abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39014441
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006 / 18 + 19 + 20 augustus / evenenemententerrein Walibi World - Biddinghuizen - Nederland

* Welkom bij het veertiende grote voorprettopic van Lowlands 2006 *

Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandssite, Graz en Festivalinfo in de gaten!

BEVESTIGDE HERRIE
!!! (Luister)
A Balladeer (Luister)
Alexander Kowalski (Luister)
Anouk (Luister)
Arctic Monkeys (Luister)
Audioslave (Luister)
Belle & Sebastian (Luister)
Ben Lee (Luister)
Black Sun Empire (Luister) & Noisia (Luister)
Bloc Party (Luister)
Broken Social Scene (Luister)
Charlie Dée (Luister)
CKY (Luister)
Corvus Corax & Cantus Buranus (Luister)
Culcha Candela (Luister)
Danko Jones (Luister)
Dead 60's, the (Luister)
DJ Eugene Hutz (Luister)
DJ Marky
DJ Shadow (Luister)
Dresden Dolls (Luister)
Epica (Luister)
Fink (Luister)
Frames, the (Luister)
Fun Lovin' Criminals (Luister)
Gogol Bordello (Luister)
Guillemots (Luister)
Hard-Fi (Luister)
Hawthorne Heights (Luister)
HIM (Luister)
Hot Chip (Luister)
Infadels (Luister)
Jawat (Luister) & The Opposites (Luister) & Kiddo Cee (Luister)
Joan As Policewoman (Luister)
Johan (Luister)
Joris Voorn (Luister)
José González (Luister)
Junkie XL (Luister)
Keane (Luister)
Kelley Polar (Luister)
Kooks, the (Luister)
Kraak & Smaak (Luister)
Lady Aïda (Luister)
Less Than Jake (Luister)
Luie Hond (Luister)
Macaco
Magic Numbers, the (Luister)
Martha Wainwright (Luister)
Massive Attack (Luister)
Mew (Luister)
Michael Franti & Spearhead (Luister)
Ministry (Luister)
Miss Djax (Luister)
MouseTiger DJ Team
Muggs (Luister)
Muse (Luister)
My Chemical Romance (Luister)
Mystery Jets (Luister)
Nizlopi (Luister)
Ojos de Brujo (Luister)
Opeth (Luister)
Orson (Luister)
Panic! At The Disco (Luister)
Pendulum (Luister)
Pennywise (Luister)
Pete Philly & Perquisite (Luister) & New Generation Big Band (Luister)
Phantom Four, the (Luister)
Placebo (Luister)
Postman
Psapp (Luister)
Raconteurs, the
Razorlight (Luister)
Revs, the (Luister)
Scissor Sisters (Luister)
Seven
Shins, the (Luister)
Snow Patrol (Luister)
Spinvis (Luister)
Streets, the (Luister)
Tiefschwarz (Luister)
Tiga (Luister)
Urban Dance Squad (Luister)
Veils, the (Luister)
Wir Sind Helden (Luister)
Wolfmother (Luister)
Wudstik
Xavier Rudd (Luister)
Yeah Yeah Yeahs (Luister)
Zero 7 (Luister) & Sia (Luister)
Ziggi

OVERIGE BEVESTIGDE ZINGEN, VECHTEN, BIDDEN, LACHEN, WERKEN EN BEWONDEREN
25 Clowns
Applaus Om Niets Show (met Wilko Terwijn)
Astrobulles
Biechtstoel
Boom Chicago
Chris Lynam
Cool Politics
Dolf Jansen
Eefje Wentelteefje Theater Show
Finse Sauna
Frans Custers
Fraser Hooper
Georg Traber
Hilaria
Joplada
Karin Giphart
Klaas van der Eerden
Kristel Zweers & Denise Mulder
Loco Loco Roadshow
Lowlands University
Massage
Night Of Comedy (met Tim Ward, Martijn Oosterhuis, Bob MacLaren, Tom Sligting, Bram van de Velde & Harry Glotzbach)
Op Sterk Water
Puppets Etc.
Rapid Razor Llov Bob
Rock 'N Roll Doll
Silent Disco
Slampampers, the
Tai-Chi
Teatro Pachuco
Therapeuterette
Tom Roos
Tornado Dragon

VOORGAANDE DELEN:
Lowlands 2006 deeltje 1
Lowlands 2006 deeltje 2
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 3.
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 4
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 5
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 6
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel #7
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel #8
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 11
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 12
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, deel 13

LAATSTE DEEL VAN VORIG JAAR:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 16

DE IMMER FALENDE FOK! LOWLANDSMEET
Lowlands-Meet!

LEUKE LINKS ENZO
Terugblik Lowlands 2005 op VPRO's 3voor12
De lama's op Lowlands 2005
Harry de Helikopterman
Lowlands de Powlands
Afleveringen LTV 2001 t/m 2005
Lowlands Merchandise op Thanx.nl
De Lowlands CD

ANDERE LOWLANDS-ACHTIGE TOPICS:
De elende van Lowlands
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee: (2005)
Bands wishlist voor Lowlands 2006

TICKETPRIJZEN
Ticketprijzen vanaf zaterdag 3 juni:
¤ 117,50 of combiticket ¤ 135,50

Opgelet! Wie met caravan of camper naar Lowlands komt, moet bovenop zijn gewone ticket ook een Camper Camping-ticket per camper/caravan kopen! Hiervoor geldt geen Vroege Vogels-tarief.

Camper Camping-ticket: ¤ 27,50
(geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m2)

In tegenstelling tot wat we jullie eerder vertelden, kun je je CKV-bonnetjes toch WEL gebruiken om zo'n mooi lowlandskaartje te kopen. Ren nu niet direct van je computer vandaan, maar lees even verder: ALLEEN bij de 151 grotere postkantoren zullen je bonnen geaccepteerd worden. Heb je je kaartje nu al gekocht? Niet getreurd, je bonnen kun je ook op Lowlands omruilen tegen cash bij de speciale CKV-inruilpost bij de muntenkassa's in het 24-uursgebied. Handje contantje, dus.

VOORVERKOOPINFO:
Nederland: Kaartverkoop vanaf 4 februari door Ticket Service via 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, VVV`s, GWK`s, 0900-300.1250 (¤ 0,45 p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende Lowlands voorverkoopadressen.

België: Via FNAC in Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Wijnegem en Leuven, Ticket FNAC 0900-00600 (0,45 euro p.m.) of www.fnac.be

WAAR EN WANNEER VINDT LOWLANDS 2006 PLAATS?
Vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 augustus 2006 op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.

HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De adviesleeftijd is 16. Als je jonger bent, moet je in gezelschap zijn van iemand ouder dan 18. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!

MOET IK ME KUNNEN LEGITIMEREN OP LOWLANDS 2006?
Ja, de legitimatieplicht geldt in heel Nederland, dus ook op Lowlands. Ook dit jaar weer zal de Voedsel en Waren Autoriteit streng controleren op het schenken van alcohol aan -16-jarigen. Wie jonger dan 16 is, of geen geldig legitimatiebewijs kan tonen bij de ingang, ontvangt automatisch een -16 polsbandje. Kun je later wel aantonen ouder dan 16 te zijn, dan krijg je alsnog een "normaal" polsbandje.

WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?
Vrijdag 18 augustus om 13.00 uur. De eerste act begint om 16.00 uur.

WANNEER MAG JE KOMEN? IK HOORDE DAT DONDERDAG AL KAN?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18.00 uur, met minimale voorzieningen. En hoewel de doorstroming bij de ingang sinds vorig jaar sterk verbeterd is, kunnen we niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18.00 uur naar Biddinghuizen!

IK KAN PAS VRIJDAGAVOND / ZATERDAG / ZONDAG KOMEN; KAN DAT DAN NOG?
Ja hoor. Er is genoeg plaats op de campings om nog een plekje te vinden.

KAN IK TUSSENDOOR NAAR HUIS TOE?
Ja dat kan. Mits je het polsbandje onbeschadigd om je pols laat. Je kunt dus ook thuis slapen als je dat zou willen. De pendelbussen blijven gedurende het hele festival rijden.

WIJ KOMEN MET EEN GROEP; KUNNEN WE DAN AL EERDER EEN GROOT STUK TERREIN RESERVEREN?
Nee, dat kan niet. Iedereen is op hetzelfde tijdstip welkom op de camping.

MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur. Deze worden echter wel toegelaten op de campings.

HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.

MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen kan wel overgegoten worden in plastic bekers bij de festivalentree. Daarbij geldt de regel: 1 blikje/fles per persoon per keer.

KAN IK MIJN CKV-BONNEN GEBRUIKEN OP LOWLANDS?
Ja, dat kan. Er is een inruilpost bij de muntenkassa`s in het 24-uursgebied waar je je CKV-bonnen kan inruilen tegen cash geld.

WAAR ZIJN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2006 TE KOOP?
Kaarten zijn verkrijgbaar via de 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, Ticketservice 0900-300.1250 (45 ct.p.), www.ticketmaster.nl, 33 GWK-Stationskantoren, 12 grotere VVV kantoren en de bekende voorverkoopadressen (zie vraag hieronder). De kaartverkoop is gestart op zaterdag 4 februari jl. Onze zuiderburen kopen hun ticket via de FNAC-winkels in Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Wijnegem en Leuven, via Ticket FNAC 0900-00600 (0,45 euro p.m.) of www.fnac.be

WAT ZIJN DIE ANDERE BEKENDE VOORVERKOOPADRESSEN?
Dit zijn: Velvet Rotterdam op de Nieuwe Binnenweg 121a; Velvet Breda op de Tolbrugstraat 12; Bullit op de Kleine Berg 53 in Eindhoven; en Blue Disc B.V. in de Haringpakkersteeg 10-18 in Amsterdam.

WAT KOSTEN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2006?
Na 3 juni: Ticket 117,50 euro of combiticket (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus) 136,25 euro.

IK KAN EEN KAARTJE VAN EEN VRIEND KOPEN; HOE WEET IK OF DAT VALS IS OF NIET?
Die garantie heb je alleen als je een kaartje koopt via een erkend voorverkoopadres. Met een vals kaartje heb je géén toegang tot Lowlands. Kijk ook uit met het kopen van kaarten op het internet, anders dan bij www.ticketmaster.nl!

IK HEB EEN KAARTJE GEKOCHT MAAR KAN NIET KOMEN (OM WAT VOOR REDEN DAN OOK); KRIJG IK DAN MIJN GELD TERUG?
Nee. Reeds gekochte kaarten worden niet teruggenomen. Als je je ticket bij www.ticketmaster.nl koopt, kan je wel een annuleringsverzekering nemen om je te beschermen tegen onverwachte tegenslagen zoals onvoorziene ziekenhuisopname, zwangerschapscomplicaties, ongevallen, etc.

KAN IK OOK ÉÉN DAG KOMEN, OF TWEE, EN WAT KOST DAT DAN?
Lowlands is een driedaags kampeerfestival, dus verkopen we alleen driedagenkaarten. Je kúnt wel alleen één of twee dagen komen, maar dan moet je wel het volle pond betalen.

MAG IK MET MIJN CAMPER OF CARAVAN KOMEN?
Ja, dat mag, op voorwaarde dat je een camper campingticket hebt aangeschaft en je niet met een voor de gelegenheid omgebouwd busje komt. Enkel officieel als camper/caravan/vouwwagen geregistreerde voertuigen worden geaccepteerd. Dus ook je omgebouwde busje moet door de RDW als camper zijn geregistreerd. We hebben een speciale campercamping. Volg de normale autoroute en de aanwijzingen van de Lowlandsorganisatie. Je komt dan vanzelf op de campercamping terecht. Realiseer je wel dat er geen elektriciteit is en dat je geen aggregaten en geluidsinstallaties mee mag nemen in verband met geluidsoverlast. Gasflessen: alleen campinggas (in de kleine blauwe gasflessen, voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers/caravans/vouwwagens zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

HOE WERKT HET CAMPER CAMPINGTICKET?
Je hebt recht op een sta-plaats van 30 m2 groot. Je auto parkeer je op de parking (dus niet bij je caravan). Je camper/caravan/vouwwagen kan een maximale lengte hebben van 6 meter. Het is toegestaan naast je camper/caravan/vouwwagen maximaal 1 (voor)tent op te stellen. Is 30m2 te klein voor jouw camper/caravan/vouwwagen? Dan dien je een tweede of derde camper campingticket te kopen. Voor alle duidelijkheid: het ticket geldt voor de sta-plaats - ongeacht hoeveel personen in de camper/caravan/vouwwagen overnachten. Natuurlijk dienen alle gebruikers van de camper/caravan/vouwwagen wel over een geldig Lowlands-ticket te beschikken.

WAT KOST DAT CAMPER CAMPINGTICKET EN HOE KOM IK ER AAN?
Een camper campingticket kost 27,50 euro (excl. servicekosten) en is te koop via dezelfde kanalen als je Lowlands-kaartje. LET OP: er is slechts een beperkt aantal camper campingtickets beschikbaar!

WAAROM HEBBEN JULLIE DAT CAMPER CAMPINGTICKET INGEVOERD?
Het Camper Campingticket is in 2005 ingevoerd. De afgelopen jaren is het aantal campers/caravans/vouwwagens op Lowlands enorm toegenomen. Daarnaast neemt de camper camping relatief gezien veel meer ruimte in dan de tentencampings en zorgt het voor een veel grotere druk op de organisatie (toezicht, personeel, voorzieningen, etc.) in verhouding tot het aantal mensen dat er overnacht. Ook werden de afgelopen jaar steeds vaker hele tentenkampen opgesteld rondom caravans en campers waardoor de campercamping zijn specifieke functie dreigde te verliezen.

WAT ZIJN DE SANITAIRE VOORZIENINGEN OP DE CAMPER CAMPING?
Er is een toiletblok op de campercamping. Verder bevinden de douches van Camping 5 zich op loopafstand van de Camper Camping.

IK KOM MET DE MOTOR: HOE WERKT DAT DAN?
Wie met de motor komt, heeft de keuze: Koop je een camper campingticket dan geeft dat je recht geeft op een plek voor je motor +2 tentjes OF 2 motoren + 1 tentje op de Camper Camping. Koop je géén camper campingticket, dan kan je je motor parkeren op de motorenparking en gewoon op een van de tentencampings verblijven. In dat geval kampeer je dus niet naast je motor. De speciale motorenparking ligt vlakbij de hoofdentree. Om deze parking te bereiken volg je de aanwijzingen van de organisatie.

IS HET TREINTICKET INBEGREPEN BIJ DE PRIJS VAN HET LOWLANDSTICKET?
Nee. Het ticket voor de trein moet je zelf nog kopen.

OM DE HOEVEEL TIJD RIJDEN DE PENDELBUSSEN?
Minimaal één keer per uur maar bij drukte veel vaker.

WAT KOST DE PENDELBUS?
De prijs van de pendelbus is bij de ticketprijs inbegrepen. Mensen met een geldig Lowlandsticket mogen dus voor niets mee.

KOST PARKEREN IETS?
Nee, parkeren kost niets extra. Het parkeren is -net als de pendelbussen- inbegrepen in de ticketprijs.

ZIJN DE PARKEERPLAATSEN BEWAAKT?
Ze worden net zo bewaakt als de rest van het terrein. Dat betekent niet dat het verstandig is om waardevolle spullen in je auto te laten liggen. Overigens is het parkeren van je auto volledig voor eigen risico.

IK WORD MET DE AUTO GEBRACHT, KAN DAT?
Ja, dat kan. Laat de chauffeur naar Flevoland rijden. Volg dan de borden "Walibi World" en daarna de borden "Lowlands". Voor het afzetten volg je daarna de borden "Kiss 'N Ride Wegbrengen/Ophalen". Omdat de wegen rond het terrein smal zijn, is het niet toegestaan (en ook nog eens levensgevaarlijk) om je aan de kant van de openbare weg te laten afzetten. Let op: de politie controleert hierop! Op de "Kiss 'N Ride"-parking worden flyers uitgedeeld met daarop de spelregels voor het ophalen. Als je wegbrengchauffeur je ook weer ophaalt, zorg dan dat je de "Kiss 'N Ride"-flyer aan deze persoon meegeeft.

MAG JE EEN HAMER MEENEMEN VOOR JE HARINGEN?
Alleen kleine hamers of rubberen hamers zijn toegestaan, mokers niet.

IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

GELDEN ER SPECIALE REGELS OP DE CAMPER / CARAVANCAMPING?
Nee; voor deze camping gelden dezelfde regels als voor de overige campings. Glas, open vuur, aggregaten en geluidsinstallaties zijn dus ook hier verboden, en ook hier is geen elektriciteit.

MAG IK EEN AGGREGAAT MEENEMEN?
Nee, dit is in verband met geluidsoverlast verboden. Ook geluidsinstallaties zijn niet toegestaan.

HEBBEN JULLIE STROOM EN WATER OP DE CAMPERCAMPING?
Respectievelijk nee en ja. We hebben geen stroomaansluitingen op de campings, maar wel water en warme douches. Die vind je in de badhuizen.

WAAR KAN IK TERECHT MET VERLOREN OF GEVONDEN VOORWERPEN?
Bij de politiepost of bij een van de infobalies.

KAN IK ERGENS MIJN MOBIELE TELEFOON OPLADEN?
Ja.

KUN JE OOK PINNEN OP HET TERREIN?
Ja.

(tot en met 05 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
05 - 115,- - 55.000 (niet uitverkocht?) geel/blauw stof , die werd gesealed

OP
klik en geef hier gelijk aan dat je ook van de partij bent. Dan hoef je dat niet meer in dit topic te doen. Want dat vinden wij niet leuk

Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 19 juni 2006 @ 21:10:40 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39014579
Mooie OP Sack
Make love, not war ☮
  maandag 19 juni 2006 @ 21:11:42 #3
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39014643
ff serieus: hoeveel grote acts zouden we nog kunnen verwachten? Zoveel zijn er nog niet.
  maandag 19 juni 2006 @ 21:15:38 #4
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39014838
niet zoveel... we hebben al:

Massive Attack, Muse, Placebo, HIM, Ministry die ik allen in de Alpha verwacht. En Arctic Monkeys plus een aantal dagopeners...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 19 juni 2006 @ 21:17:32 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39014950
normaliter spelen er toch 5 acts per dag in Alpha? Nou dan is er nog plaats zat voor wat grote namen. Bovendien... vorig jaar had Grolsch ook aardig wat grote namen...
pi_39014953
Ik ben benieuwd naar de Raconteurs
  maandag 19 juni 2006 @ 21:19:40 #7
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39015048
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:17 schreef peaceman het volgende:
normaliter spelen er toch 5 acts per dag in Alpha? Nou dan is er nog plaats zat voor wat grote namen. Bovendien... vorig jaar had Grolsch ook aardig wat grote namen...
Pennywise, cKY, Hard Fi etc. etc. zijn voor de Grolsch
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 19 juni 2006 @ 21:24:20 #8
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39015235
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Pennywise, cKY, Hard Fi etc. etc. zijn voor de Grolsch
Vorig jaar stonden Heather Nova, Nick Cave en The Pixies in Grolsch... die namen die jij noemt zijn toch niet bepaald vergelijkbaar met die ik noem...
pi_39015498
't Is toch niet te voorspellen wat er in de Alpha en wat in de Grolsch staat. Meestal zijn de late acts in de Grolsch "groter" dan de vroege acts in de Alpha. En dan zijn er ook dingen als Corvus Corax die gewoon in de Alpha moeten omdat het enorme producties zijn.

En dan is er ook nog de Bravo waar grote electronica-acts vaak afsluiten......
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39015747
Hoop op nog wat vagere bands erbij...
  maandag 19 juni 2006 @ 21:43:33 #11
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_39016161
Hoopt nog steeds op Millencolin
  Moderator maandag 19 juni 2006 @ 21:47:00 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39016329
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_39016335
Heb er zin in *o*
Xbox Live: koenpijl
  maandag 19 juni 2006 @ 21:47:30 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39016353
Niet alleen op Millencolin natuurlijk
pi_39016619
Kaartje binnenkort maar is ff halen, lijst begint nu echt aantrekkelijk te worden.
Nogmaals: nog 1, 2 grote namen erbij
pi_39016705
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was al medegedeeld dat the Revs ook komen?

En dat Infadels toch stiekem ook wel komen?

En dat Klaas van der Eerden ook langs komt?
Klaas
pi_39017077
Hoiiii!
  maandag 19 juni 2006 @ 22:05:37 #18
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_39017232
Heb er ook zin in !
  maandag 19 juni 2006 @ 23:08:32 #19
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_39020325
Tool was gaaf , Red Hot Chili Peppers waren suf
pi_39020633
Ik hier
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 19 juni 2006 @ 23:22:52 #21
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_39020831
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:08 schreef ralfseltje het volgende:
Tool was gaaf , Red Hot Chili Peppers waren suf
Inderdaad, maar ik hoop dat ze volgend jaar Lowlands weer gewoon in Biddinghuizen houden ipv Landgraaf.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_39022457
Ik hoop nog op dEUS en Opgezwolle. Vooral die laatste zou een gemiste kans zijn.
// Last.fm
  dinsdag 20 juni 2006 @ 08:38:00 #23
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39025984
Giel bevestigt zojuist op radio 3 de komst van Iggy Pop & The Stooges
  dinsdag 20 juni 2006 @ 08:41:35 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39026033
Lost Prophets ook bevestigd!
pi_39026425
Kijk dat zijn weer een beetje leuke namen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:08:39 #26
114177 Diaan73
pi_39026441
Infadels ook bevestigd
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:31:18 #27
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39026895
Het wordt al beter.... (ietsjes )
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:41:25 #28
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39027099
Ow en het feit dat Lost Propthets komen, maakt het ook aannemelijker dat deze lijst met bands komt:

- Devendra Banhart (staat op lijstje Eric van Eerdenburg
- Fall Out Boy (vorig jaar gecancelled)
- My Chemical Romance (bevestigd voor Pukkelpop)
- Taking Back Sunday (nieuwe cd)

Allemaal staan ze op Summersonic in Japan, net als Lost Prophets en daarna komen ze naar Europa. En ook Tool behoort nog tot de mogelijkheden!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:42:40 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39027128
Devendra Banhart zou super zijn!
Staan er nog meer leuke namen daar Maniack?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:46:38 #30
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39027235
Alstu:
quote:
METALLICA
DEFTONES
HOOBASTANK
ZEBRAHEAD
AVENGED SEVENFOLD
TAKING BACK SUNDAY
STONE SOUR
HAWTHORNE HEIGHTS
LINKIN PARK
MUSE
MY CHEMICAL ROMANCE
LOSTPROPHETS
FALL OUT BOY
THE ALL AMERICAN REJECTS
ELLEGARDEN
10YEARS
DAFT PUNK
THE CHARLATANS
SCRITTI POLITTI
EDITORS
THE RAPTURE
PHOENIX
m-flo
65DAYSOFSTATIC
JOHNNY BOY
MASSIVE ATTACK
DJ SHADOW
ARCTIC MONKEYS
THE KOOKS
WE ARE SCIENTISTS
new!! BOOM BOOM SATELLITES<TOKYO ONLY>
VERY SPECIAL GUEST from SWEDEN<OSAKA ONLY>
MUM DJ SET
WHIRLWIND HEAT
THE FLAMING LIPS
KEANE
‚­‚é‚è
DANIEL POWTER
THE CARDIGANS
EL PRES!DENTE
THE FEELING
AMUSEMENT PARKS ON FIRE
TOOL
BUCK-TICK
AFI
ANDREW W.K.
SECRET MACHINES
SHE WANTS REVENGE
TWO GALLANTS
LIVING THINGS
DEVENDRA BANHART
TED LENNON
PLAN B
LITTLE BARRIE
THE CAT EMPIRE
BIG STRIDES
BEAT CRUSADERS <TOKYO ONLY>
YOUR SONG IS GOOD <TOKYO ONLY>
PE'Z
MATISYAHU
SPANK ROCK
InK(TAKKYU ISHINO+HIROSHI KAWANABE)<TOKYO ONLY>
UGLY DUCKLING
DJ STRETCH ARMSTRONG <TOKYO ONLY>
NELLY FURTADO
LADY SOVEREIGN
Chara
EMILIE SIMON
Waarvan dikgedrukt al op Lowlands en schuin op Pukkelpop en niet op Lowlands.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:51:42 #31
114177 Diaan73
pi_39027341
Volgens 3FM komt Lowlands vandaag met het officiële persbericht op haar website. Hopelijk met daarin nog meer namen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:52:59 #32
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39027368
Hmmm
Living Things mogen wel komen (ook wel iets voor jou Maniack!)
She wants revenge!
65daysofstatic
The Flaming Lips
en Tool natuurlijk.. verder niet super bijzonder.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:55:30 #33
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39027417
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens 3FM komt Lowlands vandaag met het officiële persbericht op haar website. Hopelijk met daarin nog meer namen.
Laat ze het kopje punk maar flink vullen
pi_39027596
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
Dan hadden ze toch gelijk op die Myspace

Zou Lordi dan toch ook komen?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:06:07 #35
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39027620
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dan hadden ze toch gelijk op die Myspace

Zou Lordi dan toch ook komen?
Die kan niet Tourschema zit al vol..
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:25:32 #36
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_39028032
de lowlands kriebels beginnen nou wel te groeien
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:59:01 #37
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_39028840
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef -Sum- het volgende:
de lowlands kriebels beginnen nou wel te groeien
Toevallig een tvp?

Deze in ieder geval wel.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_39029260
Deze ook
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:34:19 #39
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39029798
Welke?
Bernie en ik zijn tof.
pi_39029838
Nieuwe namen op de LL site !!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:37:31 #41
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39029887
Ook al vind ik de line-up nog steeds drama, ik ga toch
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:37:58 #42
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39029896
Iggy & The Stooges - The Raconteurs - The Streets - Infadels - Panic! At The Disco - Johan - Pennywise - Less Than Jake - Razorlight - My Chemical Romance - Lostprophets - Matisyahu - Joan As Police Woman - Hot Chip - Noisettes - Larrikin Love - Guillemots - Lefties Soul Connection - Culcha Candela - Chico Mann - Pannonia Allstars Ska Orchestra - Blue Grass Boogiemen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:38:22 #43
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39029905
Weer een diepe zucht
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:39:03 #44
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39029924
Waarom nou een diepe zucht? Wat bevalt je er niet aan?
pi_39029935
Matisyahu op Lowlands
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_39029963
Ik las Hot Chi, dus ik RHCP
maar niet dus, die had ik ook niet verwacht

Voor de rest niet veel bands die ik ken, ik ben benieuwd.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:41:06 #47
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39029973
Ik zie nog steeds geen echt grote act Pennywise is wel bekend maar

Pannonia Allstars Ska Orchestra klinkt wel leuk

Lowlands dit jaar wordt er voor mij echt één van onbekende bandjes ontdekken, veel camping en de Alpha DJ's
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:43:57 #48
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39030051
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie nog steeds geen echt grote act Pennywise is wel bekend maar

Pannonia Allstars Ska Orchestra klinkt wel leuk

Lowlands dit jaar wordt er voor mij echt één van onbekende bandjes ontdekken, veel camping en de Alpha DJ's
En hoe klein is Iggy Pop & The Stooges dan?
pi_39030101
De grote acts ontwijk ik juist altijd op Lowlands. Kom hooguit 2x in die Alpha
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:46:36 #50
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39030111
Iggy Pop is wel groot ja, je hebt gelijk

Ik verwacht toch nog iets van de klasse van Metallica...oid...in ieder geval een echt bekende naam
pi_39030734
Vette shit. Na een lange tijd mag Pennywise weer de boel afbreken!!

Dikke shit. Oldskool punkrock Beter kan je het niet krijgen!!

Weten hier mensen, waarom ze nu wel weer mogen spelen n.a.v. het vorige incident?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_39030853
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iggy Pop is wel groot ja, je hebt gelijk

Ik verwacht toch nog iets van de klasse van Metallica...oid...in ieder geval een echt bekende naam
Tool bv?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:11:16 #53
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39030894
Misschien Pearl Jam, Radiohead, Manu Chao, David Bowie, Alice Cooper, The Cure, Tool?

verder...
pi_39030953
Zijn de rolling stones of U2 toevallig ook niet in de buurt om als grote naam aan te sluiten die hebben al zolang geen festivals gedaan
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:13:00 #55
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39030958
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:09 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Tool bv?
Liever Pearl Jam
pi_39031270
Alweer een nieuw topic.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:31:53 #57
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_39031598
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

Toevallig een tvp?

Deze in ieder geval wel.
neuh eigk niet, ik gebruik bookmarks, daar zijn ze toch voor?

ik krijg er gewoon echt meer zin in nu ik dacht al 'dit wordt een lowlands van veel relaxen op groene heuvels en geen strakke schema's om zoveel mogelijk bands te zien '

maar dat wordt nu weer beetje in de war gegooid
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:39:23 #58
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39031831
Ahh leuk, Razorlight erbij.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39032040
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:39 schreef koston het volgende:
Matisyahu op Lowlands
pi_39032117
Iggy Pop? Had de organisator niet eens gezegd dat ze hem elk jaar aangeboden krijgen?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:48:51 #61
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_39032141
Ik wil the Flaming Lips!

En verder ben ik al meer dan tevreden. Je moet niet balen dat een band niet komt, je moet gewoon gaan houden van de bands die wel komen
pi_39032261
TOMMY: Useless motherfucker, that's what she called me. I told her, I'm sorry, but these things happen. Let's put it behind us.

SPUD: That's fair enough.

TOMMY: Yes, but then she finds out I've bought a ticket for Iggy Pop the same night.

SPUD: Went ballistic?

TOMMY: Big time. Absolutely fucking radge. 'It's me or Iggy Pop, time to decide.'

SPUD: So what's it going to be?

TOMMY: Well, I've paid for the ticket.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:00:05 #63
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_39032489
Iggy Pop EN The Stooges...
Dat zou meesterlijk zijn
pi_39033073
Toch Iggy dus
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:19:47 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39033079
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Roellio het volgende:
TOMMY: Useless motherfucker, that's what she called me. I told her, I'm sorry, but these things happen. Let's put it behind us.

SPUD: That's fair enough.

TOMMY: Yes, but then she finds out I've bought a ticket for Iggy Pop the same night.

SPUD: Went ballistic?

TOMMY: Big time. Absolutely fucking radge. 'It's me or Iggy Pop, time to decide.'

SPUD: So what's it going to be?

TOMMY: Well, I've paid for the ticket.
Trainspotting
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:22:26 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39033163
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iggy & The Stooges - The Raconteurs - The Streets - Infadels - Panic! At The Disco - Johan - Pennywise - Less Than Jake - Razorlight - My Chemical Romance - Lostprophets - Matisyahu - Joan As Police Woman - Hot Chip - Noisettes - Larrikin Love - Guillemots - Lefties Soul Connection - Culcha Candela - Chico Mann - Pannonia Allstars Ska Orchestra - Blue Grass Boogiemen
Dat is het betere werk

En er staat "binnenkort meer"

Maaruh:
quote:
Iggy Pop & The Stooges / Punk
pi_39033668
Omdat er nog steeds die gare bug is ( ) waardoor je lange OP's niet kunt editten flikker ik de upgedaterde lijst nog maar een keer neer:

BEVESTIGDE HERRIE
!!! (Luister)
A Balladeer (Luister)
Anouk (Luister)
Arctic Monkeys (Luister)
Audioslave (Luister)
Ben Lee (Luister)
Bloc Party (Luister)
Blue Grass Boogiemen (Luister)
Charlie Dée (Luister)
Chico Mann (Luister)
CKY (Luister)
Culcha Candela (Luister)
Danko Jones (Luister)
Dead 60's, the (Luister)
DJ Eugene Hutz (Luister)
DJ Marky
DJ Shadow (Luister)
Dresden Dolls (Luister)
Epica (Luister)
Fink (Luister)
Frames, the (Luister)
Gogol Bordello (Luister)
Guillemots (Luister)
Hard-Fi (Luister)
HIM (Luister)
Hot Chip (Luister)
Iggy & The Stooges (Luister)
Infadels (Luister)
Johan (Luister)
Joris Voorn (Luister)
José González (Luister)
Junkie XL (Luister)
Keane (Luister)
Kelley Polar (Luister)
Kooks, the (Luister)
Kraak & Smaak (Luister)
Lady Aïda (Luister)
Larrikin Love (Luister)
Lefties Soul Connection
Less Than Jake (Luister)
Lostprophets (Luister)
Luie Hond (Luister)
Macaco
Massive Attack (Luister)
Matisyahu (Luister)
Mew (Luister)
Ministry (Luister)
Miss Djax (Luister)
MouseTiger DJ Team
Muggs (Luister)
Muse (Luister)
Mystery Jets (Luister)
Nizlopi (Luister)
Noisettes (Luister)
Ojos de Brujo (Luister)
Opeth (Luister)
Orson (Luister)
Pannonia Allstar Ska Orchestra (Luister)
Pennywise (Luister)
Placebo (Luister)
Planet Pendulum (Luister)
Postman
Psapp (Luister)
Raconteurs, the
Razorlight (Luister)
Revs, the (Luister)
Seven
Shins, the (Luister)
Snow Patrol (Luister)
Spinvis (Luister)
Streets, the (Luister)
Tiefschwarz (Luister)
Tiga (Luister)
Veils, the (Luister)
Wolfmother (Luister)
Wudstik
Xavier Rudd (Luister)
Ziggi

25 Clowns
Astrobulles
Biechtstoel
Boom Chicago
Chris Lynam
Cool Politics
Dolf Jansen
Finse Sauna
Frans Custers
Fraser Hooper
Georg Traber
Hilaria
Joplada
Karin Giphart
Klaas van der Eerden
Loco Loco Roadshow
Lowlands University
Massage
Night Of Comedy (met Tim Ward, Martijn Oosterhuis, Bob MacLaren, Tom Sligting, Bram van de Velde & Harry Glotzbach)
Op Sterk Water
Puppets Etc.
Rapid Razor Llov Bob
Rock 'N Roll Doll
Silent Disco
Slampampers, the
Tai-Chi
Teatro Pachuco
Therapeuterette
Tom Roos
Tornado Dragon
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 juni 2006 @ 13:41:28 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39033751
ik wil Goldfrapp, Sander Kleinenberg en Don Diablo. Dat iig op dance gebied
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:44:39 #69
87381 r00d
Welke Letter?
pi_39033852
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:
ik wil Goldfrapp, Sander Kleinenberg en Don Diablo. Dat iig op dance gebied
Dat zou nog eens even kicken zijn btje dance mag er van mij wel bij ja

Hoewel de nachtelijke feestje in de lima met balkan beats en kees van hond echt onvergetelijk zijn
pi_39034012
Ik neem aan dat de volgende lading bevestigingen wel weer een rijtje DJ's en dance-acts voor voor het nachtprogramma zal zijn......

(Technasia )
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:50:12 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39034025
Ik wil Rise Against, A Wilhelm Scream, Taking Back Sunday en Millencolin.... en dan ben ik zeker van plan te gaan.

Met deze nieuwe bevestigingen wordt mn twijfel tussen LL en PP alleen maar groter
pi_39034046
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat is het betere werk

En er staat "binnenkort meer"

Maaruh:
[..]

Iggy & The Stooges
De peetvader van de punk heet Iggy Pop, en die kennen we allemaal. Maar zeker bij zijn re?et The Stooges ging menig (ouder punk)hart een tandje sneller kloppen. Een lesje muziekgeschiedenis: The Stooges, met Iggy als blikvanger, zijn van grote invloed gebleken op de geboorte van punk en aanverwante genres. Het valt nog te bezien of de jonge punkgarde deze oudjes kan bijhouden, want wij voorspellen dat de hele tent uit de naad zal barsten op klassieke hits als 'No Fun', 'I Wanna Be Your Dog' en 'Search & Destroy'. Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard. Raw power, indeed!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:52:25 #73
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39034104
Njah... ik vinnut geen punk, maar wel vet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 juni 2006 @ 13:54:13 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39034161
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik neem aan dat de volgende lading bevestigingen wel weer een rijtje DJ's en dance-acts voor voor het nachtprogramma zal zijn......

(Technasia )
ongetwijfeld.

sowieso krijgen we natuurlijk één nacht ergens de Gemene Mixmeesters
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:57:35 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39034277
Denk dat het haast wel de laatste namen gaan zijn... toch wel, want als je bij festivalinfo zoekt naar nieuwsberichten van vorig jaar, dan is half juni het programma meestal wel rond
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:06:34 #76
114177 Diaan73
pi_39034567
zijn jullie hiervan op de hoogte? Er zijn toch een aantal optredens die ik/wij willen gaan opnemen. Alles op 1 videoband

Ik heb de optredens inmiddels op de weekkalender geschreven, voordat we het vergeten
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:09:36 #77
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39034675
Ben je al wat tevreden Maniack of wordt het Pukkelpop?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:09:51 #78
114177 Diaan73
pi_39034683
De Dresden Dolls zijn trouwens nog steeds niet bevestigd door de organisatie
Make love, not war ☮
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 juni 2006 @ 14:10:55 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39034716
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
zijn jullie hiervan op de hoogte? Er zijn toch een aantal optredens die ik/wij willen gaan opnemen. Alles op 1 videoband

Ik heb de optredens inmiddels op de weekkalender geschreven, voordat we het vergeten

Roisin
Arcade Fire
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:12:10 #80
114177 Diaan73
pi_39034755
Dit staat in de nieuwsbrief van Mojo die ik net gekregen heb:
quote:
Het programma is nog niet rond, maar het begint er op te lijken. Binnenkort zullen we weer meer bekendmaken! Kijk in de tussentijd voor meer info over de bevestigde artiesten, prijsinfo en algemene info op www.lowlands.nl.
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:15:13 #81
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39034855
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
De Dresden Dolls zijn trouwens nog steeds niet bevestigd door de organisatie
Idd... het zal toch niet he?!
pi_39034926
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

Infadels hebben je verteld dat ze niet kwamen......je begint het betrouwbaarheidsniveau van de LL-myspace te benaderen als bron zijnde
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:17:55 #83
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39034957
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Infadels hebben je verteld dat ze niet kwamen......je begint het betrouwbaarheidsniveau van de LL-myspace te benaderen als bron zijnde
Tja kan ik het helpen dat zij hun fans voorliegen

dinsdag 20 juni 2006 @ 14:19:48 #84
114177 Diaan73
pi_39035019
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik was erbij toen ze het vertelden.....
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:19:57 #85
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39035022
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dan wordt het sowiezo PP.... dat heb ik wel voor Amanda over

Maar anyway.. om een antwoord te geven op je vraag, Lowlands heeft nu (in het geval dat Dresden Dolls komt) weer een lichte voorkeur. Ik mis nog 1 of 2 goeie punkbands. Als ze die kunnen boeken, dan wordt het bijna zeker Lowlands.

Ow ennuh.. check het commentaar bij programma bij Less Than Jake:
quote:
Als er punk op Lowlands moet -en er moet altijd punk op Lowlands- dan doen we het niet voor minder dan Jake. Wel m?Less Than Jake, de skate-rudeboys uit Florida die al bijna vijftien jaar garant staan voor even vette als vrolijke skapunkfeestjes. De dubbeldikke blazerssectie houdt zelfs de dodelijkst vermoeide toeschouwer op de been en de nieuwste cd 'In With The Out Crowd' bewijst dat het vijftal ook het schrijven van catchy deuntjes nog lang niet verleerd is. Go ahead punks, make our day!
Dat is vast een hint/verwijzing naar mijn recentelijke commentaar En natuurlijk een indicatie dat er nog meer punk komt, want 4 punkbands is echt te weinig!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:20:21 #86
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39035034
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik had ze al 1,5 maand op mn site staan
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:39:09 #87
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39035706
Waar valt een band als Lost Prophets eigenlijk onder?
pi_39035809
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
Waar valt een band als Lost Prophets eigenlijk onder?
Volgens Lowlands: Metal / Nu-Metal
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:44:22 #89
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39035914
Vind het meer gwoon Rock.. net als Muse, Foo Fighters... mja..hokjes zijn ook stom
pi_39036121
't Is Lostprophets, zonder spatie dus
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:04:35 #91
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39036714
Wat is Matisyahu voor bandje dan?
pi_39036782
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
Wat is Matisyahu voor bandje dan?
Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echt ) . Heeft pas een heel leuk album uit: Youth.

http://www.purevolume.com/matisyahu

dinsdag 20 juni 2006 @ 15:07:38 #93
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39036832
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echt ) . Heeft pas een heel leuk album uit: Youth.

pi_39037082
Die Jood maakt puike muziek!
pi_39037223
En hij is geloof ik 24/7 op the Box te zien
pi_39037536
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En hij is geloof ik 24/7 op the Box te zien
Ik kijk geen muziekzenders op tv.
pi_39038770
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

(Technasia )
Of Dave Clarke.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:07:21 #98
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39039161
Hoi festivallers............

ik had een vraagje hoe laat sluit lowlands zondag... en hoe goed kom je dan nog in nijmegen terecht.
Life is easy with your eyes closed
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:10:18 #99
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39039272
Het Festivalterrein sluit zondagnacht om 04:00 uur. De camping sluit maandag om 12:00 uur.

Op maandag rijden er iig bussen naar NS Stations, ik weet niet of die zondagnacht ook nog rijden.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:11:39 #100
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39039319
ok dan een andere vraag. Hoe laat is het laatste bandje waarschijnlijk afgelopen
pi_39039332
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef evil-me het volgende:
Hoi festivallers............

ik had een vraagje hoe laat sluit lowlands zondag... en hoe goed kom je dan nog in nijmegen terecht.
Vorig jaar stopten de laatste bands om 23.00 (zoals altijd). En dan gaan de DJ's, films en theater door tot diep in de nacht. De pendelbussen naar het station rijden tot 23.00 op zondag. Of je dan nog in Nijmegen komt dat weet www.ns.nl vast wel.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:20:36 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39039624
Ik zou gewoon maandagochtend naar huis gaan
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:26:00 #103
114177 Diaan73
pi_39039821
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ow ja dat heb ik vandeweek bij de Plato gehoordhad ik gevraagd, klinkt erg goed. Vergeten te vertellen aan Peaceman... sorry
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:35:57 #104
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39040170
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow ja dat heb ik vandeweek bij de Plato gehoordhad ik gevraagd, klinkt erg goed. Vergeten te vertellen aan Peaceman... sorry
en dan koop je die plaat niet?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:37:30 #105
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39040215
Zondagnacht rijden er bussen, ik ben 3 jaar terug zondag naar huis gegaan. Ik had alles ingepakt en in de tent gegooid en ben vlak voor het eind bij Foo Fighters weggelopen. Tent snel ingepakt, bus genomen naar het station. De laatste trein naar Utrecht gaat best laat. Volgens mij rijdt er 's nachts ook een intercity ofzo van Utrecht naar Nijmegen en kan je daar de gehele nacht komen. Naar Gouda kan dat helaas niet, dus ik heb 3 jaar terug op CS geslapen omdat we de laatste trein miste
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:38:17 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39040242
Reactie terug van Lowlands:
quote:
We proberen toch ieder jaar een uitdagend, afwisselend programma neer te zetten, dat een goede dwarsdoorsnede biedt van het muziekjaar. En bepaalde bands/genres zijn nu eenmaal populairder dan andere: neem bijv. Arctic Monkeys, of Britpopbands als The Kooks en Razorlight, Panic! ATD... Ook Nederlandse bands moeten, in onze ogen, een succesvol jaar bekroond kunnen zien worden op Lowlands. In deze categorie valt Epica, bijvoorbeeld.
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel.. valt me van ze tegen.

Hij ging overigens niet in op mijn vragen mbt bepaalde bandjes/programmering. Heb nu gevraagd hoeveel acts we nog kunnen verwachten, hoe we zitten met de tenten en of er nog wat punk bijkomt (met suggesties natuurlijk).
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:38:24 #107
114177 Diaan73
pi_39040244
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef peaceman het volgende:

[..]

en dan koop je die plaat niet?
nee ik was te druk met jouw cadeautje
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:40:22 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39040311
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef maniack28 het volgende:
Reactie terug van Lowlands:
[..]

Kortom.. ze volgen de hypes dus wel..
Wat had je ze gemaild dan?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:41:12 #109
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39040327
De hypes volgen ze, de gevestigde artiesten niet, althans amper...
pi_39040340
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef maniack28 het volgende:
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel..
Duh. Ze moeten wel gewoon geld verdienen. Anders is er geen Lowlands volgend jaar. De truc van Lowlands is dat ze de hypes uit diverse genres meenemen. Want je kunt niet ontkennen dat er geen variatie is. Ook dit jaar niet. Bijna elk genre denkbaar is wel met minstens 1 of 2 bands aanwezig...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:47:59 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39040569
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Duh. Ze moeten wel gewoon geld verdienen. Anders is er geen Lowlands volgend jaar. De truc van Lowlands is dat ze de hypes uit diverse genres meenemen. Want je kunt niet ontkennen dat er geen variatie is. Ook dit jaar niet. Bijna elk genre denkbaar is wel met minstens 1 of 2 bands aanwezig...
Dat is waar... alleen de punk/ska blijft nog eitsjes achter.. en de reggae. Voor de rest is het aardig gevarieerd ja
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:48:38 #112
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_39040594
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat had je ze gemaild dan?
Een hele lange mail met daarin vragen als: Waarom geen Turbonegro... en waarom ze die dan niet boeken. Ze schijnen geen problemen te hebben met onderhandelen, dus ze willen ze schijnbaar gewoon niet hebben

ik ben off.. morgenmiddag weer beschikbaar voor discussies
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:55:51 #113
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39040879
al gevonden schatting om 11 uur
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:58:33 #114
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39040977
turbo zou leeuk zijn. En nee ik moet maandag ochtend heel vroeg weer thuis zijn dus dan maar zondag weg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 juni 2006 @ 17:11:02 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39041338
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Of Dave Clarke.
die was ik vergeten in mijn rijtje
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 juni 2006 @ 17:12:33 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39041386
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef evil-me het volgende:
turbo zou leeuk zijn. En nee ik moet maandag ochtend heel vroeg weer thuis zijn dus dan maar zondag weg.
0.20 de laatste vanuit utrecht naar Nijmegen, dat wordt dus geen Muse voor je
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:41:08 #117
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39042344
nee ik lekker met de auto. Denk ik zo kom op nou MUSE missen zucht dat nooit
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:43:08 #118
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_39042398
quote:
Koel!
1,000,000 demons can't be wrong...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:11:07 #119
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_39043288
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Diaan73 het volgende:

Jammer dat het maar een half uurtje is, maar ik ga zeker ook een en ander opnemen.
Moet het nog even ergens noteren, zodat ik het niet vergeet...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:56:49 #120
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39049614
Ik heb dr zin an!
pi_39052269
- Anouk
- Artic Monkeys
- Belle and Sebastian
- Danko Jones
- Dead 60's
- Gogol Bordello
- Johan
- Luie Hond
- Raconteurs
- Matisyahu
- Muse
- Magic Numbers
- Panic! ATD
- Placebo
- Wir Sind Helden
pi_39052293
Matisyahu lijkt me relax om te zien
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:14:00 #123
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_39053227
Turbonegro is cool, maar ze kunnen toch niet spelen op hetzelfde festival als The Stooges, komaan !
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 juni 2006 @ 23:22:10 #124
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_39056652
nice
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_39056905
Zo, ik ga werken bij lowlands, had vandaag m'n intake gesprek en heb besloten om wat biertjes te gaan verkopen daar Het was meer werk en minder lowlands dan ik had verwacht, maar lijkt me toch wel een leuke ervaring om achter de schermen van een festival te werken, eens op zo'n werknemers camping te staan en om gratis wat lowlands acts te zien is via buitenlust.com, verdient aardig, moet ongeveer 8 uur per dag werken enige echte nadeel is dat ik niet mag drinken op het festival terrein

Ik heb er zin in , vooral Wolfmother, Dj Shadow, JunkieXL en Tiga
pi_39058956
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef maniack28 het volgende:
Alstu:
[..]

Waarvan dikgedrukt al op Lowlands en schuin op Pukkelpop en niet op Lowlands.
Whoa toffe namen! Phoenix vind ik zelf wel cool (van mij mogen ze op LL staan). Takkyu Ishino is ook onwijs vet.
pi_39060721
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef superheist het volgende:
Zo, ik ga werken bij lowlands, had vandaag m'n intake gesprek en heb besloten om wat biertjes te gaan verkopen daar Het was meer werk en minder lowlands dan ik had verwacht, maar lijkt me toch wel een leuke ervaring om achter de schermen van een festival te werken, eens op zo'n werknemers camping te staan en om gratis wat lowlands acts te zien is via buitenlust.com, verdient aardig, moet ongeveer 8 uur per dag werken enige echte nadeel is dat ik niet mag drinken op het festival terrein

Ik heb er zin in , vooral Wolfmother, Dj Shadow, JunkieXL en Tiga
Sebasje kan mij vast dan wel een keer een biertje sponseren toch?

Verder is Matisyahu verplichte kost voor de mensen die ook maar een beetje reggae leuk vinden... Een echt grote massapubliekstrekker is er volgens mij helaas nog niet (zo eentje waarvan de naam in lettergrootte 370 op de flyer gedrukt staat).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 juni 2006 @ 01:51:43 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39061256
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef evil-me het volgende:
nee ik lekker met de auto. Denk ik zo kom op nou MUSE missen zucht dat nooit
maar laat je dan ophalen.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 21 juni 2006 @ 07:16:31 #129
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:52:36 #130
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39063488
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar laat je dan ophalen.
waarom zou ik me moeten laten ophalen. (ik drink trouwens niet als dat de redenatie was)

Nee het is vervelend en het wordt krap maar ik ga vrijdagmiddag zodat ik optijd ben voor de opening. Tent staat dan toch al en dan zondag terug na de laatste act.

Ik heb er zin in
pi_39065703
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat is waar... alleen de punk/ska blijft nog eitsjes achter.. en de reggae. Voor de rest is het aardig gevarieerd ja
Inderdaad, meer ska en reggae!
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:23:02 #132
43185 Tr0ublegum
How Bizarre
pi_39065841
Ik hoop nog op wat goeie electro. Paar jaar geleden was er VNV Nation en Project Pitchfork, dat was echt supergaaf, daar mogen er van mij weer een paar van komen uit dat genre

Ohja, en ik vind dat Turbo-Food terug moet!
watch like nobody's dancing
pi_39065893
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die was ik vergeten in mijn rijtje
Hij draait volgens mij wel op PP dus....................
pi_39066038
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef Tr0ublegum het volgende:

Ohja, en ik vind dat Turbo-Food terug moet!
Ja Turbo-Food.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_39069100
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:11 schreef Baserunner het volgende:

[..]

Sebasje kan mij vast dan wel een keer een biertje sponseren toch?
ha, gok dat dat er niet in zit helaas
pi_39070577
Pannonia Allstar Ska Orchestra, is dit net zo gezellig als het Tokio Ska Paradise Orchestra van 2004?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 juni 2006 @ 13:20:37 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39072526
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:52 schreef evil-me het volgende:

[..]

waarom zou ik me moeten laten ophalen. (ik drink trouwens niet als dat de redenatie was)

Nee het is vervelend en het wordt krap maar ik ga vrijdagmiddag zodat ik optijd ben voor de opening. Tent staat dan toch al en dan zondag terug na de laatste act.

Ik heb er zin in
oa ja maar ik ben op maandag altijd te brak (qua slaap gebrek) om te kunnen rijden
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 juni 2006 @ 13:22:09 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39072605
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij draait volgens mij wel op PP dus....................
maar aangezien hij een week later op Misteryland staat ben ik bang dat hij niet komt.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39072826
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar aangezien hij een week later op Misteryland staat ben ik bang dat hij niet komt.
Blijven hopen!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:10:00 #140
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_39074458
να βρείτε την αποστολή
Griekse TVP

Lijst ziet er wel leuk uit, nog steeds geen must-see's maar dat ligt ongetwijfeld aan mijn muzieksmaak
Tranquillo
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:49:45 #141
114177 Diaan73
pi_39078385
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Pannonia Allstar Ska Orchestra, is dit net zo gezellig als het Tokio Ska Paradise Orchestra van 2004?
Als je Lowlandssite moet geloven, moet heit geweldig zijn.
Make love, not war ☮
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:31:47 #142
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_39080100
lostprophets
pi_39080149
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef diedlaughing het volgende:

[..]

Ja Turbo-Food.
In mijn tijd heette dat "Stardish"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 juni 2006 @ 16:53:08 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39080883
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef Roellio het volgende:

[..]

In mijn tijd heette dat "Stardish"
de stardish
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39080944
Wat ik een van de leukste dingen aan Lowlands vind is het feit je er zo lekker en gevarieerd kunt eten. De ene dag ontbijt je met pannenkoeken, en dan weer met een gigantisch broodje ergens (of een pizzapunt ). Surinaams, Italiaans, Aziatisch, Hemaworsten, fruitsapjes, alles is er en alles is zo ontzettend lekker.

Als ik thuis kom denkt mijn moeder altijd dat ik het hele weekend op slappe friet en spa rood met zand en modder erin heb geleefd, maar ik heb waarschijnlijk nog beter gegeten dan thuis.
  Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 16:59:30 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39081137
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat ik een van de leukste dingen aan Lowlands vind is het feit je er zo lekker en gevarieerd kunt eten. De ene dag ontbijt je met pannenkoeken, en dan weer met een gigantisch broodje ergens (of een pizzapunt ). Surinaams, Italiaans, Aziatisch, Hemaworsten, fruitsapjes, alles is er en alles is zo ontzettend lekker.

Als ik thuis kom denkt mijn moeder altijd dat ik het hele weekend op slappe friet en spa rood met zand en modder erin heb geleefd, maar ik heb waarschijnlijk nog beter gegeten dan thuis.
idd broodjes falafal staan mij nog bij .. verhongeren hoef je er niet .. mits geld !

op sziget had je alleen ham and eggs (spreek uit he'maa' neks)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 juni 2006 @ 17:08:22 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39081500
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef BloodyLotte het volgende:

Everzwijnhammetjes veel lekkerder krijg je het niet op Lowlands
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39081798
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

idd broodjes falafal staan mij nog bij .. verhongeren hoef je er niet .. mits geld !

Op dour heb je bami en nasi (gegratineerd met een lading stof en zand), slappe friet, noodles en nog wat indonesisch spul, halfverbrande lauwe pizza en koude pasta. Oh ja, en pannenkoeken en milkshakes voor ontbijt. En niet noemenswaardige kebab. En that's it, geloof ik. En daar moet je het dan 4 dagen mee doen.
pi_39081960
Die chowchow hut, met stokjes!
  Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 17:21:34 #150
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39082108
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:15 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Op dour heb je bami en nasi (gegratineerd met een lading stof en zand), slappe friet, noodles en nog wat indonesisch spul, halfverbrande lauwe pizza en koude pasta. Oh ja, en pannenkoeken en milkshakes voor ontbijt. En niet noemenswaardige kebab. En that's it, geloof ik. En daar moet je het dan 4 dagen mee doen.
Maar dan heb je wel de line-up van dour
pi_39082534
iszo. Heb zo'n zin in Dour.
  Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 17:36:43 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39082598
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:34 schreef BloodyLotte het volgende:
ga je

Ik ben nog nooit op dour geweest ga dit jaar maar weer eens naar lowlands volgend jaar mss weer sziget of dour of heel wat anders .. all tommorows parties in england lijkt me ook geweldig
pi_39083045
Dit wordt mijn 4e Dour. Traditie. Ik maak deel uit van een Dourstelletje, vandaar.

En dit jaar voor het eerst als fotograaf en niet op de camping, maar een hotelletje.
  Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 18:23:38 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39084100
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt mijn 4e Dour. Traditie. Ik maak deel uit van een Dourstelletje, vandaar.

En dit jaar voor het eerst als fotograaf en niet op de camping, maar een hotelletje.
als je dat vandaar nou weg gelaten had dan rijmde het ook nog
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:32:19 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39084395
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wanneer ben jij op Sziget geweest en waarom heb ik daar nooit ergens een verslag van gelezen?
  Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 18:37:48 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39084595
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wanneer ben jij op Sziget geweest en waarom heb ik daar nooit ergens een verslag van gelezen?
vorig jaar en omdat je niet oplet ! sziget topics staan in UTV geloof ik ...
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:56:47 #157
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39085340
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

vorig jaar en omdat je niet oplet ! sziget topics staan in UTV geloof ik ...
Wat een flauwekul dat het in UVT staat... het is een muziekfestival. Hoort dus in MUZ. Overigens was er verleden jaar wel een topic over sziget in MUZ... Maar jouw verslag staat dus ergens in de beerput van UVT?
  Moderator woensdag 21 juni 2006 @ 19:15:31 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39086096
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat een flauwekul dat het in UVT staat... het is een muziekfestival. Hoort dus in MUZ. Overigens was er verleden jaar wel een topic over sziget in MUZ... Maar jouw verslag staat dus ergens in de beerput van UVT?
Ik heb ongeveer in alle sziget topics gepost
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:17:27 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39086172
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer in alle sziget topics gepost
maar in welke van je 37 pagina's tellende rijtje My Active Topics staat ie

ach zo belangrijk is t ook niet.. was alleen nieuwsgierig
pi_39086200
ik wil ook naar Sziget
pi_39086351
quote:
Die staat, met PJ en Bowie, al jaren in m'n lijstje "dingen die ik nog nooit gezien heb maar wel dolgraag wil zien". Tof!
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:36:21 #162
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_39087035
Programma wordt steeds vetter!

ook al ga ik niet. haha
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_39089985
Ha, daar issie weer, ik was m alweer kwijt. Kom te weinig kijken geloof ik...
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
  woensdag 21 juni 2006 @ 22:44:00 #164
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_39094003
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:19 schreef maniack28 het volgende:
Dat is vast een hint/verwijzing naar mijn recentelijke commentaar En natuurlijk een indicatie dat er nog meer punk komt, want 4 punkbands is echt te weinig!
Er staat ook nog duidelijk te weinig ska...
pi_39096523
Ik sta op het lijstje.

Nu moet ik ook naar Lowlands.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 juni 2006 @ 23:37:59 #166
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_39096538
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef super-muffin het volgende:
ik wil ook naar Sziget
Ik ga
pi_39096608
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef super-muffin het volgende:
ik wil ook naar Sziget
Sziget, gaan vrienden van me heen, ik twijfel nog wat, wat is de prijs etc ook alweer?

Lowlands bezoek ik iig zeker, zin in!
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_39099335
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:20 schreef thaleia het volgende:

Bowie
pi_39099651
Wat? Is ie dood ofzo, en heb ik dat gemist?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 juni 2006 @ 06:36:04 #170
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_39101064
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Sziget, gaan vrienden van me heen, ik twijfel nog wat, wat is de prijs etc ook alweer?

Lowlands bezoek ik iig zeker, zin in!
Prijs ¤99,-

Week lang, goedkoop zuipen, eten, feesten in één van de mooiste steden van europa.
Ohja en je moet er oo knog naar toe. vanaf een eurotje of 80
pi_39101834
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik sta op het lijstje.

Nu moet ik ook naar Lowlands.

Vind ik leuk om te horen
pi_39127699
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

Toevallig een tvp?

Deze in ieder geval wel.
Same here
pi_39134219
Volgens mij staan de eerste materialen al. Ik dacht al delen van de brug over de weg te zien staan vandaag .
// Last.fm
pi_39135772
Oh jij bent zo'n geluksvogel die d'r vlakbij woont.
Kan ik je huis niet een weekje huren?
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_39142069
Pukkelpop laat weten dat My Chemical Romance en The Shins beide gecanceld hebben vanwege studioverplichtingen. Ben bang dat we die dus ook mogen wegstrepen voor Lowlands.....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:04:34 #176
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_39142186
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pukkelpop laat weten dat My Chemical Romance en The Shins beide gecanceld hebben vanwege studioverplichtingen. Ben bang dat we die dus ook mogen wegstrepen voor Lowlands.....
Nou lekker is dat dan
pi_39142210
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef crossover het volgende:
Oh jij bent zo'n geluksvogel die d'r vlakbij woont.
Kan ik je huis niet een weekje huren?
Nee hoor, ik reed er 'toevallig' langs
// Last.fm
pi_39145388
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
Volgens mij staan de eerste materialen al. Ik dacht al delen van de brug over de weg te zien staan vandaag .
2 maanden van te voren lijkt me nogal sterk, is dat niet spul voor campzone wat ook op die locatie gehouden wordt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 juni 2006 @ 14:27:52 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39148898
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

2 maanden van te voren lijkt me nogal sterk, is dat niet spul voor campzone wat ook op die locatie gehouden wordt?
vast wel, voor Lowlands beginnen ze nu echt nog niet met bouwen.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:59:38 #180
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39154040
quote:
Oh jammer
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:04:46 #181
53616 Foxke
Mac 700 Wash
pi_39154231
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tijdens campzone beginnen ze meestal met opbouwen, maar campzone duurt ook niet zolang met opbouwen, daar zijn ze ook maar een weekje ofzo mee bezig.
pi_39157685
quote:
Helaas maar dus wel ruimte vrij voor My Morning Jacket, Band of Horses of My Latest Novel

En laat Prodigy maar terugkomen, Hurricane Heatwave is erg vette nieuwe track.
pi_39162127
luister nu naar de nieuwe the divine comedy en die mogen ook wel komen van me
pi_39162215
oh shit lees net dat ze 19&20 Aug in the UK op een festival staan
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:02:06 #185
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_39162431
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Dour!!

Maar dit jaar alleen lowlands voor mij. Ik kijk al uit naar donderdagavond . En naar Muse, Bloc Party en Johan
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_39171248
quote:
Dat zou het wel een stuk makkelijker maken, ik heb zo'n 19 tot 28 bands waar ik bij langs wil... AI!!
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
pi_39175863
Nieuw voor het theater/comedy/literatuur/etc programma:

• Katinka Polderman
  • Patatje Metal
  • Sonic Forest
  • Tilburgse Boys' Ruilcaravan

En de Finse sauna schijnt officieel Höyry Sauna te heten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sack_Blabbath op 24-06-2006 13:50:46 ]
  • Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
      zaterdag 24 juni 2006 @ 14:07:52 #188
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_39176547
    Tilburgse Boys
      zaterdag 24 juni 2006 @ 14:54:02 #189
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_39177731
    Daedalus of Prefuse 73 mogen van mij ook wel komen eigenlijk :p
      zaterdag 24 juni 2006 @ 14:58:06 #190
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_39177808
    Lang niet meer gekeken hier, de line-up wordt nu eindelijk écht interessant.
      zaterdag 24 juni 2006 @ 20:17:28 #191
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39186850
    Dit valt te lezen op festivalinfo:
    Iggy & The Stooges, The Prodigy, Glen Matlock (Sex Pistols), Gomez, Sons and Daughters en Living Colour zijn enkele nieuwe namen voor het Sziget Festival in Hongarije, dat van 9 tot en met 16 augustus plaatsvindt in Budapest.

Iggy Pop daar weten we al van dat ie naar LL komt... zou dat ook voor de andere namen gelden?
    Met name Living Colour zou geweldig zijn... Ken niet veel bands die live zo goed zijn als zij.
    pi_39186970
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 20:17 schreef peaceman het volgende:
    Dit valt te lezen op festivalinfo:
    Iggy & The Stooges, The Prodigy, Glen Matlock (Sex Pistols), Gomez, Sons and Daughters en Living Colour zijn enkele nieuwe namen voor het Sziget Festival in Hongarije, dat van 9 tot en met 16 augustus plaatsvindt in Budapest.

Iggy Pop daar weten we al van dat ie naar LL komt... zou dat ook voor de andere namen gelden?
    Met name Living Colour zou geweldig zijn... Ken niet veel bands die live zo goed zijn als zij.
    Net zoveel kans als al die andere bandjes die op al die andere festivals spelen. En dan nog iets minder kans omdat Lowlands niet zo van de oude bokken rotten is.
      zaterdag 24 juni 2006 @ 20:23:02 #193
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39187027
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 20:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Net zoveel kans als al die andere bandjes die op al die andere festivals spelen. En dan nog iets minder kans omdat Lowlands niet zo van de oude bokken rotten is.
    Ach vorig jaar hadden we The Pixies & Nick Cave als oude rotten, nu dan Iggy Pop & Living Colour?
    Al vind ik living colour nog niet zo gek oud....
    pi_39187159
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ach vorig jaar hadden we The Pixies & Nick Cave als oude rotten, nu dan Iggy Pop & Living Colour?
    't Zou kunnen, maar meer kans dan al die andere bandjes geef ik ze niet
    pi_39187173
    Het concert van living colour op fabchannel is tof.
    (goeie drummer!)
    Lijkt mij wel leuk!
      zaterdag 24 juni 2006 @ 20:30:12 #196
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39187253
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

't Zou kunnen, maar meer kans dan al die andere bandjes geef ik ze niet
    Laten we het dan hopen, emails voor sturen, bidden, weet ik veel wat, als ze maar komen!

Living Colour
      zaterdag 24 juni 2006 @ 20:54:03 #197
    90197 soul114
    Flac is the new Mp3!
    pi_39187976
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

The Pixies mogen wel op herhaling dit jaar
    pi_39187985
    Ik ben op dit moment The Blue Van aan het terugluisteren
    pi_39189048
    ik ga al 6 jaar naar lowlands, elk jaar veranderd het weer meer naar de heersende muzikale mode. Het eerste jaar zei iemand tegen mij dat mensen als ik (wegens het gebrek aan een hanekam) het festival kapot maakte omdat het vroeger puur rock was. Arme drommel ;')

Ik vroeg me af of er een kans bestond dat ze nog zogenaamde 'grote namen' bekend gaan maken?
    Of zijn ze al redelijk rond met de programmering, ik hoop op nog iets als queens of the stone age. Iemand enig idee of ik nog wat kan verwachten?
    Does the name Dr Pavlov ring a bell?
      zaterdag 24 juni 2006 @ 21:40:35 #200
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_39189487
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef steeg het volgende:
    ik ga al 6 jaar naar lowlands, elk jaar veranderd het weer meer naar de heersende muzikale mode. Het eerste jaar zei iemand tegen mij dat mensen als ik (wegens het gebrek aan een hanekam) het festival kapot maakte omdat het vroeger puur rock was. Arme drommel ;')
    Ik ken ook zo iemand. Omdat ik niet in baggy broeken rondloop verpest ik het festival.
    pi_39189564
    Kut, ik heb sinds kort geen lang haar meer, ik heb nu zo'n laf matje wat sommige van die trance-nichten ook hebben. Uhm, dat wordt dan m'n Panterashirt uit 1978 aandoen en de hele dag SLAAAAYUUUUUR schreeuwen om Lowlandswaardig te zijn zeker?
    pi_39189679
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
    Kut, ik heb sinds kort geen lang haar meer, ik heb nu zo'n laf matje wat sommige van die trance-nichten ook hebben. Uhm, dat wordt dan m'n Panterashirt uit 1978 aandoen en de hele dag SLAAAAYUUUUUR schreeuwen om Lowlandswaardig te zijn zeker?
    Vraag me af wat ik dan allemaal aan mijn uiterlijk zou moeten veranderen om Lowlandswaardig te zijn
      zaterdag 24 juni 2006 @ 21:50:46 #203
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_39189787
    quote:
    Ik ben een halve trance-nicht.

Maar misschien als ik een paar dagen niets aan m'n uiterlijk doe, lijk ik een echte slacker en kan ik verantwoord meeknikken op The Shins en Guillemots.
    pi_39190076
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar misschien als ik een paar dagen niets aan m'n uiterlijk doe, lijk ik een echte slacker en kan ik verantwoord meeknikken op The Shins en Guillemots.
    Op the Shins?
    pi_39194350
    Zeer jammer van The Shins..had ik me misschien nog wel het meest op verheugd..
    Van mij mag juist van al die namen van andere festivals Gomez naar Lowlands komen, 1 van mijn favo bands..

Maar uiteraard blijft er sowieso genoeg te genieten
    pi_39197659
    quote:
    beetje zonde van dat shirt, denk dat als je een panterashirt uit 78 zou hebben veel geld zou opleveren op ebay
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 juni 2006 @ 05:33:50 #207
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39199196
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef steeg het volgende:

Ik vroeg me af of er een kans bestond dat ze nog zogenaamde 'grote namen' bekend gaan maken?
    Of zijn ze al redelijk rond met de programmering, ik hoop op nog iets als queens of the stone age. Iemand enig idee of ik nog wat kan verwachten?
    een afsluiter voor de Alpha op zaterdag volgens mij.
    DeLuna vindt me dik ;(
      zondag 25 juni 2006 @ 10:08:18 #208
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_39199933
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Op the Shins?
    GODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDOMME!
    Hoe kunnen ze dat nu flikken. WAAAROM???!!!
    pi_39200186
    ze blijven langer in de studio
    pi_39205903
    Ik zie er ook niet uit als een vercrackte rocker hoor, steeg. En dit wordt ook alweer mijn 10e keer lowlands. Laat die 17-jarige crusties lekker lullen!
    pi_39208113
    Ik zie er dan ook niet uit als die hard lowlander
    maar vorig jaar niemand over gehoord
    pi_39210116
    Hoe groot is de kans dat the prodigy nog op lowlands wordt aangekondigd?
      zondag 25 juni 2006 @ 16:36:22 #213
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_39210335
    klein, ze waren er vorig jaar ook al
    pi_39210446
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Janteh het volgende:
    Heel erg klein.

[ Bericht 4% gewijzigd door XxxPimxxX op 25-06-2006 17:42:25 ]
    // Last.fm
    pi_39212004
    quote:
    Hangt er ook vanaf op de lowlands organisatie nog een grote band tegenover de line-up van Pukkelpop wil zetten, Prodigy tourt de hele zomer langs festivals en is op 19de en 20ste nog beschikbaar. Deze week zijn ze ook nog eens bevestigd voor Sziget maar ze doen deze zomer tot nu toe niet festivals waar ze vorig jaar ook al stonden. Ik zou er dus niet op rekenen.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 juni 2006 @ 18:44:33 #216
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39214951
    quote:
    ajb niet hopelijk niet weer
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_39253087
    Living Colour!
      Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:14:44 #218
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_39253526
    * BB is een langharige LL n00b die zich ook vermaakt op de dansmuziek

*festival stukmaakt
    pi_39253697
    Ik ga ook naar de DnB acts.
      maandag 26 juni 2006 @ 16:19:38 #220
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_39253770
    Ik ga naar de Live optredens en Alpha DJ's Is dat suf? Dan naar de camping.
      Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:23:15 #221
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_39253940
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik ga naar de Live optredens en Alpha DJ's Is dat suf? Dan naar de camping.
    ik heb nog nooit alpha dj's gehoord ... ik zoek meestal wat leuke dans op of zoals 2 jaar geleden

russendisko
      maandag 26 juni 2006 @ 16:28:28 #222
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_39254153
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik heb nog nooit alpha dj's gehoord ... ik zoek meestal wat leuke dans op of zoals 2 jaar geleden

russendisko
    Ik hou niet van dance muziek. Kan er niet naar luisteren en op dansen.

Dans liever op Rock / Metal / Ska & Oldies
      Moderator maandag 26 juni 2006 @ 16:33:03 #223
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_39254356
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik hou niet van dance muziek. Kan er niet naar luisteren en op dansen.

Dans liever op Rock / Metal / Ska & Oldies
    Ik dans overal op hehe ik heb vaak genoeg bij een nile concert gestaan dat men me kwaad aankeek omdat ik aan het swingen was ! volgensmij dans ik nog op merzbow als het moet
    pi_39273083
    godverdomme ik heb er zin in

Enneuh dat "lowlands" uiterlijk..... GROW UP
    Otherwise we wouldn't do it. After all we're not fucking stupid! At least, we're not that fucking stupid!
      dinsdag 27 juni 2006 @ 08:45:41 #225
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39275134
    Twilight Singers naar Lowlands en Pukkelpop
    Gepost door: Yeahroen - 2006-06-26 23:08:13 - Bron: Twilight Singers

The Twilight Singers is een collectief van wisselende muzikanten rond de van de band Afghan Whigs bekende frontman Greg Dulli. Inmiddels heeft deze band al een aantal albums op haar naam, waarvan de meest recente ´Powder Burns´ in mei jongstleden uitgebracht is.

Al eerder was de band op Pukkelpop te zien, dit jaar komen ze er terug. Op Lowlands zijn The Twilight Singers dit jaar voor de eerste keer te zien. Greg Dulli zelf is er trouwens al wel eens geweest. In ´94 bezocht hij met de Afghan Whigs namelijk onder andere Pinkpop, Lowlands en Pukkelpop al eens
      Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 juni 2006 @ 09:49:08 #226
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_39276068
    Laten ze George Clinton Funkadelic maar boeken
    pi_39276740
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Laten ze George Clinton Funkadelic maar boeken
    Die staat maandag in Nighttown.
      Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 juni 2006 @ 10:22:15 #228
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_39276856
    Die zie ik zondag op Roskilde dat is het probleem niet, maar wel erg leuk voor Lowlands
    pi_39285489
    Ha, we hebben weer een nieuwe llov-cast. Ben benieuwd hoe oninteressant het deze keer is
    pi_39285675
    Als je bij de intro van de Lowlands-site niet gelijk doorklikt krijg je trouwens dit te zien....met enkele nieuwe namen dus:

pi_39285731
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 08:45 schreef peaceman het volgende:
    >geweldig nieuws<
    Wel godverjippie!!!!!

newbie is een blij man
    pi_39285959
    Nieuws uit de podcast:

• Dans en theater zijn dit jaar terug in de Julliette
  • Lowlands University heeft nobelprijswinaar Gerard 't Hooft gestrikt
  • De Lama's komen weer
  • Klaas van Eerden komt. Net als Kristel Zweers met Denise Mulder.....maar das oud nieuws natuurlijk
  • Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    pi_39288057
    De OP is weer opgedatert. Voor wie straks 't nieuwe topic opent (als ik in Roskilde zit ) hier is de OP te vinden
    pi_39288075
    En om 'm nog eens te spammen:

BEVESTIGDE HERRIE
    !!! (Luister)
    A Balladeer (Luister)
    A-Trak (Luister)
    Anouk (Luister)
    Arctic Monkeys (Luister)
    Audioslave (Luister)
    Ben Lee (Luister)
    Bloc Party (Luister)
    Blue Grass Boogiemen (Luister)
    Charlie Dée (Luister)
    Chico Mann (Luister)
    CKY (Luister)
    Cobra Killer (Luister)
    Culcha Candela (Luister)
    Danko Jones (Luister)
    Dead 60's, the (Luister)
    DJ Eugene Hutz (Luister)
    DJ Marky
    DJ Shadow (Luister)
    Dresden Dolls (Luister)
    Elitechnique
    Epica (Luister)
    Fink (Luister)
    Frames, the (Luister)
    Gogol Bordello (Luister)
    Guillemots (Luister)
    Hard-Fi (Luister)
    HIM (Luister)
    Hot Chip (Luister)
    Iggy & The Stooges (Luister)
    Infadels (Luister)
    Johan (Luister)
    Joris Voorn (Luister)
    José González (Luister)
    Junkie XL (Luister)
    Keane (Luister)
    Kelley Polar (Luister)
    Kooks, the (Luister)
    Kraak & Smaak (Luister)
    Lady Aïda (Luister)
    Larrikin Love (Luister)
    Lefties Soul Connection
    Less Than Jake (Luister)
    Lostprophets (Luister)
    Lotterboys
    Louie Austen (Luister)
    Luie Hond (Luister)
    Macaco
    Massive Attack (Luister)
    Matisyahu (Luister)
    Mew (Luister)
    Mike Relm (Luister)
    Ministry (Luister)
    Miss Djax (Luister)
    MouseTiger DJ Team
    Muggs (Luister)
    Muse (Luister)
    Mystery Jets (Luister)
    Nizlopi (Luister)
    Noisettes (Luister)
    Ojos de Brujo (Luister)
    Opeth (Luister)
    Orson (Luister)
    Pannonia Allstar Ska Orchestra (Luister)
    Pennywise (Luister)
    Pierre Bastien
    Placebo (Luister)
    Planet Pendulum (Luister)
    Postman
    Psapp (Luister)
    Raconteurs, the
    Razorlight (Luister)
    Revs, the (Luister)
    Seven
    Shins, the (Luister)
    Snow Patrol (Luister)
    Spinvis (Luister) & Simon Vinkenoog
    Streets, the (Luister)
    Subs, the
    Tiefschwarz (Luister)
    Tiga (Luister)
    Twilight Singers, the (Luister)
    Veils, the (Luister)
    Wolfmother (Luister)
    Wudstik
    Xavier Rudd (Luister)
    Ziggi

25 Clowns
    Astrobulles
    Biechtstoel
    Boom Chicago
    Chris Lynam
    Cool Politics
    Dolf Jansen
    Frans Custers
    Fraser Hooper
    Georg Traber
    Hilaria
    Höyry Sauna
    Joplada
    Karin Giphart
    Katinka Polderman
    Klaas van der Eerden
    Lama's. de
    Loco Loco Roadshow
    Lowlands de Powlands
    Lowlands University
    (met oa.: Gerard 't Hoofd)
    Massage
    Op Sterk Water
    Patatje Metal
    Postbodes
    Puppets Etc.
    Rapid Razor Llov Bob
    Rock 'N Roll Doll
    Silent Disco
    Slampampers, the
    Sonic Forest
    Tai-Chi
    Teatro Pachuco
    Therapeuterette
    Tilburgse Boys' Ruilcaravan
    Tom Roos
    Tornado Dragon
      dinsdag 27 juni 2006 @ 16:29:36 #235
    22352 Ascaroth
    sitting out.
    pi_39288331
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
    als ik in Roskilde zit
    Klojo.
    Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
    "I call, I call your tits."
    Last.fm
    pi_39288526
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Klojo.
    Ik ook van jou
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 18:01:44 #237
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39291698
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
    Nieuws uit de podcast:

• Dans en theater zijn dit jaar terug in de Julliette
  • Lowlands University heeft nobelprijswinaar Gerard 't Hooft gestrikt
  • De Lama's komen weer
  • Klaas van Eerden komt. Net als Kristel Zweers met Denise Mulder.....maar das oud nieuws natuurlijk
  • Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel bukt
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_39291829
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel bukt
    Denise Mulder is die paaldanskampioene, dus ik heb het vermoeden dat dat wel goed gaat komen
    pi_39292340
    Klaas v. Eerden?

Camoth ook weer blij.
    pi_39317041
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

Miss DJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VETTE TECHNO!!!!
    pi_39357693
    De Lama's, Klaas, Katinka Polderman, Patatje Metal en Kristel Zweers (feat. Denise Mulder & Dutchman) op de lowlands site bevestigd. Daarmee is het comedyprogramma voltooid.
    pi_39392211
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
    Zeer jammer van The Shins..had ik me misschien nog wel het meest op verheugd..
    Van mij mag juist van al die namen van andere festivals Gomez naar Lowlands komen, 1 van mijn favo bands..

Maar uiteraard blijft er sowieso genoeg te genieten
    Eens....
    Maar ga nu weer twijfelen. The Shins waren toch wel de belangrijkste reden om naar Lowlands te komen. Eigenlijk vind ik dat Gomez gewoon maar een clubtourtje moet doen en LL laat schieten. Scheelt mij een een dikke 100 euro. Hoewel het natuurlijk wel een ideale festivalband is.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 15:26:58 #243
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_39393432
    Mja, het is nu officieel betreft the Shins en MCR
    pi_39397138
    Net ff een kaartje gehaald!
      vrijdag 30 juni 2006 @ 17:37:07 #245
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_39397484
    Maandag meer namen? Meestal zo na Rock Werchter wordt er toch meer bekend gemaakt?
    pi_39400458
    The Shins en My Chemical Romance zijn gecanceld btw.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 19:28:28 #247
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_39401577
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
    Ietsje meer opletten mag ook wel
    pi_39403124
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 19:28 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ietsje meer opletten mag ook wel
    overheen gelezen idd
    pi_39405228
    Shiiiiiit geen MCR, had me juist op die band verheugd
      zaterdag 1 juli 2006 @ 10:44:21 #250
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39417991
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
    Hier het volledige bericht zoals het op de lowlandssite staat:

Afzeggingen/ Cancellations / 30 jun 2006
    Het is helaas onvermijdelijk: ieder jaar zeggen bands af voor Lowlands. Aan dat lijstje kunnen we nu The Shins en My Chemical Romance toevoegen; beide zullen dus NIET naar Biddinghuizen afzakken. De reden? Een nieuw album. Op het moment zijn we druk bezig met het regelen van vervangende bands, die we volgende week bekend zullen maken.

Het officiële statement van My Chemical Romance:

"Dearest friends,

We unfortunately have to cancel some upcoming shows in August. We've been working really hard trying to give you the best record possible, and we're going to need a little more time to make sure that happens. What sucks the most is that we would be playing in front of new kids, so it hurts to have to cancel. We promise that we will make this up to you by giving you our best work and sharing these new songs with you real soon.

Love MCR"
      zaterdag 1 juli 2006 @ 10:47:13 #251
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39418041
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 10:44 schreef peaceman het volgende:

Op het moment zijn we druk bezig met het regelen van vervangende bands, die we volgende week bekend zullen maken.
    vooral dit stukje is interessant!
    pi_39418407
    ik heb mijn kaartje binnen
    pi_39419044
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 10:47 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Franz Ferdinand misschien zou komen...weet niet of t betrekking had op lowlands, of dat t voro hun concerten waren...
      zaterdag 1 juli 2006 @ 11:44:45 #254
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39419084
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 11:42 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Franz Ferdinand misschien zou komen...weet niet of t betrekking had op lowlands, of dat t voro hun concerten waren...
    Nou ik hoop t eerlijk gezegd niet.. die zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen 2 jaar...
    pi_39419116
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nou ik hoop t eerlijk gezegd niet.. die zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen 2 jaar...
    Ja maar...ja maar.....Franz Ferdinand!
    pi_39419228
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 11:45 schreef lienelien het volgende:

[..]

Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.
    Overdaad schaadt wel degelijk
    pi_39419295
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef nr.126 het volgende:

[..]

Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.
    Och, ik heb ze pas 2x keer gezien.

Méér!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 11:58:04 #258
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_39419392
    Geen Franz Ferdinand.. liever 2 keiharde punkbands
      zaterdag 1 juli 2006 @ 12:02:18 #259
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39419480
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 11:53 schreef lienelien het volgende:

[..]

Och, ik heb ze pas 2x keer gezien.

Méér!
    Ik schat in dat ik de afgelopen jaren, alleen op festivals, ze al zo'n 8 keer heb had kunnen zien..
    Tis een leuke band, maar voor mij graag wat anders.. bijvoorbeeld: Living Colour
      zaterdag 1 juli 2006 @ 12:03:49 #260
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_39419518
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 12:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik schat in dat ik de afgelopen jaren, alleen op festivals, ze al zo'n 8 keer heb had kunnen zien..
    Tis een leuke band, maar voor mij graag wat anders.. bijvoorbeeld: Living Colour
    Jij hebt al genoeg gehad
      zaterdag 1 juli 2006 @ 12:07:44 #261
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39419608
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 12:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jij hebt al genoeg gehad
    Waarom heb ik al zoveel gehad dan?
    En zijn slechts een handvol bands waarvan ik op voorhand zeg: Yes, die wil ik zien!
    Wel heel veel waarvan ik denk: He, da's best leuk.

Living Colour is echt een geweldige live-band. Ook jij zal ze zeker waarderen.
    pi_39419750
    Vond living color anders behoorlijk tegenvallen vorig jaar in de melkweg, vooral de nieuwe nummers zijn geen drol aan! En Franz laat ik ook liever thuis, komen veel te veel mensen op af. Heb liever dat ze wat meer vagere bands neer zetten. Bijvoorbeeld een vage metalband, nu staan er weer alleen van die grote metalnamen er weer..
    pi_39419763
    Ik wil The Spinto Band
      zaterdag 1 juli 2006 @ 12:16:27 #264
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39419789
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef _Etter_ het volgende:
    Vond living colour anders behoorlijk tegenvallen vorig jaar in de melkweg, vooral de nieuwe nummers zijn geen drol aan!
    Geen drol aan? Echt wel.. Een hele beste cd! Maar goed nieuwe nummers zijn soms wat minder mooi als je ze voor het eerst hoort...
    pi_39419872
    nieuwe nummer van spearhead!

http://www.spearheadvibrations.com/pop3.html
    pi_39422182
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 11:45 schreef lienelien het volgende:

[..]

2 jaar achter elkaar is wel genoeg.
    pi_39425651
    Zit nu naar Madrugada te luisteren maar die lijken me ook best leuk.. de 19de staan ze alleen al in Noorwegen maar de 15de in Portugal dus een mooie tussenstop dan
    pi_39426210
    Een naam die ik nog niet heb horen noemen maar mijns inziens ZEKER op Lowlands moet staan, niet alleen om ze gewoon geweldig zijn, maar zeker ook omdat ze dit jaar een heel goed ontvangen album hebben uitgebracht, is:

Green Lizard!!
    pi_39426446
    Komen the dresden dolls nou? Dan bestel ik namelijk meteen mn kaartje
    Now Im Nothing
      zaterdag 1 juli 2006 @ 17:58:09 #270
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_39426720
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef nr.126 het volgende:

[..]

zaterdag 1 juli 2006 @ 18:13:49 #271
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39427075
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 17:35 schreef LaSalle het volgende:
    Een naam die ik nog niet heb horen noemen maar mijns inziens ZEKER op Lowlands moet staan, niet alleen om ze gewoon geweldig zijn, maar zeker ook omdat ze dit jaar een heel goed ontvangen album hebben uitgebracht, is:

Green Lizard!!
    Van mij mag t, maar ik ga er zeker niet kijken. Ik heb ze 2 keer live gezien en 2 keer vond ik het dramatisch slecht... maar ja dat is waarschijnlijk ook een kwestie van smaak
    pi_39427523
    Komt Franz dus wéér op LL?? Ik zag het op de site niet staan, maar ik word er ook een beetje moe van.. die gasten zijn overal!
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
    pi_39427833
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 18:29 schreef crossover het volgende:
    Komt Franz dus wéér op LL?? Ik zag het op de site niet staan, maar ik word er ook een beetje moe van.. die gasten zijn overal!
    Lijkt me erg sterk al zou ik er geen probleem mee hebben.
    // Last.fm
      zaterdag 1 juli 2006 @ 18:42:50 #274
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_39427879
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 10:47 schreef peaceman het volgende:

[..]

Iedere vervanger voor The Shins is een deceptie en het woord vervanging niet waard, natuurlijk.
      zaterdag 1 juli 2006 @ 19:55:35 #275
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39430203
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 18:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Iedere vervanger voor The Shins is een deceptie en het woord vervanging niet waard, natuurlijk.
    Nou ja, ik doelde ook niet zozeer op de vervanging van The Shins, maar meer op wat er nog aan namen bekend zal worden.
    pi_39432193
    Ik heb Franz Ferdinand eerlijk gezegd ook wel een beetje gehad hoor..
    pi_39432882
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 18:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Pfaf, je moet het maar van de vrolijke kant bekijken: Ze maken deze zomer even hun album af, en dan hebben we met een half jaartje ofzo dat ding in huis. Alleen jammer dat iedere opvolger voor Chutes too Narrow in principe een deceptie is en het woord opvolger niet waard, natuurlijk.
      Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 21:28:11 #278
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_39432892
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 18:29 schreef crossover het volgende:
    idd
      Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 21:30:20 #279
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_39432961
    trouwens mocht living colour komen dan zonder originele zanger
    quote:
    KING'S X frontman Doug Pinnick will be filling in for LIVING COLOUR singer Corey Glover on LC's upcoming European tour in August. Pinnick says, "Corey Glover is doing a movie and can't commit, so they asked me to do it." The tentative dates are as follows:

Aug. 12 - Amsterdam, NETH - Paradiso Ticketmaster.nl
    Aug. 13 - Zoetermeer, NETH - Boerderij Ticketmaster.nl
    Aug. 15 - Budapest, HUN - Sziget Festival
    Aug. 16 - Potsdam, GER - Lindenpark
    Aug. 17 - Winterthur, SWI - Salzhaus Tickets
    Aug. 18 - Hodokvas, SVK - Rock Festival
    Aug. 19 - Trutnov, CZR - Rock Festival
    Aug. 20 - TBA

As previously reported, KING'S X's October 20, 2006 concert at the Harmonie in Bonn, Germany will be filmed for the WDR TV program "Rockpalast" as part of their "Crossroads" series. A European tour is in the works as well.
      zaterdag 1 juli 2006 @ 23:48:11 #280
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_39437315
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
    trouwens mocht living colour komen dan zonder originele zanger
    [..]
    Dat is wel klote idd, want Corey Glover heeft een geweldige stem.. Maar goed dan nog denk ik wel dat het een goed optreden zal zijn.
    de 20ste zou wel kunnen
      zondag 2 juli 2006 @ 11:48:43 #281
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_39445084
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Pfaf, je moet het maar van de vrolijke kant bekijken: Ze maken deze zomer even hun album af, en dan hebben we met een half jaartje ofzo dat ding in huis. Alleen jammer dat iedere opvolger voor Chutes too Narrow in principe een deceptie is en het woord opvolger niet waard, natuurlijk.
    Maar dat album had ik sowieso al verwacht, maar ze nemen het allemaal niet te vlot volgens mij, op hun site staat ook al maaanden dat er een nieuwe layout etc zal komen.
    En dat laatste is misschien wel zo, maar Chutes was natuurlijk een waardige opvolger van Oh Inveted, dus we houden hoop.
      zondag 2 juli 2006 @ 12:49:12 #282
    138334 Skanqua
    Briefkaart van een Schilderij
    pi_39446444
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef lienelien het volgende:
    Ik wil The Spinto Band
    Staan wel op Pukkelpop, dus 't zou zomaar kunnen...
    I wrote my feelings down in a rush
    I did'nt even check the spelling
    pi_39447052
    Turbonegro!
    pi_39454167
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 12:49 schreef Skanqua het volgende:

[..]

Staan wel op Pukkelpop, dus 't zou zomaar kunnen...
    Oh

Ik herinner me dus nét dat ze vandaag ook op één of ander (bijna) gratis ferstivalletje staan. Weer mooi op tijd
    pi_39473825
    Net zag ik The Dead 60s op Mtv.. klinkt wel geinig!
    pi_39474244
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef BeRightBack het volgende:
    Net zag ik The Dead 60s op Mtv.. klinkt wel geinig!
    Riot Radio is idd een fijn nummertje..helaas is de rest v/h materiaal minder sterk.
    Dead 60s ga ik per ongeluk missen, denk ik
    pi_39474455
    Haha oké, ik zie wel hoe het blokkenschema eruit ziet...
    Misschien wip ik wel even langs!
    pi_39474485
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 14:38 schreef BeRightBack het volgende:
    Haha oké, ik zie wel hoe het blokkenschema eruit ziet...
    Ja, iemand enig idee wanneer dat eens bekend gaat worden?
    pi_39474520
    Ergens in augustus..
    pi_39474531
    Gogol bordello speelt op zaterdag.
    Dj Eugne hutz speelt waarschijnlijk op dezelfde dag als gogol bordello speelt,dus ook op zaterdag.
    Jose gonzales op vrijdag.
    Guillemots op zaterdag.
    hawthorne heights op zaterdag.
    Johan op zondag.
    Macaco op zondag.
    pete philly op zondag.
    razorlight op vrijdag want ook op V festival.
    seven op zaterdag.
    wir sind helden op zondag.
    wudstik op zaterdag.
    ziggi op zaterdag.
    pi_39475234
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Riot Radio is idd een fijn nummertje..helaas is de rest v/h materiaal minder sterk.
    Dead 60s ga ik per ongeluk missen, denk ik
    Nou ik heb ook effe geluisterd,
    maar Riot Radio is inderdaad als enigste spannend.
    pi_39475273
    Gogol Bordello is erg tof trouwens!
      maandag 3 juli 2006 @ 15:38:51 #293
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_39476348
    Dat nummer van Wir Sind Helden dat bij Studio Sportzomer in de aftiteling gedraaid wordt is trouwens wel heel vet Kippenvel nummertje
    pi_39477055
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 14:41 schreef Roellio het volgende:

Jose gonzales op vrijdag.
    die heeft toch ook meegedaan op zero 7 album? wel leuk dat die dan ook zelf nog ff speelt.
    pi_39477347
    Net terug van Rock Werchter en kan maar een dingen zeggen Sigur Ros moet op Lowlands staan!! Wat een briljant optreden was dat!

Hoop ook nogsteeds op My Latest Novel.
    pi_39477791
    Ik nog steeds op The Who
    pi_39477805
    Mag ik The Killers dan?
      Moderator maandag 3 juli 2006 @ 16:33:39 #298
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_39477986
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 13:13 schreef Roellio het volgende:
    Turbonegro!
    Ik vond turbonegro vorig jaar op sziget helemaal niet zo bijzonder maar dat kan komen doordat het die hele tent op barsten stond zo vol was die !
    pi_39478586
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vond turbonegro vorig jaar op sziget helemaal niet zo bijzonder maar dat kan komen doordat het die hele tent op barsten stond zo vol was die !
    Turbonegro mag uiteraard in de Alpha!
    pi_39478602
    Trouwens....
    pi_39478623
    Het nieuwe topic staat hier!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')