Zal ik ook even een (?) achter blijmakertje editten speciaal voor jou?quote:
Als in Mercury Rev? Da's wel leuk, hoewel op zich niet de allerbeste liveband (en alweer twee albums over hun hoogtepunt heen)quote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was al medegedeeld dat the Revs ook komen?
En dat Infadels toch stiekem ook wel komen?
En dat Klaas van der Eerden ook langs komt?
Nee, gewoon als in the Revsquote:Op maandag 19 juni 2006 19:54 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Als in Mercury Rev? Da's wel leuk, hoewel op zich niet de allerbeste liveband (en alweer twee albums over hun hoogtepunt heen)
Infadels en Raconteurs zijn ook welkom natuurlijk
Veel plezier op Pukkelpopquote:
Je bent een schatquote:Op maandag 19 juni 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik ook even een (?) achter blijmakertje editten speciaal voor jou?
Dat zit er dik in jaquote:
Vast wel....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is www.pukkelpop-2006.tk eigenlijk nog vrij?![]()
We zullen zien. Ik denk dat het wel meevalt. Ik vind het eigenlijk wel een hele goede line up. En denk dat nog best veel mensen dat ook vinden.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vast wel....
maar ja.. ik heb het niet verzonnen hoor, de Lowlandsorganisatie is degene die zichzelf tekort doet straks.
Die doet nu een Europese tour en gaat daarna tot begin augustus naar de VS. En is nog niet bevestigd voor andere festivals in augustus. Weinig kans dus, maar wie weet.....?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:10 schreef peaceman het volgende:
Is er al wat meer bekend inzake een gerucht uit de 1e topics: Manu Chao?
Oh my god! Ik kijk in het programmaboekje van vorig jaar en warempel, vrijdag om kwart over 5quote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jammer, maar je bent een jaar te laat![]()
En hoe zou je 't vinden als ik je nu zou zeggen dat ie anderhalve week geleden nog in 't Paard stond?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Oh my god! Ik kijk in het programmaboekje van vorig jaar en warempel, vrijdag om kwart over 5Ik heb het dus helemaal gemist
.
Ach ik ben nog jong...quote:Op maandag 19 juni 2006 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En hoe zou je 't vinden als ik je nu zou zeggen dat ie anderhalve week geleden nog in 't Paard stond?
ik heb 'm trouwens nog gezien vorig jaar op LL. Was:![]()
en misschien ga ik 'm ook nog zien op roskilde straks
ben je nu heel jaloers?![]()
Motor is ook een sterk gerucht. En die hebben op 19e, een dag nadat ze op Pukkelpop staan, een TBC in hun tourschema. Lijkt me dus ook dat die nog bevestigd gaan wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef peaceman het volgende:
The Knife staat 17 augustus op Pukkelpop, 18 augustus op Lowlands??
Fear Factory zou de 20ste nog kunnen.
Zita Swoon heeft 18 augustus nog niks...
An pierle heeft heel lowlands nog niks.
Nog veel kanshebbers die wel op Pukkelpop staan:
Midlake
My Latest Novel
The Pipettes
My Morning Jacket
Tunng
Millencolin en Backyard Babies lijken mij nog best grote kanshebbers....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef maniack28 het volgende:
Waarom staan er geen punkbands tussen?
Maar ff serieus.. ze gaan toch nog wel een paar punkbands bevestigen? Ik bedoel.. je maakt geen kopje punk op je site en zet er maar 1 band op, toch?
Charlie komt er niet dit jaar. Het is afwachten wat ze met die X-ray gaan doen. Komen daar enkel obscure electronica-acts, zoals vorig jaar bij de Texelse boys.....of komen daar wat minder obscure dance/electronica-acts zodat er meer ruimte is voor "echte" bands in de Bravo (en andere podia).quote:Op maandag 19 juni 2006 20:49 schreef peaceman het volgende:
Maar essentieel voor het aantal nog te bevestigen namen is ongetwijfeld of Charlie (of een vervangend podium) nu echt definitief verleden tijd is of niet
Ik vraag me af wat ten koste van dit plan gaat... maar dat 'echte' bands dan in Bravo komen, lijkt me logisch. Ze zullen, lijkt me, toch niet ineens een 15-tal bands minder boeken..(hoop ik)quote:Op maandag 19 juni 2006 20:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Charlie komt er niet dit jaar. Het is afwachten wat ze met die X-ray gaan doen. Komen daar enkel obscure electronica-acts, zoals vorig jaar bij de Texelse boys.....of komen daar wat minder obscure dance/electronica-acts zodat er meer ruimte is voor "echte" bands in de Bravo (en andere podia).
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:56 schreef peaceman het volgende:
Komt er dan eigenlijk wel een openlucht podium?
Geen idee of ze opeens een 15-tal minder bands boeken. In het verleden zijn er regelmatig podia bij gekomen en weggelaten. Dan zou je moeten opzoeken of dat invloed heeft gehad op het aantal bands.....ik ben bang van wel eerlijk gezegd....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ten koste van dit plan gaat... maar dat 'echte' bands dan in Bravo komen, lijkt me logisch. Ze zullen, lijkt me, toch niet ineens een 15-tal bands minder boeken..(hoop ik)
Da's mooi K#t dan....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen idee of ze opeens een 15-tal minder bands boeken. In het verleden zijn er regelmatig podia bij gekomen en weggelaten. Dan zou je moeten opzoeken of dat invloed heeft gehad op het aantal bands.....ik ben bang van wel eerlijk gezegd....
Pukkelpop here we come!quote:
Ik zal mijn steentje bijdragen:quote:Op maandag 19 juni 2006 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog 19 posts voordat deze dicht is. En ik heb een hele verse OP klaar staan.....zullen we deze even snel vol-lullen vanavond?
ALs het bloedheet is, zijn tenten niet ideaal!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond de Charlie eerlijk gezegd niet geslaagd vorig jaar
Openlucht podia werken niet als je de podia zo dicht opelkaar hebt als op Lowlands.
Tenten![]()
![]()
Eens!quote:Conclusie: ik wil een Charlie-tent voortaan![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal mijn steentje bijdragen:
ik WIL meer reggae/ska!!!
en Tool mag wat mij betreft gezellig langs komen![]()
Volgens mij staat de Alpha gewoon 1 van de 3 dagen leeg....zo weinig grote bands zijn er tot nog toe bevestigdquote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef peaceman het volgende:
ik vond het aantal bands vorig uitermate prettig. Nauwelijks acts in Alpha die ik wilde zien en dat vond ik helemaal niet erg! Graag zou ik dat dit jaar weer zo zien!
quote:
Dat is dus niet de bedoeling... er moeten nog wat zeer matige acts komen voor de Alpha die de helft mooi vindt, maar wij niet... lekker rustig elders dan!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Alpha gewoon 1 van de 3 dagen leeg....zo weinig grote bands zijn er tot nog toe bevestigd![]()
Dus je wordt op je wenken bediend![]()
Check de tourdata op hun sitequote:Op maandag 19 juni 2006 21:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik zie de Raconteurs niet op de LL site staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |