Vorig jaar stopten de laatste bands om 23.00 (zoals altijd). En dan gaan de DJ's, films en theater door tot diep in de nacht. De pendelbussen naar het station rijden tot 23.00 op zondag. Of je dan nog in Nijmegen komt dat weet www.ns.nl vast wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef evil-me het volgende:
Hoi festivallers............
ik had een vraagje hoe laat sluit lowlands zondag... en hoe goed kom je dan nog in nijmegen terecht.
Ow ja dat heb ik vandeweek bij de Plato gehoordhad ik gevraagd, klinkt erg goed. Vergeten te vertellen aan Peaceman... sorryquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echt) . Heeft pas een heel leuk album uit: Youth.
http://www.purevolume.com/matisyahu
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja dat heb ik vandeweek bij de Plato gehoordhad ik gevraagd, klinkt erg goed. Vergeten te vertellen aan Peaceman... sorry![]()
![]()
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel.. valt me van ze tegen.quote:We proberen toch ieder jaar een uitdagend, afwisselend programma neer te zetten, dat een goede dwarsdoorsnede biedt van het muziekjaar. En bepaalde bands/genres zijn nu eenmaal populairder dan andere: neem bijv. Arctic Monkeys, of Britpopbands als The Kooks en Razorlight, Panic! ATD... Ook Nederlandse bands moeten, in onze ogen, een succesvol jaar bekroond kunnen zien worden op Lowlands. In deze categorie valt Epica, bijvoorbeeld.
Wat had je ze gemaild dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef maniack28 het volgende:
Reactie terug van Lowlands:
[..]
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel..
Duh. Ze moeten wel gewoon geld verdienen. Anders is er geen Lowlands volgend jaar. De truc van Lowlands is dat ze de hypes uit diverse genres meenemen. Want je kunt niet ontkennen dat er geen variatie is. Ook dit jaar niet. Bijna elk genre denkbaar is wel met minstens 1 of 2 bands aanwezig...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef maniack28 het volgende:
Kortom.. ze volgen de hypes dus wel..
Dat is waar... alleen de punk/ska blijft nog eitsjes achter.. en de reggae. Voor de rest is het aardig gevarieerd jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Duh. Ze moeten wel gewoon geld verdienen. Anders is er geen Lowlands volgend jaar. De truc van Lowlands is dat ze de hypes uit diverse genres meenemen. Want je kunt niet ontkennen dat er geen variatie is. Ook dit jaar niet. Bijna elk genre denkbaar is wel met minstens 1 of 2 bands aanwezig...
Een hele lange mail met daarin vragen als: Waarom geen Turbonegro... en waarom ze die dan niet boeken. Ze schijnen geen problemen te hebben met onderhandelen, dus ze willen ze schijnbaar gewoon niet hebbenquote:
quote:
0.20 de laatste vanuit utrecht naar Nijmegen, dat wordt dus geen Muse voor jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef evil-me het volgende:
turbo zou leeuk zijn. En nee ik moet maandag ochtend heel vroeg weer thuis zijn dus dan maar zondag weg.
Koel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
Giel bevestigt zojuist op radio 3 de komst van Iggy Pop & The Stooges
Jammer dat het maar een half uurtje is, maar ik ga zeker ook een en ander opnemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
zijn jullie hiervan op de hoogte? Er zijn toch een aantal optredens die ik/wij willen gaan opnemen. Alles op 1 videoband![]()
Ik heb de optredens inmiddels op de weekkalender geschreven, voordat we het vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |