Vraag me af wat ik dan allemaal aan mijn uiterlijk zou moeten veranderen om Lowlandswaardig te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik heb sinds kort geen lang haar meer, ik heb nu zo'n laf matje wat sommige van die trance-nichten ook hebben. Uhm, dat wordt dan m'n Panterashirt uit 1978 aandoen en de hele dag SLAAAAYUUUUUR schreeuwen om Lowlandswaardig te zijn zeker?
Ik ben een halve trance-nicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, ik heb sinds kort geen lang haar meer, ik heb nu zo'n laf matje wat sommige van die trance-nichten ook hebben. Uhm, dat wordt dan m'n Panterashirt uit 1978 aandoen en de hele dag SLAAAAYUUUUUR schreeuwen om Lowlandswaardig te zijn zeker?
Op the Shins?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben een halve trance-nicht.
Maar misschien als ik een paar dagen niets aan m'n uiterlijk doe, lijk ik een echte slacker en kan ik verantwoord meeknikken op The Shins en Guillemots.
beetje zonde van dat shirt, denk dat als je een panterashirt uit 78 zou hebben veel geld zou opleveren op ebayquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
een afsluiter voor de Alpha op zaterdag volgens mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef steeg het volgende:
ik ga al 6 jaar naar lowlands, elk jaar veranderd het weer meer naar de heersende muzikale mode. Het eerste jaar zei iemand tegen mij dat mensen als ik (wegens het gebrek aan een hanekam) het festival kapot maakte omdat het vroeger puur rock was. Arme drommel ;')
Ik vroeg me af of er een kans bestond dat ze nog zogenaamde 'grote namen' bekend gaan maken?
Of zijn ze al redelijk rond met de programmering, ik hoop op nog iets als queens of the stone age. Iemand enig idee of ik nog wat kan verwachten?
Heel erg klein.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Janteh het volgende:
Hoe groot is de kans dat the prodigy nog op lowlands wordt aangekondigd?
Hangt er ook vanaf op de lowlands organisatie nog een grote band tegenover de line-up van Pukkelpop wil zetten, Prodigy tourt de hele zomer langs festivals en is op 19de en 20ste nog beschikbaar. Deze week zijn ze ook nog eens bevestigd voor Sziget maar ze doen deze zomer tot nu toe niet festivals waar ze vorig jaar ook al stonden. Ik zou er dus niet op rekenen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Janteh het volgende:
ajb nietquote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Janteh het volgende:
ik heb nog nooit alpha dj's gehoord ... ik zoek meestal wat leuke dans op of zoals 2 jaar geledenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga naar de Live optredens en Alpha DJ'sIs dat suf? Dan naar de camping.
Ik hou niet van dance muziek. Kan er niet naar luisteren en op dansen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb nog nooit alpha dj's gehoord ... ik zoek meestal wat leuke dans op of zoals 2 jaar geledenrussendisko
Ik dans overal op hehe ik heb vaak genoeg bij een nile concert gestaan dat men me kwaad aankeek omdat ik aan het swingen wasquote:Op maandag 26 juni 2006 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dance muziek. Kan er niet naar luisteren en op dansen.
Dans liever op Rock / Metal / Ska & Oldies
Die staat maandag in Nighttown.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten ze George Clinton Funkadelic maar boeken
Wel godverjippie!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:45 schreef peaceman het volgende:
>geweldig nieuws<
Ik ook van jouquote:
Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel buktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nieuws uit de podcast:Dans en theater zijn dit jaar terug in de Julliette Lowlands University heeft nobelprijswinaar Gerard 't Hooft gestrikt De Lama's komen weer Klaas van Eerden komt. Net als Kristel Zweers met Denise Mulder.....maar das oud nieuws natuurlijk
Denise Mulder is die paaldanskampioene, dus ik heb het vermoeden dat dat wel goed gaat komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel bukt
Miss DJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VETTE TECHNO!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben een halve trance-nicht.
Maar misschien als ik een paar dagen niets aan m'n uiterlijk doe, lijk ik een echte slacker en kan ik verantwoord meeknikken op The Shins en Guillemots.
Eens....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeer jammer van The Shins..had ik me misschien nog wel het meest op verheugd..
Van mij mag juist van al die namen van andere festivals Gomez naar Lowlands komen, 1 van mijn favo bands..
Maar uiteraard blijft er sowieso genoeg te genieten
Ietsje meer opletten mag ook welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
The Shins en My Chemical Romance zijn gecanceld btw.
Hier het volledige bericht zoals het op de lowlandssite staat:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
The Shins en My Chemical Romance zijn gecanceld btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |