Maar het is wel correct Nederlands...quote:Op zondag 18 juni 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het zo vervelend als mensen voor 'en' een komma plaatsen![]()
maar aan het einde geen onderdelen overgehouden???quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
Dat valt trouwens nog best tegen, het inelkaar zetten van een IKEA 2-persoons bed. Zelfs met 4 slimme studenten
Volgens mij is het 'm dat juist, ze maken die dingen en de handleiding voor domme mensen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
Dat valt trouwens nog best tegen, het inelkaar zetten van een IKEA 2-persoons bed. Zelfs met 4 slimme studenten
Ontiegelijk veel zelfs...dat baarde ons ook enige zorgen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar aan het einde geen onderdelen overgehouden???
of is dat alleen bij het stapelbed van de van 't Hekjes![]()
Er zaten deze keer wel verschillende fouten of slordigheden in de handleiding.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'm dat juist, ze maken die dingen en de handleiding voor domme mensen.
ja en de bierverkoper is op dit moment gesloten ???quote:Op zondag 18 juni 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben verslaafd.
Aan wie?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben verslaafd.
In zeeeeeer weinig gevallen is een komma voor en acceptabel en dan nog verdient de puntkomma de voorkeurquote:
Laat ik het zo zeggen: het is geen incorrect nederlands....quote:Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In zeeeeeer weinig gevallen is een komma voor en acceptabel en dan nog verdient de puntkomma de voorkeur![]()
'k Heb nog.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
ja en de bierverkoper is op dit moment gesloten ???
SketchUp topicquote:
Stommerdquote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is geen incorrect nederlands....wat je er ook van maakt *trekt sigaar uit mond en vertrapt het op de grond*
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
D'r zijn hier vast en zeker wel ervaren Ikea fokkers die je graag van advies zijn, of die eventueel een helpende hand willen komen toesteken.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef creno het volgende:
[..]zeg dat nou niet !
ik moet volgende week een 2,5 meter lange IKEA-inloopkast in elkaar gaan zetten... alleen
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
zeg dat nou niet !
ik moet volgende week een 2,5 meter lange IKEA-inloopkast in elkaar gaan zetten... alleen
Ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog al m'n wuppies van 25 jaar geleden..
Ik heb er nog 1 op mn deur van vorige 4daagse toen ik half de finish over strompelde toen ik grofweg in de steek gelaten was door mn vriendenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
en vast ook nog wel de begeleidende LP van Vader Abrahamquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Sweet Dreams Erikquote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar, welterusten, waarde metgezellen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:40 schreef Stroekie het volgende:
en vast ook nog wel de begeleidende LP van Vader Abraham![]()
Ach natuurlijk jullie hadden toen al een cd speler thuisquote:Op zondag 18 juni 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ook als klein G_E'tje wist ik het onderscheid te maken tussen cultuur en kitsch..
wat is quoteverneuken soms toch leukquote:Op zondag 18 juni 2006 23:48 schreef petre86 het volgende:
tis warm
en m'n ma heeft de hoer op mijn kamer kapot getrokken toen ze het raam open deed
Dat straatje ken ik ergens vanquote:Op zondag 18 juni 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
Oh en even een speciale mededeling voor Beavje.
Eendje was vandaag weer op trainingskamp in het zuiden des lands
[afbeelding]
hebben ze daar dan ook de stal van Bethlehem ???quote:Op maandag 19 juni 2006 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee was daar geen overnachtingsmogelijkheid ergens aan het einde rechts??
Ik denk dat de hotelier het niet op prijs stelt als je het hotel zo noemt...!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben ze daar dan ook de stal van Bethlehem ???![]()
Is daar een hotel dan????????quote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat de hotelier het niet op prijs stelt als je het hotel zo noemt...!
van ene B ver Huizen?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik dacht al een soort van herkenning te zien met eerder geplaatste foto's![]()
Oh ja, jij woonde dichtbij, net als DMquote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... als ze regen verwachten, laat dat dan met bakken tegelijk komen. Compleet met hagel, onweer en zware windstoten. Maar niet dit miezerbuitje hier in Amersfoort!
Oh. Ach, Veenendaal is ook niet ver wegquote:
Dat weet ik, maar Utrecht is namelijk nņg dicher bijquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ook niet..
Hier kwam het net wel met bakken uit de lucht. De regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |