo blijft leven. Hij is gewoon bezig met mensen op het verkeerde been te zetten!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:01:13 #167
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39146118
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:13:31 #168
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39146426
Dian trouwt met Donald, maar erft het vermogen van Dagobert.
pi_39148848
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

En ik denk nog steeds dat Ludo blijft leven. Erik mag niks zeggen, maar zegt wel dat de kans klein is dat Ludo blijft leven. Hij is gewoon bezig met mensen op het verkeerde been te zetten!
Denk ik ook, als je hem hoort praten hoe hij geniet in de rol van Ludo dan stopt hij daar nog lang niet mee
pi_39148945
Wie heeft het gedaan?
Vanavond na half negen staat de GTSTClub helemaal in het teken van de cliffhanger. We zetten alle motieven en verdachten voor jou nog even op een rijtje, waar jullie vervolgens op kunnen reageren met jullie eigen speculaties over de moordenaar van Ludo Sanders. Tevens komen er honderden screenshots online van de cliffhanger. Vanaf kwart voor negen komen de eerste shots online, en deze worden de uren daarna steeds verder aangevuld. Blijf de site vanavond dus regelmatig bezoeken, want dit wil je niet missen..

Als dit klootzaken van gtst club mijn op gaan jatten vecht ik ze aan.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39149670
Verwisselt Barbara de kogels O.o
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39151164
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:26 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Denk ik ook, als je hem hoort praten hoe hij geniet in de rol van Ludo dan stopt hij daar nog lang niet mee
Ik hoop echt zo ontzettend dat Ludo blijft leven!
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_39151209
Ludo mag niet dood, Ludo = GTST!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_39151568
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef mrcool het volgende:
Ludo mag niet dood, Ludo = GTST!
Precies
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_39151679
Ik wil gtst eigenlijk wel eens zien zonder Ludo.
Bovendien zou ik het gaar vinden als ze eerst heel lang who shot Ludo gaan doen als hij vervolgens niet eens echt dood is.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')