En waarom had je het ook alweer gekocht dan? Je kan in de IKEA-winkel toch wel voelen dat het zwaar isquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Dit nieuwe Ikea-bestek is echt loeizwaar.
'k Zal gewoon spierballen krijgen van 't eten met mes en vork.
Lekker! Veels te lekker... ik wil terugquote:
Foto'squote:Op maandag 19 juni 2006 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker! Veels te lekker... ik wil terug
Ja ja, ben al bezigquote:
Ja inderdaad het was voor zaken je ging vliegtuig uit vliegveld af hotel, pak aan bespreking en lunch en direct weer terug en geen ruk van het land gezien, dat beeld ik mij maar in want anders gaat het mis dan gaat het echt echt echt mis!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Vakantie? Ik kwam op zaterdag om 16:00 aan en moest op maandag al om 5:00 op om weer weg te gaandus echt "vakantie"wil ik het niet noemen
![]()
Sexy, as always. Suavamentequote:
Gaudíquote:Op maandag 19 juni 2006 18:13 schreef Ang3l het volgende:
Ok kleine indruk dan:
Plaça Reial:
[afbeelding]
Montjuïc (richting Plaça Espanya, de bekende grote fontein is de andere kant op):
[afbeelding]
Parc Güell (bovenste viaduct en Zaal der 100 zuilen):
[afbeelding]
[afbeelding]
La Sagrada Familia:
[afbeelding]
El Setial (tapasbar/kroeg in Barri Gotic waar we gister van 18:00 tot 22:30 hebben gezeten, gedronken, gegeten, voetbalgekeken etc):
[afbeelding]
Wel heeeeeelll gaaf!!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
In Barca was het 25 graden, minder warm dan hier, en dus wel lekkerder en beter uit te houden
Idd, dit topic is nog van zaterdagquote:
Inderdaad.. en aan mij heb je ook niks.. donderdag en vrijdag pas weer, dan ben ik vrij / zit ik bij Robbiequote:
Daar was ik al ooit geweest, maar daar wilde ik idd wel terug.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel heeeeeelll gaaf!!En die zuilenkamer, echt zo'n Ang3l-achtig iets ding!
![]()
Daar MOEST jij heen he??
What I love most about rivers is you can't step in the same river twice. The water's always changing, always flowing.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
You never cross the same river twice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |