quote:Op zondag 18 juni 2006 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
*zelfgemaakt appelsap-waterijsje pijp*
Nee hoor.. zelf gebakken croissants (twee met kaasquote:Op zondag 18 juni 2006 16:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jamaar je kreeg zeker geen hap door je keel...
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor.. zelf gebakken croissants (twee met kaas) gingen erin als pap
Hahaquote:Op zondag 18 juni 2006 17:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh w....
*serieus reageer*
Ehhhh... gelukkig!![]()
ik heb m genegeerd, maar de boel escaleert, althans, niet met mij maar mijn huisgenoot versus het hele gebouw... en mij ook eigenlijk haha! echt het loopt een beetje erg uit de hand...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:23 schreef wonderer het volgende:
Hey Jerre, is dat al opgelost met die huisgenoot die geld van je moest hebben?
Egnieeeequote:Op zondag 18 juni 2006 10:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind dat juist enorm vervelen aan 'homo-films'. Het moet altijd gaan over comingouts, zelfmoorden, onmogelijke liefdes, afwijzingen door familie etc. Altijd zo'n thema. Voor homo's in het buitenland zal dat dat een stuk herkenbaarder zijn dan voor mij iig.
dankje! ik heb iig het hele huis inclusief de woningbouw achter me staan!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:35 schreef wonderer het volgende:
Aww... da's wel een domper, je was zo blij met dat huisje...
Ik hoop dat het wel goed komt. Sterkte in ieder geval.
Ik ben best sterk, ik wil je huisgenoot wel bewerken als ie moeilijk doetquote:Op zondag 18 juni 2006 18:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dankje! ik heb iig het hele huis inclusief de woningbouw achter me staan!.
Geweld lost niks opquote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben best sterk, ik wil je huisgenoot wel bewerken als ie moeilijk doet![]()
ik ben ook sterk, en heb al vaak zat de neiging gehad om m vanaf de galerij naar beneden te zwiepen, maar goed, dat doet ie zelf maar als ie weer bezopen is.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben best sterk, ik wil je huisgenoot wel bewerken als ie moeilijk doet![]()
Sorryquote:Op zondag 18 juni 2006 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geweld lost niks opMoet jij toch weten.
Ik vind het zo vervelend als mensen voor 'en' een komma plaatsenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Overal, en nergens.
Dat doe ik meestal met een bedoeling.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het zo vervelend als mensen voor 'en' een komma plaatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |