abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:03:32 #276
92354 Nuvole
feeling good
pi_38957935
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik werd al gék van die Wuppie-rage, nu kom ik het ehhhh... elke dag tegen. Wel raar om de leveringsbonnen ervan te zien! Dat is dan het leuke aan mijn werk he, dat ik leveringsbonnen tegenkom van Wuppies!
Ben jij dan dé Mr Wuppie?
Jij importeert ze ons land in? Met scheepsladingen tegelijk?

Ik snap dat eigenlijk niet van die buren. Kun je daar niet in de tuin kijken vanuit jullie huis? Dan kan toch bijna overal, lijkt me. Desnoods uit een raam op de eerste verdieping.
Only the good die young.
pi_38957964
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en daar bleef het bij of heb je ook nog aan Arjan Ederveen moeten denken en haar daarover ook aangesproken ??
Nee, ik dacht eerder aan mijn werk. Héb ik eens een keer vrij... Wist je trouwens hoeveel Wuppies er in omloop zijn?? VIJF scheepsladingen, dat zijn ZESTIEN MILJOEN wuppies!!
pi_38958022
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Hij lijkt op jou!
[..]

De buren van mijn ouders hebben ook een zwembad.
Maar dat zijn meer campingsmokingtypes.

Ik wil zo'n zwembad waarin je van binnen naar buiten kunt zwemmen. Ook lekker voor in de winter.
Jajajajaja, ik wil ook wel een helicopter en een Rolls Royce Phantom en een tweede huis in Frankrijk en een derde in Mexico met cactussen en een vierde naast DM in Utrecht!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:06:14 #279
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_38958027
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:04 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee, ik dacht eerder aan mijn werk. Héb ik eens een keer vrij... Wist je trouwens hoeveel Wuppies er in omloop zijn?? VIJF scheepsladingen, dat zijn ZESTIEN MILJOEN wuppies!!
Ik dacht dat ik je eens over een kerst aflevering had zien posten, maar dan zal ik daar wel abuis mee zijn
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:07:04 #280
92354 Nuvole
feeling good
pi_38958050
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Er lagen hier opeens zeven wuppies Dus ik "zooo zo, mevrouw heeft boodschappen gedaan??" Maaaaarrrr niet dat ze op vakantie alles zelf meenemen hoor Maargoed, proviand voor 2500 km heenreis lijkt me wel verstandig. Ze zijn niet goed wijs dat ze dat met de auto doen, maarja, wie ben ik?
Ze gaan met de auto naar Peking?
2500 km.....
Hmmz.
Only the good die young.
pi_38958110
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:03 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Ben jij dan dé Mr Wuppie?
Jij importeert ze ons land in? Met scheepsladingen tegelijk?

Ik snap dat eigenlijk niet van die buren. Kun je daar niet in de tuin kijken vanuit jullie huis? Dan kan toch bijna overal, lijkt me. Desnoods uit een raam op de eerste verdieping.
Neeneenee, ik controleer of de teamleiders van de laad- en losplekken goed hebben gecontroleerd of hun medewerkers de binnengekomen ladingen goed hebben gecontroleerd. Dus ik zie niks behalve wat er binnenkomt en hoor hoe e.e.a. in elkaar steekt. Bijvoorbeeld dat er VIJF scheepsladingen Wuppies alléén voor AH zijn binnengekomen en dat er ZESTIEN miljloen wuppies in omloop zijn, alleen al die van de AH!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:09:27 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38958126
Wijn op een lege maag hakt er wel in.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_38958158
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Ze gaan met de auto naar Peking?
2500 km.....
Hmmz.
Ze gaan in vier dagen naar Sicilië, maken daar een rondreis van twee weken en plakken er dan nog een week Oostenrijk aan vast en komen dan weer terug...
pi_38958187
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:06 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik je eens over een kerst aflevering had zien posten, maar dan zal ik daar wel abuis mee zijn
Kérst?! Kérst?! Het is juni!!
pi_38958212
Oeps, ben weer veeeeeeeeelll te dominant aanwezig.

Tha_Erik: wijn. Vertel? Wat heb je nú weer allemaal gedaan??
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:12:01 #286
92354 Nuvole
feeling good
pi_38958222
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Jajajajaja, ik wil ook wel een helicopter en een Rolls Royce Phantom en een tweede huis in Frankrijk en een derde in Mexico met cactussen en een vierde naast DM in Utrecht!
Dan wil ik een Rolls Royce Phantom met dáárin zo'n zwembad waarin je van binnen naar buiten kunt zwemmen. Om daarmee vervolgens, al dobberend, naar dat zoveelste huis in Zuid-Frankrijk te rijden. Om vandaaruit vanaf je privé-vliegveld (de start-/landingsbaan is tevens het rechte stuk van je eigen, door Herman Tilke ontworpen, race-circuit) met je Concorde (die zijn nu best betaalbaar) naar dat zoveelpluseenste huis in Cancun te vliegen.

Wat DM ermee te maken heeft, weet ik even niet.
Heeft ie misschien in zwembad in die blitse magnetron van 'm?
Only the good die young.
pi_38958309
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:12 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Dan wil ik een Rolls Royce Phantom met dáárin zo'n zwembad waarin je van binnen naar buiten kunt zwemmen. Om daarmee vervolgens, al dobberend, naar dat zoveelste in Zuid-Frankrijk te rijden. Om vandaaruit vanaf je privé-vliegveld (de start-/landingsbaan is tevens het rechte stuk van je eigen, door Herman Tilke ontworpen, race-circuit) met je Concorde (die zijn nu best betaalbaar) naar dat zoveelpluseenste huis in Cancun te vliegen.

Wat DM ermee te maken heeft, weet ik even niet.
Heeft ie misschien in zwembad in die blitse magnetron van 'm?
Morgen even een nieuwe jeans zoeken in Monaco. Dan nog even met XMN8R naar Taiwan naar de Wuppie-fabriek (hij wil een rose megawup) en vervolgens met Vlarp een wilde pony zoeken in de binnenlanden van Australië. Wat DM ermee te maken heeft, weet ik ook even niet.

zaterdag 17 juni 2006 @ 23:14:56 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38958318
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
Oeps, ben weer veeeeeeeeelll te dominant aanwezig.

Tha_Erik: wijn. Vertel? Wat heb je nú weer allemaal gedaan??
Het is minder erg dan dat het misschien lijkt, amar ik had een repetitiedag met als afsluiting een avond met gratis voedsel, voorafgegaan door wijn (welke op een lege maag veel effectiever is dan met een vole maag) en gevolgd door wijn (ik drink dat liever dan bier).

Voeg daar karaoke aan toe en je hebt een avond vol schreeuwen zingen, dansn (ik dans normaal niet, en nu niet normaal) en gezelligheid .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:15:47 #289
92354 Nuvole
feeling good
pi_38958348
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:08 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Neeneenee, ik controleer of de teamleiders van de laad- en losplekken goed hebben gecontroleerd of hun medewerkers de binnengekomen ladingen goed hebben gecontroleerd. Dus ik zie niks behalve wat er binnenkomt en hoor hoe e.e.a. in elkaar steekt. Bijvoorbeeld dat er VIJF scheepsladingen Wuppies alléén voor AH zijn binnengekomen en dat er ZESTIEN miljloen wuppies in omloop zijn, alleen al die van de AH!
Je bent dus Wuppieoppasser. Om te controleren of er niet zo'n lieve wuppie van een pallet afvalt, waarop ie onder de vrachtwagen noodlotiig aan z'n einde komt enzo.
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:10 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ze gaan in vier dagen naar Sicilië, maken daar een rondreis van twee weken en plakken er dan nog een week Oostenrijk aan vast en komen dan weer terug...
Dat klinkt als een prachtige reis. Dan weten ze ook dat ze op vakantie zijn geweest als ze terugkomen. Sturen ze wel af en toe een sms op de positie door te geven?
Only the good die young.
pi_38958358
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Het is minder erg dan dat het misschien lijkt, amar ik had een repetitiedag met als afsluiting een avond met gratis voedsel, voorafgegaan door wijn (welke op een lege maag veel effectiever is dan met een vole maag) en gevolgd door wijn (ik drink dat liever dan bier).

Voeg daar karaoke aan toe en je hebt een avond vol schreeuwen zingen, dansn (ik dans normaal niet, en nu niet normaal) en gezelligheid .
Dat hakt er idd wel in!

Ehm...

Hoe voel je je nu?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:17:02 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38958388
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:16 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Dat hakt er idd wel in!

Ehm...

Hoe voel je je nu?
Ik voel me heerlijk . En de wereld is lcihtelijk draaiend zo veel leuker .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:17:27 #292
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38958407
Mijn spelling wordt er ook niet beter op .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:18:46 #293
92354 Nuvole
feeling good
pi_38958450
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Morgen even een nieuwe jeans zoeken in Monaco. Dan nog even met XMN8R naar Taiwan naar de Wuppie-fabriek (hij wil een rose megawup) en vervolgens met Vlarp een wilde pony zoeken in de binnenlanden van Australië. Wat DM ermee te maken heeft, weet ik ook even niet.

Een pony voor Vlarp.
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Only the good die young.
pi_38958461
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:15 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Je bent dus Wuppieoppasser. Om te controleren of er niet zo'n lieve wuppie van een pallet afvalt, waarop ie onder de vrachtwagen noodlotiig aan z'n einde komt enzo.
[..]

Dat klinkt als een prachtige reis. Dan weten ze ook dat ze op vakantie zijn geweest als ze terugkomen. Sturen ze wel af en toe een sms op de positie door te geven?
ALLES, tot de meloenen aan toe, wordt gescand En er kan precies worden achterhaald wanneer die binnenkwam, met welke vrachtauto, hoe laat hij weer wegging, in welke vrachtauto en waar naartoe! Dat weet ik nu allemaal he? Wist je al d...

Maaarrrr ja, ik ben wel jaloers op ze! Dat is wel een heel échte vakantie idd! Nu maar hopen dat ik geen vissenkop krijg opgestuurd
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:23:50 #295
92354 Nuvole
feeling good
pi_38958645
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ALLES, tot de meloenen aan toe, wordt gescand En er kan precies worden achterhaald wanneer die binnenkwam, met welke vrachtauto, hoe laat hij weer wegging, in welke vrachtauto en waar naartoe! Dat weet ik nu allemaal he? Wist je al d...
Logistiek manager. Dus zonder jou zouden de supermarkten in het hele land binnen een paar dagen zonder spullen zitten?
Dat zou een hongersnood betekenen.
quote:
Maaarrrr ja, ik ben wel jaloers op ze! Dat is wel een heel échte vakantie idd! Nu maar hopen dat ik geen vissenkop krijg opgestuurd
Als vergeldingsactie voor die keer dat jij dierlijke resten in hun auto hebt achtergelaten?
Only the good die young.
pi_38958925
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:23 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Logistiek manager. Dus zonder jou zouden de supermarkten in het hele land binnen een paar dagen zonder spullen zitten?
Dat zou een hongersnood betekenen.
[..]

Als vergeldingsactie voor die keer dat jij dierlijke resten in hun auto hebt achtergelaten?
Neee nee, ik, nog een keer ik controleer of op het distr.centrum door de teamleiders dáár goed is gecontroleerd, of de mensen die daar werken goed hebben gecontroleerd dat de lading klopt. Ik ben het hulpje van het hulpje van het hulpje van het hulpje van de controleur. ofzo
pi_38958949
..en de mafia stuurt altijd een vissenkop naar de nabestaanden van de mensen die ze hebben laten verzuipen, heb ik begrepen
pi_38958988
.....en Vlarp wil een pony Laatst waren de Paardendagen weer in Numansdorp, nou, hij zo'n beest kopen, maar hij moest hem weer terugbrengen omdat hij het niet zou volhouden hem él-ke dag te verzorgen. Nou vrááággg ik je... Dus vandaar.

.....och en dat leververhaal!! Ik ga nekken als ik eraan denk!!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:33:47 #299
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38959016
My little pony, je vriendjes in ponyland
Hoogachtend,
Erik.
pi_38959045
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
My little pony, je vriendjes in ponyland
Ja maar hij wil een echte, die je echt zo *katalop*katalop* door de straat hoort gaan en die gaat hinniken als de zon opkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')