Mijn zus ahd er zo een, als je aan de staart zat ging die galopperen, en als je de kop naar beneden drukte ging ie hinniken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een echte, die je echt zo *katalop*katalop* door de straat hoort gaan en die gaat hinniken als de zon opkomt.
oh kut, nu hebben jullie door dat ik last heb van een zonnesteekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Swinning?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus ahd er zo een, als je aan de staart zat ging die galopperen, en als je de kop naar beneden drukte ging ie hinniken.
Oh, ik keek altijd zo graag als ze met de barbie's aan het spelen was.
Pardon?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh kut, nu hebben jullie door dat ik last heb van een zonnesteek![]()
Mijn zus had de haren geknipt en gerestyled, dat zag er zo mooi uit, dat nieuwe kapsel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik haalde altijd de armpjes en de beentjes eruit
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus had de haren geknipt en gerestyled, dat zag er zo mooi uit, dat nieuwe kapsel.
That's the wine talking![]()
Supervising Supply Controller.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee nee, ik, nog een keerik controleer of op het distr.centrum door de teamleiders dáár goed is gecontroleerd, of de mensen die daar werken goed hebben gecontroleerd dat de lading klopt.
Ik ben het hulpje van het hulpje van het hulpje van het hulpje van de controleur.
ofzo
Ow, ik ken alleen de paardenkop.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
..en de mafia stuurt altijd een vissenkop naar de nabestaanden van de mensen die ze hebben laten verzuipen, heb ik begrepen
Kan ie dan niet beter eerst zo'n verzorgpony nemen op een manege?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:32 schreef Waxxer het volgende:
.....en Vlarp wil een ponyLaatst waren de Paardendagen weer in Numansdorp, nou, hij zo'n beest kopen, maar hij moest hem weer terugbrengen omdat hij het niet zou volhouden hem él-ke dag te verzorgen. Nou vrááággg ik je...
Dus vandaar.
die vliegen nu de PC binnen zowel de aflevering van vandaag als die van vorige weekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon?Kút?
Enne... geen stámpende beats vanavond??
Acht vrienden huren een woonboot voor een vakantie vol zon en plezier. Als de groep een nest grote eieren ontdekt, en als één van hen het niet kan laten een ei mee te nemen, neemt de zorgeloze vakantie een verschrikkelijke wending.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:45 schreef creno het volgende:
wat een slechte film zeg, met die krokodil op rtl7
Niet, ik keekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je deed echt helemaal mee en alles??
![]()
Vertel eens, hoe ging dat?
Heeeerrrlijk, wijn...
Ik ben gewoon knechtje controlling hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Supervising Supply Controller..
Klinkt duur.
Rapporteer je direct aan Anders Moberg?
Je hebt vast z'n nummer in je mobiel staan.
Onder de A, van Anders.
[..]
Ow, ik ken alleen de paardenkop.
[..]
Kan ie dan niet beter eerst zo'n verzorgpony nemen op een manege?
Hmm, dan hoeft ie ook niet meer zo te klagen over het fietsen, als ie een pony heeft.
*handen er dan bij gebruik net als Andries Knevel en er net zo bij kijk*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet, ik keek. En niet doorvragen.
.
Ik had geen Kenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*handen er dan bij gebruik net als Andries Knevel en er net zo bij kijk*
En en en en en wat dacht je toen? Je dacht dat je wilde meedoen? Je vond het wel stylish, zo'n pop?![]()
Ow...ik vraag door...
Maaaaaaarrrrrr je speelde wel eens stiekem met zo'n pop he en de kleertjes erbij en erbij zoeken en hele verhalen bedenken en Ken homo maken die niet uit de kast durft te komen?
Ja maar voor de rest was er ook vrijwel geen aktiviteit hier waar te nemen vandaag en gisteravondquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer is een avond alleen thuis in D., en d'r vliegt meteen weer een heel topic doorheen..
Werd ook tijd dat dat topic dicht kwam.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer is een avond alleen thuis in D., en d'r vliegt meteen weer een heel topic doorheen..
Er zit een balkje voor iets.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En wie heeft er nou een zwembad nodig..
Jaja, ik grijp iedere gelegenheid aan om deze foto te posten.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had geen Ken.
Nu heb ik zeker nét te veel gezegd![]()
Idd, zijn ogen zijn neit zichtbaar.quote:
Hoo hoo hoo, ik ben niet de enige hier!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan moet ik maar zorgen dat ik geen ex word zeker.Maar het is rottig opgroeien als je twee zussen hebt, en verder vrijwel alleen maar nichtjes (ik bedoel geen nichten die neven zijn, maar meiskes, dochters van tantes enzo).quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wél een Barbie??
Mijn ex bleek My Little Pony's te hebben gehad, ik heb hem er maaaaaaaaanden mee gepest![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
Creno, Jezus, idd, die film op RTL7![]()
Dat zend je toch niet uit als een zichzelf serieus nemende zender???
![]()
Ben jij ook de middelste??quote:Op zondag 18 juni 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik maar zorgen dat ik geen ex word zeker.Maar het is rottig opgroeien als je twee zussen hebt, en verder vrijwel alleen maar nichtjes (ik bedoel geen nichten die neven zijn, maar meiskes, dochters van tantes enzo).
Dan mag jij de ondeugende versie posten.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Werd ook tijd dat dat topic dicht kwam.
[..]
Er zit een balkje voor iets..
Ben jij dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan mag jij de ondeugende versie posten..
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gayquote:
waarschijnlijk zat die film bij een pakket met héle goeie films en moeten ze hem wel een keer uitzenden omdat ze hem toch gekocht hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, iemand moet op het idee gekomen zijn van, hey, joh, we zenden Crocodile uit...
Aaaawww.... is het je áángepraat...?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gay.
De special effects zijn nog erger dan de James Bond films van veertig jaar geledenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
waarschijnlijk zat die film bij een pakket met héle goeie films en moeten ze hem wel een keer uitzenden omdat ze hem toch gekocht hebben.
Nou, aangepraat. Ik wil gewoon niet mijn leven doorbrengen met zo'n vrouwmensquote:
Het lijkt eerder een wanhoopsdaad. Of het resultaat van een verloren weddenschap tussen omroepbazen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, iemand moet op het idee gekomen zijn van, hey, joh, we zenden Crocodile uit...
Linkje?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan mag jij de ondeugende versie posten..
Had erger gekund, toch?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, de jongste. Twee pestende zussen overleefd, no wonder I'm gay.
Ja, ik had hetero kunnen zijnquote:
Jij ook, en droom leuk over *katalop* en *HIHIHIHIHI(hinnik)*quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook, en droom leuk over *katalop* en *HIHIHIHIHI(hinnik)*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |