Maar het is wel correct Nederlands...quote:Op zondag 18 juni 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het zo vervelend als mensen voor 'en' een komma plaatsen![]()
maar aan het einde geen onderdelen overgehouden???quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
Dat valt trouwens nog best tegen, het inelkaar zetten van een IKEA 2-persoons bed. Zelfs met 4 slimme studenten
Volgens mij is het 'm dat juist, ze maken die dingen en de handleiding voor domme mensen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
Dat valt trouwens nog best tegen, het inelkaar zetten van een IKEA 2-persoons bed. Zelfs met 4 slimme studenten
Ontiegelijk veel zelfs...dat baarde ons ook enige zorgen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar aan het einde geen onderdelen overgehouden???
of is dat alleen bij het stapelbed van de van 't Hekjes![]()
Er zaten deze keer wel verschillende fouten of slordigheden in de handleiding.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'm dat juist, ze maken die dingen en de handleiding voor domme mensen.
ja en de bierverkoper is op dit moment gesloten ???quote:Op zondag 18 juni 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben verslaafd.
Aan wie?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben verslaafd.
In zeeeeeer weinig gevallen is een komma voor en acceptabel en dan nog verdient de puntkomma de voorkeurquote:
Laat ik het zo zeggen: het is geen incorrect nederlands....quote:Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In zeeeeeer weinig gevallen is een komma voor en acceptabel en dan nog verdient de puntkomma de voorkeur![]()
'k Heb nog.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
ja en de bierverkoper is op dit moment gesloten ???
SketchUp topicquote:
Stommerdquote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is geen incorrect nederlands....wat je er ook van maakt *trekt sigaar uit mond en vertrapt het op de grond*
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef davidov het volgende:
D'r zijn hier vast en zeker wel ervaren Ikea fokkers die je graag van advies zijn, of die eventueel een helpende hand willen komen toesteken.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef creno het volgende:
[..]zeg dat nou niet !
ik moet volgende week een 2,5 meter lange IKEA-inloopkast in elkaar gaan zetten... alleen
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
zeg dat nou niet !
ik moet volgende week een 2,5 meter lange IKEA-inloopkast in elkaar gaan zetten... alleen
Ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog al m'n wuppies van 25 jaar geleden..
Ik heb er nog 1 op mn deur van vorige 4daagse toen ik half de finish over strompelde toen ik grofweg in de steek gelaten was door mn vriendenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
en vast ook nog wel de begeleidende LP van Vader Abrahamquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Sweet Dreams Erikquote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar, welterusten, waarde metgezellen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:40 schreef Stroekie het volgende:
en vast ook nog wel de begeleidende LP van Vader Abraham![]()
Ach natuurlijk jullie hadden toen al een cd speler thuisquote:Op zondag 18 juni 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ook als klein G_E'tje wist ik het onderscheid te maken tussen cultuur en kitsch..
wat is quoteverneuken soms toch leukquote:Op zondag 18 juni 2006 23:48 schreef petre86 het volgende:
tis warm
en m'n ma heeft de hoer op mijn kamer kapot getrokken toen ze het raam open deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |