vooral dit stukje is interessant!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:44 schreef peaceman het volgende:
Op het moment zijn we druk bezig met het regelen van vervangende bands, die we volgende week bekend zullen maken.
Ik hoorde dat Franz Ferdinand misschien zou komen...weet niet of t betrekking had op lowlands, of dat t voro hun concerten waren...quote:
Nou ik hoop t eerlijk gezegd niet.. die zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen 2 jaar...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Franz Ferdinand misschien zou komen...weet niet of t betrekking had op lowlands, of dat t voro hun concerten waren...
Ja maar...ja maar.....Franz Ferdinand!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik hoop t eerlijk gezegd niet.. die zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen 2 jaar...
Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar.....Franz Ferdinand!![]()
Och, ik heb ze pas 2x keer gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.
Overdaad schaadt wel degelijk
Ik schat in dat ik de afgelopen jaren, alleen op festivals, ze al zo'n 8 keer heb had kunnen zien..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Och, ik heb ze pas 2x keer gezien.
Méér!
Jij hebt al genoeg gehadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik de afgelopen jaren, alleen op festivals, ze al zo'n 8 keer heb had kunnen zien..
Tis een leuke band, maar voor mij graag wat anders.. bijvoorbeeld: Living Colour![]()
Waarom heb ik al zoveel gehad dan?quote:
Geen drol aan? Echt wel.. Een hele beste cd! Maar goed nieuwe nummers zijn soms wat minder mooi als je ze voor het eerst hoort...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef _Etter_ het volgende:
Vond living colour anders behoorlijk tegenvallen vorig jaar in de melkweg, vooral de nieuwe nummers zijn geen drol aan!
2 jaar achter elkaar is wel genoeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar.....Franz Ferdinand!![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Die mogen echt de komende jaren eens flink pauze gaan nemen en zich voorlopig niet meer op de festivals vertonen.
Overdaad schaadt wel degelijk
Van mij mag t, maar ik ga er zeker niet kijken. Ik heb ze 2 keer live gezien en 2 keer vond ik het dramatisch slecht... maar ja dat is waarschijnlijk ook een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:35 schreef LaSalle het volgende:
Een naam die ik nog niet heb horen noemen maar mijns inziens ZEKER op Lowlands moet staan, niet alleen om ze gewoon geweldig zijn, maar zeker ook omdat ze dit jaar een heel goed ontvangen album hebben uitgebracht, is:
Green Lizard!!
Lijkt me erg sterk al zou ik er geen probleem mee hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:29 schreef crossover het volgende:
Komt Franz dus wéér op LL?? Ik zag het op de site niet staan, maar ik word er ook een beetje moe van.. die gasten zijn overal!
Iedere vervanger voor The Shins is een deceptie en het woord vervanging niet waard, natuurlijk.quote:
Nou ja, ik doelde ook niet zozeer op de vervanging van The Shins, maar meer op wat er nog aan namen bekend zal worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iedere vervanger voor The Shins is een deceptie en het woord vervanging niet waard, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |