Die staat maandag in Nighttown.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten ze George Clinton Funkadelic maar boeken
Wel godverjippie!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:45 schreef peaceman het volgende:
>geweldig nieuws<
Ik ook van jouquote:
Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel buktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nieuws uit de podcast:Dans en theater zijn dit jaar terug in de Julliette Lowlands University heeft nobelprijswinaar Gerard 't Hooft gestrikt De Lama's komen weer Klaas van Eerden komt. Net als Kristel Zweers met Denise Mulder.....maar das oud nieuws natuurlijk
Denise Mulder is die paaldanskampioene, dus ik heb het vermoeden dat dat wel goed gaat komenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kristel zweers ga ik wel ff kijken, eerste rij en hopen dat ze net als bij de Lama's veel bukt
Miss DJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VETTE TECHNO!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben een halve trance-nicht.
Maar misschien als ik een paar dagen niets aan m'n uiterlijk doe, lijk ik een echte slacker en kan ik verantwoord meeknikken op The Shins en Guillemots.
Eens....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeer jammer van The Shins..had ik me misschien nog wel het meest op verheugd..
Van mij mag juist van al die namen van andere festivals Gomez naar Lowlands komen, 1 van mijn favo bands..
Maar uiteraard blijft er sowieso genoeg te genieten
Ietsje meer opletten mag ook welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
The Shins en My Chemical Romance zijn gecanceld btw.
Hier het volledige bericht zoals het op de lowlandssite staat:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef Mathijz het volgende:
The Shins en My Chemical Romance zijn gecanceld btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |