Mijn zus ahd er zo een, als je aan de staart zat ging die galopperen, en als je de kop naar beneden drukte ging ie hinniken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een echte, die je echt zo *katalop*katalop* door de straat hoort gaan en die gaat hinniken als de zon opkomt.
oh kut, nu hebben jullie door dat ik last heb van een zonnesteekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Swinning?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus ahd er zo een, als je aan de staart zat ging die galopperen, en als je de kop naar beneden drukte ging ie hinniken.
Oh, ik keek altijd zo graag als ze met de barbie's aan het spelen was.
Pardon?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh kut, nu hebben jullie door dat ik last heb van een zonnesteek![]()
Mijn zus had de haren geknipt en gerestyled, dat zag er zo mooi uit, dat nieuwe kapsel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik haalde altijd de armpjes en de beentjes eruit
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus had de haren geknipt en gerestyled, dat zag er zo mooi uit, dat nieuwe kapsel.
That's the wine talking![]()
Supervising Supply Controller.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee nee, ik, nog een keerik controleer of op het distr.centrum door de teamleiders dáár goed is gecontroleerd, of de mensen die daar werken goed hebben gecontroleerd dat de lading klopt.
Ik ben het hulpje van het hulpje van het hulpje van het hulpje van de controleur.
ofzo
Ow, ik ken alleen de paardenkop.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
..en de mafia stuurt altijd een vissenkop naar de nabestaanden van de mensen die ze hebben laten verzuipen, heb ik begrepen
Kan ie dan niet beter eerst zo'n verzorgpony nemen op een manege?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:32 schreef Waxxer het volgende:
.....en Vlarp wil een ponyLaatst waren de Paardendagen weer in Numansdorp, nou, hij zo'n beest kopen, maar hij moest hem weer terugbrengen omdat hij het niet zou volhouden hem él-ke dag te verzorgen. Nou vrááággg ik je...
Dus vandaar.
die vliegen nu de PC binnen zowel de aflevering van vandaag als die van vorige weekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon?Kút?
Enne... geen stámpende beats vanavond??
Acht vrienden huren een woonboot voor een vakantie vol zon en plezier. Als de groep een nest grote eieren ontdekt, en als één van hen het niet kan laten een ei mee te nemen, neemt de zorgeloze vakantie een verschrikkelijke wending.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:45 schreef creno het volgende:
wat een slechte film zeg, met die krokodil op rtl7
Niet, ik keekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je deed echt helemaal mee en alles??
![]()
Vertel eens, hoe ging dat?
Heeeerrrlijk, wijn...
Ik ben gewoon knechtje controlling hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Supervising Supply Controller..
Klinkt duur.
Rapporteer je direct aan Anders Moberg?
Je hebt vast z'n nummer in je mobiel staan.
Onder de A, van Anders.
[..]
Ow, ik ken alleen de paardenkop.
[..]
Kan ie dan niet beter eerst zo'n verzorgpony nemen op een manege?
Hmm, dan hoeft ie ook niet meer zo te klagen over het fietsen, als ie een pony heeft.
*handen er dan bij gebruik net als Andries Knevel en er net zo bij kijk*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet, ik keek. En niet doorvragen.
.
Ik had geen Kenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*handen er dan bij gebruik net als Andries Knevel en er net zo bij kijk*
En en en en en wat dacht je toen? Je dacht dat je wilde meedoen? Je vond het wel stylish, zo'n pop?![]()
Ow...ik vraag door...
Maaaaaaarrrrrr je speelde wel eens stiekem met zo'n pop he en de kleertjes erbij en erbij zoeken en hele verhalen bedenken en Ken homo maken die niet uit de kast durft te komen?
Ja maar voor de rest was er ook vrijwel geen aktiviteit hier waar te nemen vandaag en gisteravondquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer is een avond alleen thuis in D., en d'r vliegt meteen weer een heel topic doorheen..
Werd ook tijd dat dat topic dicht kwam.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer is een avond alleen thuis in D., en d'r vliegt meteen weer een heel topic doorheen..
Er zit een balkje voor iets.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En wie heeft er nou een zwembad nodig..
Jaja, ik grijp iedere gelegenheid aan om deze foto te posten.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had geen Ken.
Nu heb ik zeker nét te veel gezegd![]()
Idd, zijn ogen zijn neit zichtbaar.quote:
Hoo hoo hoo, ik ben niet de enige hier!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan moet ik maar zorgen dat ik geen ex word zeker.Maar het is rottig opgroeien als je twee zussen hebt, en verder vrijwel alleen maar nichtjes (ik bedoel geen nichten die neven zijn, maar meiskes, dochters van tantes enzo).quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wél een Barbie??
Mijn ex bleek My Little Pony's te hebben gehad, ik heb hem er maaaaaaaaanden mee gepest![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
Creno, Jezus, idd, die film op RTL7![]()
Dat zend je toch niet uit als een zichzelf serieus nemende zender???
![]()
Ben jij ook de middelste??quote:Op zondag 18 juni 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik maar zorgen dat ik geen ex word zeker.Maar het is rottig opgroeien als je twee zussen hebt, en verder vrijwel alleen maar nichtjes (ik bedoel geen nichten die neven zijn, maar meiskes, dochters van tantes enzo).
Dan mag jij de ondeugende versie posten.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Werd ook tijd dat dat topic dicht kwam.
[..]
Er zit een balkje voor iets..
Ben jij dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan mag jij de ondeugende versie posten..
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gayquote:
waarschijnlijk zat die film bij een pakket met héle goeie films en moeten ze hem wel een keer uitzenden omdat ze hem toch gekocht hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, iemand moet op het idee gekomen zijn van, hey, joh, we zenden Crocodile uit...
Aaaawww.... is het je áángepraat...?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gay.
De special effects zijn nog erger dan de James Bond films van veertig jaar geledenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk zat die film bij een pakket met héle goeie films en moeten ze hem wel een keer uitzenden omdat ze hem toch gekocht hebben.
Nou, aangepraat. Ik wil gewoon niet mijn leven doorbrengen met zo'n vrouwmensquote:
Het lijkt eerder een wanhoopsdaad. Of het resultaat van een verloren weddenschap tussen omroepbazen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, iemand moet op het idee gekomen zijn van, hey, joh, we zenden Crocodile uit...
Linkje?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan mag jij de ondeugende versie posten..
Had erger gekund, toch?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gay.
Ja, ik had hetero kunnen zijnquote:
Jij ook, en droom leuk over *katalop* en *HIHIHIHIHI(hinnik)*quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook, en droom leuk over *katalop* en *HIHIHIHIHI(hinnik)*.
'k Vind dat juist enorm vervelen aan 'homo-films'. Het moet altijd gaan over comingouts, zelfmoorden, onmogelijke liefdes, afwijzingen door familie etc. Altijd zo'n thema. Voor homo's in het buitenland zal dat dat een stuk herkenbaarder zijn dan voor mij iig.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:14 schreef BB_Koning het volgende:
Trick ( http://www.imdb.com/title/tt0162710/ ), een heeel mooie film.
Waarom is het zo dat gay films zo vaak verdomd realistische karakters hebben itt romantische heterofilms? Nou, eigenlijk zijn er genoeg heterofilms waarin de personages ook realistisch zijn. Het gaat me denk ik om de onzekerheden, de ontwikkeling, de angsten die veel gays hebben die zo herkenbaar zijn. En zeg nou zelf, op dat vla zijn heterofilms ook niet al te gecompliceerd, ik heb nog nooit gehoord dat iemand in de knoop zat met zichzelf omdat ie op hetzelfde geslacht viel![]()
Ach ja![]()
Was vanochtend zomaar zonder enige reden om 8 uur opeens klaar wakker... ik dacht...hey ja dat kan natuurlijk niet he... dus draaide me om en werd vervolgens pas om 12 uur wakker zoals het hoortquote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef Waxxer het volgende:
Hahai........
Ik ben al sinds half negen op, en het gevoel qua tijd is alsof het alweer half zeven zou moeten zijn ofzo...
Ik ken hetquote:Op zondag 18 juni 2006 13:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Was vanochtend zomaar zonder enige reden om 8 uur opeens klaar wakker... ik dacht...hey ja dat kan natuurlijk niet he... dus draaide me om en werd vervolgens pas om 12 uur wakker zoals het hoort
Jaquote:Op zondag 18 juni 2006 13:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ken hetMaar ik ga er tegenwoordig maar gewoon uit, anders lig ik weer in coma en slaap door drie wekkers én een radio op vol volume heen
DUSSSS... nu zit je weer a la zondagmiddag-chill?
Mc Flurryquote:Op zondag 18 juni 2006 13:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin in een groot softijsje met spikkeltjes...
Spele.nl, F5'en, buiten zitten, zappen, lezen, zappen, F5'en, Spele.nl, buiten zitten, muziek luisteren en lezen, buiten zitten, F5'en, lezen....quote:Op zondag 18 juni 2006 13:33 schreef davidov het volgende:
Wat doet waxxer zoal op een dag als vandaag?
Schietspelletje, F5'en, tv kijken, spelletje, tv kijken, muziekje luisteren, F5'en, nog meer F5'en en nog wat schietenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spele.nl, F5'en, buiten zitten, zappen, lezen, zappen, F5'en, Spele.nl, buiten zitten, muziek luisteren en lezen, buiten zitten, F5'en, lezen....
Dit was een uurtje.
Wil je de rest ook horen?
Maar wat doe jij dan zoal allemaal inene?Op een dag als vandaag?
Precies hetzelfde dusquote:Op zondag 18 juni 2006 13:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Schietspelletje, F5'en, tv kijken, spelletje, tv kijken, muziekje luisteren, F5'en, nog meer F5'en en nog wat schieten
Voor de rest verveel ik me en wacht ik tot mijn diensten dus ergens nodig zijn
Ik kijk alweer uit naar een volgend weekeind
Ik ga zometeen maar eens langs bij Talaminiquote:Op zondag 18 juni 2006 13:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin in een groot softijsje met spikkeltjes...
Noooogg meer job interviews?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dusIk zit in between interviews, uh-uh-uhhu!
Ook wachtenwachtenwachten op het volgende...
Jajajajajajajaquote:Op zondag 18 juni 2006 14:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar eens langs bij Talamini.
Haha, ik ben officieel ook nog werk zoekende jaquote:Op zondag 18 juni 2006 14:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, met vijf is het idd een goed weekend
Wil jij ook nog?![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:07 schreef XMN8R het volgende:
Oranjeweigeraar[afbeelding]
*sinasappelijsje geef doe* probeer dát maar eens te weigeren!
Ja maar ik bedoel interviewenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Haha, ik ben officieel ook nog werk zoekende ja
Alleen bij mij heeft "werk zoeken" nogal iets weg van thuis zitten te wachten tot iemand aan de deurbel trekt en zegt "ik heb me toch een geweldige baan voor je"
Jah nou tot nu toe werkt die tactiek niet echt geweldig want ik wacht nou al 5 jaar maar ze komen maar nietquote:Op zondag 18 juni 2006 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel interviewenDan vinden we wel een insteek qua actualiteit...
Dat zou toch wat zijn, als iemand zomaar inene aan je deur staat!
"Joehoe!!!!!! Daaaaaaaaaaavidoooooovvv!!! Joehoe!!!!!!!!!!"
Maar als dat voor een baan is... Wie weet!Ben je volgende week opeens CEO van eehhh... naja, een bedrijf!
Probeer het anders eens door uit het raam te hangen en histerisch om een baan te krijsen!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Jah nou tot nu toe werkt die tactiek niet echt geweldig want ik wacht nou al 5 jaar maar ze komen maar niet
Dacht je dat ik dat nog nietallang geprobeerd hadquote:Op zondag 18 juni 2006 14:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer het anders eens door uit het raam te hangen en histerisch om een baan te krijsen!
Ik ga het even visualiserenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat nog nietallang geprobeerd had
En op De Dam dan doen?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat nog nietallang geprobeerd had
Bijna-auto-aanrijding??quote:Op zondag 18 juni 2006 14:33 schreef davidov het volgende:
Ik had gehoopt dat mn voet weer snel in orde zou zijn na de bijna-auto-aanrijding... en het leek er op dat het goed ging maar nu voel ik nogsteeds mn voet als ik loop en soms is er iets in mn voet dat knak zegt
Geen pijn ofzo hoor...maar het voelt niet lekker...op zo'n manier dat je toch een beetje maf gaat lopen
quote:
Ik ben zo muzikaal als een kokosnoot met een rietje er inquote:Op zondag 18 juni 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En op De Dam dan doen?Op een drukke zaterdagmiddag?
Of muziek maken (jij speelde toch klavecimbel? Of hoe je dat ook schrijft?)!
Er was een brug op de gracht (in de lengte van de gracht) en die ging ik met een hoog tempo op... echter van rechts kwam er ook een auto aan... en die auto reed nou niet echt met de normale toegestane snelheid...quote:
Heb je al wedstrijdjes tegen Blubberzwijn gedaan??quote:Op zondag 18 juni 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]het is minder leuk dan je denkt
[..]
Ik ben zo muzikaal als een kokosnoot met een rietje er in
Ik kan wel heel goed schietspelletjes spelen
En mario kart...daar schijn ik ook enorm goed te zijn O:-)
He's no match for mequote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je al wedstrijdjes tegen Blubberzwijn gedaan??Die is zo snel als een goochelaar volgens mij
Davidovquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Er was een brug op de gracht (in de lengte van de gracht) en die ging ik met een hoog tempo op... echter van rechts kwam er ook een auto aan... en die auto reed nou niet echt met de normale toegestane snelheid...
Enfin ik kon remmen...maar doordat ik zo hard ging en brug-af moest remmen zou ik minimaal met mn voorwiel voor de auto belanden. Harder fietsen en rechtdoor gaan zou betekenen dat hij mn achterwiel zou scheppen. Dus ik boog ietswat af naar links om zo mezelf een halve extra seconde te geven... dat werkte!
Alleen toen knalde ik wel tegen de hoek aan waar van die grote gele blokken staan om te voorkomen dat auto's op de hoek parkeren...vloog dus over de kop... geen schrammetje of iets..alleen voet verzwikt...
Ik was dus uiteindelijk gewoon fout, maar die auto had ook wel wat eerder mogen remmenipv gewoon niet...
En nu iets meer dan een week verder is mn voetje verneukt
maar ben je daar dan al even mee langs de huisarts gegaan? Wie weet is er toch wel iets kapot.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef davidov het volgende:
[dramatisch, kei-eng aanrijdingsverhaal, zonder stuntmannen etc-knip]
Zoek een geile fysio die je gaat helpen revalideren?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Er was een brug op de gracht (in de lengte van de gracht) en die ging ik met een hoog tempo op... echter van rechts kwam er ook een auto aan... en die auto reed nou niet echt met de normale toegestane snelheid...
Enfin ik kon remmen...maar doordat ik zo hard ging en brug-af moest remmen zou ik minimaal met mn voorwiel voor de auto belanden. Harder fietsen en rechtdoor gaan zou betekenen dat hij mn achterwiel zou scheppen. Dus ik boog ietswat af naar links om zo mezelf een halve extra seconde te geven... dat werkte!
Alleen toen knalde ik wel tegen de hoek aan waar van die grote gele blokken staan om te voorkomen dat auto's op de hoek parkeren...vloog dus over de kop... geen schrammetje of iets..alleen voet verzwikt...
Ik was dus uiteindelijk gewoon fout, maar die auto had ook wel wat eerder mogen remmenipv gewoon niet...
En nu iets meer dan een week verder is mn voetje verneukt
Ow, ja, kijk, ehm...quote:
Zeg, het is Davidov hoor!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoek een geile fysio die je gaat helpen revalideren?
De auto stond pas na de brug stil... is dus pas gaan remmen toen het voor mij al niet meer boeide wat hij deedquote:Op zondag 18 juni 2006 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Reed de auto door??
Amsterdam is ook veel te eng voor jou...Heb je er eigenlijk altijd al gewoond?
Ik ga wel even ontbijten om bij te komen ...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ja, kijk, ehm...
Met die paar woordjes heb je me kunnen stoppen verder te gaan met die grapjes daarovervandaar dat je boos bent
![]()
Maar ik verveelde me en alles en... naja, er is eigenlijk geen excuus voor...
![]()
Zoals ik zeg er doet niet echt iets pijn ofzo... dus heb het idee dat de arts er ook niet veel aan kan doen behalve zeggen "ja gaat wel over, of niet...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar ben je daar dan al even mee langs de huisarts gegaan? Wie weet is er toch wel iets kapot.
Zie je, gewoon zoiets kleins en nu heb ik je helemaal geestelijk beschadigd...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel even ontbijten om bij te komen ...
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:44 schreef davidov het volgende:
[..]
De auto stond pas na de brug stil... is dus pas gaan remmen toen het voor mij al niet meer boeide wat hij deed
Ja woon al mn hele leven in of net naast het centrum
Maar ik ben sjonnie jordaan
Het vervelende is eigenlijk...dat iedere aanrijding of bijna aanrijding die ik heb gehad... vonden plaats overdag bij licht als ik broodnuchter was...
Heb slechts 1x gehad dat ik tegen een paal aan knalde toen ik beschonken was maar dat had ik compleet aan mijzelf te danken en was dan ook niemand in de buurt
Conclusie: doe voorzichtig: ga snachts fietsen met een slok op
idd, ik weet nog steeds niet wat er allemaal is, eigenlijk...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:46 schreef XMN8R het volgende:
Ik vindt het programma-overzicht van Roze Zaterdag maar rommelig en onoverzichtelijk.
Hij komt er wel overheenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:47 schreef Waxxer het volgende:
Zie je, gewoon zoiets kleins en nu heb ik je helemaal geestelijk beschadigd...Het enige dat ik kan doen, is mijn mond houden geloof ik...
Ik vertrouw erop dat XMN8R, die mij al ontelbare keren, zij het met tegenzin, het voordeel van de twijfel heeft gegeven, een goede ondersteuning voor je is...
Maak je nou niet zo druk!quote:
1x zie hierboven.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, ik zit nu in een dorpje met 7000 inwoners met alles potdicht behalve de snackbars!
Hoe vaak ben je in de godesnaam al aangereden dan, en wil je ruilen??
Ja nou maar hij komt hier en dan zeg ik iets en hij gaat meteen en hij zegt niet eens meer hoiquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef davidov het volgende:
[..]
1x zie hierboven.
1x zwaaide iemand zn deur open van de auto 2 meter voor mn stuur... kon het NET niet ontwijken...uiterste puntje van stuur bleef steken en fiets klapte dus dubbel.
1x met mn duffe hoofd bijna aangereden door een auto (het was half 9 en ik was nog niet helemaal wakker)
342348x dingen als: kindje dat opeens tussen 2 auto's tevoorschijn duikt op een bal te pakken, mensen die opeens afremmen om naar rechts te gaan (ipv gewoon naar rechts te gaan...) auto's die opeens afslaan, etc etc
schat, we zijn gaan stappen gister remember... hij is gewoon een beetje brak!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:57 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou maar hij komt hier en dan zeg ik iets en hij gaat meteen en hij zegt niet eens meer hoien dat allemaal door mijn geouwehoer
hij kon niet eens meer een smiley posten of hoppaaaa er werd weer de draak met hem gestoken
en dan moeten de Nautische Dagen nog komen, hij ZEGT dat dan niet eens meer dat hij daar naartoe gaat en daar heb ik met mijn gedrag voor gezorgd
Afgezien van al dat leed ben ik toch dol op mn kleine vervuilende hoofdstadjequote:Op zondag 18 juni 2006 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ehhh ik eehh... trekker dit ehhh.... scootmobiel dat ehhh... weer een trekker met veewagen eehh....
Ja maar dan is hij in staat zijn ware gedachten te verwoordenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
schat, we zijn gaan stappen gister remember... hij is gewoon een beetje brak!
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Afgezien van al dat leed ben ik toch dol op mn kleine vervuilende hoofdstadje
Hij is nu croisantjes aan het bakken en aan het douchen... dat is hij vast alweer vergeten hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar dan is hij in staat zijn ware gedachten te verwoorden![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:03 schreef Weemz het volgende:
Had ik nou al hoi gezegd?
Nee. je had "Hoi!" gezegd.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:35 schreef Weemz het volgende:
Hoi!
Maar waar haal je dan zo'n flitse blitse super stoere coole telefoon vandaan?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellenEen dorpje waarin het negen van de tien keer zo gaat als ik mensen interview en ze doen de deur open "Ooohhh NOU zie ik het, jij bent van...", is ook niet alles.
Om van het OV nog maar te zwijgen en de voorzieningen enz, bijv qua winkels. Voor leuke schoenen moet ik echt naar Arnhem. Niet dat dat vér is, maar het principe.... Naja.
Maar als hij in de spiegel kijkt en hij ziet zijn rode oogjes...quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij is nu croisantjes aan het bakken en aan het douchen... dat is hij vast alweer vergeten hoor.
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:03 schreef Weemz het volgende:
Had ik nou al hoi gezegd?
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:12 schreef davidov het volgende:
http://www.benq-siemens.c(...)2_rArNrNrNrN,00.html
Dit moet de opvolger worden van mn huidige telefoon
Ware het niet dat hij nog zeldzamer is dan mn huidige
Ik nog niet maar ik moet wel binnenkort eens contact opnemen met HI over het opzeggen/verlengen van mn contract.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is waar ook, ik kan ook allang een andere uitzoeken...
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
*zelfgemaakt appelsap-waterijsje pijp*
Nee hoor.. zelf gebakken croissants (twee met kaasquote:Op zondag 18 juni 2006 16:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jamaar je kreeg zeker geen hap door je keel...
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor.. zelf gebakken croissants (twee met kaas) gingen erin als pap
Hahaquote:Op zondag 18 juni 2006 17:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh w....
*serieus reageer*
Ehhhh... gelukkig!![]()
ik heb m genegeerd, maar de boel escaleert, althans, niet met mij maar mijn huisgenoot versus het hele gebouw... en mij ook eigenlijk haha! echt het loopt een beetje erg uit de hand...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:23 schreef wonderer het volgende:
Hey Jerre, is dat al opgelost met die huisgenoot die geld van je moest hebben?
Egnieeeequote:Op zondag 18 juni 2006 10:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind dat juist enorm vervelen aan 'homo-films'. Het moet altijd gaan over comingouts, zelfmoorden, onmogelijke liefdes, afwijzingen door familie etc. Altijd zo'n thema. Voor homo's in het buitenland zal dat dat een stuk herkenbaarder zijn dan voor mij iig.
dankje! ik heb iig het hele huis inclusief de woningbouw achter me staan!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:35 schreef wonderer het volgende:
Aww... da's wel een domper, je was zo blij met dat huisje...
Ik hoop dat het wel goed komt. Sterkte in ieder geval.
Ik ben best sterk, ik wil je huisgenoot wel bewerken als ie moeilijk doetquote:Op zondag 18 juni 2006 18:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dankje! ik heb iig het hele huis inclusief de woningbouw achter me staan!.
Geweld lost niks opquote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben best sterk, ik wil je huisgenoot wel bewerken als ie moeilijk doet![]()
ik ben ook sterk, en heb al vaak zat de neiging gehad om m vanaf de galerij naar beneden te zwiepen, maar goed, dat doet ie zelf maar als ie weer bezopen is.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben best sterk, ik wil je huisgenoot wel bewerken als ie moeilijk doet![]()
Sorryquote:Op zondag 18 juni 2006 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geweld lost niks opMoet jij toch weten.
Ik vind het zo vervelend als mensen voor 'en' een komma plaatsenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Overal, en nergens.
Dat doe ik meestal met een bedoeling.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het zo vervelend als mensen voor 'en' een komma plaatsen![]()
Maar het is wel correct Nederlands...quote:Op zondag 18 juni 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het zo vervelend als mensen voor 'en' een komma plaatsen![]()
maar aan het einde geen onderdelen overgehouden???quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
Dat valt trouwens nog best tegen, het inelkaar zetten van een IKEA 2-persoons bed. Zelfs met 4 slimme studenten
Volgens mij is het 'm dat juist, ze maken die dingen en de handleiding voor domme mensen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
Dat valt trouwens nog best tegen, het inelkaar zetten van een IKEA 2-persoons bed. Zelfs met 4 slimme studenten
Ontiegelijk veel zelfs...dat baarde ons ook enige zorgen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar aan het einde geen onderdelen overgehouden???
of is dat alleen bij het stapelbed van de van 't Hekjes![]()
Er zaten deze keer wel verschillende fouten of slordigheden in de handleiding.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'm dat juist, ze maken die dingen en de handleiding voor domme mensen.
ja en de bierverkoper is op dit moment gesloten ???quote:Op zondag 18 juni 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben verslaafd.
Aan wie?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben verslaafd.
In zeeeeeer weinig gevallen is een komma voor en acceptabel en dan nog verdient de puntkomma de voorkeurquote:
Laat ik het zo zeggen: het is geen incorrect nederlands....quote:Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In zeeeeeer weinig gevallen is een komma voor en acceptabel en dan nog verdient de puntkomma de voorkeur![]()
'k Heb nog.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
ja en de bierverkoper is op dit moment gesloten ???
SketchUp topicquote:
Stommerdquote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is geen incorrect nederlands....wat je er ook van maakt *trekt sigaar uit mond en vertrapt het op de grond*
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
D'r zijn hier vast en zeker wel ervaren Ikea fokkers die je graag van advies zijn, of die eventueel een helpende hand willen komen toesteken.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef creno het volgende:
[..]zeg dat nou niet !
ik moet volgende week een 2,5 meter lange IKEA-inloopkast in elkaar gaan zetten... alleen
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
zeg dat nou niet !
ik moet volgende week een 2,5 meter lange IKEA-inloopkast in elkaar gaan zetten... alleen
Ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog al m'n wuppies van 25 jaar geleden..
Ik heb er nog 1 op mn deur van vorige 4daagse toen ik half de finish over strompelde toen ik grofweg in de steek gelaten was door mn vriendenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
en vast ook nog wel de begeleidende LP van Vader Abrahamquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Sweet Dreams Erikquote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar, welterusten, waarde metgezellen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:40 schreef Stroekie het volgende:
en vast ook nog wel de begeleidende LP van Vader Abraham![]()
Ach natuurlijk jullie hadden toen al een cd speler thuisquote:Op zondag 18 juni 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ook als klein G_E'tje wist ik het onderscheid te maken tussen cultuur en kitsch..
wat is quoteverneuken soms toch leukquote:Op zondag 18 juni 2006 23:48 schreef petre86 het volgende:
tis warm
en m'n ma heeft de hoer op mijn kamer kapot getrokken toen ze het raam open deed
Dat straatje ken ik ergens vanquote:Op zondag 18 juni 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
Oh en even een speciale mededeling voor Beavje.
Eendje was vandaag weer op trainingskamp in het zuiden des lands
[afbeelding]
hebben ze daar dan ook de stal van Bethlehem ???quote:Op maandag 19 juni 2006 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee was daar geen overnachtingsmogelijkheid ergens aan het einde rechts??
Ik denk dat de hotelier het niet op prijs stelt als je het hotel zo noemt...!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben ze daar dan ook de stal van Bethlehem ???![]()
Is daar een hotel dan????????quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat de hotelier het niet op prijs stelt als je het hotel zo noemt...!
van ene B ver Huizen?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik dacht al een soort van herkenning te zien met eerder geplaatste foto's![]()
Oh ja, jij woonde dichtbij, net als DMquote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... als ze regen verwachten, laat dat dan met bakken tegelijk komen. Compleet met hagel, onweer en zware windstoten. Maar niet dit miezerbuitje hier in Amersfoort!
Oh. Ach, Veenendaal is ook niet ver wegquote:
Dat weet ik, maar Utrecht is namelijk nòg dicher bijquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ook niet..
Hier kwam het net wel met bakken uit de lucht. De regen.
En waarom had je het ook alweer gekocht dan? Je kan in de IKEA-winkel toch wel voelen dat het zwaar isquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Dit nieuwe Ikea-bestek is echt loeizwaar.
'k Zal gewoon spierballen krijgen van 't eten met mes en vork.
Lekker! Veels te lekker... ik wil terugquote:
Foto'squote:Op maandag 19 juni 2006 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker! Veels te lekker... ik wil terug
Ja ja, ben al bezigquote:
Ja inderdaad het was voor zaken je ging vliegtuig uit vliegveld af hotel, pak aan bespreking en lunch en direct weer terug en geen ruk van het land gezien, dat beeld ik mij maar in want anders gaat het mis dan gaat het echt echt echt mis!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Vakantie? Ik kwam op zaterdag om 16:00 aan en moest op maandag al om 5:00 op om weer weg te gaandus echt "vakantie"wil ik het niet noemen
![]()
Sexy, as always. Suavamentequote:
Gaudíquote:Op maandag 19 juni 2006 18:13 schreef Ang3l het volgende:
Ok kleine indruk dan:
Plaça Reial:
[afbeelding]
Montjuïc (richting Plaça Espanya, de bekende grote fontein is de andere kant op):
[afbeelding]
Parc Güell (bovenste viaduct en Zaal der 100 zuilen):
[afbeelding]
[afbeelding]
La Sagrada Familia:
[afbeelding]
El Setial (tapasbar/kroeg in Barri Gotic waar we gister van 18:00 tot 22:30 hebben gezeten, gedronken, gegeten, voetbalgekeken etc):
[afbeelding]
Wel heeeeeelll gaaf!!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
In Barca was het 25 graden, minder warm dan hier, en dus wel lekkerder en beter uit te houden
Idd, dit topic is nog van zaterdagquote:
Inderdaad.. en aan mij heb je ook niks.. donderdag en vrijdag pas weer, dan ben ik vrij / zit ik bij Robbiequote:
Daar was ik al ooit geweest, maar daar wilde ik idd wel terug.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel heeeeeelll gaaf!!En die zuilenkamer, echt zo'n Ang3l-achtig iets ding!
![]()
Daar MOEST jij heen he??
What I love most about rivers is you can't step in the same river twice. The water's always changing, always flowing.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
You never cross the same river twice.
Ook mooi:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:59 schreef Ang3l het volgende:
What I love most about rivers is you can't step in the same river twice. The water's always changing, always flowing.
ik wist niet dat sinterklaas zo poëtisch was ( bram is toch sinterklaas?)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ook mooi:
'Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten!
Ik leverde bewijs van mijn bestaan,
Omdat door het verleggen van die ene steen,
De stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan.'
Uit 'De steen' van Bram Vermeulen
Misschien in de war met Bram van der Vlugt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wist niet dat sinterklaas zo poëtisch was ( bram is toch sinterklaas?)
jah, met die jahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien in de war met Bram van der Vlugt?
ja dat had ik ook al gezienquote:
En die is vanaf heden dus nooit meer haantje de voorstequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De haan is trouwens weg...er liep er een voor op t terrein constant te krijsen..
Schijnbaarquote:
Hersendood?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:25 schreef Waxxer het volgende:
Mijn hart klopt nog, maar voor de rest ben ik ehh....
quote:
Wat ga je maken?quote:
Fuck, dat is waar ook!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje, al klaar voor t feestje zaterdag?
*sterkte ende succes wens*quote:
*hand schud*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens iets wonderbaarlijks verklappen? Ik heb nog nóóit Döner Kebab gehad. Nog Nooit.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:23 schreef Waxxer het volgende:
Wees trouwens blij dat jullie nu niet bij mij zijnik ben enooooooooooorrrrm hyper nu... Maar ik ga dus niet over werk praten, of het nou positief of negatief is
You can turn wine into water. Turn sadness into laughter.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:You can make the sun turn purple... You can make the sea turn turtle...
.
(Die smileys moeten een stukkie sneller knikken!)
quote:17 JUNI 2006 - ZWOLLE - De mishandeling van een Zwolse homo vanwege zijn geaardheid is voor COC Zwolle reden om bij wijze van protest iedereen te vragen om op Roze
Zaterdag hand in hand te lopen door de stad.
Vorig weekend werd een 27-jarige Zwollenaar mishandeld omdat hij op de Pannekoekendijk hand in hand liep met zijn vriend. Het duo werd lastig gevallen door twee nog onbekende mannen. De 27-jarige werd daarbij bewusteloos geslagen.
Wat er gebeurd is niet echtquote:
Nee, dat is het ook niet. Dat is gewoon schandalig.quote:
Da mens zit tegenwoordig i.p.v. dat wijf van 2 brothers on the 4th floor in de Diva's of Dance.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:You can make the sun turn purple... You can make the sea turn turtle...
.
(Die smileys moeten een stukkie sneller knikken!)
Dat "enzo" moet je natuurlijk ff toelichten he, dat snap je welquote:
Het zal wel neuken zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat "enzo" moet je natuurlijk ff toelichten he, dat snap je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |