Whoa toffe namen! Phoenix vind ik zelf wel cool (van mij mogen ze op LL staan). Takkyu Ishino is ook onwijs vet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef maniack28 het volgende:
Alstu:
[..]
Waarvan dikgedrukt al op Lowlands en schuin op Pukkelpop en niet op Lowlands.
Sebasje kan mij vast dan wel een keer een biertje sponserenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef superheist het volgende:
Zo, ik ga werken bij lowlands, had vandaag m'n intake gesprek en heb besloten om wat biertjes te gaan verkopen daarHet was meer werk en minder lowlands dan ik had verwacht, maar lijkt me toch wel een leuke ervaring om achter de schermen van een festival te werken, eens op zo'n werknemers camping te staan en om gratis wat lowlands acts te zien
is via buitenlust.com, verdient aardig, moet ongeveer 8 uur per dag werken enige echte nadeel is dat ik niet mag drinken op het festival terrein
Ik heb er zin in , vooral Wolfmother, Dj Shadow, JunkieXL en Tiga![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef evil-me het volgende:
nee ik lekker met de auto. Denk ik zo kom op nou MUSE missen zucht dat nooit
waarom zou ik me moeten laten ophalen. (ik drink trouwens niet als dat de redenatie was)quote:
Inderdaad, meer ska en reggae!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is waar... alleen de punk/ska blijft nog eitsjes achter.. en de reggae. Voor de rest is het aardig gevarieerd ja
Hij draait volgens mij wel op PP dus....................quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]die was ik vergeten in mijn rijtje
Ja Turbo-Food.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ohja, en ik vind dat Turbo-Food terug moet!
ha, gok dat dat er niet in zit helaasquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:11 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Sebasje kan mij vast dan wel een keer een biertje sponserentoch?
![]()
oa jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:52 schreef evil-me het volgende:
[..]
waarom zou ik me moeten laten ophalen. (ik drink trouwens niet als dat de redenatie was)
Nee het is vervelend en het wordt krap maar ik ga vrijdagmiddag zodat ik optijd ben voor de opening. Tent staat dan toch al en dan zondag terug na de laatste act.
Ik heb er zin in![]()
maar aangezien hij een week later op Misteryland staat ben ik bang dat hij niet komt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij draait volgens mij wel op PP dus....................
Blijven hopen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar aangezien hij een week later op Misteryland staat ben ik bang dat hij niet komt.
Als je Lowlandssite moet geloven, moet heit geweldig zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Pannonia Allstar Ska Orchestra, is dit net zo gezellig als het Tokio Ska Paradise Orchestra van 2004?
quote:
iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat ik een van de leukste dingen aan Lowlands vind is het feit je er zo lekker en gevarieerd kunt eten. De ene dag ontbijt je met pannenkoeken, en dan weer met een gigantisch broodje ergens (of een pizzapunt). Surinaams, Italiaans, Aziatisch, Hemaworsten, fruitsapjes, alles is er en alles is zo ontzettend lekker.
Als ik thuis kom denkt mijn moeder altijd dat ik het hele weekend op slappe friet en spa rood met zand en modder erin heb geleefd, maar ik heb waarschijnlijk nog beter gegeten dan thuis.
Everzwijnhammetjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat ik een van de leukste dingen aan Lowlands vind is het feit je er zo lekker en gevarieerd kunt eten. De ene dag ontbijt je met pannenkoeken, en dan weer met een gigantisch broodje ergens (of een pizzapunt). Surinaams, Italiaans, Aziatisch, Hemaworsten, fruitsapjes, alles is er en alles is zo ontzettend lekker.
Als ik thuis kom denkt mijn moeder altijd dat ik het hele weekend op slappe friet en spa rood met zand en modder erin heb geleefd, maar ik heb waarschijnlijk nog beter gegeten dan thuis.
Op dour heb je bami en nasi (gegratineerd met een lading stof en zand), slappe friet, noodles en nog wat indonesisch spul, halfverbrande lauwe pizza en koude pasta. Oh ja, en pannenkoeken en milkshakes voor ontbijt. En niet noemenswaardige kebab. En that's it, geloof ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iddbroodjes falafal staan mij nog bij .. verhongeren hoef je er niet .. mits geld
!
op sziget had je alleen ham and eggs (spreek uit he'maa' neks)
Maar dan heb je wel de line-up van dourquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Op dour heb je bami en nasi (gegratineerd met een lading stof en zand), slappe friet, noodles en nog wat indonesisch spul, halfverbrande lauwe pizza en koude pasta. Oh ja, en pannenkoeken en milkshakes voor ontbijt. En niet noemenswaardige kebab. En that's it, geloof ik.En daar moet je het dan 4 dagen mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |