Ben jij dan dé Mr Wuppie?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik werd al gék van die Wuppie-rage, nu kom ik het ehhhh... elke dag tegen.Wel raar om de leveringsbonnen ervan te zien!
Dat is dan het leuke aan mijn werk he, dat ik leveringsbonnen tegenkom van Wuppies!
Nee, ik dacht eerder aan mijn werk. Héb ik eens een keer vrij... Wist je trouwens hoeveel Wuppies er in omloop zijn?? VIJF scheepsladingen, dat zijn ZESTIEN MILJOEN wuppies!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar bleef het bij of heb je ook nog aan Arjan Ederveen moeten denken en haar daarover ook aangesproken ??![]()
Jajajajaja, ik wil ook wel een helicopter en een Rolls Royce Phantom en een tweede huis in Frankrijk en een derde in Mexico met cactussen en een vierde naast DM in Utrecht!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hij lijkt op jou!
[..]
De buren van mijn ouders hebben ook een zwembad.
Maar dat zijn meer campingsmokingtypes.
Ik wil zo'n zwembad waarin je van binnen naar buiten kunt zwemmen. Ook lekker voor in de winter.
Ik dacht dat ik je eens over een kerst aflevering had zien posten, maar dan zal ik daar wel abuis mee zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eerder aan mijn werk. Héb ik eens een keer vrij... Wist je trouwens hoeveel Wuppies er in omloop zijn?? VIJF scheepsladingen, dat zijn ZESTIEN MILJOEN wuppies!!
Ze gaan met de auto naar Peking?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Er lagen hier opeens zeven wuppiesDus ik "zooo zo, mevrouw heeft boodschappen gedaan??"
Maaaaarrrr niet dat ze op vakantie alles zelf meenemen hoor
Maargoed, proviand voor 2500 km heenreis lijkt me wel verstandig. Ze zijn niet goed wijs dat ze dat met de auto doen, maarja, wie ben ik?
Neeneenee, ik controleer of de teamleiders van de laad- en losplekken goed hebben gecontroleerd of hun medewerkers de binnengekomen ladingen goed hebben gecontroleerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben jij dan dé Mr Wuppie?
Jij importeert ze ons land in? Met scheepsladingen tegelijk?
Ik snap dat eigenlijk niet van die buren. Kun je daar niet in de tuin kijken vanuit jullie huis? Dan kan toch bijna overal, lijkt me. Desnoods uit een raam op de eerste verdieping.
Ze gaan in vier dagen naar Sicilië, maken daar een rondreis van twee weken en plakken er dan nog een week Oostenrijk aan vast en komen dan weer terug...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ze gaan met de auto naar Peking?
2500 km.....
Hmmz.
Kérst?!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je eens over een kerst aflevering had zien posten, maar dan zal ik daar wel abuis mee zijn![]()
Dan wil ik een Rolls Royce Phantom met dáárin zo'n zwembad waarin je van binnen naar buiten kunt zwemmen. Om daarmee vervolgens, al dobberend, naar dat zoveelste huis in Zuid-Frankrijk te rijden. Om vandaaruit vanaf je privé-vliegveld (de start-/landingsbaan is tevens het rechte stuk van je eigen, door Herman Tilke ontworpen, race-circuit) met je Concorde (die zijn nu best betaalbaar) naar dat zoveelpluseenste huis in Cancun te vliegen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, ik wil ook wel een helicopter en een Rolls Royce Phantom en een tweede huis in Frankrijk en een derde in Mexico met cactussen en een vierde naast DM in Utrecht!
Morgen even een nieuwe jeans zoeken in Monaco.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan wil ik een Rolls Royce Phantom met dáárin zo'n zwembad waarin je van binnen naar buiten kunt zwemmen. Om daarmee vervolgens, al dobberend, naar dat zoveelste in Zuid-Frankrijk te rijden. Om vandaaruit vanaf je privé-vliegveld (de start-/landingsbaan is tevens het rechte stuk van je eigen, door Herman Tilke ontworpen, race-circuit) met je Concorde (die zijn nu best betaalbaar) naar dat zoveelpluseenste huis in Cancun te vliegen.
Wat DM ermee te maken heeft, weet ik even niet.
Heeft ie misschien in zwembad in die blitse magnetron van 'm?
Het is minder erg dan dat het misschien lijkt, amar ik had een repetitiedag met als afsluiting een avond met gratis voedsel, voorafgegaan door wijn (welke op een lege maag veel effectiever is dan met een vole maag) en gevolgd door wijn (ik drink dat liever dan bier).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
Oeps, ben weer veeeeeeeeelll te dominant aanwezig.![]()
Tha_Erik: wijn. Vertel?Wat heb je nú weer allemaal gedaan??
Je bent dus Wuppieoppasser.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneenee, ik controleer of de teamleiders van de laad- en losplekken goed hebben gecontroleerd of hun medewerkers de binnengekomen ladingen goed hebben gecontroleerd.Dus ik zie niks behalve wat er binnenkomt en hoor hoe e.e.a. in elkaar steekt. Bijvoorbeeld dat er VIJF scheepsladingen Wuppies alléén voor AH zijn binnengekomen en dat er ZESTIEN miljloen wuppies in omloop zijn, alleen al die van de AH!
Dat klinkt als een prachtige reis. Dan weten ze ook dat ze op vakantie zijn geweest als ze terugkomen. Sturen ze wel af en toe een sms op de positie door te geven?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze gaan in vier dagen naar Sicilië, maken daar een rondreis van twee weken en plakken er dan nog een week Oostenrijk aan vast en komen dan weer terug...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is minder erg dan dat het misschien lijkt, amar ik had een repetitiedag met als afsluiting een avond met gratis voedsel, voorafgegaan door wijn (welke op een lege maag veel effectiever is dan met een vole maag) en gevolgd door wijn (ik drink dat liever dan bier).
Voeg daar karaoke aan toe en je hebt een avond vol schreeuwen zingen, dansn (ik dans normaal niet, en nu niet normaal) en gezelligheid.
Ik voel me heerlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat hakt er idd wel in!
Ehm...
Hoe voel je je nu?![]()
Een pony voor Vlarp.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen even een nieuwe jeans zoeken in Monaco.Dan nog even met XMN8R naar Taiwan naar de Wuppie-fabriek (hij wil een rose megawup) en vervolgens met Vlarp een wilde pony zoeken in de binnenlanden van Australië. Wat DM ermee te maken heeft, weet ik ook even niet.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voeg daar karaoke aan toe en je hebt een avond vol schreeuwen zingen, dansn (ik dans normaal niet, en nu niet normaal) en gezelligheid.
ALLES, tot de meloenen aan toe, wordt gescandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je bent dus Wuppieoppasser.Om te controleren of er niet zo'n lieve wuppie van een pallet afvalt, waarop ie onder de vrachtwagen noodlotiig aan z'n einde komt enzo.
[..]
Dat klinkt als een prachtige reis. Dan weten ze ook dat ze op vakantie zijn geweest als ze terugkomen. Sturen ze wel af en toe een sms op de positie door te geven?
Logistiek manager. Dus zonder jou zouden de supermarkten in het hele land binnen een paar dagen zonder spullen zitten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ALLES, tot de meloenen aan toe, wordt gescandEn er kan precies worden achterhaald wanneer die binnenkwam, met welke vrachtauto, hoe laat hij weer wegging, in welke vrachtauto en waar naartoe!
Dat weet ik nu allemaal he?
Wist je al d...
Als vergeldingsactie voor die keer dat jij dierlijke resten in hun auto hebt achtergelaten?quote:Maaarrrr ja, ik ben wel jaloers op ze! Dat is wel een heel échte vakantie idd! Nu maar hopen dat ik geen vissenkop krijg opgestuurd
Neee nee, ik, nog een keerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Logistiek manager. Dus zonder jou zouden de supermarkten in het hele land binnen een paar dagen zonder spullen zitten?
Dat zou een hongersnood betekenen.
[..]
Als vergeldingsactie voor die keer dat jij dierlijke resten in hun auto hebt achtergelaten?![]()
Ja maar hij wil een echte, die je echt zo *katalop*katalop* door de straat hoort gaan en die gaat hinniken als de zon opkomt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
My little pony, je vriendjes in ponyland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |