Pennywise, cKY, Hard Fi etc. etc. zijn voor de Grolschquote:Op maandag 19 juni 2006 21:17 schreef peaceman het volgende:
normaliter spelen er toch 5 acts per dag in Alpha? Nou dan is er nog plaats zat voor wat grote namen. Bovendien... vorig jaar had Grolsch ook aardig wat grote namen...
Vorig jaar stonden Heather Nova, Nick Cave en The Pixies in Grolsch... die namen die jij noemt zijn toch niet bepaald vergelijkbaar met die ik noem...quote:Op maandag 19 juni 2006 21:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Pennywise, cKY, Hard Fi etc. etc. zijn voor de Grolsch
Klaasquote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was al medegedeeld dat the Revs ook komen?
En dat Infadels toch stiekem ook wel komen?
En dat Klaas van der Eerden ook langs komt?
Inderdaad, maar ik hoop dat ze volgend jaar Lowlands weer gewoon in Biddinghuizen houden ipv Landgraaf.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:08 schreef ralfseltje het volgende:
Tool was gaaf, Red Hot Chili Peppers waren suf
![]()
Waarvan dikgedrukt al op Lowlands en schuin op Pukkelpop en niet op Lowlands.quote:METALLICA
DEFTONES
HOOBASTANK
ZEBRAHEAD
AVENGED SEVENFOLD
TAKING BACK SUNDAY
STONE SOUR
HAWTHORNE HEIGHTS
LINKIN PARK
MUSE
MY CHEMICAL ROMANCE
LOSTPROPHETS
FALL OUT BOY
THE ALL AMERICAN REJECTS
ELLEGARDEN
10YEARS
DAFT PUNK
THE CHARLATANS
SCRITTI POLITTI
EDITORS
THE RAPTURE
PHOENIX
m-flo
65DAYSOFSTATIC
JOHNNY BOY
MASSIVE ATTACK
DJ SHADOW
ARCTIC MONKEYS
THE KOOKS
WE ARE SCIENTISTS
new!! BOOM BOOM SATELLITES<TOKYO ONLY>
VERY SPECIAL GUEST from SWEDEN<OSAKA ONLY>
MUM DJ SET
WHIRLWIND HEAT
THE FLAMING LIPS
KEANE
‚‚é‚è
DANIEL POWTER
THE CARDIGANS
EL PRES!DENTE
THE FEELING
AMUSEMENT PARKS ON FIRE
TOOL
BUCK-TICK
AFI
ANDREW W.K.
SECRET MACHINES
SHE WANTS REVENGE
TWO GALLANTS
LIVING THINGS
DEVENDRA BANHART
TED LENNON
PLAN B
LITTLE BARRIE
THE CAT EMPIRE
BIG STRIDES
BEAT CRUSADERS <TOKYO ONLY>
YOUR SONG IS GOOD <TOKYO ONLY>
PE'Z
MATISYAHU
SPANK ROCK
InK(TAKKYU ISHINO+HIROSHI KAWANABE)<TOKYO ONLY>
UGLY DUCKLING
DJ STRETCH ARMSTRONG <TOKYO ONLY>
NELLY FURTADO
LADY SOVEREIGN
Chara
EMILIE SIMON
Laat ze het kopje punk maar flink vullenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens 3FM komt Lowlands vandaag met het officiële persbericht op haar website. Hopelijk met daarin nog meer namen.
Dan hadden ze toch gelijk op die Myspacequote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
Giel bevestigt zojuist op radio 3 de komst van Iggy Pop & The Stooges
Die kan nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch gelijk op die Myspace
Zou Lordi dan toch ook komen?![]()
Toevallig een tvp?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef -Sum- het volgende:
de lowlands kriebels beginnen nou wel te groeien
En hoe klein is Iggy Pop & The Stooges dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie nog steeds geen echt grote actPennywise is wel bekend maar
Pannonia Allstars Ska Orchestra klinkt wel leuk
Lowlands dit jaar wordt er voor mij echt één van onbekende bandjes ontdekken, veel camping en de Alpha DJ's
Tool bv?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iggy Pop is wel groot ja, je hebt gelijk
Ik verwacht toch nog iets van de klasse van Metallica...oid...in ieder geval een echt bekende naam
neuh eigk niet, ik gebruik bookmarks, daar zijn ze toch voor?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toevallig een tvp?
Deze in ieder geval wel.
Trainspottingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Roellio het volgende:
TOMMY: Useless motherfucker, that's what she called me. I told her, I'm sorry, but these things happen. Let's put it behind us.
SPUD: That's fair enough.
TOMMY: Yes, but then she finds out I've bought a ticket for Iggy Pop the same night.
SPUD: Went ballistic?
TOMMY: Big time. Absolutely fucking radge. 'It's me or Iggy Pop, time to decide.'
SPUD: So what's it going to be?
TOMMY: Well, I've paid for the ticket.
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iggy & The Stooges - The Raconteurs - The Streets - Infadels - Panic! At The Disco - Johan - Pennywise - Less Than Jake - Razorlight - My Chemical Romance - Lostprophets - Matisyahu - Joan As Police Woman - Hot Chip - Noisettes - Larrikin Love - Guillemots - Lefties Soul Connection - Culcha Candela - Chico Mann - Pannonia Allstars Ska Orchestra - Blue Grass Boogiemen
quote:Iggy Pop & The Stooges / Punk
Dat zou nog eens even kicken zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:
ik wil Goldfrapp, Sander Kleinenberg en Don Diablo. Dat iig op dance gebied
Iggy & The Stoogesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is het betere werk
En er staat "binnenkort meer"![]()
Maaruh:
[..]
![]()
ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik neem aan dat de volgende lading bevestigingen wel weer een rijtje DJ's en dance-acts voor voor het nachtprogramma zal zijn......
(Technasia)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
zijn jullie hiervan op de hoogte? Er zijn toch een aantal optredens die ik/wij willen gaan opnemen. Alles op 1 videoband![]()
Ik heb de optredens inmiddels op de weekkalender geschreven, voordat we het vergeten
quote:Het programma is nog niet rond, maar het begint er op te lijken. Binnenkort zullen we weer meer bekendmaken! Kijk in de tussentijd voor meer info over de bevestigde artiesten, prijsinfo en algemene info op www.lowlands.nl.
Idd... het zal toch niet he?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
De Dresden Dolls zijn trouwens nog steeds niet bevestigd door de organisatie
Infadels hebben je verteld dat ze niet kwamen......je begint het betrouwbaarheidsniveau van de LL-myspace te benaderen als bron zijndequote:
Tja kan ik het helpen dat zij hun fans voorliegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Infadels hebben je verteld dat ze niet kwamen......je begint het betrouwbaarheidsniveau van de LL-myspace te benaderen als bron zijnde![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja kan ik het helpen dat zij hun fans voorliegen![]()
![]()
Dan wordt het sowiezo PP.... dat heb ik wel voor Amanda overquote:
Dat is vast een hint/verwijzing naar mijn recentelijke commentaarquote:Als er punk op Lowlands moet -en er moet altijd punk op Lowlands- dan doen we het niet voor minder dan Jake. Wel m?Less Than Jake, de skate-rudeboys uit Florida die al bijna vijftien jaar garant staan voor even vette als vrolijke skapunkfeestjes. De dubbeldikke blazerssectie houdt zelfs de dodelijkst vermoeide toeschouwer op de been en de nieuwste cd 'In With The Out Crowd' bewijst dat het vijftal ook het schrijven van catchy deuntjes nog lang niet verleerd is. Go ahead punks, make our day!
Ik had ze al 1,5 maand op mn site staanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja kan ik het helpen dat zij hun fans voorliegen![]()
![]()
Volgens Lowlands: Metal / Nu-Metalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
Waar valt een band als Lost Prophets eigenlijk onder?
Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
Wat is Matisyahu voor bandje dan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echt) . Heeft pas een heel leuk album uit: Youth.
http://www.purevolume.com/matisyahu
Ik kijk geen muziekzenders op tv.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En hij is geloof ik 24/7 op the Box te zien
Of Dave Clarke.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik neem aan dat de volgende lading bevestigingen wel weer een rijtje DJ's en dance-acts voor voor het nachtprogramma zal zijn......
(Technasia)
Vorig jaar stopten de laatste bands om 23.00 (zoals altijd). En dan gaan de DJ's, films en theater door tot diep in de nacht. De pendelbussen naar het station rijden tot 23.00 op zondag. Of je dan nog in Nijmegen komt dat weet www.ns.nl vast wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef evil-me het volgende:
Hoi festivallers............
ik had een vraagje hoe laat sluit lowlands zondag... en hoe goed kom je dan nog in nijmegen terecht.
Ow ja dat heb ik vandeweek bij de Plato gehoordhad ik gevraagd, klinkt erg goed. Vergeten te vertellen aan Peaceman... sorryquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echt) . Heeft pas een heel leuk album uit: Youth.
http://www.purevolume.com/matisyahu
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja dat heb ik vandeweek bij de Plato gehoordhad ik gevraagd, klinkt erg goed. Vergeten te vertellen aan Peaceman... sorry![]()
![]()
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel.. valt me van ze tegen.quote:We proberen toch ieder jaar een uitdagend, afwisselend programma neer te zetten, dat een goede dwarsdoorsnede biedt van het muziekjaar. En bepaalde bands/genres zijn nu eenmaal populairder dan andere: neem bijv. Arctic Monkeys, of Britpopbands als The Kooks en Razorlight, Panic! ATD... Ook Nederlandse bands moeten, in onze ogen, een succesvol jaar bekroond kunnen zien worden op Lowlands. In deze categorie valt Epica, bijvoorbeeld.
Wat had je ze gemaild dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef maniack28 het volgende:
Reactie terug van Lowlands:
[..]
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel..
Duh. Ze moeten wel gewoon geld verdienen. Anders is er geen Lowlands volgend jaar. De truc van Lowlands is dat ze de hypes uit diverse genres meenemen. Want je kunt niet ontkennen dat er geen variatie is. Ook dit jaar niet. Bijna elk genre denkbaar is wel met minstens 1 of 2 bands aanwezig...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef maniack28 het volgende:
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel..
Dat is waar... alleen de punk/ska blijft nog eitsjes achter.. en de reggae. Voor de rest is het aardig gevarieerd jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Duh. Ze moeten wel gewoon geld verdienen. Anders is er geen Lowlands volgend jaar. De truc van Lowlands is dat ze de hypes uit diverse genres meenemen. Want je kunt niet ontkennen dat er geen variatie is. Ook dit jaar niet. Bijna elk genre denkbaar is wel met minstens 1 of 2 bands aanwezig...
Een hele lange mail met daarin vragen als: Waarom geen Turbonegro... en waarom ze die dan niet boeken. Ze schijnen geen problemen te hebben met onderhandelen, dus ze willen ze schijnbaar gewoon niet hebbenquote:
quote:
0.20 de laatste vanuit utrecht naar Nijmegen, dat wordt dus geen Muse voor jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef evil-me het volgende:
turbo zou leeuk zijn. En nee ik moet maandag ochtend heel vroeg weer thuis zijn dus dan maar zondag weg.
Koel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat het maar een half uurtje is, maar ik ga zeker ook een en ander opnemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
zijn jullie hiervan op de hoogte? Er zijn toch een aantal optredens die ik/wij willen gaan opnemen. Alles op 1 videoband![]()
Ik heb de optredens inmiddels op de weekkalender geschreven, voordat we het vergeten
Whoa toffe namen! Phoenix vind ik zelf wel cool (van mij mogen ze op LL staan). Takkyu Ishino is ook onwijs vet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef maniack28 het volgende:
Alstu:
[..]
Waarvan dikgedrukt al op Lowlands en schuin op Pukkelpop en niet op Lowlands.
Sebasje kan mij vast dan wel een keer een biertje sponserenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef superheist het volgende:
Zo, ik ga werken bij lowlands, had vandaag m'n intake gesprek en heb besloten om wat biertjes te gaan verkopen daarHet was meer werk en minder lowlands dan ik had verwacht, maar lijkt me toch wel een leuke ervaring om achter de schermen van een festival te werken, eens op zo'n werknemers camping te staan en om gratis wat lowlands acts te zien
is via buitenlust.com, verdient aardig, moet ongeveer 8 uur per dag werken enige echte nadeel is dat ik niet mag drinken op het festival terrein
Ik heb er zin in , vooral Wolfmother, Dj Shadow, JunkieXL en Tiga![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef evil-me het volgende:
nee ik lekker met de auto. Denk ik zo kom op nou MUSE missen zucht dat nooit
waarom zou ik me moeten laten ophalen. (ik drink trouwens niet als dat de redenatie was)quote:
Inderdaad, meer ska en reggae!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is waar... alleen de punk/ska blijft nog eitsjes achter.. en de reggae. Voor de rest is het aardig gevarieerd ja
Hij draait volgens mij wel op PP dus....................quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]die was ik vergeten in mijn rijtje
Ja Turbo-Food.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ohja, en ik vind dat Turbo-Food terug moet!
ha, gok dat dat er niet in zit helaasquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:11 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Sebasje kan mij vast dan wel een keer een biertje sponserentoch?
![]()
oa jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:52 schreef evil-me het volgende:
[..]
waarom zou ik me moeten laten ophalen. (ik drink trouwens niet als dat de redenatie was)
Nee het is vervelend en het wordt krap maar ik ga vrijdagmiddag zodat ik optijd ben voor de opening. Tent staat dan toch al en dan zondag terug na de laatste act.
Ik heb er zin in![]()
maar aangezien hij een week later op Misteryland staat ben ik bang dat hij niet komt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij draait volgens mij wel op PP dus....................
Blijven hopen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar aangezien hij een week later op Misteryland staat ben ik bang dat hij niet komt.
Als je Lowlandssite moet geloven, moet heit geweldig zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Pannonia Allstar Ska Orchestra, is dit net zo gezellig als het Tokio Ska Paradise Orchestra van 2004?
quote:
iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat ik een van de leukste dingen aan Lowlands vind is het feit je er zo lekker en gevarieerd kunt eten. De ene dag ontbijt je met pannenkoeken, en dan weer met een gigantisch broodje ergens (of een pizzapunt). Surinaams, Italiaans, Aziatisch, Hemaworsten, fruitsapjes, alles is er en alles is zo ontzettend lekker.
Als ik thuis kom denkt mijn moeder altijd dat ik het hele weekend op slappe friet en spa rood met zand en modder erin heb geleefd, maar ik heb waarschijnlijk nog beter gegeten dan thuis.
Everzwijnhammetjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat ik een van de leukste dingen aan Lowlands vind is het feit je er zo lekker en gevarieerd kunt eten. De ene dag ontbijt je met pannenkoeken, en dan weer met een gigantisch broodje ergens (of een pizzapunt). Surinaams, Italiaans, Aziatisch, Hemaworsten, fruitsapjes, alles is er en alles is zo ontzettend lekker.
Als ik thuis kom denkt mijn moeder altijd dat ik het hele weekend op slappe friet en spa rood met zand en modder erin heb geleefd, maar ik heb waarschijnlijk nog beter gegeten dan thuis.
Op dour heb je bami en nasi (gegratineerd met een lading stof en zand), slappe friet, noodles en nog wat indonesisch spul, halfverbrande lauwe pizza en koude pasta. Oh ja, en pannenkoeken en milkshakes voor ontbijt. En niet noemenswaardige kebab. En that's it, geloof ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iddbroodjes falafal staan mij nog bij .. verhongeren hoef je er niet .. mits geld
!
op sziget had je alleen ham and eggs (spreek uit he'maa' neks)
Maar dan heb je wel de line-up van dourquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Op dour heb je bami en nasi (gegratineerd met een lading stof en zand), slappe friet, noodles en nog wat indonesisch spul, halfverbrande lauwe pizza en koude pasta. Oh ja, en pannenkoeken en milkshakes voor ontbijt. En niet noemenswaardige kebab. En that's it, geloof ik.En daar moet je het dan 4 dagen mee doen.
quote:
als je dat vandaar nou weg gelaten had dan rijmde het ook nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt mijn 4e Dour.Traditie. Ik maak deel uit van een Dourstelletje, vandaar.
En dit jaar voor het eerst als fotograaf en niet op de camping, maar een hotelletje.
Wanneer ben jij op Sziget geweest en waarom heb ik daar nooit ergens een verslag van gelezen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iddbroodjes falafal staan mij nog bij .. verhongeren hoef je er niet .. mits geld
!
op sziget had je alleen ham and eggs (spreek uit he'maa' neks)
vorig jaar en omdat je niet oplet ! sziget topics staan in UTV geloof ik ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wanneer ben jij op Sziget geweest en waarom heb ik daar nooit ergens een verslag van gelezen?![]()
Wat een flauwekul dat het in UVT staat... het is een muziekfestival. Hoort dus in MUZ. Overigens was er verleden jaar wel een topic over sziget in MUZ... Maar jouw verslag staat dus ergens in de beerput van UVT?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vorig jaar en omdat je niet oplet ! sziget topics staan in UTV geloof ik ...
Ik heb ongeveer in alle sziget topics gepostquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een flauwekul dat het in UVT staat... het is een muziekfestival. Hoort dus in MUZ. Overigens was er verleden jaar wel een topic over sziget in MUZ... Maar jouw verslag staat dus ergens in de beerput van UVT?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer in alle sziget topics gepost
Die staat, met PJ en Bowie, al jaren in m'n lijstje "dingen die ik nog nooit gezien heb maar wel dolgraag wil zien". Tof!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
Er staat ook nog duidelijk te weinig ska...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:19 schreef maniack28 het volgende:
Dat is vast een hint/verwijzing naar mijn recentelijke commentaarEn natuurlijk een indicatie dat er nog meer punk komt, want 4 punkbands is echt te weinig!
Ik gaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef super-muffin het volgende:
ik wil ook naar Sziget
Sziget, gaan vrienden van me heen, ik twijfel nog wat, wat is de prijs etc ook alweer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef super-muffin het volgende:
ik wil ook naar Sziget
Prijs ¤99,-quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Sziget, gaan vrienden van me heen, ik twijfel nog wat, wat is de prijs etc ook alweer?
Lowlands bezoek ik iig zeker, zin in!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik sta op het lijstje.
Nu moet ik ook naar Lowlands.
Same herequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toevallig een tvp?
Deze in ieder geval wel.
Nou lekker is dat danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pukkelpop laat weten dat My Chemical Romance en The Shins beide gecanceld hebben vanwege studioverplichtingen. Ben bang dat we die dus ook mogen wegstrepen voor Lowlands.....
Nee hoor, ik reed er 'toevallig' langsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef crossover het volgende:
Oh jij bent zo'n geluksvogel die d'r vlakbij woont.
Kan ik je huis niet een weekje huren?
2 maanden van te voren lijkt me nogal sterk, is dat niet spul voor campzone wat ook op die locatie gehouden wordt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
Volgens mij staan de eerste materialen al. Ik dacht al delen van de brug over de weg te zien staan vandaag.
vast wel, voor Lowlands beginnen ze nu echt nog niet met bouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
2 maanden van te voren lijkt me nogal sterk, is dat niet spul voor campzone wat ook op die locatie gehouden wordt?
Oh jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pukkelpop laat weten dat My Chemical Romance en The Shins beide gecanceld hebben vanwege studioverplichtingen. Ben bang dat we die dus ook mogen wegstrepen voor Lowlands.....
Tijdens campzone beginnen ze meestal met opbouwen, maar campzone duurt ook niet zolang met opbouwen, daar zijn ze ook maar een weekje ofzo mee bezig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
2 maanden van te voren lijkt me nogal sterk, is dat niet spul voor campzone wat ook op die locatie gehouden wordt?
Helaas maar dus wel ruimte vrij voor My Morning Jacket, Band of Horses of My Latest Novelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Dour!!quote:
Dat zou het wel een stuk makkelijker maken, ik heb zo'n 19 tot 28 bands waar ik bij langs wil... AI!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Net zoveel kans als al die andere bandjes die op al die andere festivals spelen. En dan nog iets minder kans omdat Lowlands niet zo van de oude bokken rotten is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:17 schreef peaceman het volgende:
Dit valt te lezen op festivalinfo:
Iggy & The Stooges, The Prodigy, Glen Matlock (Sex Pistols), Gomez, Sons and Daughters en Living Colour zijn enkele nieuwe namen voor het Sziget Festival in Hongarije, dat van 9 tot en met 16 augustus plaatsvindt in Budapest.
Iggy Pop daar weten we al van dat ie naar LL komt... zou dat ook voor de andere namen gelden?
Met name Living Colour zou geweldig zijn...Ken niet veel bands die live zo goed zijn als zij.
Ach vorig jaar hadden we The Pixies & Nick Cave als oude rotten, nu dan Iggy Pop & Living Colour?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Net zoveel kans als al die andere bandjes die op al die andere festivals spelen. En dan nog iets minder kans omdat Lowlands niet zo van de oude bokken rotten is.
't Zou kunnen, maar meer kans dan al die andere bandjes geef ik ze nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach vorig jaar hadden we The Pixies & Nick Cave als oude rotten, nu dan Iggy Pop & Living Colour?
Al vind ik living colour nog niet zo gek oud....
Laten we het dan hopen, emails voor sturen, bidden, weet ik veel wat, als ze maar komen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Zou kunnen, maar meer kans dan al die andere bandjes geef ik ze niet
The Pixies mogen wel op herhaling dit jaarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach vorig jaar hadden we The Pixies & Nick Cave als oude rotten, nu dan Iggy Pop & Living Colour?
Al vind ik living colour nog niet zo gek oud....
Ik ken ook zo iemand. Omdat ik niet in baggy broeken rondloop verpest ik het festival.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef steeg het volgende:
ik ga al 6 jaar naar lowlands, elk jaar veranderd het weer meer naar de heersende muzikale mode. Het eerste jaar zei iemand tegen mij dat mensen als ik (wegens het gebrek aan een hanekam) het festival kapot maakte omdat het vroeger puur rock was. Arme drommel ;')
Vraag me af wat ik dan allemaal aan mijn uiterlijk zou moeten veranderen om Lowlandswaardig te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik heb sinds kort geen lang haar meer, ik heb nu zo'n laf matje wat sommige van die trance-nichten ook hebben. Uhm, dat wordt dan m'n Panterashirt uit 1978 aandoen en de hele dag SLAAAAYUUUUUR schreeuwen om Lowlandswaardig te zijn zeker?
Ik ben een halve trance-nicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik heb sinds kort geen lang haar meer, ik heb nu zo'n laf matje wat sommige van die trance-nichten ook hebben. Uhm, dat wordt dan m'n Panterashirt uit 1978 aandoen en de hele dag SLAAAAYUUUUUR schreeuwen om Lowlandswaardig te zijn zeker?
Op the Shins?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben een halve trance-nicht.
Maar misschien als ik een paar dagen niets aan m'n uiterlijk doe, lijk ik een echte slacker en kan ik verantwoord meeknikken op The Shins en Guillemots.
beetje zonde van dat shirt, denk dat als je een panterashirt uit 78 zou hebben veel geld zou opleveren op ebayquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
een afsluiter voor de Alpha op zaterdag volgens mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef steeg het volgende:
ik ga al 6 jaar naar lowlands, elk jaar veranderd het weer meer naar de heersende muzikale mode. Het eerste jaar zei iemand tegen mij dat mensen als ik (wegens het gebrek aan een hanekam) het festival kapot maakte omdat het vroeger puur rock was. Arme drommel ;')
Ik vroeg me af of er een kans bestond dat ze nog zogenaamde 'grote namen' bekend gaan maken?
Of zijn ze al redelijk rond met de programmering, ik hoop op nog iets als queens of the stone age. Iemand enig idee of ik nog wat kan verwachten?
Heel erg klein.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Janteh het volgende:
Hoe groot is de kans dat the prodigy nog op lowlands wordt aangekondigd?
Hangt er ook vanaf op de lowlands organisatie nog een grote band tegenover de line-up van Pukkelpop wil zetten, Prodigy tourt de hele zomer langs festivals en is op 19de en 20ste nog beschikbaar. Deze week zijn ze ook nog eens bevestigd voor Sziget maar ze doen deze zomer tot nu toe niet festivals waar ze vorig jaar ook al stonden. Ik zou er dus niet op rekenen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Janteh het volgende:
ajb nietquote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Janteh het volgende:
ik heb nog nooit alpha dj's gehoord ... ik zoek meestal wat leuke dans op of zoals 2 jaar geledenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga naar de Live optredens en Alpha DJ'sIs dat suf? Dan naar de camping.
Ik hou niet van dance muziek. Kan er niet naar luisteren en op dansen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb nog nooit alpha dj's gehoord ... ik zoek meestal wat leuke dans op of zoals 2 jaar geledenrussendisko
Ik dans overal op hehe ik heb vaak genoeg bij een nile concert gestaan dat men me kwaad aankeek omdat ik aan het swingen wasquote:Op maandag 26 juni 2006 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dance muziek. Kan er niet naar luisteren en op dansen.
Dans liever op Rock / Metal / Ska & Oldies
Die staat maandag in Nighttown.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten ze George Clinton Funkadelic maar boeken
Wel godverjippie!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:45 schreef peaceman het volgende:
>geweldig nieuws<
Ik ook van jouquote:
Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel buktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nieuws uit de podcast:Dans en theater zijn dit jaar terug in de Julliette Lowlands University heeft nobelprijswinaar Gerard 't Hooft gestrikt De Lama's komen weer Klaas van Eerden komt. Net als Kristel Zweers met Denise Mulder.....maar das oud nieuws natuurlijk
Denise Mulder is die paaldanskampioene, dus ik heb het vermoeden dat dat wel goed gaat komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel bukt
Miss DJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VETTE TECHNO!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben een halve trance-nicht.
Maar misschien als ik een paar dagen niets aan m'n uiterlijk doe, lijk ik een echte slacker en kan ik verantwoord meeknikken op The Shins en Guillemots.
Eens....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeer jammer van The Shins..had ik me misschien nog wel het meest op verheugd..
Van mij mag juist van al die namen van andere festivals Gomez naar Lowlands komen, 1 van mijn favo bands..
Maar uiteraard blijft er sowieso genoeg te genieten
Ietsje meer opletten mag ook welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
The Shins en My Chemical Romance zijn gecanceld btw.
Hier het volledige bericht zoals het op de lowlandssite staat:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
The Shins en My Chemical Romance zijn gecanceld btw.
vooral dit stukje is interessant!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:44 schreef peaceman het volgende:
Op het moment zijn we druk bezig met het regelen van vervangende bands, die we volgende week bekend zullen maken.
Ik hoorde dat Franz Ferdinand misschien zou komen...weet niet of t betrekking had op lowlands, of dat t voro hun concerten waren...quote:
Nou ik hoop t eerlijk gezegd niet.. die zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen 2 jaar...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Franz Ferdinand misschien zou komen...weet niet of t betrekking had op lowlands, of dat t voro hun concerten waren...
Ja maar...ja maar.....Franz Ferdinand!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik hoop t eerlijk gezegd niet.. die zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen 2 jaar...
Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar.....Franz Ferdinand!![]()
Och, ik heb ze pas 2x keer gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.
Overdaad schaadt wel degelijk
Ik schat in dat ik de afgelopen jaren, alleen op festivals, ze al zo'n 8 keer heb had kunnen zien..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Och, ik heb ze pas 2x keer gezien.
Méér!
Jij hebt al genoeg gehadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik de afgelopen jaren, alleen op festivals, ze al zo'n 8 keer heb had kunnen zien..
Tis een leuke band, maar voor mij graag wat anders.. bijvoorbeeld: Living Colour![]()
Waarom heb ik al zoveel gehad dan?quote:
Geen drol aan? Echt wel.. Een hele beste cd! Maar goed nieuwe nummers zijn soms wat minder mooi als je ze voor het eerst hoort...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef _Etter_ het volgende:
Vond living colour anders behoorlijk tegenvallen vorig jaar in de melkweg, vooral de nieuwe nummers zijn geen drol aan!
2 jaar achter elkaar is wel genoeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar.....Franz Ferdinand!![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.
Overdaad schaadt wel degelijk
Van mij mag t, maar ik ga er zeker niet kijken. Ik heb ze 2 keer live gezien en 2 keer vond ik het dramatisch slecht... maar ja dat is waarschijnlijk ook een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:35 schreef LaSalle het volgende:
Een naam die ik nog niet heb horen noemen maar mijns inziens ZEKER op Lowlands moet staan, niet alleen om ze gewoon geweldig zijn, maar zeker ook omdat ze dit jaar een heel goed ontvangen album hebben uitgebracht, is:
Green Lizard!!
Lijkt me erg sterk al zou ik er geen probleem mee hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:29 schreef crossover het volgende:
Komt Franz dus wéér op LL?? Ik zag het op de site niet staan, maar ik word er ook een beetje moe van.. die gasten zijn overal!
Iedere vervanger voor The Shins is een deceptie en het woord vervanging niet waard, natuurlijk.quote:
Nou ja, ik doelde ook niet zozeer op de vervanging van The Shins, maar meer op wat er nog aan namen bekend zal worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iedere vervanger voor The Shins is een deceptie en het woord vervanging niet waard, natuurlijk.
Pfaf, je moet het maar van de vrolijke kant bekijken: Ze maken deze zomer even hun album af, en dan hebben we met een half jaartje ofzo dat ding in huis. Alleen jammer dat iedere opvolger voor Chutes too Narrow in principe een deceptie is en het woord opvolger niet waard, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iedere vervanger voor The Shins is een deceptie en het woord vervanging niet waard, natuurlijk.
iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:29 schreef crossover het volgende:
Komt Franz dus wéér op LL?? Ik zag het op de site niet staan, maar ik word er ook een beetje moe van.. die gasten zijn overal!
quote:KING'S X frontman Doug Pinnick will be filling in for LIVING COLOUR singer Corey Glover on LC's upcoming European tour in August. Pinnick says, "Corey Glover is doing a movie and can't commit, so they asked me to do it." The tentative dates are as follows:
Aug. 12 - Amsterdam, NETH - Paradiso Ticketmaster.nl
Aug. 13 - Zoetermeer, NETH - Boerderij Ticketmaster.nl
Aug. 15 - Budapest, HUN - Sziget Festival
Aug. 16 - Potsdam, GER - Lindenpark
Aug. 17 - Winterthur, SWI - Salzhaus Tickets
Aug. 18 - Hodokvas, SVK - Rock Festival
Aug. 19 - Trutnov, CZR - Rock Festival
Aug. 20 - TBA
As previously reported, KING'S X's October 20, 2006 concert at the Harmonie in Bonn, Germany will be filmed for the WDR TV program "Rockpalast" as part of their "Crossroads" series. A European tour is in the works as well.
Dat is wel klote idd, want Corey Glover heeft een geweldige stem.. Maar goed dan nog denk ik wel dat het een goed optreden zal zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens mocht living colour komen dan zonder originele zanger
[..]
Maar dat album had ik sowieso al verwacht, maar ze nemen het allemaal niet te vlot volgens mij, op hun site staat ook al maaanden dat er een nieuwe layout etc zal komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Pfaf, je moet het maar van de vrolijke kant bekijken: Ze maken deze zomer even hun album af, en dan hebben we met een half jaartje ofzo dat ding in huis. Alleen jammer dat iedere opvolger voor Chutes too Narrow in principe een deceptie is en het woord opvolger niet waard, natuurlijk.
Staan wel op Pukkelpop, dus 't zou zomaar kunnen...quote:
Ohquote:Op zondag 2 juli 2006 12:49 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Staan wel op Pukkelpop, dus 't zou zomaar kunnen...
Riot Radio is idd een fijn nummertje..helaas is de rest v/h materiaal minder sterk.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef BeRightBack het volgende:
Net zag ik The Dead 60s op Mtv.. klinkt wel geinig!
Ja, iemand enig idee wanneer dat eens bekend gaat worden?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:38 schreef BeRightBack het volgende:
Haha oké, ik zie wel hoe het blokkenschema eruit ziet...
Nou ik heb ook effe geluisterd,quote:Op maandag 3 juli 2006 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Riot Radio is idd een fijn nummertje..helaas is de rest v/h materiaal minder sterk.
Dead 60s ga ik per ongeluk missen, denk ik
Ik vond turbonegro vorig jaar op sziget helemaal niet zo bijzonder maar dat kan komen doordat het die hele tent op barsten stond zo vol was die !quote:
Turbonegro mag uiteraard in de Alpha!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond turbonegro vorig jaar op sziget helemaal niet zo bijzonder maar dat kan komen doordat het die hele tent op barsten stond zo vol was die !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |