Tool bv?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iggy Pop is wel groot ja, je hebt gelijk
Ik verwacht toch nog iets van de klasse van Metallica...oid...in ieder geval een echt bekende naam
neuh eigk niet, ik gebruik bookmarks, daar zijn ze toch voor?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toevallig een tvp?
Deze in ieder geval wel.
Trainspottingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Roellio het volgende:
TOMMY: Useless motherfucker, that's what she called me. I told her, I'm sorry, but these things happen. Let's put it behind us.
SPUD: That's fair enough.
TOMMY: Yes, but then she finds out I've bought a ticket for Iggy Pop the same night.
SPUD: Went ballistic?
TOMMY: Big time. Absolutely fucking radge. 'It's me or Iggy Pop, time to decide.'
SPUD: So what's it going to be?
TOMMY: Well, I've paid for the ticket.
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iggy & The Stooges - The Raconteurs - The Streets - Infadels - Panic! At The Disco - Johan - Pennywise - Less Than Jake - Razorlight - My Chemical Romance - Lostprophets - Matisyahu - Joan As Police Woman - Hot Chip - Noisettes - Larrikin Love - Guillemots - Lefties Soul Connection - Culcha Candela - Chico Mann - Pannonia Allstars Ska Orchestra - Blue Grass Boogiemen
quote:Iggy Pop & The Stooges / Punk
Dat zou nog eens even kicken zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:
ik wil Goldfrapp, Sander Kleinenberg en Don Diablo. Dat iig op dance gebied
Iggy & The Stoogesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is het betere werk
En er staat "binnenkort meer"![]()
Maaruh:
[..]
![]()
ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik neem aan dat de volgende lading bevestigingen wel weer een rijtje DJ's en dance-acts voor voor het nachtprogramma zal zijn......
(Technasia)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
zijn jullie hiervan op de hoogte? Er zijn toch een aantal optredens die ik/wij willen gaan opnemen. Alles op 1 videoband![]()
Ik heb de optredens inmiddels op de weekkalender geschreven, voordat we het vergeten
quote:Het programma is nog niet rond, maar het begint er op te lijken. Binnenkort zullen we weer meer bekendmaken! Kijk in de tussentijd voor meer info over de bevestigde artiesten, prijsinfo en algemene info op www.lowlands.nl.
Idd... het zal toch niet he?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
De Dresden Dolls zijn trouwens nog steeds niet bevestigd door de organisatie
Infadels hebben je verteld dat ze niet kwamen......je begint het betrouwbaarheidsniveau van de LL-myspace te benaderen als bron zijndequote:
Tja kan ik het helpen dat zij hun fans voorliegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Infadels hebben je verteld dat ze niet kwamen......je begint het betrouwbaarheidsniveau van de LL-myspace te benaderen als bron zijnde![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja kan ik het helpen dat zij hun fans voorliegen![]()
![]()
Dan wordt het sowiezo PP.... dat heb ik wel voor Amanda overquote:
Dat is vast een hint/verwijzing naar mijn recentelijke commentaarquote:Als er punk op Lowlands moet -en er moet altijd punk op Lowlands- dan doen we het niet voor minder dan Jake. Wel m?Less Than Jake, de skate-rudeboys uit Florida die al bijna vijftien jaar garant staan voor even vette als vrolijke skapunkfeestjes. De dubbeldikke blazerssectie houdt zelfs de dodelijkst vermoeide toeschouwer op de been en de nieuwste cd 'In With The Out Crowd' bewijst dat het vijftal ook het schrijven van catchy deuntjes nog lang niet verleerd is. Go ahead punks, make our day!
Ik had ze al 1,5 maand op mn site staanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja kan ik het helpen dat zij hun fans voorliegen![]()
![]()
Volgens Lowlands: Metal / Nu-Metalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
Waar valt een band als Lost Prophets eigenlijk onder?
Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
Wat is Matisyahu voor bandje dan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een Joods-Orthodoxe reggae artiest (ja, echt) . Heeft pas een heel leuk album uit: Youth.
http://www.purevolume.com/matisyahu
Ik kijk geen muziekzenders op tv.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En hij is geloof ik 24/7 op the Box te zien
Of Dave Clarke.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik neem aan dat de volgende lading bevestigingen wel weer een rijtje DJ's en dance-acts voor voor het nachtprogramma zal zijn......
(Technasia)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |