Dan moet ik maar zorgen dat ik geen ex word zeker.Maar het is rottig opgroeien als je twee zussen hebt, en verder vrijwel alleen maar nichtjes (ik bedoel geen nichten die neven zijn, maar meiskes, dochters van tantes enzo).quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wél een Barbie??
Mijn ex bleek My Little Pony's te hebben gehad, ik heb hem er maaaaaaaaanden mee gepest![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
Creno, Jezus, idd, die film op RTL7![]()
Dat zend je toch niet uit als een zichzelf serieus nemende zender???
![]()
Ben jij ook de middelste??quote:Op zondag 18 juni 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik maar zorgen dat ik geen ex word zeker.Maar het is rottig opgroeien als je twee zussen hebt, en verder vrijwel alleen maar nichtjes (ik bedoel geen nichten die neven zijn, maar meiskes, dochters van tantes enzo).
Dan mag jij de ondeugende versie posten.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Werd ook tijd dat dat topic dicht kwam.
[..]
Er zit een balkje voor iets..
Ben jij dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan mag jij de ondeugende versie posten..
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gayquote:
waarschijnlijk zat die film bij een pakket met héle goeie films en moeten ze hem wel een keer uitzenden omdat ze hem toch gekocht hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, iemand moet op het idee gekomen zijn van, hey, joh, we zenden Crocodile uit...
Aaaawww.... is het je áángepraat...?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gay.
De special effects zijn nog erger dan de James Bond films van veertig jaar geledenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk zat die film bij een pakket met héle goeie films en moeten ze hem wel een keer uitzenden omdat ze hem toch gekocht hebben.
Nou, aangepraat. Ik wil gewoon niet mijn leven doorbrengen met zo'n vrouwmensquote:
Het lijkt eerder een wanhoopsdaad. Of het resultaat van een verloren weddenschap tussen omroepbazen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, iemand moet op het idee gekomen zijn van, hey, joh, we zenden Crocodile uit...
Linkje?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan mag jij de ondeugende versie posten..
Had erger gekund, toch?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gay.
Ja, ik had hetero kunnen zijnquote:
Jij ook, en droom leuk over *katalop* en *HIHIHIHIHI(hinnik)*quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook, en droom leuk over *katalop* en *HIHIHIHIHI(hinnik)*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |